SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU Kolbuszowa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw eksportuoferta pracy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Kolbuszowa,posiadających II profil pomocy,nawiązywanie nowych i utrzymywanie bieżących relacji handlowych,prowadzenie negocjacji i korespondencji handlowej,przyjmowanie i realizowanie zamówień w systemie, kontrola przebiegu ich realizacji
Data publikacji: 2019-06-11
Lokalizacja: Kolbuszowa (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolbuszowa, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista do spraw eksportuoferta pracy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Kolbuszowa,posiadających II profil pomocy,nawiązywanie nowych i utrzymywanie bieżących relacji handlowych,prowadzenie negocjacji i korespondencji handlowej,przyjmowanie i realizowanie zamówień w systemie, kontrola przebiegu ich realizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kolbuszowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kolbuszowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.07.2019
Data zakończenia pracy: 27.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program EXCEL
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 59A, 36-100 Kolbuszowa, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: kolbuszowski
Gmina pracodawcy: Kolbuszowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kolbuszowa
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 59A
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 11.06.2019
Oferta pracy ważna do: 10.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?16eca808ec77ad4097eabff097327e46
Podobne oferty pracy
– sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej -przygotowanie list płac
Terolling Polska Sp. z.o.o Sp.K - 2019-05-23 - Zabierzów (małopolskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Kraków (małopolskie)
Wsparcie w zakresie kodowania, rozwoju oraz inżynierii, zarządzanie grupą produktów. Zarządzanie pracą inżynierów i organizacja podziału zadań. Praca z aplikacjami Java, platformami Unix/Linux. Współpraca z klientami anglojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Zabierzów (małopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczeń rocznych, zgłaszanie do ZUS, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja dokumentów
GLOBAL SP. Z O.O. - 2017-02-20 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Kontrolowanie przebiegu prac polowych,nawożenia,zbioru roślin,produkcji pasz objętościowych
Kombinat Rolny Szestno Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Boże (warmińsko-mazurskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Limanowa (małopolskie)
-Aplikowanie na nowe projekty -Nawiązywanie współpracy z organizacjami zagranicznymi oraz przygotowywanie wniosków grantowych umożliwiających podjęcie współpracy w wspólnych projektach ,-Koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych,-Przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,-Kontrola realizowanych budżetów projektów i sprawozdań.
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-05-16 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
• przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od użytkowników w ramach I linii wsparcia,• przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia,• opracowywanie planów testów i definiowanie przypadków testowych,• wykonywanie manualnych i automatycznych testów,• przygotowanie dokumentacji wraz z dokumentacją techniczną i utrzymaniową.
SSC Master Sp. z o.o. - 2020-01-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
dekretacja dokumentów zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, sporządzanie deklaracji VAT, IFTR, CIT10Z, rozliczanie podróży służbowych, nadzór nad ewidencją środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, nadzór nad ewidencją materiałów i towarów, współudział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych, współudział w rozliczaniu dotacji celowych, współudział w planowaniu i kontroli wykorzystania budżetu,
MUZEUM MIASTA ŁODZI - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
opracowywanie programów i projektów w celu pozyskania dodatkowych środków na aktywizację zawodową osób bezrobotnych i poszukujących pracy,realizacja programów z rezerwy Funduszu Pracy, realizacja programów specjalnych, Programu Aktywizacja i Integracja oraz Programów Regionalnych Województwa Lubelskiego, koordynacja w zakresie prawidłowego przebiegu i realizacji programów,prowadzenie rozliczeń opracowanych programów i projektów, prowadzenie analiz okresowych skuteczności programów i projektów, monitoring programów i projektów oraz ocena ich efektywności,koordynacja działań aktywizacyjnych w powiecie opolskim w oparciu o umowę o świadczenie działań aktywizacyjnych,przygotowywanie wniosków o dofinansowanie, wniosków płatniczych, zmian do wniosków aplikacyjnych,sporządzanie sprawozdawczości z realizacji programów i projektów,promocja programów i projektów,opracowywanie analiz statystycznych w zakresie bezrobocia i charakterystyki lokalnego rynku pracy na potrzeby realizowanych programów i projektów,Współpraca w zakresie realizowanych programów i projektów z: - pozostałymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, - Instytucją Pośredniczącą, Wojewódzkim Urzędem Pracy, - partnerami lokalnego rynku pracy.
POWIATOWY URZĄD PRACY w Opolu Lubelskim - 2016-12-06 - Poniatowa (lubelskie)
kontakty z kluczowymi klientami firmy z Polski i z zagranicy
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Świętochłowice (śląskie)
- Przedstawianie oferty klientom;- Nawiązywanie kontaktu telefonicznego z klientami firmy z rynku wschodniego- Aktywne pozyskiwanie klientów w sektorze B2B;- Budowanie długotrwałych relacji z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
wg programu stażustaż w godz: 9:00-17:00
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Zawiercie (śląskie)
Wsparcie sprzedaży biura obrotu nieruchomościami
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Łódź (łódzkie)
Budowanie listy potencjalnych sponsorów, pozyskiwanie dotacji samorządowych i unijnych, kontakt mailowy i telefoniczny z potencjalnymi sponsorami, przedstawianie oferty sponsoringu,prowadzenie negocjacji
Fundacja Football Academy Group - 2016-09-15 - Opole (opolskie)
Opieka nad osobami starszymi: usługi gospodarcze i usługi higieniczne.
FIRMA "GWARANT" - TOMCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-15 - Gdynia (pomorskie)
Przeprowadzanie okresowych i doraźnich kontroli stanu zabezpieczeń p.poż.Opiniowanie dokuemntacji prac remontowych, zmian sposobu użytkowania pomieszczeńProwadzenie książek obiektu budowlanegoKontrola, nadzór i odbiór prac remontowo-budowlanych zleconych wykonawcom zewnętrzymUczestniczenie w opracowaniu planu rzeczowego finansowego
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-09-30 - Oleśnica (dolnośląskie)
prace budowlane, wykończenia wnętrz, murowanie, docieplenia, płytki, malowaniePracodawca zapewnia dojazd na budowę z siedziby firmy. Praca w soboty u po godzinach sporadycznie.
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE "BAD-BUD" TEODOR BADIURA - 2018-07-10 - Chorzów (śląskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
-
Krzysztof Szyszka "GRAFITEX" - 2016-02-03 - Kościan (wielkopolskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej, potwierdzenie wybranym kandydatom warunków oferty, podpisanie z nimi umów oraz koordynowanieprzepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji prawniczej, prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej w tym m. in rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych, koordynowanie procesow szkoleniowych zatrudnionych. Pozyskiwanie pracowników z Ukrainy i Rosji.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Częstochowa (śląskie)
udział w rozwoju systemu logistycznego (systemu zarządzania magazynem), stałe monitorowanie i raportowanie danych odnośnie jakości procesów logistycznych i ich spójności, sterowanie przepływem towarów na odcinku od przyjęcia do magazynu do wydania ich z magazynu, sporządzanie dokumentacji magazynowejwspółdecydowanie o stanach zapasów magazynowych ścisła współpraca z innymi działami wewnątrz firmy i dostawcami zewnętrznymi, nadzór nad pracą zatrudnionych pracowników,
EJOT Polska Sp.z.o.o. - CIASNA - 2018-04-17 - Olszowa (opolskie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-07-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
masaż, akupunktura,wypełnianie dokumentacji medycznej, kontakt z klientem
TOM DASH TSETSGEE - 2019-09-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. Sprzedaży na rynek Czeski Zakres Obowiązków· obsługa klienta· obsługa zamówień· współpraca z działem handlowym firmy· pomoc w zakresie procesów handlowych· dbanie o dobry wizerunek firmy Oczekiwania: biegła znajomość języka Czeskiego· umiejętność nawiązywania dobrych relacji z klientami – warunek konieczny· wysoka kultura osobista – warunek konieczny· duże zaangażowanie i motywacja do działania – warunek konieczny· znajomość obsługi komputerów, pakietu MS Office· dobra organizacja pracy własnej Oferujemy:• atrakcyjne warunki pracy• pracę w dynamicznym młodym zespole• niezbędne narzędzia pracy
TOMASZ FUNKA AGROFUNKA - 2020-01-22 - Zielona Wieś (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za podejmowanie działań związanych
z obsługą reklamacyjną Klienta według standardów Firmy TERG Media Expert:
terminowe rozpatrywanie reklamacji,
przestrzeganie standardów i procedur,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru - ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi
Media Expert - 2016-04-22 - Poznań (wielkopolskie)
Praca z młodzieżą ponadgimnazjalną i ponadpodstawową.
Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Bohaterów Walk nad Bzurą 1939 r. w Sochaczewie - 2019-06-27 - Sochaczew (mazowieckie)
montaż długopisów , montaż elelmentów plastikowych
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Kraków (małopolskie)
- Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników szkoły zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy.- Tworzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiazującymi przepisami prawa.- Prowadzenie w systemie informatycznym ewidencji czasu pracy.- Przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym w realizacji obowiazków słuzbowych.- Przygotowyywanie w ściesłej współpracy z wicedyrektorami dokumentacji zwiazanej z awansem zawodowym nauczycieli.- Przygotowywyanie sprawozdań do GUS oraz innych jednostek.- wpisywanie niezbędnych danych do arkusza organizacji szkoły, SIO i programu Kadr.- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt.- Wykorzystywanie technologii komputerowej.
Szkoła Podstawowa im. gen. J. Bema w Suszu - 2019-10-04 - Susz (warmińsko-mazurskie)