SPECJALISTA DS. KADR Elbląg oferta pracy HALEX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIA SP. K.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR
Wynagrodzenie: od 2 774,96 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiemI zmiana, 8-16 pn-ptwynagrodzenie od 2000zł netto do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.
Data publikacji: 2020-10-22
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: HALEX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIA SP. K.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mazurska 15, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodnie ze stanowiskiemI zmiana, 8-16 pn-ptwynagrodzenie od 2000zł netto do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 774,96 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2861
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 774,96 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min średnie, wymagane doświadczenie w kadrach lub księgowości. Znajomość przepisów prawa pracy, programu Płatnik, programów kadrowych, mile widziana znajomość dofinansowań SOD, PFRON. Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawości.
Nazwa pracodawcy:
HALEX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIA SP. K.
danePracodawcy_nip: 5783123944
danePracodawcy_regon: 366697776
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Mazurska 15, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVKontakt telefoniczny 60671131, 552335094 w celu umówienia się na rozmowę
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
danePracodawcy_kodPowiatu: 2861
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932703
Ulica pracodawcy: Mazurska
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 22.10.2020
Oferta pracy ważna do: 22.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6f8bd798f9d4f45cb3058653684043a4
Podobne oferty pracy
Obsługa systemów alarmowych, konserwacja systemów alarmowych, montaż instalacji niskoprądowych.
P.P.U. CZA-TA NICIAK SPÓŁKA JAWNA - 2015-11-27 - Przeworsk (podkarpackie)
Dokonywanie całokształtu rozliczeń finansowych dostaw i sprzedaży surowca, wystawianie i sprawdzanie faktur za zakup, sprzedaż i transport zbóż, sporządzanie wymaganych sprawozdań, kompleksowa obsługa zawieranych umów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie analiz, opracowań dotyczących obrotemzboża.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-04-09 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw nadzoru przyrody oraz ochrony środowiska
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH EKO-INWEST SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-16 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Wykonywanie okresowo badania stanu infrastruktury kolejowej (przejazdy kolejowych), sporządzanie dokumentacji związanej ze sprawozdawczością diagnostyki i remontów infrastruktury. Przygotowanie dokumentacji na potrzeby planów remontowe, zleceń, ofert i kosztorysów w szczególności. Przygotowywanie dokumentacji technicznych, regulaminów, opinii, uzgodnień projektów budowlanych.
PMT Linie Kolejowe Sp. z o.o. - 2018-11-05 - Owczary (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dlapielęgniarek i położnych. Rozliczanie realizowanych szkoleń orazprojektów. Prowadzenie dokumentacji na potrzeby realizacjiprowadzonych szkoleń. Współpraca z biurem rachunkowym. Praca w godzinach 7:00-13:00
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Opole (opolskie)
Obsługa grup ukraińsko-rosyjskich językowych;pozyskiwanie klientów rosyjskich i ukraińskich;przygotowywanie ofert i realizacja zamówionych usług
P.H.U. "ADAMPOL" CIEŚLA ADAM - 2016-03-02 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
kontraktowanie oferty produktowej zTurcją
NOWA ITAKA SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Opole (opolskie)
-prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,-przygotowanie OPZ oraz wzorów umów pod względem formalno-prawnym, kryteriów oceny ofert oraz warunków udziału w postępowaniu,-prowadzenie korespondencji oraz współpraca z wydziałemn RZGW oraz Nadzorami Wodnymi,-przygotowanie szacunkowej wartości zamówienia, wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego,-prowadzenie zbiorczej ewidencji zamówień publicznych w ramach Planu Utrzymania,-przygotowanie do zamieszczenia na stronie urzędowej BIP PGW WP dokumentacji przetargowej związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy - 2020-07-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
produkcja, weryfikacja i montaż drukarskich matryc fotopolimerowych, sterowanie i nadzór nad działaniem sterowników i maszyn
kontakt przez PUP - 2020-04-09 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Obsługa wyposażeń. Selekcja zwierząt. Inseminacja. Obróbka prosiąt.
GOSPODARSTWO ROLNE BARTOSZ LUDWICZAK - 2019-08-27 - Nowa Wieś Królewska (wielkopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja realizacji zamówień,bezpośrednia obsługa klienta. Praca od 8-16
ELTOR Firma Handlowo-Usługowa - 2018-01-16 - Opole (opolskie)
murowanie ścian nośnych, działowych itp. wykonywanie tynków różnymi metodami
Przedsiębiorstwo Budowlane "IMBUD" Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. Jawna - 2016-03-31 - Tarnów (małopolskie)
Tworzenie kosztorysów dla otrzymywanych zapytań ofertowych, dobór odpowiednich materiałów i rozwiązań dla otrzymywanych zapytań ofertowych, tworzenie kompleksowych zestawień materiałów celem złożenia zamówienia, tworzenie kompleksowej dokumentacji produkcyjnej dla produkcji, wsparcie techniczne i projektowe dla klienta i działu handlowego.
Mędrala Krzysztof, Cyran Norbert Śląska Fabryka Okien "KNS" S.J. - 2018-08-03 - Mszana (śląskie)
Sprzedaż towarów i wyrobów producenta narzędzi skrawających.
FABRYKA NARZĘDZI SKRAWAJĄCYCH "FENES" SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-08-05 - Siedlce (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Żukowo (zachodniopomorskie)
kadry i płace w spółce
PPHU Fedra sp.zo.o. - 2016-08-11 - Łódź (łódzkie)
Do zakresu czynności, obowiązków i uprawnień specjalisty ds. kadr i ochrony danych osobowych należy:A. Zakres działania w ramach obsługi spraw kadrowych:1) prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika oraz prawidłowe przechowywanie tych akt;2) opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w Spółdzielni; 3) prowadzenie kart ewidencji czasu pracy dla pracowników umysłowych; 4) przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych; 5) ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami, lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla Spółdzielni planów urlopowych; 6) nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników;7) obsługa programu placowo-kadrowego wykorzystywanego przez Spółdzielnię; 8) monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie prezesa Zarządu o zmianach dotyczących Spółdzielni oraz opracowanie wymaganych przez nie działań;9) współpraca z działami i komórkami organizacyjnymi Spółdzielni; 10) wykonywanie wszelkich pozostałych czynności związanych prowadzeniem działu kadr. B. Zakres działania w ramach ochrony danych osobowych:1) informowanie administratora oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy rozporządzenia RODO oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie;2) monitorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych oraz wewnętrznych dokumentów, procedur firmy i zaleceń dla przetwarzania danych, a także bieżące informowanie kierownictwa o wnioskach;3) przeprowadzanie audytów zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami oraz opracowywanie sprawozdań i zaleceń dla Zarządu Spółdzielni;4) informowanie pracowników oraz współpracowników o ich obowiązkach wynikających z przepisów o ochronie danych oraz przyjmowanie od nich oświadczenia o zachowaniu poufności;5) informowanie kierownictwa Spółdzielni o obowiązkach wynikających z przepisów o ochronie danych, w tym aktywne doradzanie, jakie działania powinny być podejmowane; 6) przeprowadzanie analizy ryzyka i zagrożeń oraz przedstawianie wniosków i zaleceń Zarządowi; 7) w przypadku konieczności przeprowadzania oceny skutków, aktywne wspieranie kierownictwa w jej realizacji; 8) organizowanie szkoleń wstępnych i okresowych z ochrony danych osobowych; 9) bieżące doradzanie oraz podnoszenie świadomości osób przetwarzających danych, dla których administratorem jest Spółdzielnia lub które zostały jej powierzone; 10) doradzanie w kwestiach związanych z powierzeniem danych; 11) pełnienie roli punktu kontaktowego dla osób, których dane dotyczą, w tym przygotowywanie odpowiedzi na ich żądanie i udzielanie odpowiedzi; 12) wsparcie administratora oraz pracowników w realizacji żądań osób, których dane dotyczą;13) monitorowanie udostępnień danych osobowych, w tym wydawanie opinii w zakresie realizacji wniosku o udostępnienie; 14) pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla Prezesa Urzędu Ochrony Danych; 15) aktywne wsparcie Zarządu w przypadku naruszenia poufności poprzez przygotowanie odpowiednich zaleceń działań, określenie poziomu ryzyka dla naruszenia praw i wolności, przeprowadzenie audytu, wsparcie przy zgłoszeniu naruszenia oraz udzielaniu wyjaśnień z tym związanych; 16) aktywne włączenie się we wszelkie sprawy związane z przetwarzaniem danych osobowych;17) nadzór nad aktualnością dokumentacji i wewnętrznych procedur zarządzania bezpieczeństwem danych osobowych, w tym proponowanie nowych procedur.C.Wykonywanie innych nie wymienionych w zakresie czynności prac zleconych przez Prezesa Zarządu zgodnych z Kodeksem pracy.
Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-07-23 - Gostynin (mazowieckie)
Składanie zapytań ofertowych, przygotowywanie, obsługa i kontrola, umów, zleceń oraz zamówień na potrzeby budowy,przygotowywanie raportów z realizacji zamówień, nadzorowanie terminowości dostaw materiałów/wykonania zleceń.
PG BUDOWA S.C. - 2018-01-18 - Rogowiec (łódzkie)
Przyjmowanie i realizacja zamówień, fakturownie, przygotownie towaru
Dariusz Matysiak - 2017-09-01 - Puławy (lubelskie)
Przygotowanie ekspozycji towaru lub wystawa zgodnie z projektem, utrzymywanie porządku i czystości w magazynie
Bixen Sp. z o. o. - 2020-02-17 - Gdańsk (pomorskie)
Poszukiwanie i kontakt z osobami w Bangladeszu oraz Wietnamie w celu rekrutacji na studia w Polsce oraz promocja Polskich Wyższych Uczelni
kontakt przez PUP - 2020-08-17 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie ofert marketingowych na wyroby produkowane przez Spółkę, pozyskiwanie zleceń produkcyjnych, nadzór nad realizacją pozyskanych zleceń, działania marketingowe
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ROL-MOT Sp. z o. o. - 2016-01-14 - Ciepielów (mazowieckie)
obsługa recepcji serwisu oraz sprzedaż produktów w salonie sprzedaży instalacja i serwis urządzeń fiskalnych,szkolenie klientów w zakresie obsługi urządzeń,obsługa przyjęć, wydań magazynowych.
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-04 - Rzeszów (podkarpackie)
pozyskiwanie klientów, prowadzenie negocjacji handlowychprzygotowanie ofert, zamówień
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Kraków (małopolskie)
Poszukiwanie nieruchomości pod inwestycje, zarządzanie nieruchomościami, komercjalizacja obiektów, współpraca z klientem
TANKPOL - B. I R. MOSIO SPÓŁKA JAWNA - 2020-05-25 - Szczucin (małopolskie)
Obsługa klientów, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej. 160-210 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 6:00-22:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 2 lata. Umowa zlecenie - outsourcing.
kontakt przez PUP - 2019-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)
w zastępstwie wystawianie faktur sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, monitorowanie rynku i zapotrzebowanie na tkaniny, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Raszyn (mazowieckie)
1. Aktywizacja zawodowa uczestników projektu2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu3. Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych z uczestnikami projektu4. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizację projektu5. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją projektu 6. Prowadzenie ewaluacji projektu7. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.8. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 9. Współpraca z Dyrekcją WCI , Koordynatorem oraz kadrą projektu w zakresie realizacji projektu. Wymagane dokumenty:1. Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny2. INFORMACJA O ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW PROWADZONĄ PRZEZ WROCŁAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI opatrzone własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata - dostępne na stronie bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracy3. Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego6. 7. Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE8. Oświadczenie o niekaralności9. Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych10. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku11. Kserokopia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: specjalista wsparcia w projekcie Rodzice na start, w terminie do dnia 15.03.2019 r. do godziny 13.00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Natasza Marcinkiewicz tel. 71 782 35 16 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, E, A.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-03-06 - Wrocław (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2015-12-28 - Pyskowice (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Poznań (wielkopolskie)