SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC (261 STAŻ-REZ) Całowanie oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC (261 STAŻ-REZ)
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Oferta Stażu- Rezerwa Ministra.Pozyskiwanie umiejętności do samodzielnego prowadzenia spraw kadrowych firm, naliczania wynagrodzeń, rozliczania ZUS i podatku dochodowego od wynagrodzeń.
Data publikacji: 2016-10-06
Lokalizacja: Całowanie (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Całowanie, powiat: otwocki, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Oferta Stażu- Rezerwa Ministra.Pozyskiwanie umiejętności do samodzielnego prowadzenia spraw kadrowych firm, naliczania wynagrodzeń, rozliczania ZUS i podatku dochodowego od wynagrodzeń.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC (261 STAŻ-REZ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Całowanie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2016
Data zakończenia pracy: 16.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
Górna 11, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: otwocki
Gmina pracodawcy: Otwock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Otwock
Ulica pracodawcy: Górna
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: Księgowość
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 07.10.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.10.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Praca w dziale ekonomicznym, w zakresie planowania, controlingu, analizy ekonomicznej, przygotowywanie ofert handlowych.Umowa o pracę na czas nieokreślony, jedna zmiana.Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 381 01 42, 71 318 01 86 wew. 226, ek (at) wzl2.pl, e.skladzien (at) wzl2.pl, www.wzl2.pl - zakładka "praca"
Wojskowe Zakłady Łączności nr 2 S.A. - 2017-05-18 - Czernica (dolnośląskie)
Rozkrój materiałów tapicerskich. Praca na pełny etat, możliwość zatrudnienia na 1/2 etatu.
Mirocha Łukasz BRAVO Meble Kuchenne i Tapicerowane - 2016-09-02 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
Udział w realizacji zadań związanych z BHP.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Bodzentyn (świętokrzyskie)
prace biurowe
INSTAL-FILTER SA Przemysłowe Systemy Ochrony Powietrza - 2016-08-23 - Kościan (wielkopolskie)
-aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych- realizowanie założonych planów sprzedażowych- pozyskiwanie nowych członków kasy- współudział w organizowaniu działań markietingowych na tynku lokalnym.Oferujemy:- zatrudneinie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy- liczne dzkolenia podnoszące kwalifikacje - samodzielne i odpowiedzialne zadania
SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast" Tychy - 2017-07-17 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Nauka i współudział pisania pism, prowadzenia dokumentacji i korespondencji,obsługi urządzeń biurowych, obsługi programów komputerowych. Praca od poniedziałku do piatku w godz 8,00-16,00. Stypendium stażowe w wysokości 997,40 zł
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Pożdżenice (łódzkie)
projektowanie, produkcja i montaż reklam
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Mikołów (śląskie)
obsługa salonu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie ofert w języku francuskim, obsługa programów produkcyjnych
"MONTOTRAS LOGISTICS" Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Sosnowiec (śląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Czerwonak (wielkopolskie)
Praca przed komputerem, w biurze, praca przy telefonie.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
utrzymanie i naprawa infrastruktury technicznej, usuwanie usterek i awarii powstałych na obszarze brygady specjalistycznej, umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
kontakt przez OHP - 2018-02-20 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna obsługa klientów, przyjmowanie ofert handlowych, przeprowadzanie negocjacji handlowych, pozyskiwanie klientów, sprzedaż gadżetów reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Leszno (wielkopolskie)
praca pracyzyjna, przy monitorze
KOMPUTRONIK Spółka Akcyjna - 2016-07-20 - Komorniki (wielkopolskie)
Brak danych
Huta Szkła Justyna - 2017-12-21 - Sanok (podkarpackie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, obsługa rady zarządu
BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI PIOTRKOWSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - 2017-07-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Puławy (lubelskie)
- Przygotowanie dokumentacji sprzedażowo - logistycznej; kontakt z klientami (export) w języku niemieckim. Kontakt z partnerami firmy. Profesjonalna obsługa klientów. Utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z klientami i kontrahentami.- Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace. Pracę w ciekawym i rozwojowym zakresie rynku. Prace w zgranym zespole i przyjaznym środowisku. Możliwość rozwoju. Wsparcie managera oraz pracowników firmy. Szkolenia przygotowujące. Możliwość rozwoju i awansu. Pracę w ramach 8 godzinnego cyklu pracy - od poniedziałku do piątku.- Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie logistyki i transportu, obsługi klienta. Wymagana znajomość programów Excel i Word. Mile widziana znajomość języka angielskiego i rosyjskiego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: inga.rudnicka (at) minovaglobal.com
MINOVA EKOCHEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-28 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
przeprowadzanie spotkań techniczno-handlowych, przygotowywanie ofert z zakresu automatyki procesowej, projektowanie AKPiA oraz układów analitycznych, realizacja i wdrażanie układów automatyki procesowej na obiekcie, uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ASKI SPZ OO - 2016-02-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Promocja bazy turystycznej, przygoytowanie ofert , sprzedaż usług turystycznych, obsłga klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Szymbark (pomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych kontaktów z Klientami, aktywna sprzedaż produktów
kontakt przez OHP - 2016-05-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców w Polsce i na świecie, stałe monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców, realizacja strategii zakupowej dla nowych i bieżących projektów, negocjowanie i renegocjowanie kontraktów z dostawcami, wprowadzanie i weryfikacja cen materiałów oraz ich aktualizacja w systemie ERP, pozyskiwanie ofert cenowych od dostawców, sporządzanie i kontrolowanie zapytań ofertowych, podejmowanie decyzji o wyborze głównego dostawcy na podstawie cen, jakości dostaw oraz strategii, podejmowanie inicjatyw mających na celu optymalizację kosztów zakupu, rozwój i realizacja krajowej oraz zagranicznej strategii zakupowej, realizacja strategii grupy Rimaster.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Odbieranie telefonów od klientów, rozmowy w języku białoruskim. Rozwiązyanie problemów przesyłanych przez klienta również w języku białoruskim
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Łódź (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Głuchołazy (opolskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,detalicznych ,budowanie struktury doradczej w zakresieobsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżącesporządzanie ofert, kompleksowa obsługa handlowa klientów,cyklicznie raportowanie wyników, dążenie do osiąganiawyznaczonych celów, praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-02-16 - Opole (opolskie)
administracja systemu teleinformatycznego firmy, obsługa aplikacji NEXPO, integracja centrali telefonicznej z systemem Bussines Contact Manager
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Białystok (podlaskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentacji technicznej, kosztorysów, analiza ofert, opracowywanie harmonogramu robót i kontrola ich przebiegu
ANIMEX FOODS Sp. z o. o. sp.k. - 2018-01-31 - Starachowice (świętokrzyskie)
Obsługa pełnego procesu kadrowego związanego z nawiązaniem stosunku pracy, obsługą pracowników w trakcie pracy oraz w sytuacji zakończenia wspólpracy. Sporządzanie deklaracji PFRON, PIT oraz GUS. Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowej związanej ze stosunkiem pracy, zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy. Prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich. Rekrutacja pracowników. Wprowadzanie i analizowanie danych w systemach kadrowo - płacowych. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników. Budowanie trwałych więzi z pracownikami celem obopólnego zadowolenia ze współpracy.
Vermeiren Polska Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Trzebnica (dolnośląskie)
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za realizację procesu reklamacji Analiza i raportowanie ilości reklamacji Zlecanie wyceny usług serwisowych Zlecanie zamówień materiałów serwisowychWymagania: Znajomość języka francuskiego Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku międzynarodowym Stabilne zatrudnienie po roku pracy istnieje możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony Pracę w młodym zespole, w miłej atmosferze Atrakcyjny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna) Możliwość rozwoju zawodowego
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)