SPECJALISTA DS KADR I PŁAC Oborniki Śląskie oferta pracy FHMM Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: do 4 800 PLN
Zakres obowiązków: rekrutacja pracowników,kompleksowe prowadzenie akt osobowych(również cudzoziemców np.z Ukrainy),prowadzenie dokumentacji od zatrudnienia do zwolnienia pracownika,rozliczanie czasu pracy,urlopów,zwolnień lekarskich,inne absencje,przygotowywanie umów o pracę,świadectw pracy,itp.obliczanie wynagrodzeń ,nadzór nad terminami badań lekarskich szkoleń BHP,rozliczanie z ZUS,US,PFRON, obliczanie,przygotowywanie i przesyłanie wszelkich deklaracji do ZUS(deklaracje,dokumenty ) ,US (rozliczenia podatkowe),PFRON,obsługa Płatnika,Platformy ZUS PUE,przygotowywanie wszelkiej niezbędnej dokumentacji do zatrudnienia cudzoziemców (oświadczeń z Urzędu Pracy) orientowanie się w zagadnieniu zatrudnienia cudzoziemców
Data publikacji: 2019-11-19
Lokalizacja: Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Pracodawca: FHMM Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciecholowicka 29, 55-120 Oborniki Śląskie, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rekrutacja pracowników,kompleksowe prowadzenie akt osobowych(również cudzoziemców np.z Ukrainy),prowadzenie dokumentacji od zatrudnienia do zwolnienia pracownika,rozliczanie czasu pracy,urlopów,zwolnień lekarskich,inne absencje,przygotowywanie umów o pracę,świadectw pracy,itp.obliczanie wynagrodzeń ,nadzór nad terminami badań lekarskich szkoleń BHP,rozliczanie z ZUS,US,PFRON, obliczanie,przygotowywanie i przesyłanie wszelkich deklaracji do ZUS(deklaracje,dokumenty ) ,US (rozliczenia podatkowe),PFRON,obsługa Płatnika,Platformy ZUS PUE,przygotowywanie wszelkiej niezbędnej dokumentacji do zatrudnienia cudzoziemców (oświadczeń z Urzędu Pracy) orientowanie się w zagadnieniu zatrudnienia cudzoziemców
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oborniki Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oborniki Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra organizacja czasu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: FHMM Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Adres pracodawcy:
Ciecholowicka 29, 55-120 Oborniki Śląskie, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: trzebnicki
Gmina pracodawcy: Oborniki Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oborniki Śląskie
Ulica pracodawcy: Ciecholowicka
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 19.11.2019
Oferta pracy ważna do: 18.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ea04fdd8b219d19a4df7bcccb13155b6
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie klientów
FUTURE LEADER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-04 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
analizowanie rynków wschodnich o ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów z rynku wschodniego, realizowanie planów sprzedazowych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, tłumaczenia językowe dokumentów, kompleksowa obsługa biura, wsparcie dla pracowników zagranicznych
BEETSMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
edycja potrzeb materiałowych na zamówienia, prowadzenie procedur przetargowych, nadzór nad planowaniem potrzeb materiałowych, prowadzenie komputerowej bazy dostawców materiałowych wraz z cennikiem, bieżąca analiza zapasów materiałowych w magazynach, poszukiwanie i współpraca z dostawcami Spółki, ponaglanie dostawców przy opóźnieniach, prowadzenie reklamacji i niezgodności dotyczących zapotrzebowanych materiałów, współpraca z innymi komórkami Spółki w zakresie potrzeb materiałowych
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2017-12-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Realizacja zadań wynikających ze zlecania zadań organizacjom pozarządowym z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej. Realizacja zadań wynikających z programów rządowych oraz realizacja programów Rady Nadzorczej PFRON . Inicjowanie i realizowanie programów na rzecz osób niepełnosprawnych, w tym tworzenie i realizowanie projektów finansowanych ze środków UE. Prowadzenie działań szkoleniowych oraz doradczych na rzecz organizacji pozarządowych.Monitorowanie i badanie efektywności udzielonej pomocy.
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych - 2018-09-06 - Poznań (wielkopolskie)
specjalista ds. kosmetyki aut
ATJ24 Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja zamówień produkcyjnych pod kątem zaopatrzenia materiałowego, bieżące zakupy materiałów na potrzeby spółki, kierowanie pojazdem służbowym. Godz. pracy 7-15.
EMMAROL SP. Z O.O. - 2018-01-11 - Słupsk (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
SAMODZIELNE PROWADZENIE KSIĄG HANDLOWYCH Z ELEMENTAMI KADR I PŁAC Z POCZĄTKOWYM NADZOREM. PRACA DLA KONCERNU MIĘDZYNARODOWEGO.
Biuro Rachunkowe Tax Partners Aneta Posłuszny - 2017-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Zarządzanie relacjami z klientem zewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami, managerami Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych Przygotowywanie raportów Aktualizacja systemów wewnętrznych i baz danych Przygotowywanie i aktualizacja procedur operacyjnych Wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kawlifikacyjnych Określanie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, Kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Jabłonowo (mazowieckie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
-sprzedaż towarów ogólnobudowlanych, realizacja zamówień dostaw, wycena asortymenu.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i archiwizowanie dokumentów.Ważniejsze zadania: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i procesu archiwizowania dokumentów w oparciu i zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa i aktami wewnętrznymi urzędu; przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych urzędu na podstawie spisów zdawczo- odbiorczych celem archiwizacji; udostępnianie akt do celów służbowych osobom upoważnionym; przygotowywanie i przekazywanie akt do Archiwum Państwowego lub na makulaturę zgodnie z obowiązującymi przepisami; przygotowywanie akt do brakowania i po uzyskaniu zezwolenia organizowanie likwidacji akt; dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniach archiwum; zamawianie pieczątek i pieczęci dla potrzeb urzędu; przeprowadzenie zgodnie z procedurą komisyjnego brakowania pieczątek i pieczęci; realizowanie obowiązków wynikających z umów zawieranych przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku: obsługa monitora ekranowego-komputer; praca w pozycji siedzącej; praca wewnątrz budynku.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-18 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, faks, komputerowy program prawniczy ,,LEX"), prace biurowe, bieżąca obsługa korespondencji, dokumentacji , dbałość o prawidłowe przechowywanie i opisy dokumentów zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną, archiwizacja dokumentów oraz przygotowywanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, sprawdzenie pod względem formalno-prawnym złożonych wniosków o wszczęcie postępowania, przygotowywanie projektów specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zarządzeń dotyczących powołania komisji przetargowych, udział w pracach komisji przetargowych Publicznej i Urzędu Zamówień Publicznych.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa programu rozliczającego klientów firmy Kredyty Eksperss
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Legnica (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
SAMODZIELNE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJA ORAZ PRZEGLĄDY MASZYN, BIEŻĄCY MONITORING STANU TECHNICZNEGO INSTALACJI I URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH, DIAGNOSTYKA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ I SYTSEMÓW W ZAKRESIE BRANŻY AKP ORAZ ELEKTRYCZNEJ- PRACE MONTAŻOWE
NRG SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-05 - Głogów (dolnośląskie)
praca w godzinach od 06:00 do 06:00; praca w restauracji McDONALD"S
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Stargard (zachodniopomorskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie zestawień dot. płac, umów o pracę, porozumień, świadectw pracy, sporządzanie listy płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, prowadzenie korespondencji z urzędami, prowadzenie ewidencji czasu pracy, wystawianie zaświadczeń.
SOLITAX Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Józefów (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: przeprowadzenie rekrutacji pracodawców (15 osób) oraz dyrektorów szkół (5 osób); ustalenie harmonogramu spotkań samokształceniowych zespołu; prowadzenie spotkań samokształceniowych zespołu; stała współpraca z pracodawcami i koordynatorami szkolnymi w sprawie organizacji staży uczniowskich; zbieranie danych od uczniów i koordynatorów szkolnych niezbędnych do opracowywania diagnozy i analizy rynku; organizacja 8 spotkań z pracodawcami: w tym 8 szkoleń specjalistycznych dla uczestników sieci współpracy; zapraszanie na spotkania sieci współpracy np. dyrektora Urzędu Pracy, koordynowanie staży uczniowskich realizowanych u pracodawców; monitorowanie udziału dyrektorów i pracodawców w projekcie. Praca na wskazanym stanowisku będzie świadczona w Powiatowym Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - w Biurze Projektu mieszczącym się w budynku Bursy Szkolnej przy ulicy Ogrodowej 7 w Bolesławcu, w wymiarze 3/8 etatu, umowa na czas określony tj. od dnia 08.04.2019r. do dnia 31.12.2020r. (czas trwania projektu). Nabór na stanowisko urzędnicze dokonywany jest na podstawie konkursu.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2019-03-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
do podstawy wynagrodzenia doliczana jest premia
STOKROTKA SP. Z O.O - 2017-05-09 - Wolsztyn (wielkopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja pracy biurowej, organizacja wycieczek na terenie Polski i Unii Eurpejskiej.
P.P.H.U. "MARK-TRAWEL" Marek Wielgus - 2017-07-07 - Bochnia (małopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku b edzie odpowiedzialna m.in za prowadzenie produkcji oraz wdrażanie technologii chemicznych, wykonywanie analiz i badań chemicznych, prowadzenie dokumentacji wykonywanychprocesówi badań, współtworzenie dokumentacji systemowej laboratorium wdrażanie planu jakości
JAKUSZ SPACETECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-04 - Szymbark (pomorskie)
Rozpatrywanie reklamacji klientów, zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych, prowadzenie okresowych analiz reklamacji z określeniem ich przyczyn i podejmowanie działań zapobiegawczych, inicjowanie zmian doskonalających jakość wyrobów na podstawie analiz reklamacji. Wynagrodzenie do ustalenia.
"DIG-NET" LENART SP.J. - 2018-08-21 - Mroczeń (wielkopolskie)
organizacja i przygotowanie eventów transport osób
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)