SPECJALISTA DO SPRAW KADR Raszyn oferta pracy MELIOR INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach paracy i płacy. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Data publikacji: 2017-03-16
Lokalizacja: Raszyn (mazowieckie)
Pracodawca: MELIOR INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Krakowska 60, 05-090 Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach paracy i płacy. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Raszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Raszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Data zakończenia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie ogólnokształcące, 2 lata stażu na wnioskowanym stanowisku, umiejętność obsługi komputera, bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego w mowie i piśmie oraz komunikatywana znajomość języka azerbejdżańskiego w celu do kontaktu z klientami.
Nazwa pracodawcy:
MELIOR INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Drzymały
Numer budynku pracodawcy: 30
Nazwisko osoby zgłaszającej: Anna Tanchyn
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 16.03.2017
Oferta pracy ważna do: 30.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż i dobór okularów korekcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Sejny (podlaskie)
PRACUJĄC Z NAMI BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ: przygotowywaniem i wdrażaniem strategii marketingowej na rynek lokalny, planowaniem i organizacją kompleksowych akcji marketingowych i sprzedażowych, realizacją planów wsparcia sprzedaży zgodnie z określonymi celami, współpracą przy planowaniu budżetu marketingowego, monitorowaniem i analizą wyników sprzedaży, monitorowaniem skuteczności prowadzonych działań promocyjnych, zarządzaniem i aktualizacją strony internetowej, prowadzeniem prezentacji produktu, monitorowaniem działań konkurencji, koordynowaniem udziału firmy w wydarzeniach branżowych.
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
rozliczanie klientów, kierowców, wystawianie faktur, dokumentów KP, KW
LECHTOM Hurtownia Lodów i Mrożonek - 2016-06-10 - Świdnica (dolnośląskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym posługującym się językiem hindi
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, tworzenie opisów oraz kontrola treści wprowadzonych produktów
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Biała Podlaska (lubelskie)
obsługa klienta na stanowiskach kasowych
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Pniewy (wielkopolskie)
Transport towarów na terenie UE
Firma Handlowo - Usługowa "ZAWADA" Zbigniew Zaława - 2016-06-29 - Szczekociny (śląskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie w branży budowlanej; znajomość obsługi komputera; prawo jazdy kat.B; umiejętność obsługi klienta; zakres obowiązków: obsługa klienta, doradztwo techniczne, kosztorysowanie, nawiązywanie kontaktów z odbiorcami, fakturowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2018-05-10 - Gliwice (śląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu rachunkowości lub finansów potwierdzone co najmniej kilkuletnim doświadczeniem na stanowisku księgowego; bardzo dobra znajomość aktualnych regulacji ZUS, ubezpieczeń społecznych oraz prawa podatkowego; bardzo dobra znajomość programu PŁATNIK; bardzo dobra znajomość programów z rodziny Insert: Rewizor GT, Gratyfikant; znajomość regulacji dotyczących stowarzyszeń oraz OPP; odpowiedzialność, skrupulatność, rzeczowość i uczciwość; dobry poziom komunikacji interpersonalnej; odporność na stres; dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych. Charakterystyka pracy: prowadzenie zgodnie z polityką stowarzyszenia dokumentacji księgowej; dostosowywanie systemu księgowego stowarzyszenia do aktualnych wymogów prawnych; opracowywanie i modyfikowanie planu kont; kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego; naliczanie wynagrodzeń zgodnie z regulaminem stowarzyszenia; sprządzanie deklaracji ZUS, PIT; sporządzanie teczek osobowych; nadzorowanie płatności; przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego oraz innych niestandardowych raportów na życzenie zarządu; organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi oraz płacowo-kadrowymi aspektami działalności stowarzyszenia; wspieranie kluczowych decyzji dotyczących działalności stowarzyszenia poprzez dostarczanie zarządowi aktualnej rzetelnej informacji o stanie finansowym. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mail: sekretariat (at) sord.rybnik.pl
STOWARZYSZENIE OŚWIATOWE RODZICE-DZIECIOM - 2017-08-04 - Rybnik (śląskie)
Wykonywanie prac ślusarskich do zleceń - wg rysunków technicznych.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Leszno (wielkopolskie)
Weryfikacja dokumentów magazynowo-księgowych w dziale przygotowania produkcji opakowań, przygotowanie projektów graficznych, kalkulacja zużycia surowca, weryfikacja zakupów
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Konopki (mazowieckie)
Dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-12-07 - Lębork (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Parznice (mazowieckie)
organizowanie wieczorów tematycznych, pokazów artystycznych, teleturnieji, gier, obsługa imprez plenerowych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Poświętne (mazowieckie)
Budowanie i umacnianie wizerunku firmy, monitorowanie rynku i analiza działań konkurencji, pozyskiwanie nowych kontrahentów.
Spółdzielnia Mleczarska KaMos - 2018-06-07 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Osoba na tym stanowisku będzie wspierać administracyjnie zespół pracowników/podwykonawców w mobilnej wytwórni betonu i będzie odpowiedzialna za:oObsługę administracyjną biuraoObsługę klientów firmyoProwadzenie bieżącej administracjioAdministrowanie sprawami pracowniczymioRozliczanie faktur i kosztówoRaportowanie produkcji i sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wałcz (zachodniopomorskie)
-sporządzanie deklaracji VAT - weryfikacja poprawności i kompletności rejestrów VAT, rozliczanie;-kontrola formalno-rachunkowa i księgowanie bieżących operacji w systemie księgowym (głównie faktury / rachunki zakupowe krajowe, noty księgowe i odsetkowe własne i obce)-bieżąca analiza rozrachunków z dostawcami i odbiorcami (kompensaty, potwierdzenia sald, naliczanie odesetek, bez windykacji);-elektroniczna obsługa rachunków bankowych;-rozliczenie akcyzy od energii elektrycznej;-monitorowanie zmian w przepisach prawa (dot. głównie VAT, CIT, kacyza od energii elektrycznej);
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Chorzów (śląskie)
Badania w terenie prowadzonych robót
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "VIA" Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami klientami z Wietnamu.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pozyskiwanie reklam i ogłoszeń, wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Suwałki (podlaskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Lubań (pomorskie)
prowadzenie obsługi sekretariatu biura projektowego
Przedsiębiorstwo Gospodarki Gruntami TOPOZ Maciej Wronka - 2016-06-28 - Pluski (warmińsko-mazurskie)
-Projektowanie nowych oraz modernizacja istniejących układów elektrycznych i automatyki,-Przygotowywanie dokumentacji technicznej central wentylacyjnych,-Kontakt 58-741-87-34, e-mail: climaprodukt (at) climaprodukt.com
CLIMA-PRODUKT SP. Z O.O. - 2018-03-16 - Pszczółki (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązywanie kontaktów i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów promocyjno-sprzedażowych korespondencja z kontrahentami zagranicznymi w szczególności w języku niemieckim
GIKO Sp. z o.o. - 2016-06-20 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, rozpoznawanie indywidualnych możliwości i uzdolnień klientów zgłaszających się do jednostki. Miejsce pracy MCK w Śremie, ul. Staszica 3. Praca w godzinach 7.045-15.45
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu - 2016-03-09 - Śrem (wielkopolskie)
obsługa magazynu materiałów produkcyjnych i pomocniczych, rozładunekoraz przyjęcie towaru,wydawanie towaru,kontrola stanówmagazynowych,prowadzenie pełnej dokumentacji, również w systemiekomputerowym, zamawianie materiałów, współpraca z dostawcami wzakresie terminowej realizacji,dostosowanie poziomu zapasów do potrzebzakładu,sporządzanie raportów i analiz; praca jednozmianowa w godzinach:6-14
Huta Małapanew Sp. z o. o. - 2018-03-16 - Ozimek (opolskie)
wprowadzanie danych do kimputera, wyliczanie wynagrodzeń, składek ZUS oraz podatków, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Augustów (podlaskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Negocjowanie cen komponentów oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców w oparciu o istniejący biznes plan, opieka nad istniejącymi dostawcami.
KLGS Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Myślenice (małopolskie)