SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Starachowice oferta pracy Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa PIAST
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 200 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Data publikacji: 2017-10-06
Lokalizacja: Starachowice (świętokrzyskie)
Pracodawca: Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niska 1, 27-200 Starachowice, powiat: starachowicki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starachowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starachowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starachowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: zaangażowanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: upór i nastawienie na realizację celów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność , wysoka kultura osobista
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach
Adres pracodawcy:
Nowokościelna 35, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Nowokościelna
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 06.10.2017
Oferta pracy ważna do: 03.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Rozwiązanie oferty sprzedażowej , prowadzenie negocjacji z klientami, współpraca z obecnymi dostawcami, dbanie o monitorowanie stanów magazynowych, rotacji oraz sporządzanie zamówień, stała współpraca z działem handlowym i logistycznym. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny.Oferta pracy pracy znajduje się w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapewnnienie pełnej dokumentacji pracyi płacy rozliczanie czasu pracy w szczególności równoważnego, sporządzanie sprawozdawczości satystycznej i rzeczowej sekcji. Obsługa administracyjna biura. Jedna zmiana, Umowa na okres próbny, następnie czas określony i nieokreślony.Kontakt z pracodawcą: 697 047 601, e.krauz (at) dolkom.pl
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-19 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu, prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura, prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD, przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych, współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD, wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego.Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko pracy: Specjalisty ds. obsługi administracyjno biurowej. Za datę wpłynięcia oferty uznaję się datę dostarczenia do Biura Stowarzyszenia. Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi do dnia 22.05.2018 r
STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI - 2018-05-04 - Łomża (podlaskie)
1.Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.2.Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.3.Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych, bieżąca konserwacja sprzętu i jego naprawy, kontrola stanu technicznego maszyn, okresowe przeglądy techniczne i kontrola terminów, wprowadzanie usprawnień w procesach produkcyjnych, zbieranie i katalogowanie dokumentacji technicznej wykorzystywanych na terenie przedsiębiorstwa maszyn i urządzeń, a także nanoszenie w niej bieżących aktualizacji. Oczekiwania: wykształcenie techniczne (mechaniczne/elektryczne), uprawnienia elektryczne/energetyczne do 1 kV, doświadczenie w realizacji konserwacji i napraw maszyn i urządzeń, doświadczenie w dziale utrzymania ruchu w zakładzie przemysłowym, samodzielność i zaangażowanie, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem, dyspozycyjność.
Z.P.H. Siatex - 2017-04-19 - Zamość (lubelskie)
m.in. wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy- kreowanie wizerunku firmy- ocena szans rynkowych
kontakt przez PUP - 2015-11-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska
FAST-FOL GADOMSCY SP.J - 2018-07-23 - Mława (mazowieckie)
- Obsługa komputera z oprogramowaniem do tworzenia i zarządzania backupem. Obsługa programów komputerowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, osoba do przeszkolenia.
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Katowice (śląskie)
Doświadczenie w transporcie międzynarodowym
IBIZA Grażyna Fornalkiewicz-Adam - 2015-12-21 - Wolsztyn (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie procedur HACCAP, wdrażanie nowych procedur HACCAP
Gotszlik Sp. z o. o. - 2016-11-24 - Jarocin (wielkopolskie)
Nadzorowanie, pzygotowywanie raportów dla członków zarządu, nadzorowanie wypłat pracowników, bezpośredni kontakt z klientem portugalskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie obsł. kadrowo-administracyjnejzarządzanie relacjami między pracownikami tymczasowymi a klientemkoordynowanie procesu szkoleniowego zatrudniowych pracowników
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
czyszczenie wnętrza pojazdów wrza z praniem tapicerki, mycie zewnętrzne pojazdów, korekta lakieru poprzez polerowanie, nakładanie warstw ochronnych (kwarcowa i ceramiczna, woskowanie pojazdów
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Jaworzno (śląskie)
przeprowadzaniem badań rynkowych i gromadzeniem informacji rynkowej,planowaniem i wdrażaniem metod promocji,organizacją i doskonaleniem procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie,przygotowaniem i szkoleniem personelu handlowego,zawiązywaniem i podtrzymywaniem kontaktów z klientami,analizą danych marketingowych, służącą wyborowi strategii działań handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp" - 2015-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kantoru, sprzadzanie kalkulacji imprez turystycznych w oparciu o systemy rezerwacyjne, pisanie artykułów, dodawanie katalogów, dbałość o wizerunek firmy w świecie internetu, obsługa portali społecznościowych w zakresie dodawania informacji z zakresu turystyki, prezentowanie ofert turystycznych, obsługa klientów internetowych
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Realizacja zadań sprzedażowych, profesjonalna obsługa klienta, udzielanie porad w doborze produktu, bieżące prace związane z ekspozycja towaru, dbałość o salon zgodnie z polityka firmy, przyjmowanie dostaw, dyspozycyjność (zmianowy system pracy), umiejętność pracy w zespole, przestrzeganie standardów oraz procedur w salonie. Umowa na 2 lata, godziny pracy: 10.00- 18.00
Słupska Fabryka Obuwia NORD Meka Sztrajbel Spółka Jawna - 2018-04-09 - Włynkowo (pomorskie)
Kontakt z klientem, sprzedaż i zamawianie towaru, wprowadzanie faktur zakupu, wystawianie faktur sprzedaży. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Wysokość wynagrodzenia 2100zł/brutto do negocjacji.
MARIAN ZAREMBA ZIOŁO-PIAST HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MARIAN ZAREMBA - 2018-02-10 - Piastów (mazowieckie)
Oferta dla osób do 30 roku życia.Sprzedaż artykułów. Pozyskiwanie nowych klientów, zaopatrzenie hurtowni.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Łódź (łódzkie)
nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientem, pozyskiwanie nowych klientów
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "ELREMOT" Ośrodek Szkolenia Zawodowego, Ośrodek Szkolenia Kierowców Ryszard Macioł - 2015-11-25 - Skomielna Biała (małopolskie)
administrowanie i konfiguracja bazy danych Oracle; administrowanie serwerami Windows i Red Hat Enterprise Linux; administracja aplikacjami eksploatowanymi w firmie; wykonywanie kopii bezpieczeństwa, instalacji, aktualizacji, optymalizacji bazy danych i systemów operacyjnych; utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych; bieżący monitoring działania baz danych i systemu ERP oraz planowanie ich rozwoju; opracowanie, kontrola i wdrażanie procedur bezpieczeństwa w zakresie baz danych i systemów operacyjnych; zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych; rozwiązywanie problemów z bazami danych oraz serwerami aplikacyjnymi w zakresie wydajności oraz dostępności; świadczenie usługi pomocy użytkownikom.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-26 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
Przewóz ładunków sypkich na terenie budów; praca w godzinach od 07.00-15.00. Miejsce pracy - miejsce zlecenia - pracodawca zapewnia zakwaterownie.
POLMAT Budownictwo Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zbieranie informacji o rynku, segmentacja rynku, realizowanie badań rynkowych, planowanie organizacji badań rynkowych, wyznaczanie trendów rynkowych, obsługa rynku arabskiego
M.J.K. Maria Jolanta Król - 2016-11-10 - Sieradz (łódzkie)
- Rejestracja kart telefonicznych,- Opracowywanie wypowiedzeń umów,- Analizowanie potrzeb klienta .
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Gdańsk (pomorskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Kraków (małopolskie)
obsługa kontrachentów przy wystawianiu ofert sprzedażowych, obsługa biura. OFERTA W RAMACH PRAC INTERWENCYJNYCH PROGRAM REGIONALNY 30 - 50
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Rzgów (łódzkie)
Obsługa fanpage Facebook - uaktualnianie informacji oraz dokumentówna stronie www - obsługa istniejących już kampanii AdWords (powcześniejszym szkoleniu) - dbanie o infrastrukturę sprzętu komputerowegow firmie.
TIMETAX sp. z o.o. - 2016-01-05 - Opole (opolskie)