SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Sulęcin oferta pracy SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Realizowanie poprzez placówki detaliczne założonych planów zakupu, analizowanie ofert, organizowanie akcji promocyjnej, konkursów, analiza otoczenia rynkowego, wspomaganie pracy kierownika działu handlowego. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi programów biurowych, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
Data publikacji: 2018-11-09
Lokalizacja: Sulęcin (lubuskie)
Pracodawca: SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:69-200 Sulęcin, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizowanie poprzez placówki detaliczne założonych planów zakupu, analizowanie ofert, organizowanie akcji promocyjnej, konkursów, analiza otoczenia rynkowego, wspomaganie pracy kierownika działu handlowego. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi programów biurowych, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulęcin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sulęciński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulęcin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-umiejętność analitycznego myślenia, -umiejętność obsługi programów biurowych, -min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Adres pracodawcy:
DUDKA 2, 69-200 Sulęcin, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Przed spotkaniem wymagany kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: sulęciński
Gmina pracodawcy: Sulęcin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sulęcin
Ulica pracodawcy: DUDKA
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 09.11.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dbanie o dobry wizerunek firmy , obsługa kluczowych klientów rynku rosyjskojęzycznego
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z charakterystyką pracy
RYBHAND Jarocin - 2017-09-19 - Jarocin (wielkopolskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, przygotowanie i naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych kierowców, rozliczanie czasu pracy, urlopów i absencji pracowników, sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych ( ZUS,GUS), księgowanie wyciągów bankowych.
Arma Express s.c. - 2017-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Telefoniczna obsługa połączeń przychodzących (branża IT), rejestracja zgłoszeń, zgłaszanie awarii. Wstępne zatrudnienie w ramach umowy-zlecenia na okres 1,3 lub 6 m-cy - w zależności od kandydata, później zatrudnienie w ramach umowy o pracę na cały etat. Praca wg grafiku przy zachowaniu 8-godzinnego systemu pracy, w przedziale czasowym 06:00-21:30. Wynagrodzenie w przedziale 2100zł-2400 zł - uzależnione od stanowiska i umiejętności.
QUMAK S.A. - 2016-09-14 - Łódź (łódzkie)
Wspieranie doradców klienta; czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych; bezpośredni kontakt z klientami; zawieranie i przechowywanie kontraktów zgodnie z krajowymi przepisami; ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Kraków (małopolskie)
jw
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-08-05 - Warszawa (mazowieckie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Chin, obsługa poczty w języku chińskim, dbanie o relacje z klientami chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przyjmowanie zleceń, obsługa klientów, wysyłka towaru.
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Piła (wielkopolskie)
WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, PISANIE OFERT, ORGANIZACJA POKAZÓW, ORGANIZOWANIE TRANSPORTU, PAKOWANIE TOWARU;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE, PRAWO JAZDY KAT.B, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO;
BIURO TECHNICZNO PROJEKTOWE VISKOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-śledzenie trendów rynkowych na terenie Polski i Rosji; - raportowanie, analiza i monitoring prowadzonych działań, wyników, rynku oraz konkurencji; - prowadzenie ciągłych negocjacji i dogrywanie kontraktów z kontrahentami z Polski i Rosji , oraz z kontrahentami angielskojęzycznymi działającymi w Polsce i za granicą; - nadzór nad obiegiem dokumentów marketingowych oraz kontrola finansowa projektów na każdym etapie, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji; - aktywna współpraca z agencjami i firmami zewnętrznymi na terenie Polski, Rosji oraz firmami posługującymi się językiem angielskim;- organizacja eventów promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Żerniki Wrocławskie (dolnośląskie)
Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: - tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia" należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia", dokumenty wskazane w pkt. "Inne dokumenty" kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
Sprzedaż produktów bankowych, pozabankowych ubezpieczeń, pozyskiwanie bazy klientów
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
- tłumaczenie ustne i pisemne dokumentów oraz rozmów z języka rosyjskiego lub ukrainskiego na j. polski,- tłumaczenia ustne i pisemne dokumentów oraz rozmów z języka polskiego na język rosyjski lub ukraiński,- bierząca obsługa pracowników z Ukrainy i Białorusi,- praktyczna znajomość procedur związanych z pobytem i zatrudnieniem oraz otrzymaniem wizy w celu zatrudnienia cudzoziemców z Ukrainy i Białorusi i obowiązujących oraz praktyczne zajmowanie się wszelkimi obowiązkami z tego wynikajacymi, osobisty i telefoniczny kontakt z urzędami,- przygotowanie dokumentacji rekrutacyjnej oraz związanej z pobytem i zatrudnieniem cudzoziemca,- kontakt z agencjami zatrudnienia na terenie Ukrainy i Białorusi,- pomoc w tłumaczeniu spraw związanych ze spedycją i transportem w relacji spedytor kierowca, sprawozdawczość wewnętrzna, inne polecenia wykonywane na polecenie pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Świebodzin (lubuskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej, listy płac, dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie deklaracji ZUS oraz PIT-4
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2017-02-15 - Hucisko (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, wymagana otwartość i komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych z predyspozycjami sprzedażowymi, bardzo dobra obsługa komputera ( Microsoft Office, Internet), umiejętność organizacji pracy, samodzielność, pracowitość. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży na rynku B2B, prowadzeniu działań marketingowych lub znajomość rynku szkoleń. Ogólny zakres obowiązków:- sprzedaż szkoleń- przez telefon i internet -prowadzenie działań marketingowych -przygotowywanie ofert szkoleniowych-obsługa klientów -obsługa organizacyjna szkoleń Pracodawca oferuje:-system wynagrodzenia podstawowy i uzależniony od wyników sprzedaży-wsparcie merytorycznePreferowana forma kontaktu cv mana adres e-mail: akrzywicka (at) szkoleniamasters.pl
MASTERS CENTRUM SZKOLENIA BIZNESU A & A POLAŃSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-20 - Lublin (lubelskie)
PROWADZENIE SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH, POMOC KSIĘGOWEJ
FIRNES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-29 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Chynów (mazowieckie)
wdrażanie strategi globalnych, współtworzenie strategi komunikacji. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Aged Sp. z o.o. - 2017-09-10 - Pruszków (mazowieckie)
jw
Biblioteka Publiczna im. W.J. Grabskiego w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy - 2018-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
- nadzorowanie i przygotowywanie raportów dla członków zespołu- nadzorowanie wpłat pracowników - bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
- Obsługa klienta w języku angielskim w zakresie wdrażania nowych projektów wpływających na poprawę jakości pracyi koordynowanie nowych projektów - praca z arkuszem Excel - współpraca z klientem zagranicznym poprzez telefon ikorespondecję e-mail
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kraków (małopolskie)
•czynny udział w rozwiązywaniu zagadnień technicznych dotyczących utrzymania i eksploatacji wyposażenia mechanicznego obiektów;•utrzymywanie zakładanej dostępności obiektów wytwórczych poprzez planowanie przeglądów, remontów i modernizacji urządzeń mechanicznych z Kierownikiem Sekcji Eksploatacji oraz czynny w nich udział;•przyjmowanie, raportowanie i zgłaszanie powstałych awarii na obiektach hydroenergetycznych oraz nadzorowanie ich usunięcia;•organizacja i koordynacja prac brygady mechanicznej w ramach Sekcji Eksploatacji OWH-J;•nadzór i kontrola firm zewnętrznych obsługujących elektrownie i wykonujących prace na terenie elektrowni;•prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w urządzenia, części zamienne i materiały niezbędne do bezawaryjnej pracy elektrowni,
ENEA WYTWARZANIE SP. Z O.O - 2016-10-12 - Jastrowie (wielkopolskie)
Obsługa klienta
Centrum Ubezpieczeń W. SOBIECH - 2016-11-03 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur, zamawianie towarów itp.
"ALEMA" DYSTRYBUCJA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH STANISŁAW ALEKSANDROWICZ - 2018-06-22 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprzątanie hal produkcyjnych
ROKA - Niewiadomski Spółka komandytowa - 2016-12-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zajmowanie się identyfikowaniem wymogów, ograniczeń i przesłanek rekrutacji zes strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy, uregulowań prawnych, oceną przydatności źródeł wiedzy o kandydatach, kanałów informacyjnych, procedur rekrutacyjnych it. przygotowanie ofert, pozyskiwanie nowych kandydatów do pracy na rynkach krajów wschodnich (Rosja, Ukraina, Białoruś, Uzbekistan), budowanie bazy klientów, prowadzenie rozmów oraz korespondencji, raportowanie. 80 h pracy w miesiącu, dyspozycyjność wtorek, czwartek, piątek 9-14Miejsce pracy: Wrocław, ul. IwaszkiewiczaSala C
Mayami Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Wrocław (dolnośląskie)
-Współpraca przy nadzorze dokumentacji HACCP, implementacji oraz nadzorze systemów IFS oraz BRC z Kierownikiem produkcji;-Analiza jakościowa surowca i produktu finalnego;-Organizacja badań laboratoryjnych surowca oraz produktu finalnego; -Monitorowanie zagrożeń związanych z systemem jakościowym (z uwzględnieniem szczególnego nacisku na punkty krytyczne oraz punkty kontrolne);-Nadzór wspólnie z Kierownikiem produkcji nad pracą zmiany myjącej, dokonywanie kontroli stanu mycia oraz dezynfekcji, diagnoza nieprawidłowości oraz wdrażanie środków;-Pomoc przy bieżącej kontroli pracy osób zatrudnionych na linii produkcyjnej.Praca na umowę o pracę na okres próbny w godz. 6-14, 14-22 w Wieniotowie.
BG Production Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Wieniotowo (zachodniopomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Poznań (wielkopolskie)
- analiza biznesowa, - rozwiązywanie problemów biznesowych i wsparcie zespołów produkcyjnych, - kontrola wymagań biznesowych (BRD, FRD), - prowadzenie testów w środowisku testowym, - wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów polskich i chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, import towarów m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)