SPECJALISTA DS. KSIĘGOWO - ADMINISTRACYJNYCH Koszalin oferta pracy ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWO - ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań: powadzenie ewidencji wpłat od klientów. biieżące wprowadzanie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie stanów kont bankowych, bieżąca rejestracja faktur w systemie księgowym, naliczanie odsetek za nieterminowe płatności, wystawianie faktur sprzedaży, przygotowywanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach, przygotowywanie wezwań do zapłaty oraz ugód pozasądowych po uzgodnieniu wysokości rat i terminach spłaty
Data publikacji: 2019-04-12
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecińska 42, 75-706 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań: powadzenie ewidencji wpłat od klientów. biieżące wprowadzanie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie stanów kont bankowych, bieżąca rejestracja faktur w systemie księgowym, naliczanie odsetek za nieterminowe płatności, wystawianie faktur sprzedaży, przygotowywanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach, przygotowywanie wezwań do zapłaty oraz ugód pozasądowych po uzgodnieniu wysokości rat i terminach spłaty
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWO - ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.05.2019
Data zakończenia pracy: 12.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
księgowanie z wykorzystaniem programów komputerowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: analiza danych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dotrzymywanie terminów
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zdolność do samodzielnej organizacji pracy, doświadczenie w pracy w zakresie obsługi księgowej podmiotów gospodarczych - dodatkowy atut
Nazwa pracodawcy:
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Racławicka 13, 75-620 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dodatkowe informacje: praca w godz. 8:00 - 16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Racławicka
Numer budynku pracodawcy: 13
Nazwisko osoby zgłaszającej: Karolina Rogowy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.04.2019
Data dodania oferty pracy: 12.04.2019
Oferta pracy ważna do: 13.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e07bd86a6a408ca38b563f06e88a448c
Podobne oferty pracy
Kontrolowanie stanów magazynowych surowców. Negocjowanie cen surowców z dostawcami i odbiorcami. Importowanie surowców. Podtrzymywanie relacji z klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji biznesowych.Praca w godzinach 8:00 do 16:00.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2018-04-20 - Cmolas (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie pozytywnych relacji, sporządzanie ofert handlowych dostosowanych do potrzebklienta, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, realizacja planów sprzedaży, wykonywanie pomiarów technicznych.
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Pasturka (świętokrzyskie)
Przygotowywanie propozycji przedsięwzięć inwestycyjnych, remontowych (przygotowanie koncepcji i określenie zakresu robót dla zadań wykonywanych środkami własnymi, szacowanie kosztów), udział w przygotowaniu założeń do opracowań dokumentacji technicznej i jej weryfikacja, współpraca z dostawcami usług podczas realizacji procesu projektowego oraz budowlanego, udział w przygotowaniu opisów przedmiotu zamówienia dla dostaw z zakresu infrastruktury i aparatury. Przygotowanie dokumentacji do postępowań o zamówienie publiczne, koordynacja działań na linii inwestor - inspektor nadzoru - kierownik budowy - urząd administracji, udział w odbiorach robót budowlanych i dostaw aparatury, klasyfikacja nabywanych maszyn i urządzeń, wystawianie dokumentów OT. Przygotowanie i nadzór nad realizacją wymaganych przeglądów stanu technicznego budynków i instalacji. Prowadzenie zagadnień związanych z najmami, dzierżawami, zbyciem mienia.
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach - 2018-10-19 - Wadowice (małopolskie)
- realizacja animacji lokalnej i współpracy- promocja obszaru LGD i LSR- nadzór i aktualizacja strony internetowej- dokumentowanie wydarzeń promocyjnych- przygotowanie oraz obsługa Stowarzyszenia w targach, imprezach i innych wydarzeniach promocyjnych- inicjowanie powstawania wydawnictw promocyjnych- współpraca z innymi grupami działania oraz innymi organizacjami- bieżący monitoring LSR realizacja umów i monitorowanie wydatków związanych z realizacją projektów współpracy i inne zadania wynikające z bieżących potrzeb biura.
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA STOBRAWSKI ZIELONY SZLAK - 2016-06-15 - Pokój (opolskie)
dojenie krów, karmienie zwierząt, prace porządkowe w gospodarstwie
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Łoniewo (wielkopolskie)
Przygotowywanie umów o pracę, świadectw pracy oraz innych dokumentów związanych z trwaniem stosunku pracy,Ustalanie uprawnień pracowników do świadczeń wynikających ze stosunku pracySporządzanie projektów decyzjiProwadzenie ewidencji czasu pracy, dokumentacji szkoleniowejZakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracownikówSporządzanie zestawień i analiz kadrowychWprowadzanie danych do kadrowego systemu komputerowego
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-06-01 - Chełm (lubelskie)
SPRZEDAŻ MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH WYPOSAŻENIA ŁAZIENEK, WYSTAWIANIE DOWODÓW SPRZEDAŻY- FAKTURY, PARAGONY, PODSTAWOWE PROWADZENIE GOSPODARKI MAGAZYNOWEJWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, OBSŁUGA KOMPUTERA, OBSŁUGA SZTAPLARKI- MILE WIDZIANA, OBSŁUGA KLIENTA-HANDEL, MIEJSCE PRACY: UL. DERDOWSKIEGO W SZCZECINIEGODZINY PRACY: 10:00-18:00
PPUH STEMAR ROĆKO SJ - 2018-08-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi kontrahentami; fakturowanie sprzedaży; współpraca z innymi działami w firmie
GOSPODARSTWO OGRODNICZE ŁĘGAJNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Łęgajny (warmińsko-mazurskie)
- przygotowanie dokumentacji testowej takiej jak plan testów, raporty testów itp.- współpraca z reprezentacją biznesu i kierownictwem IT w celu określenia i uzgodnienia zakresu testowania- identyfikacja i opis odpowiednich technik testowych w celu zapewnienia skutecznych rozwiązań testowych- oszacowanie wysiłku testowania oprogramowania w oparciu o dostarczone wymagania- monitorowanie i kontrola procesu testowego- zarządzanie zespołem testowym- mierzenie wydajności testu i znalezienie sposobów na poprawę- zalecenia dotyczące zmian czasu, zakresu itd. (w oparciu o jakość produktu i wartość biznesową) - koordynacja testu poprawności użytkownika (UAT)/ end to end (E2E) w projekcie- udział w budowaniu dobrych relacji biznesowych- określanie potrzeb kompetencyjnych zespołu testowego
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie zawodowe min. rok; bardzo dobra znajomość j. niemieckiego; biegła obsługa komputera; wysyłanie, przyjmowanie i segregowanie korespondencji; zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów spółki (w tym dokumentacji technicznej i projektowej); kontrakt z kontrahentami, dostawcami i podwykonawcami; obsługa wewnętrznego systemu informatycznego w zakresie: wprowadzania zamówień klientów do systemu, fakturowania, raportowania do Zarządu; obsługa administracyjna biura; organizacja wyjazdów służbowych; wsparcie działu handlowego w zakresie tłumaczeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Gliwice (śląskie)
aktywne pozyskiwanie oraz obsługa nowych klientów, współpraca ze spedytorami w zakresie obsługi klienta, przygotowywanie ofert, dbanie o wysoką jakość usług oferowanych klientom
JIT Logistik - 2018-02-01 - Zacharzew (wielkopolskie)
- Kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy. Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą. Budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto + prowizja co kwartał. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, następnie na czas określony 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie. Wymagana znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu bardzo dobrym (zaawansowany B2). Doświadczenie w obsłudze klienta. Kontakt e-mail: kariera (at) promedica24.pl
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-27 - Katowice (śląskie)
Obsługa pracowników w zakresie kadrowo-płacowym,sporządzanie dokumentów kadrowych,rozliczenia wynagrodzeń,prowadzenie ewidencji urlopów,obecnych zwolnień lekarskich.
Biuro Rachunkowe RK Sp. z o.o. - 2017-10-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych z sieciami aptek, realizacja zleceń klientów oraz monitorowanie ich wykonania, budowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientem biznesowym
DMP GROUP Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-04-12 - Chełm (lubelskie)
UDZIAŁ W PRZYGOTOWANIACH DO MONTAŻU INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH W BUDYNKACH NOWO-BUDOWANYCH I ISTNIEJĄCYCH; PRACE POMOCNICZE PRZY MONTAŻU INSTALACJI I URZĄDZEŃ GRZEWCZYCH
JOANNA GRUSZECKA TERMO-TEST - 2018-04-17 - Ruś (warmińsko-mazurskie)
obsługa mailowa oraz telefoniczna klientów słowacko-języcznych, telefoniczne oraz mailowe przyjmowanie zleceń, obsługa posprzedażowa, kontakt z dostawcami, przygotowywanie zamówień dla dostawców oraz ich kontrola, otwieranie zleceń
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2017-11-27 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Biskupcu - 2018-04-04 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
- Prowadzenie dokumentacji procesów kadrowych, prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, obsługa programów wymienionych w pkt. 25, prowadzenie sprawozdawczości, kontrola dyscypliny czasu pracy, współpraca z działem księgowości i administracji, sporządzanie zaświadczeń, analiza potrzeb szkoleniowych dla pracowników, przygotowywanie materiałów do archiwum.- Wynagrodzenie: 2500 do 2800 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na czas określony. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, karty nauczyciela i aktów wykonawczych. Wymagana umiejętność pracy w zespole, samodzielność i organizacja pracy własnej. Wymagana znajomość programów: Vulcan, Płatnik, SIO, PABS, umiejętność pracy pod presją czasu. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 32-251-64-31 w. 1251, 32-251-64-32 w.1251) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Mikołowska 26, 40-066 Katowice).
PAŁAC MŁODZIEŻY IM. PROF. ALEKSANDRA KAMIŃSKIEGO - 2016-04-28 - Katowice (śląskie)
-Tworzenie konosamentu morskiego-operacje na konosamencie morskim-weryfikowanie danych-współpraca z innymi agencjami UASC-współpraca z klientami UASC
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Gdynia (pomorskie)
OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI WYNAGRODZENIA, NAGRÓD I SKŁADEK ZUS DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA (art. 150 f ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy) ZAREJESTROWANYCH W TUTEJSZYM URZĘDZIE PRACY.Prowadzenie rozmów z klientami - przedstawianie ofert, obsługa komputera.Wykształcenie min. średnie, dobra znajomość obsługi komputera, mile widziana znajomość materiałów i akcesoriów budowlanych.
SAFER J. SBECZKA G. SBECZKA SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-06 - Tworków (śląskie)
- Praca laboratoryjna (z elementami administracji laboratorium), polegająca w głównej mierze na rejestracji próbek dostarczanych do laboratorium, archiwizacji danych, przygotowywaniu dokumentacji (certyfikaty analiz, sprawozdaniu z badań, raportowanie danych statystycznych), zgodnie w wymaganymi normy PN-EN ISO 17025:2005, mailowym kontakcie z klientami, przesyłaniu wyników analiz oraz ofert wraz z cennikami analiz, przygotowywaniu próbek do analiz poprzez ich homogenizację, przygotowywanie roztworów kalibracyjnych, opracowywaniu wyników analiz.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 36 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 12:00-20:00. Wymagane wykształcenie średnie chemiczne lub wykształcenie wyższe chemiczne albo techniczne.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż biletów i usług edukacyjnych. Udzielanie informacji dot. oferty CNE. Obsługa kasy, wystawianie faktur i paragonów. Rozliczanie kasy i sporządzanie raportów kasowych.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2017-03-07 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klienta
ANGITU Sp. z o.o. - 2015-12-29 - Morzywół (świętokrzyskie)
przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach paracy i płacy. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
MELIOR INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Raszyn (mazowieckie)
-analizowanie rynku i ofert konkurencji-pozyskiwanie nowych klientów-utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi-analizowanie wyników sprzedaży-tworzenie ofert handlowych-reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych
"BAR-GUM II" MARIUSZ BAR W MARKOWEJ - 2016-09-14 - Markowa (podkarpackie)
- dokumentowanie rozliczeń z NFZ, prace administracyjno- biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie stacji paliw i gospodarki magazynowej
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Częstochowa w Częstochowie S.A. - 2016-07-27 - Częstochowa (śląskie)
kompleksowe prowadzenie aktu osobowych pracowników, prowadzenie archiwum akt, ewidencja szkoleń BHP, szkoleń z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, prowadzenie spraw związanych z ZFŚS, prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją pozostałych środków trwałych
ŻŁOBEK MIEJSKI KUBUŚ PUCHATEK - 2018-07-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
j.w.
BE GLOBAL TRADE SP. Z O.O. - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie procesów technologicznych zleceń realizowanych przez firmę, przygotowywanie dokumentacji magazynowej oraz tworzenie dokumentacji powykonawczej dla realizowanych przez siebie zleceń,sporządzanie zapotrzebowań materiałowych po uprzedniej weryfikacji zasobów magazynowych, nadzór nad kosztami pracy przy realizacji zleceń, kontrola nad przebiegiem realizacji zlecenia na każdym jego etapie
REMSOD SP Z O O - 2019-02-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)