SPECJALISTA DS. REKRUTACJI I ZATRUDNIENIA Rzeszów oferta pracy GARDA SP. Z O.O. SP.K.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI I ZATRUDNIENIA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - SAMODZIELNE PROWADZENIE I KOORDYNACJA PROCESÓW REKRUTACYJNYCH- OPRACOWYWANIE I UMIESZCZANIE OGŁOSZEŃ O PRACĘ,- SELEKCJA APLIKACJI KANDYDATÓW,- PRZEPROWADZENIE WYWIADÓW TELEFONICZNYCH I REKOMENDOWANIE NAJLEPSZYCH KANDYDATÓW,- ANALIZA, WERYFIKACJA, SELEKCJA APLIKACJI.- WSPARCIE PROCESU ZATRUDNIANIA, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW, ADMINISTRACJA PERSONALNA
Data publikacji: 2019-02-19
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: GARDA SP. Z O.O. SP.K.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:OSMECKIEGO 6, 35-506 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- SAMODZIELNE PROWADZENIE I KOORDYNACJA PROCESÓW REKRUTACYJNYCH- OPRACOWYWANIE I UMIESZCZANIE OGŁOSZEŃ O PRACĘ,- SELEKCJA APLIKACJI KANDYDATÓW,- PRZEPROWADZENIE WYWIADÓW TELEFONICZNYCH I REKOMENDOWANIE NAJLEPSZYCH KANDYDATÓW,- ANALIZA, WERYFIKACJA, SELEKCJA APLIKACJI.- WSPARCIE PROCESU ZATRUDNIANIA, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW, ADMINISTRACJA PERSONALNA
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI I ZATRUDNIENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : CV – Z DOPISKIEM „REKRUTER”MILE WIDZIANE ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Nazwa pracodawcy: GARDA SP. Z O.O. SP.K.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
OSMECKIEGO 6, 35-506 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: OSMECKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 19.02.2019
Oferta pracy ważna do: 18.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
badania rynku ukraińskiego, budowa strategii sprzedaży, kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie pełnej księgowości spółek, sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT,CIT,PIT), sporządzanie miesięcznych, rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.Okres próbny-możliwość przedłużenia umowy.
Kancelaria Radcy Prawnego Artur W. Wieczorek - 2018-04-18 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
-Udział w nadzorowaniu funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakości w przedsiębiorstwie.-Udział w wewnętrznych i zewnętrznych auditach jakości.-Tworzenie i aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością.-Ocena dostawców zewnętrznych.-Planowanie i wykonywanie działań przed i poauiditowych.-Inicjowanie ,monitorowanie wdrażania oraz przegląd statusów realizacji działań korygujących i zapobiegawczych.Udział w rozwiązywaniu bieżących problemów jakościowych (umknięcie wewnętrzne,reklamacje).-Odpowiadanie przed Pełnomocnikiem Zarządu ds.SZJ.
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Pozyskiwanie klientów, wypisywanie zleceń transportowych, poszukiwanie ładunków
P.W. EKSPO-TRANS WITOLD ROŻALSKI - 2016-03-10 - Puławy (lubelskie)
administrowanie polskimi oraz zagranicznymi sklepami internetowymiprofesjonalna, bieżąca obsługa klientówdbanie o wysoką jakość obsługi klientabieżąca analiza rynku, konkurencji oraz trendów szczególnie w obszarze e-commerceobsługa zamówień składanych w sklepie interrnetowymścisła współpraca z działem marketingu w zakresie treści przeznaczonych do publikacjiraportowanie wyników sprzedażywyciąganie wniosków, optymalizacja działań
"DINGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie prezentacji oferty firmy, opracowywanie i wdrażanie kampanii e-marketingowych, analiza danych przy uzyciu Google Analytics, używanie bazy CRM
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Olewin (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
•prowadzenie ewidencji analitycznej wkładów mieszkaniowych i budowlanychw Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.•dokonywanie rozliczeń związanych z zamianą lokali, wyodrębnieniem własności oraz ustaniem prawa do lokalu.•rozliczanie inwestycji mieszkaniowych realizowanych przez Spółdzielnię.•obsługa klienta w w/w zakresie.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych: listy obecności, badania okresowe, ewidencja czasu pracy, rozliczanie pracowników, obsługa programu kadrowego; kompletowanie wniosków odznaczeniowych oraz załatwianie spraw związanych z nagrodami i udzielaniem kar pracownikom; współpraca ze związkami zawodowymi i kierownikami komórek organizacyjnych; współpraca z Urzędem Pracy oraz innymi zewnetrznymi instytucjami; prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych; sprawozdawczośćGodziny pracy 7:30-15:05
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-10-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad prawidłową pracą działu produkcji, przygotowanie dokumentacji i raportów z procesu produkcji, zwiekszenie poziomu efektywnego funkcjonowania produkcji
FINE ALTECH MŁAWA SP. Z O.O. - 2017-07-27 - Mława (mazowieckie)
sporządzanie ofert i umów, pozyskiwanie źródeł do dofinansowania , sporządzanie dokumentacji aplikacyjnych do dotacji unijnych
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
W/g zawodu.
INSTYTUT OZE Sp. z o.o. - 2018-08-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów, zbieranie ofert, organizowanie transportu, strategii marketingowej
MIDAS EURO Sp. z o.o. - 2018-08-03 - Ząbki (mazowieckie)
pomocnik stolarza
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Strzelce Opolskie (opolskie)
wg stanowiska
Salmon Hygiene Polska Sp. z o. o. - 2019-02-18 - Kielce (świętokrzyskie)
wprowadzanie danych do systemu SAP, obsługa klientów, kontakty z działem sprzedaży, praca biurowa
SOFIDEL POLAND Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Ciechanów (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie spraw kadrow-płacowych klientów biura. Kontakt z klientem.
TAX FINANCE Sp. z o. o. - 2016-09-29 - Gdynia (pomorskie)
Zarządzanie i organizacja prac z zakresu gospodarki leśnej
kontakt przez PUP - 2015-11-18 - Niechcice (łódzkie)
Prowadzenie pełnej rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami w systemie ERP. Prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji PIT, CIT i VAT. Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb sprawozdawczości podatkowej i finansowej. Księgowanie dokumentów, wyciągów bankowych. Rozliczanie kosztów i przychodów międzyokresowych. Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym.
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- bieżąca organizacja pracy Biura Zarządu,- ewidencjonowanie oraz dbanie o właściwy obieg dokumentów,- organizacja spotkań i podróży służbowych,- zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz udział w projektach międzydziałowych.
Talenthouse HR Advisory Monika Nowicka-Niedojadło - 2018-09-14 - Jordanów (małopolskie)
kompleksowa obsługa procesów rekrutacji, tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, organizacja i przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami, prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z planami zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Skoczów (śląskie)
Obsługa partnerów handlowych w zakresie kalkulacji cenowych, doradztwo techniczne, przygotowywanie ofert handlowych.
"Tradycja" Fabryka Okien, Piotr Pis i Wspólnicy s.j. - 2016-04-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
prmowanie usług i produktów, pozyskiwanie klientów, aktualizowanie strony internetowej, dbanie o dobre relacje z klientem, prowadzenie spraw administracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Sosnowiec (śląskie)
nadzorowanie pracy rzeczoznawcy majątkowego przeprowadzającego inwentaryzację działek współpraca z właścicielami dróg, infrastruktury podziemnej i naziemnej identyfikacja ograniczeń technicznych na drogach dojazdowych do terenu budowy /ograniczenia tonażowe itp./ współpraca z organami władz lokalnych dotycząca uzgodnień korzystania z dróg, tworzenie dokumentacji jakościowej zgodnie z Planem Kontroli i Badań Budowy dotyczącej nieruchomości
PGNIG TECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Sanok (podkarpackie)
Manager ds. sprzedaży z j. węgierskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wypiek pieczywa
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2017-07-26 - Bytom (śląskie)
prowadzenie zajęć z młodzieżą, prowadzenie dokumentacji, organizacja przedsiewzięć na rzecz rynku pracy np. seminaria
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2016-06-01 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
nadzór nad siecią komputerowa, sprzetem oraz stroną internetowa, opracowanie i przygotowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych, nadzór nad wykorzystaniem i konserwacją sprzetu nagłaśniającego i oświetleniowego, pomoc w organizacji imprez
Przystań Twórcza Cieplickie Centrum Kultury - 2016-03-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Podtrzymywanie długotrwałych kontaktów z klientami, utrzymywanie i rozwijanie dotychczasowej bazy klientów, sprzedaż.
P.H.U. "MARK" sp. z o.o. - 2016-04-05 - Brzesko (małopolskie)
w/g potrzeb
PP-U "Kiel-Tech" Sp. z o.o. w Kielcach - 2016-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)