SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Koszalin oferta pracy DOLCE VITA EDWARD MISZKIEWICZ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Rekrutacja pracowników
Data publikacji: 2017-07-21
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: DOLCE VITA EDWARD MISZKIEWICZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:4 Marca 38, 75-708 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Rekrutacja pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie w pracy w biurze
Nazwa pracodawcy: DOLCE VITA EDWARD MISZKIEWICZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
4 Marca 38, 75-708 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktu kandydata z pracodawcą: osobiście, telefonicznie ( 506677444 ), e- mail ( dolce.vita (at) op.pl )Dodatkowe informacje: praca w godz. 9:00 - 17:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: 4 Marca
Numer budynku pracodawcy: 38
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 21.07.2017
Oferta pracy ważna do: 21.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie spraw kadrowo-socjalnych nauczycieli i pracowników administracji i obsługi
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY NR 3 IM.JANUSZA KORCZAKA W KWIDZYNIE - 2017-04-20 - Kwidzyn (pomorskie)
PROWADZENIE SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ I INTERNETOWEJ, WYSZUKIWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OFERT, SPOTKANIA Z KLIENTAMI,
EMCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Polkowice (dolnośląskie)
Kontrola miedzyoperacyjna na produkcji, nadzór i ocena działań korygujących, raportowanie, legalizacja sprzętu k-p, uczestnictwo w procesach kontroli jakości. Wymagania: wykształcenie min średnie, kierunek techniczny, praca przy komputerze, obsługa Ms Office, Open Office.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Bolszewo (pomorskie)
utrzymywanie dotychczasowych relacji z klientami, analiza rynku i ofert konkurencji - prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy, promowanie dzialań usprawniających sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy
Tarnowskie Media Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Tarnów (małopolskie)
jw.
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
Hotel "JAN" Janina Kroplewska - 2015-12-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Prowadzenie obsługi mieszkaniowej policjantów Centrum Szkolenia Policji, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczacych uprawnień i świadczeń mieszkaniowych. ZADANIA PODSTAWOWE - prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z realizacją uprawnień mieszkaniowych policjantów; - inicjowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach mieszkaniowych policjantów oraz przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w tym zakresie; - inicjowanie i prowadzenie dokumentacji, rejestrów i ewidencji dotyczących realizacji uprawnień mieszkaniowych policjantów.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-06-23 - Legionowo (mazowieckie)
kontrola warunków oraz przestrzeganie przepisów BHP wprzedsiębiorstwie; doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad BHP; organizacja i prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników firmy; prowadzenie dokumentacji BHP oraz raportowanie danych wymaganych przepisami prawazgodnie z wewnętrznymi procedurami
AUCHAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
REKRUTACJA PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH Z UKRAINY; BIEŻĄCA OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA PRACOWNIKÓW; OBSŁUGA I KONTAKT Z KLIENTAMI; OBSŁUGA WEWNĘTRZNYCH SYSTEMÓW I NARZĘDZI HR; OBSŁUGA PROGRAMU RCP ORAZ MC OFFICE; WSPÓŁPRACA W INSTYTUCJAMI ZEWNĘTRZNYMIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO, DOBRY ANGIELSKI, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW REKRUTACYJNYCH, ZNAJOMOŚĆ SYSTEMU RCP, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, PRAWO JAZDY KAT B
Issp Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę organów statutowych Spółdzielni pod względem organizacyjno-biurowym.Główne zadania:• zarządzanie obiegiem dokumentów i przepływem informacji pomiędzy organami Spółdzielni,• koordynacja kalendarza spotkań Rady Nadzorczej,• obsługa spotkań firmowych, narad, posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, • współpraca z innymi działami w zakresie przygotowanie zestawień, raportów, sprawozdań dla Zarządu, Rady Nadzorczej oraz aktów wewnętrznych organów Spółdzielni – uchwał, regulaminów itp.• koordynacja i współpraca przy realizacji różnych projektów i wydarzeń firmowych.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Podstawowym obowiązkiem, osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie nadzór i obsługa procesu produkcji preparatów higieniczno pielęgnacyjnych, prowadzenie prób oraz badań na produktach. Nadzór nad dokumentacją, sprawdzanie zgodności z obowiązującymi normami prawnymi i wytycznymi UE
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Kościelna Wieś (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć programowych z uczestnikami Zielonych Szkół pod kierunkiem osoby nadzorującej.Opracowywanie konspektów zajęć.Przygotowywanie pracowni dydaktycznej i pomocy dydaktycznych do zajęć edukacyjnych.Prowadzenie zajęć z dziećmi i młodzieżą.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Załęcze Wielkie (łódzkie)
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ, TWORZENIE OFERT SPRZEDAŻY, KONTAKT Z DOSTAWCAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KONTRAHENTÓW, KOORDYNACJA DOSTAW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, OPERATYWNOŚĆ I AKTYWNOŚĆ W DZIAŁANIU, PRAWO JAZDY KAT. B- CZYNNE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIEKONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL BIURO (at) FIRESTOP-SERWIS.PL
FIRE STOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży: wystawianie faktur, przyjmowanie zamówień
BUSZREM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
Wsparcie kierownika budowy w zakresie przygotowania i organizacjibudowy;opracowywanie harmonogramów postępu robót;przygotowywanie raportów z realizacji prac dla inwestora; współudział wspotkaniach z inwestorem; sporządzania dokumentacji technicznej iodbiorowej, praca w godz. 7-15
Zakład Robót i Usług Specjalistycznych "ZURS" Sp. z o.o - 2016-04-12 - Brzezie (opolskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język włoski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-07-26 - Kornice (śląskie)
1.Tworzenie i modyfikacja procedur funkcjonujących w firmie.2.Przygotowywanie zarządzeń oraz wytycznych dla pracowników w firmie.3.Informowanie pracowników o zmianach struktury organizacyjnej, procedur i procesów.4.Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych pracowników z zakresu procedur i procesów.Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Apator Telemetria Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Słupsk (pomorskie)
Kontakt z klientem, organizowanie akcji promocyjnych, fakturowanie
Zakład Produkcyjno Handlowo-Usługowy "MUCHA" Zdzisław Mucha - 2018-01-17 - Augustów (podlaskie)
Specjalista do spraw sprzedażyZakres zadań:-obsługa partnerów handlowych w zakresie kalkulacji cenowych-doradztwo techniczne-przygotowywanie ofert handlowychWymagania:-wykształcenie średnie (mile widziane wyższe)-dobra znajomość obsługi pakietu MS Office-umiejętność efektywnej organizacji pracy-umiejętność prowadzenia negocjacji oraz nawiązywania trwałych relacji z klientami-odpowiedzialność, inicjatywa, dyspozycyjność-doświadczenie w branży okiennej/budowlanej będzie dodatkowym atutemOferujemy:-ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym zespolemożliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego-atrakcyjne warunki pracy w nowoczesnej firmie
TRADYCJA FABRYKA OKIEN PIOTR PIS I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
- Obsługa zgłoszeń Visa/VOE - Obsługa zgłoszeń pracowników poprzez różnenarzędzia, min. telefon i system zarządzania złoszeniami - Wprowadzanie danychi przygotowywanie dokumentacji, takich jak listy z informacją o zwolenianiu ilistów ofertowych w narzędziu HR - Współpraca z wszystkimi zainteresowanymistronami w procesie w celu zapewnienia dokładnej i szybkiej odpowiedzi na zapytaniapracowników. - Wprowadzanie danych osobowych nowo zatrudnionych pracowników przy użyciu HRMS - Badanie produktywności pracowników
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kraków (małopolskie)
-Obsługa klientów, -promowanie i doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez portal FinansowySupermarket.pl,- udział w realizacji kampanii sprzedażowych,- udzielanie informacji o aktualnej ofercie produktów i usług, -sprzedaż telefoniczna produktów bankowych
FINANSOWYSUPERMARKET.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-22 - Częstochowa (śląskie)
administrowanie i nadzór nad systemami, projektami, sieciami i sprzętem komputerowym
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
składanie reklamcji w przypadku stwierdzenia braków towarowych,ustalanie comiesiecznych dostaw z Chin
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Piaseczno (mazowieckie)
- Wykonywanie badań nieniszczących w zakresie posiadanych kompetencji. Opracowywanie dokumentacji technicznej z wykonywanych badań. Koordynacja pracy podległych pracowników. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacjach na terenie całej Polski (wówczas pracodawca zapewnia zakwaterowanie).- Wynagrodzenie: od 3000 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie na podobnym stanowisku nie jest wymagane. Mile widziane uprawnienia MT, UT, VT, PT oraz mile widziana znajomość pozostałych metod NDT, wymagane prawo jazdy kat. B. Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Katowice (śląskie)
- praca na terenie kopalnii żwiru- wydobywanie kruszywa- załadunek samochodów ciężarowych- praca w Zakładzie Górniczym w Pogorzelicach
Roboty Ziemne i Usługi Budowlane Edward Skurewicz - 2018-06-28 - Pogorzelice (pomorskie)
kierowanie robotami budowlanymi ( budownictwo kubaturowe)
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE BUDSYSTEM Sp. z o.o. - 2017-10-16 - Kraków (małopolskie)
- wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów;- identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;- stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;- przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów;- sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko;
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, sporządzanie list płac sporządzanie deklaracji ZUS, obsługa programu płatnik,doświadczenie mile widziane
TWOJE BIURO RACHUNKOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Kłodzko (dolnośląskie)
Konfiguracja, testowanie, weryfikacja sytemów i produktów ds bezpieczeństwa, optymalizacja systemu bezpieczeństwa, konstruowanie i konfiguracja nowej infastruktury rozwiązań pod przewodnictwem przełożonego, wiedza o technologiach, metodach i otoczeniu związanym z oddelegowanymi zadaniami i obszarem biznesowym
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Kraków (małopolskie)