SPECJALISTA DS. KADR Elbląg oferta pracy HALEX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIA SP. K.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR

Wynagrodzenie: od 2 774,96 PLN

Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiemI zmiana, 8-16 pn-ptwynagrodzenie od 2000zł netto do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.

Data publikacji: 2020-10-22

Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: HALEX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIA SP. K.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Mazurska 15, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zgodnie ze stanowiskiemI zmiana, 8-16 pn-ptwynagrodzenie od 2000zł netto do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 774,96 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2861

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 774,96 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.10.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min średnie, wymagane doświadczenie w kadrach lub księgowości. Znajomość przepisów prawa pracy, programu Płatnik, programów kadrowych, mile widziana znajomość dofinansowań SOD, PFRON. Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawości.

Nazwa pracodawcy:
HALEX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIA SP. K.

danePracodawcy_nip: 5783123944

danePracodawcy_regon: 366697776

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Adres pracodawcy:
Mazurska 15, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVKontakt telefoniczny 60671131, 552335094 w celu umówienia się na rozmowę

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28

Powiat pracodawcy: m. Elbląg

danePracodawcy_kodPowiatu: 2861

Gmina pracodawcy: Elbląg

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Elbląg

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932703

Ulica pracodawcy: Mazurska

Numer budynku pracodawcy: 15

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 22.10.2020

Oferta pracy ważna do: 22.11.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 22.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6f8bd798f9d4f45cb3058653684043a4

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW ZABEZPIECZEŃ I MONITORINGU - od 1 850 PLN

Obsługa systemów alarmowych, konserwacja systemów alarmowych, montaż instalacji niskoprądowych.
P.P.U. CZA-TA NICIAK SPÓŁKA JAWNA - 2015-11-27 - Przeworsk (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ SKUPU - od 2 750 PLN

Dokonywanie całokształtu rozliczeń finansowych dostaw i sprzedaży surowca, wystawianie i sprawdzanie faktur za zakup, sprzedaż i transport zbóż, sporządzanie wymaganych sprawozdań, kompleksowa obsługa zawieranych umów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie analiz, opracowań dotyczących obrotemzboża.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-04-09 - Stoisław (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA - 3 000 - 3 500 PLN

Wykonywanie okresowo badania stanu infrastruktury kolejowej (przejazdy kolejowych), sporządzanie dokumentacji związanej ze sprawozdawczością diagnostyki i remontów infrastruktury. Przygotowanie dokumentacji na potrzeby planów remontowe, zleceń, ofert i kosztorysów w szczególności. Przygotowywanie dokumentacji technicznych, regulaminów, opinii, uzgodnień projektów budowlanych.
PMT Linie Kolejowe Sp. z o.o. - 2018-11-05 - Owczary (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REALIZACJI I ROZLICZEŃ SZKOLEŃ I PROJEKTÓW - 2 100 - 2 300 PLN

Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dlapielęgniarek i położnych. Rozliczanie realizowanych szkoleń orazprojektów. Prowadzenie dokumentacji na potrzeby realizacjiprowadzonych szkoleń. Współpraca z biurem rachunkowym. Praca w godzinach 7:00-13:00
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH - od 1 850 PLN

Obsługa grup ukraińsko-rosyjskich językowych;pozyskiwanie klientów rosyjskich i ukraińskich;przygotowywanie ofert i realizacja zamówionych usług
P.H.U. "ADAMPOL" CIEŚLA ADAM - 2016-03-02 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTRAKTOWANIA - od 2 000 PLN

kontraktowanie oferty produktowej zTurcją
NOWA ITAKA SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (NR 1427) - od 3 400 PLN

-prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,-przygotowanie OPZ oraz wzorów umów pod względem formalno-prawnym, kryteriów oceny ofert oraz warunków udziału w postępowaniu,-prowadzenie korespondencji oraz współpraca z wydziałemn RZGW oraz Nadzorami Wodnymi,-przygotowanie szacunkowej wartości zamówienia, wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego,-prowadzenie zbiorczej ewidencji zamówień publicznych w ramach Planu Utrzymania,-przygotowanie do zamieszczenia na stronie urzędowej BIP PGW WP dokumentacji przetargowej związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy - 2020-07-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA PRODUKCJI, OBRÓBKI I MONTAŻU FOTOPOLIMEOWYCH MATRYC DRUKARSKICH - od 3 300 PLN

produkcja, weryfikacja i montaż drukarskich matryc fotopolimerowych, sterowanie i nadzór nad działaniem sterowników i maszyn
kontakt przez PUP - 2020-04-09 - Wysogotowo (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI ZWIERZĘCEJ (ZNAJ.J.UKRAIŃSKIEGO) - od 2 250 PLN

Obsługa wyposażeń. Selekcja zwierząt. Inseminacja. Obróbka prosiąt.
GOSPODARSTWO ROLNE BARTOSZ LUDWICZAK - 2019-08-27 - Nowa Wieś Królewska (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja realizacji zamówień,bezpośrednia obsługa klienta. Praca od 8-16
ELTOR Firma Handlowo-Usługowa - 2018-01-16 - Opole (opolskie)

MURARZ-TYNKARZ (O) - 1 850 - 2 200 PLN

murowanie ścian nośnych, działowych itp. wykonywanie tynków różnymi metodami
Przedsiębiorstwo Budowlane "IMBUD" Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. Jawna - 2016-03-31 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA ŚLUSARKI ALUMINIOWEJ - od 3 500 PLN

Tworzenie kosztorysów dla otrzymywanych zapytań ofertowych, dobór odpowiednich materiałów i rozwiązań dla otrzymywanych zapytań ofertowych, tworzenie kompleksowych zestawień materiałów celem złożenia zamówienia, tworzenie kompleksowej dokumentacji produkcyjnej dla produkcji, wsparcie techniczne i projektowe dla klienta i działu handlowego.
Mędrala Krzysztof, Cyran Norbert Śląska Fabryka Okien "KNS" S.J. - 2018-08-03 - Mszana (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I LOGISTYKI - od 2 900 PLN

Sprzedaż towarów i wyrobów producenta narzędzi skrawających.
FABRYKA NARZĘDZI SKRAWAJĄCYCH "FENES" SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-08-05 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Żukowo (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

kadry i płace w spółce
PPHU Fedra sp.zo.o. - 2016-08-11 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I INSPEKTORA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - od 2 500 PLN

Do zakresu czynności, obowiązków i uprawnień specjalisty ds. kadr i ochrony danych osobowych należy:A. Zakres działania w ramach obsługi spraw kadrowych:1) prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika oraz prawidłowe przechowywanie tych akt;2) opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w Spółdzielni; 3) prowadzenie kart ewidencji czasu pracy dla pracowników umysłowych; 4) przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych; 5) ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami, lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla Spółdzielni planów urlopowych; 6) nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników;7) obsługa programu placowo-kadrowego wykorzystywanego przez Spółdzielnię; 8) monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie prezesa Zarządu o zmianach dotyczących Spółdzielni oraz opracowanie wymaganych przez nie działań;9) współpraca z działami i komórkami organizacyjnymi Spółdzielni; 10) wykonywanie wszelkich pozostałych czynności związanych prowadzeniem działu kadr. B. Zakres działania w ramach ochrony danych osobowych:1) informowanie administratora oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy rozporządzenia RODO oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie;2) monitorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych oraz wewnętrznych dokumentów, procedur firmy i zaleceń dla przetwarzania danych, a także bieżące informowanie kierownictwa o wnioskach;3) przeprowadzanie audytów zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami oraz opracowywanie sprawozdań i zaleceń dla Zarządu Spółdzielni;4) informowanie pracowników oraz współpracowników o ich obowiązkach wynikających z przepisów o ochronie danych oraz przyjmowanie od nich oświadczenia o zachowaniu poufności;5) informowanie kierownictwa Spółdzielni o obowiązkach wynikających z przepisów o ochronie danych, w tym aktywne doradzanie, jakie działania powinny być podejmowane; 6) przeprowadzanie analizy ryzyka i zagrożeń oraz przedstawianie wniosków i zaleceń Zarządowi; 7) w przypadku konieczności przeprowadzania oceny skutków, aktywne wspieranie kierownictwa w jej realizacji; 8) organizowanie szkoleń wstępnych i okresowych z ochrony danych osobowych; 9) bieżące doradzanie oraz podnoszenie świadomości osób przetwarzających danych, dla których administratorem jest Spółdzielnia lub które zostały jej powierzone; 10) doradzanie w kwestiach związanych z powierzeniem danych; 11) pełnienie roli punktu kontaktowego dla osób, których dane dotyczą, w tym przygotowywanie odpowiedzi na ich żądanie i udzielanie odpowiedzi; 12) wsparcie administratora oraz pracowników w realizacji żądań osób, których dane dotyczą;13) monitorowanie udostępnień danych osobowych, w tym wydawanie opinii w zakresie realizacji wniosku o udostępnienie; 14) pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla Prezesa Urzędu Ochrony Danych; 15) aktywne wsparcie Zarządu w przypadku naruszenia poufności poprzez przygotowanie odpowiednich zaleceń działań, określenie poziomu ryzyka dla naruszenia praw i wolności, przeprowadzenie audytu, wsparcie przy zgłoszeniu naruszenia oraz udzielaniu wyjaśnień z tym związanych; 16) aktywne włączenie się we wszelkie sprawy związane z przetwarzaniem danych osobowych;17) nadzór nad aktualnością dokumentacji i wewnętrznych procedur zarządzania bezpieczeństwem danych osobowych, w tym proponowanie nowych procedur.C.Wykonywanie innych nie wymienionych w zakresie czynności prac zleconych przez Prezesa Zarządu zgodnych z Kodeksem pracy.
Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-07-23 - Gostynin (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ I ZLECEŃ - od 2 100 PLN

Składanie zapytań ofertowych, przygotowywanie, obsługa i kontrola, umów, zleceń oraz zamówień na potrzeby budowy,przygotowywanie raportów z realizacji zamówień, nadzorowanie terminowości dostaw materiałów/wykonania zleceń.
PG BUDOWA S.C. - 2018-01-18 - Rogowiec (łódzkie)

SPECJALISTA SPRZEDAZY INTERNETOWEJTECHNIK INFORMATYK - od 2 000 PLN

Przyjmowanie i realizacja zamówień, fakturownie, przygotownie towaru
Dariusz Matysiak - 2017-09-01 - Puławy (lubelskie)

EKSPOZYTOR TOWARÓW (MERCHANDISER) - od 2 720 PLN

Przygotowanie ekspozycji towaru lub wystawa zgodnie z projektem, utrzymywanie porządku i czystości w magazynie
Bixen Sp. z o. o. - 2020-02-17 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA INTEGRACJI MIĘDZYKULTUROWEJ - od 2 600 PLN

Poszukiwanie i kontakt z osobami w Bangladeszu oraz Wietnamie w celu rekrutacji na studia w Polsce oraz promocja Polskich Wyższych Uczelni
kontakt przez PUP - 2020-08-17 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

przygotowywanie ofert marketingowych na wyroby produkowane przez Spółkę, pozyskiwanie zleceń produkcyjnych, nadzór nad realizacją pozyskanych zleceń, działania marketingowe
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ROL-MOT Sp. z o. o. - 2016-01-14 - Ciepielów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA-SERWISANT URZĄDZEŃ FISKALNYCH - do 3 000 PLN

obsługa recepcji serwisu oraz sprzedaż produktów w salonie sprzedaży instalacja i serwis urządzeń fiskalnych,szkolenie klientów w zakresie obsługi urządzeń,obsługa przyjęć, wydań magazynowych.
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-04 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - 2 100 - 3 500 PLN

pozyskiwanie klientów, prowadzenie negocjacji handlowychprzygotowanie ofert, zamówień
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS NIERUCHOMOŚCI, EKSPANSJI I KOMERCJALIZACJI - od 3 000 PLN

Poszukiwanie nieruchomości pod inwestycje, zarządzanie nieruchomościami, komercjalizacja obiektów, współpraca z klientem
TANKPOL - B. I R. MOSIO SPÓŁKA JAWNA - 2020-05-25 - Szczucin (małopolskie)

PRACOWNIK SKLEPU - do 17 PLN

Obsługa klientów, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej. 160-210 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 6:00-22:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 2 lata. Umowa zlecenie - outsourcing.
kontakt przez PUP - 2019-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS.HANDLU I MARKETINGU - 2 000 - 3 000 PLN

w zastępstwie wystawianie faktur sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, monitorowanie rynku i zapotrzebowanie na tkaniny, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Raszyn (mazowieckie)

SPECJALISTA WSPARCIA W PROJEKCIE "RODZICE NA START" - do 2 250 PLN

1. Aktywizacja zawodowa uczestników projektu2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu3. Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych z uczestnikami projektu4. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizację projektu5. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją projektu 6. Prowadzenie ewaluacji projektu7. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.8. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 9. Współpraca z Dyrekcją WCI , Koordynatorem oraz kadrą projektu w zakresie realizacji projektu. Wymagane dokumenty:1. Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny2. INFORMACJA O ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW PROWADZONĄ PRZEZ WROCŁAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI opatrzone własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata - dostępne na stronie bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracy3. Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego6. 7. Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE8. Oświadczenie o niekaralności9. Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych10. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku11. Kserokopia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: specjalista wsparcia w projekcie Rodzice na start, w terminie do dnia 15.03.2019 r. do godziny 13.00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Natasza Marcinkiewicz tel. 71 782 35 16 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, E, A.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-03-06 - Wrocław (dolnośląskie)

Doradca Klienta - Sprzedawca - -

Media Expert kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2015-12-28 - Pyskowice (śląskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Poznań (wielkopolskie)