SPECJALISTA DS. KADR Zielona Góra oferta pracy Zespół Edukacyjny Nr 3
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR
Wynagrodzenie: od 1 700 PLN
Zakres obowiązków: 1.Dokonywanie czynności związanych z prowadzeniem wszelkich spraw kadrowych pracowników szkoły, w tym:- sprawy związane z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,- prowadzenie akt osobowych i archiwizacja,- przygotowywanie dokumentacji do księgowości w celu dokonania wyliczeń należnych pracownikom wynagrodzeń,- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- wydawanie skierowań na badania profilaktyczne i kontrolowanie terminów ważności tych badań,- przygotowywanie pism związanych ze zmianą wynagrodzenia, dodatków, przyznaniem nagród, urlopów, odpraw itp.2.Sporządzanie sprawozdań z zakresu zatrudnienia, w tym do GUS, SIO, PFRON.3.Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu.4.Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.5.Obsługa PFRON6.Realizacja przepisów i poleceń wewnętrznych.
Data publikacji: 2018-11-22
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Zespół Edukacyjny Nr 3
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Osiedle Pomorskie 13, 65-548 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Dokonywanie czynności związanych z prowadzeniem wszelkich spraw kadrowych pracowników szkoły, w tym:- sprawy związane z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,- prowadzenie akt osobowych i archiwizacja,- przygotowywanie dokumentacji do księgowości w celu dokonania wyliczeń należnych pracownikom wynagrodzeń,- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- wydawanie skierowań na badania profilaktyczne i kontrolowanie terminów ważności tych badań,- przygotowywanie pism związanych ze zmianą wynagrodzenia, dodatków, przyznaniem nagród, urlopów, odpraw itp.2.Sporządzanie sprawozdań z zakresu zatrudnienia, w tym do GUS, SIO, PFRON.3.Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu.4.Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.5.Obsługa PFRON6.Realizacja przepisów i poleceń wewnętrznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa administracyjno-kadrowa pracowników
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące. Umiejątność obsługi administracyjno kadrowej pracowników. . [Umiejętność 1] : znajomość Kodeksu Pracy, Karty Nauczyciela, Ustawy o Pracownikach Samorządowych[Inne] : Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie, Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, Wykształcenie wyższe lub średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, co najmniej 1 rok stażu pracy w zawodzie - przy wykształceniu wyższym, obsługa komputera.Dodatkowe: Doświadczenie zawodowe w jednostkach oświatowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Zespół Edukacyjny Nr 3
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Osiedle Pomorskie 13, 65-548 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Osiedle Pomorskie
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 22.11.2018
Oferta pracy ważna do: 14.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowanie dok. kadrowej i płacowej
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
telefoniczny kontakt z klientem, wyszukiwanie kontrahentów
AZYMUT AGENCJA ZATRUDNIENIA sp. z o.o. - 2016-04-01 - Lubin (dolnośląskie)
realizacja zakupów materiałów do produkcji zgodnie z zapotrzebowaniem produkcyjnym; opracowywanie dokumentacji zakupowej (zapytania ofertowe, zamówienia); prowadzenie negocjacji handlowych; współpraca z innymi działami w zakresie realizacji procesów zakupowych; zarządzanie portfelem dostawców (kontrola jakościowo-ilościowa, terminowość dostaw, obsługa reklamacji); obsługa narzędzi wspomagających procesy zakupowe; przygotowywanie raportów, analiza i monitoring tych procesów
JOBHOUSE SP. Z O. O. - 2017-02-09 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa klienta, udzielanie informacji o produkcie, tworzenei ofert handlowych i baz danych, pozyskiwanie nowycyh kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa klienta banku, sprzedaż usług bankowych , kart kredytowych, obsługa komputera
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:- przyjęcie i wydanie towaru z magazynu zgodnie z dokumentacją,- przeprowadzanie inwentaryzacji,- dbanie o właściwe składowanie materiału i jego rotację,- nadzór/kierowanie kilku osobową załogą,- utrzymywanie porządku i estetyki na powierzonym terenie,- gospodarka odpadami.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,- posiadania uprawnień do obsługi wózków widłowych,- znajomości zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,- zaangażowania, dyspozycyjności,- czynne uprawnienia prawa jazdy kat.: BOferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-09-15 - Nieciecza (małopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu: psychologii, pedagogiki, resocjalizacji oraz ukończone szkolenie w zakresie specjalisty terapii uzależnień, znajomość technik terapeutycznych, umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy, odpowiedzialność, rzetelność i samodzielność. Opis stanowiska: planowanie startegii terapeutycznej, uczestniczenie w zebraniach społeczności terapeutycznej, prowadzenie konsultacji z rodzinami, uczestniczenie w zebraniach klinicznych zespołu terapeutycznego, współpraca z kuratorami, pedagogami, pracownikami socjalnymi w celu efektywnej pomocy pacjentom. Aplikacje zawierające CV, list motywacyjny, dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji można kierować pocztą elektroniczną na adres: praca (at) psychiatria.com. Prosimy o zawarcie w aplikacji poniższej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych aplikacyjnych przez SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku z siedzibą w Rybniku przy ulicy Gliwickiej 33 dla potrzeb niezbędnych do procesu obecnej i przyszłych rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochroie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014r poz. 1182, 1662 ze zm.)". Firma skontaktuje się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PAŃSTWOWY SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHCZNIE CHORYCH W RYBNIKU - 2017-05-09 - Rybnik (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów rosyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Rosji
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
koordynacja i monitorowanie obrotu opakowań zwrotnych.Rejestracja obrotu opakowań w systemie.Ustalanie sald opakowań z klientami oraz przewoźnikami.
Prime Food sp. z o.o. - 2017-11-03 - Przechlewo (pomorskie)
-udzielenie informacji klientom odnośnie statusu realizowanego zamówienia,-odpowiedzialność za proces realizacji przedaży do wybrnych klientów,-nadzór nad tworzoną dokumentacją transportową,-zgłaszanie przełożonemu problemów związanych z obsługą klienta,-pozyskiwanie nowych klientów,-przygotowanie ofert dla klientów,-przesyłanie ofert oraz próbek do wybranych klientów,-przyjmowanie, realizacja oraz kontrola zamówień
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2018-09-12 - Bielawa (dolnośląskie)
wyszukiwanie i kalkulowanie ofert
Firma Handlowo-Usługowa Szymon Walentynowicz - 2016-06-08 - Gutkowo (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Ropczyce (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie ofert przetargowych, przygotowanie kosztorysów, wykonywanie wyceny robót, przygotowanie zapytań ofertowych
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Uniszki Zawadzkie (mazowieckie)
samodzielny kontakt z klientem w celu uzgodnienia wymagań potrzebnych do stworzenia Trading Data, implementacja i wykonywanie scenariuszy testowych
RC Software Consulting - 2016-02-09 - Kopanino (kujawsko-pomorskie)
wsparcie procesów rekrutacyjnych, identyfikacja i wyszukiwanie kandydatów za pomocą mediów społecznościowych i portali pracy, zarządzanie aplikacjami kandydatów w systemie rekrutacyjnym, selekcja kandydatów pod kątem określonych wymagań, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z z kandydatami, obsługa kandydatów oraz kontakt z klientem, przygotowanie ogłoszeń o pracę
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie zamówień u kontrahentów, zamawianie brakującego towaru. Opracowanie analiz w excel, wprowadzanie danych do systemu klasy CRM/ERP, pisanie maili, wykonywanie połączeń telefonicznych, kupowanie materiałów.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Oleśnica (dolnośląskie)
m.in. bieżąca obsługa biura, składanie wniosków o płatność, bieżąca obsługa petentów biura, prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych; szczegóły dostępne pod linkiem http://rlks.lgd-puszcza-bialowieska.pl
Lokalna Grupa Działania "Puszcza Białowieska" w Hajnówce - 2017-09-04 - Hajnówka (podlaskie)
obsługa kasy fiskalnej, pomoc klientom na sali sprzedazy, weryfikacja terminów ważności, dbanie oekspozycję i zatowarowanie; godz. pracy 6-14, 14-22. Wynagrodzenie 2000 zł brutto+premia. Miejsce wykonywania pracy Słupsk, ul. Tuwima 32-33, ul. 11 Listopada 4
STOKROTKA SP. Z O.O. - 2017-10-31 - Słupsk (pomorskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej, zakładanie akt osobowych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego - IMPULS, bieżące uzupełnianie dokumentów, archiwizacja dokumentów, ewidencja czasu pracy, sprawozdawczość GUS, naliczanie wynagrodzeń. -Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Wymagane 5 lat doświadczenia na w/w stanowisku. Mile widziana znajomość programu IMPULS. Wymagana znajomość zagadnień prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków. Mile widziana znajomość tematyki warunków szczególnych. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-207-12-13) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 109, 40-833 Katowice) lub e-mail: kadry (at) gonar.com.pl
GONAR - BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi komputera, pozytywnego nastawienia do pracy, zaangażowanie w realizację celów i zadań.Zakres obowiązków: pozyskiwanie, obsługa bieżących klientów, realizacja planów sprzedażowych i obsługa administracyjna
A2HM TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
1.Prowadzenie pełnej komputerowej obsługi procesu sprzedaży towarów i usług.2. Wnioskowanie o założenie nowych Kontrahentów w bazie.3. Sporządzanie wniosków i monitoring do ubezpieczyciela, zgodnie z obowiązującą procedurą windykacyjną.4. Aktualizacje warunków handlowych (rabaty, terminy płatności, itp.).5. Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji.6. Monitorowanie i analiza stanów magazynowych wyrobów gotowych, udział w tworzeniu planów produkcji oraz prognoz sprzedaży.7. Sporządzanie analiz, raportów.8. Obsługa klienta i sprzedaż9. Sprawdzanie terminowości spływu zapłat i monitorowanie płatności odroczonych, kontrola i nadzór złożonych przez klienta zabezpieczeń. 10. Wykonywanie innych poleceń przełożonych
ROMB S.A. - 2015-12-17 - Złotów (wielkopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, zamawianie i przyjmowanie towaru, dbanie o czystość w sklepie.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Zabrze (śląskie)
odbiory remontów nieruchomości zarządzanych przez firmę, bieżące tworzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad podległymi pracownikami, nadzór nad jakością i terminowością wykonywanych prac remontowych, pracezwiązane z procesami przygotowania i realizacji inwestycji, remontów oraz napraw na danym obiekcie, odpowiedzialność za kontakt ze Wspólnotami Mieszkaniowymi na terenie prowadzonej działalności
"PRO SOLUTION" Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Jaworzno (śląskie)
- planowanie kosztów w firmie, - kontrola realizacji kosztów w firmie, - kontrola poprawności raportowania, - regularna współpraca z siedzibą firmy w Korei, - tłumaczenie dokumentacji wewnętrznej w firmie, - inne zadania zlecone przez przełożonego, wynikające z pracy działu.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
- dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi naich zapytania w j. niemieckim i angielskim- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemów- wsparcie przy wdrażaniu i realiacji planów sprzedażowych i marketingowych- zapewnianie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko- tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zabierzów (małopolskie)
Kierowca zawodowy praca na obszarze krajów UE
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2016-06-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem nepalskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami nepalskimi, obsługa mailingu z klientami z Nepalu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku nepalskim
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowywanie dań kuchni indyjskiej, wypiekanie chlebka naan,praca w godzinach 12-20
TULSI Kamila LIŚKIEWICZ - 2018-10-30 - Opole (opolskie)