SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I ZAKUPÓW Lotyń oferta pracy PWU-H „PLAST-ROL” Spółka jawna J.J. Kałuża
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: koordynacja zaopatrzenia, produkcji magazynowania, współpraca z dostawcami i odbiorcami
Data publikacji: 2020-06-26
Lokalizacja: Lotyń (wielkopolskie)
Pracodawca: PWU-H „PLAST-ROL” Spółka jawna J.J. Kałuża
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pocztowa 16, 64-918 Lotyń, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynacja zaopatrzenia, produkcji magazynowania, współpraca z dostawcami i odbiorcami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie brutto od 2600,00 zł do 4 000, 00 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lotyń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: złotowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3031
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Okonek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: kierunek: logistyka (mile widziane)
Nazwa pracodawcy:
PWU-H „PLAST-ROL” Spółka jawna J.J. Kałuża
danePracodawcy_nip: 7671002076
danePracodawcy_regon: 570154240
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Adres pracodawcy:
Kolejowa 11, 77-400 Złotów, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: złotowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3031
Gmina pracodawcy: Złotów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Złotów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0967423
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 11
Nazwisko osoby zgłaszającej: Jacek Pastuszka
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242108
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 26.06.2020
Oferta pracy ważna do: 25.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2beb057b07eaf00d9b36ab08654f7ad1
Podobne oferty pracy
Współdziałanie z organizacjami administracji rządowej i samorządowej w zakresie ochrony środowiska. Opracowywanie analiz i sprawozdań, przygotowywanie wniosków. Opracowywanie i przesyłanie danych o poziomie emisji gazów cieplarnianych i pyłów.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2019-04-05 - Lublin (lubelskie)
Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz budowanie świadomości marki wśród odbiorców, współudział w planowaniu i organizowaniu akcji marketingowych, eventów, planowanie i realizowanie strategii komunikacji, tworzenie koncepcji graficznych, opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych, redagowanie tekstów marketingowych i PR- owych, budowanie oraz utrzymywanie relacji z mediami, zarządzanie treścią na stronie www oraz budowanie obecności marki w Internecie, współpraca wewnętrzna z pozostałymi działami firmy i koordynacja marketingowej komunikacji wewnętrznej, mierzenie efektów działań PR i ich raportowanie. Godziny pracy do ustalenia między 8-16.00.
OKULUS PLUS CENTRUM OKULISTYKI I OPTOMETRII SP. Z O. O. - 2017-03-03 - Bielsko-Biała (śląskie)
nadzór, organizacja i rozliczanie pracy mechaników, zapewnienie ciągłości pracy oraz pełnej sprawności technicznej maszyn i urządzeń w wydziałach produkcyjnych, planowanie i organizacja przeglądów, konserwacji, remontów
"FOREST" Gorlice Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Gorlice (małopolskie)
Naliczanie płac oraz innych składników wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego. Prowadzenie całości rozliczeń i sporządzanie deklaracji US, ZUS, GUS i PEFRON.
"SILA POLAND"Sp.zo.o. w Częstochowie - 2017-02-13 - Częstochowa (śląskie)
- dobór i wybór produktów do zakupu na podstawie przedstawionych potrzeb i zasad- znajdowanie odpowiednich dostawców- negocjowanie cen- upewnienie się o terminowości dostaw- podtrzymywanie relacji ze sprzedawcami
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Trzebiszyn (opolskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczeniaZakres obowiązków: prace porządkowe i gospodarcze na terenie powiatu
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Brak danych
GRUPA LP ŁUKASZ PISAREK - 2018-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)
tworzenie ofert handlowych dla klientów wietnamskich, spotkania i rozmowy z klientami wietnamskimi, prowadzenie działań usprawniających sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przyjmowanie i rejestracja zamówień, przyjmowanie dostaw i sprzedaż, inkasowanie należności, sporządzanie faktur, paragonów.
Przedsiębiorstwo "TIM" TARTAK - SKŁAD DREWNA - 2020-02-24 - Góra (pomorskie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Współudział w opracowaniu strategii działań szpitala w zakresie profilaktyki i zwalczania zakażeń szpitalnych; nadzorowanie i monitorowanie stanu sanitarno-epidemiologicznego zakładu; nadzorowanie prac personelu we wszystkich dziedzinach i pomieszczeniach szpitalnych w tym szczególnie w pomieszczeniach związanych z pobytem pacjenta (oddziały szpitalne, blok operacyjny, ambulatoria, gabinety diagnostyczne) oraz w innych komórkach zakładu; koordynowanie i wypracowanie standardów organizacyjnych dotyczących systemu pracy w szpitalu, szczególnie: metod i technik pracy personelu, systemu transportu wewnętrznego, sposobu zbierania, gromadzenia i utylizacji odpadów, procesów sterylizacji, dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji; nadzorowanie sposobu sterylnego przechowywania sprzętu medycznego oraz magazynu aparatury medycznej; określanie czynników ryzyka zakażeń wśród pacjentów i personelu; analizowanie źródeł zakażeń, przeprowadzanie dochodzeń epidemiologicznych oraz przedstawianie wyników prac kadrze kierowniczej zespołu; prowadzenie dokumentacji kontroli zakażeń szpitalnych, a szczególnie związanej z rejestracją pacjentów i personelu z zakażeniem szpitalnym; uczestniczenie w planowaniu opieki nad pacjentem z zakażeniem szpitalnym; sprawowanie nadzoru nad systemem izolacji pacjentów, którzy stwarzają ryzyko zakażeń dla innych; współpraca z komórkami odpowiedzialnymi za ochronę zdrowia personelu, tj. z lekarzem medycyny pracy (badania okresowe, szczepienia ochronne personelu), z komórką bhp; organizacja i prowadzenie systematycznej edukacji personelu medycznego w zakresie zakażeń szpitalnych. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:00 do 14:35. Data rozpoczęcia zatrudnienia lipiec/sierpień 2018.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-07-03 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Prowadzenie sprzedaży metali nieżelaznych, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa dotychczasowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży metali nieżelaznych. Wymagana znajomość branży metali nieżelaznych. Wymagane umiejętności: Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta korporacyjnego i przedsiębiorstw; Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MsOffice. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-353-25-10, 32-353-25-09) lub e-mail: info (at) metaleniezelazne.com.pl
METALE NIEŻELAZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
-
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kraków (małopolskie)
pielegnacja dłoni i stóp
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Kraków (małopolskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA PROCES PRZYGOTOWANIA SZKŁA DEKORACYJNEGO- DECOBEL.DO JEJ OBOWIĄZKÓW NALEŻAŁO BĘDZIE M.IN. PRZYGOTOWANIE WYDRUKÓW DO APLIKACJI A TAKŻE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA CAŁY PROCES PRODUKCJI AŻ PO WYDANIE DLA KLIENTA. MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W APLIKACJI FOLII NA POWIERZCHNIE PŁASKIE.
GRUPA LP ŁUKASZ PISAREK - 2018-04-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Nazdór nad sprawnością systemu zabezpieczeń na lini produkcyjnej.
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Prowadzenie działań marketingowych.
Centrum Kształcenia " TORUS" Ewa Piechowska - 2017-06-28 - Bochnia (małopolskie)
zabezpieczanie potrzeb stowarzyszenia w zakresie dostaw sprzętu medycznego, środków farmaceutycznych, współpraca z dostawcami zaoptarzenia medycznego oraz zawiązywanie kontaktów o charakterze handlowym z przedstawicielami reprezentującymi dostawców; pomoc w doborze sprzętu ortopedycznego, pomocniczego niezbędnego podopiecznym stowarzyszenia
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Wołów (dolnośląskie)
koordynowanie i weryfikowanie potrzeb zakupowych, zamawianie materiałów i prodiktówutrzymywanie kontrola stanów magazynowychwprowadzanie dokumentów do systemunadzór nad przepływem, archiwizacją i przechowywaniem dokumentówobsługa telefoniczna i prowadzenie korespondencji
Przedsiębiorstwo Wielobranzowe PROMET - 2020-10-22 - Sompolno (wielkopolskie)
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. 2012.1270)
Sąd Rejonowy w Trzebnicy - 2020-02-13 - Trzebnica (dolnośląskie)
-
BAXTERS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Berzyna (wielkopolskie)
Rekrutacja pracowników
DOLCE VITA EDWARD MISZKIEWICZ - 2017-07-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, praca w j.angielskim i rosyjskim.
Shell Polska Sp.zo.o. Oddział w Krakowie - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
- SAMODZIELNE PROWADZENIE I KOORDYNACJA PROCESÓW REKRUTACYJNYCH- OPRACOWYWANIE I UMIESZCZANIE OGŁOSZEŃ O PRACĘ,- SELEKCJA APLIKACJI KANDYDATÓW,- PRZEPROWADZENIE WYWIADÓW TELEFONICZNYCH I REKOMENDOWANIE NAJLEPSZYCH KANDYDATÓW,- ANALIZA, WERYFIKACJA, SELEKCJA APLIKACJI.- WSPARCIE PROCESU ZATRUDNIANIA, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW, ADMINISTRACJA PERSONALNA
GARDA SP. Z O.O. SP.K. - 2019-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Udzielanie szczegółowych informacji na temat możliwości wsparcia dla pracodawcy i osoby bezrobotnej, przyjmowanie i analiza wpływających wniosków, przedstawienie wniosków do oceny i zaopiniowania przed komisją ds. rozpatrywania wniosków, następnie przygotowanie umów i przygotowanie protokołu z posiedzenia komisji, prowadzenie monitoringu zatrudnienia skierowanych bezrobotnych, kompletowanie dokumentów związanych z realizacją zawartych umów, prowadzenie ewidencji wszystkich zawartych umów w układzie zapewniającym stały nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z pracodawcami, polegająca w szczególności na ustalaniu zapotrzebowania na nowych pracowników, pozyskiwania ofert pracy oraz na promowaniu usług świadczonych przez GUP.
Gdański Urząd Pracy - 2020-07-22 - Gdańsk (pomorskie)
rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych,administrowanie serwerami Microsoft, konfigurowanie nowych stanowisk pracy,konfigurowanie urządzeń sieciowych
ROYAL FASHION VIPOL Sp. z o.o. - 2019-12-16 - Łazy (mazowieckie)
- Szczegółowe informacje o konkursie, sygn. PO V WO 1111.1.2018 znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Katowicach: www.katowice.po.gov.pl - Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające, w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych,uzyskaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym uzgodnień i pozwoleń, ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę.- współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzeniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomościami użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach i prokuratury rejonowe okręgu katowickiego.- Wynagrodzenie: 4000-5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca: 7:30-15:30. - Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe drugiego stopnia,- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem, - wykształcenie wyższe techniczne drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- nieposzlakowana opinia, Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1332 - tekst jednolity ze zm.) - doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW, itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych, np. AutoCAD, NormaPro, MS Project, itp., - znajomość przepisów prawa z zakresu prawa budowlanego, zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
Prace pomocnicze przy budowie dróg.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Konradowa (opolskie)
Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Staszów (świętokrzyskie)