SPECJALISTA DS KADR I PŁAC Szczecin oferta pracy FK-C sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac należeć będzie:• prowadzenie akt osobowych,• sporządzanie umów o pracę, cywilno-prawnych, oraz dokumentów towarzyszących,• naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, rachunków,• prowadzenie ewidencji czasu pracy,• wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,• terminowe zgłaszanie wszystkich zdarzeń w ZUS,• terminowe naliczanie i wysyłanie informacji o obciążeniach publiczno-prawnych• sporządzanie raportów kadrowo – płacowych, kalkulacji, obliczeń, analiza kosztów płac,• sporządzanie wymaganych prawem raportów i sprawozdań na potrzeby GUS, ZUS, oraz innych instytucji,• bezpośredni kontakt i współpraca z instytucjami PIP, ZUS
Data publikacji: 2020-04-27
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: FK-C sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac należeć będzie:• prowadzenie akt osobowych,• sporządzanie umów o pracę, cywilno-prawnych, oraz dokumentów towarzyszących,• naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, rachunków,• prowadzenie ewidencji czasu pracy,• wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,• terminowe zgłaszanie wszystkich zdarzeń w ZUS,• terminowe naliczanie i wysyłanie informacji o obciążeniach publiczno-prawnych• sporządzanie raportów kadrowo – płacowych, kalkulacji, obliczeń, analiza kosztów płac,• sporządzanie wymaganych prawem raportów i sprawozdań na potrzeby GUS, ZUS, oraz innych instytucji,• bezpośredni kontakt i współpraca z instytucjami PIP, ZUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.05.2020
Data zakończenia pracy: 10.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY I NALICZANIA WYNAGRODZEŃ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy: FK-C sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 5213643150
danePracodawcy_regon: 146512385
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3262
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977976
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 27.04.2020
Oferta pracy ważna do: 10.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1ccaf58d7bf79d53a3453f9f93343f41
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych, w tym:- przygotowywanie list plac,- rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym (PIT),- rozliczenia PFRON,- prowadzenie dokumentacji pracowniczej,- analiza czasu pracy,- rozliczanie zwolnień lekarskich.
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN sp. z o.o. - 2018-12-12 - Księginice (dolnośląskie)
Specjalista do spraw eksportuoferta pracy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Kolbuszowa,posiadających II profil pomocy,nawiązywanie nowych i utrzymywanie bieżących relacji handlowych,prowadzenie negocjacji i korespondencji handlowej,przyjmowanie i realizowanie zamówień w systemie, kontrola przebiegu ich realizacji
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Sprzedaż produktu i usług, udzielanie informacji o produktach i promocjach, przygotowywanie oferty turystycznej, budowanie i dbanie o pozytywne relacje z nowymi i obcymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Oława (dolnośląskie)
SPRZEDAŻ INTERNETOWA ARTYKUŁÓW ELEKTROTECHNICZNYCH, SILNIKÓW, NARZĘDZI, ART. GRZEWCZYCH, BHP;ZAMAWIANIE TOWARÓW, OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ W PANELU PRESTASHOP, FAKTUROWANIE, WYSTAWIANIE LISTÓW PRZEWOZOWYCH;BIEŻĄCA OBSŁUGA ZAPYTAŃ MAILOWYCH I TELEFONICZNYCH;TWORZENIE BAZ PRODUKTOWYCH W EXCELU;DODAWANIE PRODUKTÓW I KSZTAŁTOWANIE OFERTY SKLEPU INTERNETOWEGO;ANALIZA DOSTĘPNOŚCI I KONKURENCYJNOSCI TOWARÓW;MARKETING INTERNETOWY;
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)
rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych, rezerwacja samochodów, sprawdzanie biletów podrózy
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
- rozwijanie sprzedaży na rynkach zagranicznych-przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie kontraktów i umów- przygotowywanie dokumentów i realizacja wysyłek eksportowych do klientów - budowa trwałych relacji biznesowych z nowymi klientami- uczestnictwo w targach branżowych na świecie - kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy - 2018-04-03 - Łomża (podlaskie)
Wiercenie płyt stalowych na wiertarkach współrzędnościowych/koordynacyjnych
ZAKŁAD MECHANIZACJI I NARZĘDZI "FOR-MECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-09 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w produkcji i montażu mebli.
Usługi Stolarskie Artur Zambrzycki - 2019-11-25 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
TRENKWALDER BENEFIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Rzeszów (podkarpackie)
inicjowanie i realizacja akcji sprzedażowych promocyjnych , przygotowanie i zarządzanie kompaniami on-line marketingowymi.
Health-Resort&Medical SPA Panorama Morska - 2019-04-05 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy są dostępne na stronie internetowej www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS (BIP 1200-OP.110.32.2019). Każdy kandydat zainteresowany wyżej wym. ofertą powinien zapoznać się z ogłoszeniem o naborze na naszej stronie internetowej. Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Oddziale Regionalnym KRUS w Poznaniu. Nie przyjmujemy ofert drogą elektroniczną.Zatrudnienie od lipca 2019r., praca na jedną zmianę od 7.00-15.00.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2019-06-25 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa klienta niemieckiego poprzez udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, administrowanie bazą danych klientów, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie planu transportowego przy dostawach, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej: faktury, windykacje, weryfikacja płatności kontrahentów itp. oraz utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientem.
"PAGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-02 - Gnojnik (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska oraz archiwizacja dokumentacji.Udział w prowadzeniu zajęć z zakresu edukacji ekologicznej.
kontakt przez PUP - 2020-10-01 - Sobieszyn (lubelskie)
jw.
EMPLOYEES Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zamawianie wyrobów gotowych na podstawie zamówień klientów w zakładach produkcyjnych.Zarządzanie wyrobami gotowymi w magazynach, organizowanie dostaw do klienta, kontakt z klientem i zakładami produkcyjnymi. Zarządzanie i uaktualnianie bazy danych w systemie. Regularne księgowanie dostaw w systemie.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Kraków (małopolskie)
kompleksowa obsługa klientów zagranicznych od momentu złożenia zapytania po obsługę posprzedażową, aktywne wspieranie sprzedaży i strategii rynkowej firmy, rozwijanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, pozyskiwanie nowych klientów
"KOELNER" ŁAŃCUCKA FABRYKA ŚRUB SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2017-01-11 - Łańcut (podkarpackie)
Kontakty z kontrahentami w Rosji, Gruzji i w Europie wschodniej, zamawianie towaru, sprzedaż towaru na terenie Polski.Praca na terenie Polski. Praca na czas określony: 3 lataGodzina zakończenia pracy: 16:00
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Jabłonowo (mazowieckie)
Bieżący nadzór nad nieruchomościami; prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej raz ewidencji dot. nieruchomości; współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości; nadzór nad ich właściwą realizacją, protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości; przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków; dokonywanie odczytów wskazań liczników; rozliczanie kosztów dostawy mediów; opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami; bieżący kontakt z lokatorami; bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-17 - Leźnica Wielka (łódzkie)
Współpraca z klientami niemieckimi, przygotowywanie ofert handlowych.
CM 3 Polska Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wykroty (dolnośląskie)
Oferta Stażu- Rezerwa Ministra.Pozyskiwanie umiejętności do samodzielnego prowadzenia spraw kadrowych firm, naliczania wynagrodzeń, rozliczania ZUS i podatku dochodowego od wynagrodzeń.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Całowanie (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
profesjonalna obsługa klientów, prezentacja oraz doradztwo w wyborze odpowiedniego produktu, prowadzenie dokumentacji handlowo-magazynowej, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy, obsługa sklepu internetowego
Centrum Optyczne Agnieszka Lemańczyk - 2017-12-12 - Police (zachodniopomorskie)
Koordynacja działań marketingowych jednej z kategorii zgodnie z jej strategią; Przeprowadzanie analiz rynkowych, sprzedażowych oraz monitorowanie działań konkurencji; Realizacja strategii, planów i programów marketingowych w ramach kategorii; Koordynowanie działań komunikacyjnych, w tym digitalowych; współudział w wprowadzaniu nowych produktów na rynek; Współpraca z dostawcami np. agencjami reklamowymi, mediowymi, drukarniami.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy - 2017-12-14 - Piątnica Poduchowna (podlaskie)
przeprowadzanie rozmów kredytowych, umawianie spotkań biznesowych w firmie i terenie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Oława (dolnośląskie)
- aktywna sprzedaż usług w sektorze B2B i pozyskiwanie nowych klientów,- praca na rzecz klientów w celu optymalizacji i zwiększania sprzedaży- copywriting dla sklepów internetowych,- wpisy na forach internetowych,- prowadzenie analiz rynkowych,- przeprowadzanie analizy danych i monitorowanie zmian przy użyciu narzędzi analitycznych,- współpraca z agencjami SEO, SEM i innymi podmiotami,- tworzenie grafik, m.in. banerów reklamowych, postów social media,- przygotowywanie cyklicznych raportów z realizacji zadań.
Akademia Biznesu VORMA Renata Dasek - 2020-09-28 - Lubin (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów.Obsługa klientów.Współpraca ze szkołami i przedszkolami.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
nawiązanie oraz utrzymanie dobrych relacji z klientami, profesjonalne doradztwo w zakresie asortymentu znajdującego sie w ofercie handlowej firmy i realizacja założonych planów sprzedaży
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Wschód Sp. Komandytowa - 2016-10-13 - Łuków (lubelskie)
zarządzanie jakością z zastosowaniem standardów ISO, wdrażanie i nadzorowanie funkcjonowania tychże systemów w celu zapewnienia maksymalnej wydajności prowadzonej produkcji. Nadzór nad działaniami związanymi z zastosowaniem systemów jakości oraz i weryfikacja dokumentacji powiązanej z tymi działaniami. Przeprowadzanie okresowych szkoleń dla pracowników, a także przygotowywanie planów modernizacji wewnętrznych mechanizmów produkcyjnych. Prowadzenie raportów.
Zakład Garmażeryjny Maria Biesalska Głużek - 2020-06-23 - Głużek (mazowieckie)
Nadzór nad realizacją zamówień (rejestracja zamówień, wystawianie faktur WZ, przygotowanie dokumentów wysyłkowych, wystawianie zlecenia wydania)Fakturowanie sprzedaży Prowadzenie sprzedaży wyrobów będących w ofercie firmy, przekazywanie zapotrzebowania na wyroby gotowe do Kierowników Zakładów Produkcyjnych, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych dla Biura Rachunkowego. WYMAGANIA: wykształcenie średnie, 2 lata doświadczenia, doświadczenie w dziale obsługi klienta, znajomość zasad fakturowania, zdolność szybkiego uczenia się, komunikatywność.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: marketing (at) reh4mat.com
REH4MAT Sławomir Wroński - 2016-02-19 - Widna Góra (podkarpackie)