SPECJALISTA DO SPRAW WSPÓŁPRACY Z PRACODAWCAMI Bolesławiec oferta pracy Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW WSPÓŁPRACY Z PRACODAWCAMI
Wynagrodzenie: od 1 012,5 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: przeprowadzenie rekrutacji pracodawców (15 osób) oraz dyrektorów szkół (5 osób); ustalenie harmonogramu spotkań samokształceniowych zespołu; prowadzenie spotkań samokształceniowych zespołu; stała współpraca z pracodawcami i koordynatorami szkolnymi w sprawie organizacji staży uczniowskich; zbieranie danych od uczniów i koordynatorów szkolnych niezbędnych do opracowywania diagnozy i analizy rynku; organizacja 8 spotkań z pracodawcami: w tym 8 szkoleń specjalistycznych dla uczestników sieci współpracy; zapraszanie na spotkania sieci współpracy np. dyrektora Urzędu Pracy, koordynowanie staży uczniowskich realizowanych u pracodawców; monitorowanie udziału dyrektorów i pracodawców w projekcie. Praca na wskazanym stanowisku będzie świadczona w Powiatowym Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - w Biurze Projektu mieszczącym się w budynku Bursy Szkolnej przy ulicy Ogrodowej 7 w Bolesławcu, w wymiarze 3/8 etatu, umowa na czas określony tj. od dnia 08.04.2019r. do dnia 31.12.2020r. (czas trwania projektu). Nabór na stanowisko urzędnicze dokonywany jest na podstawie konkursu.
Data publikacji: 2019-03-14
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tyrankiewiczów 11, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: przeprowadzenie rekrutacji pracodawców (15 osób) oraz dyrektorów szkół (5 osób); ustalenie harmonogramu spotkań samokształceniowych zespołu; prowadzenie spotkań samokształceniowych zespołu; stała współpraca z pracodawcami i koordynatorami szkolnymi w sprawie organizacji staży uczniowskich; zbieranie danych od uczniów i koordynatorów szkolnych niezbędnych do opracowywania diagnozy i analizy rynku; organizacja 8 spotkań z pracodawcami: w tym 8 szkoleń specjalistycznych dla uczestników sieci współpracy; zapraszanie na spotkania sieci współpracy np. dyrektora Urzędu Pracy, koordynowanie staży uczniowskich realizowanych u pracodawców; monitorowanie udziału dyrektorów i pracodawców w projekcie. Praca na wskazanym stanowisku będzie świadczona w Powiatowym Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - w Biurze Projektu mieszczącym się w budynku Bursy Szkolnej przy ulicy Ogrodowej 7 w Bolesławcu, w wymiarze 3/8 etatu, umowa na czas określony tj. od dnia 08.04.2019r. do dnia 31.12.2020r. (czas trwania projektu). Nabór na stanowisko urzędnicze dokonywany jest na podstawie konkursu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.16
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0.06
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 012,5 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW WSPÓŁPRACY Z PRACODAWCAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 012,5 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera (MS Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, minimum 2 letni staż pracy, doświadczenie w realizacji projektów unijnych, posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia -publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: samodzielność, dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność, umiejętność współpracy w grupie,rzetelność, biegła obsługa komputera (m. in. MS Office w tym szczególnie arkusz kalkulacyjny Excel) oraz typowego sprzętu biurowego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Tyrankiewiczów 11, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty i telefoniczny pod numerem telefonu 75/7327913 w godzinach 08.00 - 15.00. Wymagane dokumenty:CV, list motywacyjny z opisem doświadczenia w zakresie wymagań, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy), kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp., ewentualne referencje lub listy polecające, oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie kandydata (klauzula RODO) dostępne na stronie internetowej www.pceikk.pl zakładka BIP), o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119 /1) dla celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze.Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: Zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (Ue) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji. Aplikacje w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem Nabór na stanowisko urzędnicze specjalisty ds. współpracy z pracodawcami projektu pn.: Kształcenie Zawodowe szansą dla uczniów Powiatu Bolesławieckiego należy złożyć do dnia 28.03.2019r. do godz. 10.00 w sekretariacie Powiatowego Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr w Bolesławcu przy ul. Tyrankiewiczów 11. Aplikacje, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane, w toku naboru komisja wyłoni nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe i zaprosi do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej, o której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie, nabór może zostać odwołany w każdym czasie bez podania uzasadnienia, informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Powiatowego Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr w Bolesławcu www.pceikk.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 08.00 - 15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Adres strony pracodawcy: www.pceikk.pl
Ulica pracodawcy: Tyrankiewiczów
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 14.03.2019
Oferta pracy ważna do: 28.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kandydat odpowiadać będzie za sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (wnioski o płatność, o uruchomienie środków, wszelkie harmonogramy finansowe i płatności) zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 a także innymi dokumentami powiązanych z realizowanym projektem. Wprowadzanie zapisów do elektronicznego systemu księgowości Opery oraz dokonywanie przelewów finansowych nie będzie objęte zakresem obowiązków służbowych. W zakresie obsługi finansowej będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
Weryfikacja i ewidencja dokumentów wewnętrznych , mailowy i telefoniczny kontakt z klientem, pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów , nadzór nad biezącymi płatnościami, operacje na kontach bankowych spółki, dbanie o prawidłowy obieg informacji w biurze.
"SZMIDT" Sp. j - 2016-08-03 - Ligota Piękna (dolnośląskie)
Ubezpieczenia majątkowe i życiowe (kontakt osobisty, telefoniczny lub CV na adres e-mail: ubezpieczenia (at) multifirma.pl)
Warmuz Zbigniew Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Multi - Agent" - 2016-02-16 - Wadowice (małopolskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Częstochowa (śląskie)
Biegła obsługa pragramów Treko , AC. Charakterystyka wykonywanej pracy: rekrutacja osób rosyjsko i ukraińsko języcznych, selekcja kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych. wynagrodzenie 13,70 zł/h brutto.
"VIZA STAFF INTERNATIONAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-20 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
realizacja szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa internistycznego dla pielęgniarek, tworzenie dokumentów w pakiecie Office, stron internetowych, obsługa programów bazodanowych
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych - 2016-10-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży,tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontakt z kontrahentami i klientami bengalskimi
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w dziale sprzedaży: - aktywne poszukiwanie nowych klientów,- sprzedaż i promocja produktów firmy na rynkach zagranicznych,- udział w targach międzynarodowych,- reprezentowanie firmy w rozmowach z kontrahentami,- częste zagraniczne wyjazdy służbowe.
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2016-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż materiałów izolacyjnych, obsługa programów sprzedażowych, oferowanie i prezentacje produktowe, pomoc techniczna, wystawianie dokumentów handlowych, szkolenia dla klientów.
DRAGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Praca z kadrami. Załatwienia umów. Prowadzenie osobistych spraw.
"UKRAINA PROMOTION CENTER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków zgodnie z menu, obsługa klienta.
Cafe Bar Hades Bogdan Piechnik - 2017-05-08 - Wiśniowa (małopolskie)
1. Zapoznanie się z przepisami i regulaminami w tym: regulaminem pracy, regulaminem organizacyjnym, kodeksem etyki, statutem gminy.2. Prowadzenie kancelarii Referatu Urbanistyki i Nieruchomości.3. Obsługa centrali telefonicznej, faksu oraz poczty elektronicznej Referatu Urbanistyki i Nieruchomości.4. Udzielanie informacji klientom.5. Sprawdzanie terminów ostateczności decyzji administracyjnych wraz z przygotowaniem klauzuli ich ostateczności.6. Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji.7. Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w zakresie realizowanych spraw.8. Aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.9. Aktualizacja rejestru decyzji o warunkach zabudowy.10. Archiwizacja dokumentów.11. Przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnych dot. miejscowych planów.12. Przygotowywanie projektów pism oraz uchwał.13. Sprawdzanie terminów ostateczności decyzji administracyjnych wraz z przygotowaniem klauzuli ich ostateczności.14. Sporządzanie rejestru dot. aktów notarialnych, których stroną jest Gmina Żukowo.15. Wykonywanie innych poleceń i czynności służbowych zleconych przez Kierownika Referatu, Zastępcy Burmistrza Gminy lub Burmistrza Gminy.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Żukowo (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż przez internet
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
rozwój sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych klientów;opieka nad obecnymi klientami;identyfikacja potrzeb klienta, dobór rozwiązań i doradztwo z zakresu oferowanego asortymentu;realizacja planu sprzedaży.realizowanie zawartych umów,pozyskiwanie nowych klientów,prowadzenie aktywnej działalności handlowej i promocyjnej,sporządzanie raportów i analiz,prezentacja aktualnych promocji i kampanii sprzedażowychdoradztwo techniczne,
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Łódź (łódzkie)
współpraca z dotychczasowymi klientami, pozyskiwanie nowych klientów; sporządzanie ofert handlowych, dokumentacji spedycyjnej i transportowej.
Noris Chłodnia w Jastrowiu - 2017-10-11 - Jastrowie (wielkopolskie)
- obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych, - prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur, - sprzedaż kolonii i obozów na portalu turystycznym, - obsługa rezerwacji obozów, kontakty z biurami podróży, - prowadzenie bazy kursantów w programie, komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami). Wynagrodzenie: pensja podstawowa, premie, bezpłatny kurs językowy. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą e-mail: praca (at) lektor.com.pl
Szkoła Języków Obcych LEKTOR Sp. j. - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie kadr i płacWYNAGRODZENIE DO NEGOCJACI, ILOŚĆ GODZIN PRACY( WYSOKOŚĆ ETATU) do ustalenia
BIURO RACHUNKOWE KZ KINGA ZEIDLER - 2017-09-20 - Otorowo (wielkopolskie)
Udział w realizacji zadań związanych z BHP.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Bodzentyn (świętokrzyskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kraków (małopolskie)
Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, rozpoznawanie indywidualnych mozliwości i uzdolnień młodzieży i dorosłych zgłaszajacych się do OSZ lub MCK w których jest realizowana usługa szkoleniowa.Planowanie szkoleń pod katem finansowym i merytorycznym.Koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych.Udzielanie informacji o możliwościach szkolenia zawodowego.Pomoc przy określeniu predyspozycji zawodowych w kontekście wyboru zawodu,stanowiska pracy,kierunków kształcenia.Organizowanie i prowadzenie konsultacji indywidulanych, grupowych spotkań informacyjnych,szkoleń i warsztatów z zakresu nauki aktywnego poszukiwania pracy i poradnictwa zawodowego.Stosowanie ustawy o zamówieniach publicznych.Rozliczanie z realizacji szkoleń, sporządzanie sprawozdań i informacji z prowadzonej działalności.
Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-07-12 - Parczew (lubelskie)
utrzymywanie kontaktów z zagranicznymi kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Pleśna (małopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa PIAST - 2017-10-06 - Starachowice (świętokrzyskie)
Współpraca z klientami i partnerami w zakresie identyfikowania ich potrzeb związanych z analizami danych; Zbieranie danych, przeprowadzanie analiz, tworzenie regularnych raportów dla kilentów i zarządu dyrektorów; Tworzenie prezentacji i dokumentacji analiz danych oraz tworzenie i rozbudowa modułów raportowych, optymalizacja wydajności, poszukiwanie nowych rozwiązań, zarządzanie jakością danych.
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Zabierzów (małopolskie)
Obsługa klubów sportowych.
H2OSHOP.PL SPORT COMPANY POLSKA JACEK KRYGER - 2017-10-03 - Rytel (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych w obiektach budowlanych na terenie Wałbrzycha i okolic.
Instalacje i Pomiary Elektryczne "Elraf" Rafał Runo - 2017-04-25 - Wałbrzych (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
wyksz.wyższe kierunkowe lub techniczne, min. 2 lata doświadczenia na ww stanowisku,znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń,wiedza z naliczania płac, obsługa programu płatnik;rejestracja pracowników w ZUS, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, wystawianie zaświadczeń, kontrola badań lekarskich, BHP, sporzadzanie deklaracji do PFREN, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych, zgłoszonych do ZUS, rozliczanie pracowników oddelegowanych do pracy za granicę, dokonywanie potrąceń i korespondencja z komornikami
Spółka Doradztwa Podatkowego "ULMEX "Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)