SPECJALISTA DO SPRAW KADR I INSPEKTORA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH Gostynin oferta pracy Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I INSPEKTORA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Do zakresu czynności, obowiązków i uprawnień specjalisty ds. kadr i ochrony danych osobowych należy:A. Zakres działania w ramach obsługi spraw kadrowych:1) prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika oraz prawidłowe przechowywanie tych akt;2) opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w Spółdzielni; 3) prowadzenie kart ewidencji czasu pracy dla pracowników umysłowych; 4) przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych; 5) ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami, lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla Spółdzielni planów urlopowych; 6) nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników;7) obsługa programu placowo-kadrowego wykorzystywanego przez Spółdzielnię; 8) monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie prezesa Zarządu o zmianach dotyczących Spółdzielni oraz opracowanie wymaganych przez nie działań;9) współpraca z działami i komórkami organizacyjnymi Spółdzielni; 10) wykonywanie wszelkich pozostałych czynności związanych prowadzeniem działu kadr. B. Zakres działania w ramach ochrony danych osobowych:1) informowanie administratora oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy rozporządzenia RODO oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie;2) monitorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych oraz wewnętrznych dokumentów, procedur firmy i zaleceń dla przetwarzania danych, a także bieżące informowanie kierownictwa o wnioskach;3) przeprowadzanie audytów zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami oraz opracowywanie sprawozdań i zaleceń dla Zarządu Spółdzielni;4) informowanie pracowników oraz współpracowników o ich obowiązkach wynikających z przepisów o ochronie danych oraz przyjmowanie od nich oświadczenia o zachowaniu poufności;5) informowanie kierownictwa Spółdzielni o obowiązkach wynikających z przepisów o ochronie danych, w tym aktywne doradzanie, jakie działania powinny być podejmowane; 6) przeprowadzanie analizy ryzyka i zagrożeń oraz przedstawianie wniosków i zaleceń Zarządowi; 7) w przypadku konieczności przeprowadzania oceny skutków, aktywne wspieranie kierownictwa w jej realizacji; 8) organizowanie szkoleń wstępnych i okresowych z ochrony danych osobowych; 9) bieżące doradzanie oraz podnoszenie świadomości osób przetwarzających danych, dla których administratorem jest Spółdzielnia lub które zostały jej powierzone; 10) doradzanie w kwestiach związanych z powierzeniem danych; 11) pełnienie roli punktu kontaktowego dla osób, których dane dotyczą, w tym przygotowywanie odpowiedzi na ich żądanie i udzielanie odpowiedzi; 12) wsparcie administratora oraz pracowników w realizacji żądań osób, których dane dotyczą;13) monitorowanie udostępnień danych osobowych, w tym wydawanie opinii w zakresie realizacji wniosku o udostępnienie; 14) pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla Prezesa Urzędu Ochrony Danych; 15) aktywne wsparcie Zarządu w przypadku naruszenia poufności poprzez przygotowanie odpowiednich zaleceń działań, określenie poziomu ryzyka dla naruszenia praw i wolności, przeprowadzenie audytu, wsparcie przy zgłoszeniu naruszenia oraz udzielaniu wyjaśnień z tym związanych; 16) aktywne włączenie się we wszelkie sprawy związane z przetwarzaniem danych osobowych;17) nadzór nad aktualnością dokumentacji i wewnętrznych procedur zarządzania bezpieczeństwem danych osobowych, w tym proponowanie nowych procedur.C.Wykonywanie innych nie wymienionych w zakresie czynności prac zleconych przez Prezesa Zarządu zgodnych z Kodeksem pracy.
Data publikacji: 2019-07-23
Lokalizacja: Gostynin (mazowieckie)
Pracodawca: Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spółdzielcza 5, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do zakresu czynności, obowiązków i uprawnień specjalisty ds. kadr i ochrony danych osobowych należy:A. Zakres działania w ramach obsługi spraw kadrowych:1) prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika oraz prawidłowe przechowywanie tych akt;2) opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w Spółdzielni; 3) prowadzenie kart ewidencji czasu pracy dla pracowników umysłowych; 4) przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych; 5) ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami, lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla Spółdzielni planów urlopowych; 6) nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników;7) obsługa programu placowo-kadrowego wykorzystywanego przez Spółdzielnię; 8) monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie prezesa Zarządu o zmianach dotyczących Spółdzielni oraz opracowanie wymaganych przez nie działań;9) współpraca z działami i komórkami organizacyjnymi Spółdzielni; 10) wykonywanie wszelkich pozostałych czynności związanych prowadzeniem działu kadr. B. Zakres działania w ramach ochrony danych osobowych:1) informowanie administratora oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy rozporządzenia RODO oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie;2) monitorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych oraz wewnętrznych dokumentów, procedur firmy i zaleceń dla przetwarzania danych, a także bieżące informowanie kierownictwa o wnioskach;3) przeprowadzanie audytów zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami oraz opracowywanie sprawozdań i zaleceń dla Zarządu Spółdzielni;4) informowanie pracowników oraz współpracowników o ich obowiązkach wynikających z przepisów o ochronie danych oraz przyjmowanie od nich oświadczenia o zachowaniu poufności;5) informowanie kierownictwa Spółdzielni o obowiązkach wynikających z przepisów o ochronie danych, w tym aktywne doradzanie, jakie działania powinny być podejmowane; 6) przeprowadzanie analizy ryzyka i zagrożeń oraz przedstawianie wniosków i zaleceń Zarządowi; 7) w przypadku konieczności przeprowadzania oceny skutków, aktywne wspieranie kierownictwa w jej realizacji; 8) organizowanie szkoleń wstępnych i okresowych z ochrony danych osobowych; 9) bieżące doradzanie oraz podnoszenie świadomości osób przetwarzających danych, dla których administratorem jest Spółdzielnia lub które zostały jej powierzone; 10) doradzanie w kwestiach związanych z powierzeniem danych; 11) pełnienie roli punktu kontaktowego dla osób, których dane dotyczą, w tym przygotowywanie odpowiedzi na ich żądanie i udzielanie odpowiedzi; 12) wsparcie administratora oraz pracowników w realizacji żądań osób, których dane dotyczą;13) monitorowanie udostępnień danych osobowych, w tym wydawanie opinii w zakresie realizacji wniosku o udostępnienie; 14) pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla Prezesa Urzędu Ochrony Danych; 15) aktywne wsparcie Zarządu w przypadku naruszenia poufności poprzez przygotowanie odpowiednich zaleceń działań, określenie poziomu ryzyka dla naruszenia praw i wolności, przeprowadzenie audytu, wsparcie przy zgłoszeniu naruszenia oraz udzielaniu wyjaśnień z tym związanych; 16) aktywne włączenie się we wszelkie sprawy związane z przetwarzaniem danych osobowych;17) nadzór nad aktualnością dokumentacji i wewnętrznych procedur zarządzania bezpieczeństwem danych osobowych, w tym proponowanie nowych procedur.C.Wykonywanie innych nie wymienionych w zakresie czynności prac zleconych przez Prezesa Zarządu zgodnych z Kodeksem pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (2.500zł + dodatek stażowy + premia do 30%)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KADR I INSPEKTORA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gostynin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gostyniński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gostynin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.08.2019
Data zakończenia pracy: 04.08.2021
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: Inżynier Budownictwa
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe:wykształcenie wyższe - co najmniej 2 letni staż na podobnym lub zbliżonym stanowisku,wykształcenie średnie - co najmniej 4 letni staż pracy w dziale kadr lub zbliżonym stanowisku.Wymagane: posiadanie wiedzy fachowej na temat prawa i praktyk w dziedzinie ochrony danych osobowych oraz umiejętności wypełnienia zadań, o których mowa w art. 39 RODO, znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office oraz oprogramowania specjalistycznego (kadrowego), znajomość przepisów: Ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze, Ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o spółdzielniach mieszkaniowych, instrukcji kancelaryjnej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie
Adres pracodawcy:
Spółdzielcza 5, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) Życiorys (CV), list motywacyjny, informacja o sposobie kontaktowania się z kandydatem,2) Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych lub odpis świadectwa maturalnego,3) Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje oraz spełnienie wymagań (w szczególności świadectwa pracy, umowy o pracę, zaświadczenia o ukończonych szkoleniach, itp. dokumenty) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,4) Pisemną zgodę na zaciągnięcie opinii z poprzednich miejsc pracy,5) Pisemną zgodę na kandydowanie oraz pisemne oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami rekrutacji i ich akceptacji,6) Pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji,7) Pisemne oświadczenie kandydata, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie karne lub karne skarbowe,8) Pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,9) Pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych. Dokumenty fakultatywne:- zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia kandydata, stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku specjalisty do spraw kadr i inspektora ochrony danych (zaświadczenie obowiązkowe w przypadku zatrudnienia),- informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności wystawioną nie później niż trzy miesiące przed datą upływu terminu składania ofert, - referencje z poprzednich miejsc pracy. Oferty należy składać do dnia 02 sierpnia 2019 r. do godziny 15:00 w formie pisemnej w zamkniętych kopertach (z napisem: Konkurs na stanowisko specjalisty do spraw kadr i inspektora ochrony danych): 1) przesyłką pocztową na adres: Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Gostyninie, ul. Spółdzielcza 5, 09-500 Gostynin, decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby GSM, 2) w siedzibie Spółdzielni od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 15:00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: od zaraz do 02.08.2019r., Godziny : 08:00 - 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: gostyniński
Gmina pracodawcy: Gostynin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gostynin
Ulica pracodawcy: Spółdzielcza
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: zarządzanie nieruchomościami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.07.2019
Data dodania oferty pracy: 23.07.2019
Oferta pracy ważna do: 02.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8061fa7a9d053a8ac516ed69fd2afe9d
Podobne oferty pracy
zarządzanie zasobami ludzkimi (głównie cudzoziemcami), doradztwo w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia (godziny pracy 8:00 - 16:00)
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Biała Podlaska (lubelskie)
utrzymanie pozytywnych relacji z dostawcami i klientami, zarządzanie stanem i realizacją zamówień, obsługa zapytań klientów
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie projektów koncepcyjnych, budowlanych i wykowanych dla planowanych remontów i inwestycji w branży instalacji sanitarnych; wykonywanie dokumentacji przedmiarowo-kosztorysowej dla planowanych remontów i inwestycji; opracowanie specyfikacji technicznych i założeń projektowych dla planowanych zakupów inwestycyjnych, remontów i inwestycji; opracowywanie dokumentacji ofertowej w zakresie usług świadczonych przez Spółkę; prowadzenie i aktualizacja dokumentacji budowlanej w zakresie sieci ciepłowniczej, instalacji odbiorczych i urządzeń technologicznych wymiany ciepła; przewodniczenie Komisji Technicznej i współpraca z księgowością w zakresie przygotowania dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych; przedkładanie Zarządowi Spółki propozycji dotyczących wprowadzania nowoczesnych technologii w zakresie dystrybucji i wymiany ciepła; wydawanie uzgodnień i prowadzenie rejestru opinii i uzgodnień zewnętrznej dokumentacji projektowej; wydawanie warunków technicznych przyłączenia do sieci ciepłowniczej; utrzymanie kontaktów handlowych z dostawcami urządzeń oraz materiałów z branży instalacji sanitarnych; prowadzenie rejestru awarii sieci ciepłowniczych i instalacji odbiorczych; prowadzenie spraw związanych z przeglądami technicznymi budynków i Książkami Obiektu Budowlanego; wykonywanie innych zadań i prac zleconych przez przełożonych.Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "TERMOWAD" Spółka z o.o. - 2019-05-22 - Wadowice (małopolskie)
Transport krajowy. Jazdy dystrybucyjne (dystrybucja towarów na paletach na terenie województwa dolnośląskiego). Codziennie powrót do domu
Usługi transportowe Roma-Trans Maciej Rogala - 2018-09-21 - Księginice (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Radom (mazowieckie)
składanie i koordynacja zamówień u dostawców, reklamacje dostaw, przyjmowanie i koordynowanie reklamacji zakupu i sprzedaży, analiza danych na podstawie których składane są zamówienia, zlecone prace administracyjne
F.H.U. "PRO-DENT" JACEK KUŹNIAR - 2020-02-12 - Albigowa (podkarpackie)
prowadzenie kampanii marketingowych kierowanych do odbiorców w Indiach, tworzenie treści w języku angielskim i hindi, tworzenie i przedstawianie wizji projektu, zarządzanie i priorytetyzacja etapów projektu, zarządzanie zespołem przy realizacji założonych celów, dostarczanie informacji zwrotnych do zespołu, raportowanie wyników pracy przełożonemu i klientowi
kontakt przez PUP - 2020-10-07 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa zamówień składanych telefonicznie ,przez sklep online,allegro,mailowo,obsługa programu SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Sygneczów (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: nawiązywanie i utrzymanie kontaktów z klientami, analizowanie rynku pod kątem potencjalnych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, WYMAGANIA: wykszt. średnie, z doświadczeniem w handlu, w obsłudze klienta i w doradztwie, samodzielność w realizacji zadań, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski, obsługa MS OFFICE. Miejsce pracy : Lubliniec
EXPACK Kraków - 2015-11-09 - Lubliniec (śląskie)
Analiza zasobów magazynowych i planowaniezakupów - Ewidencja ruchu towarów wprogramie SUBIEKT - Nadzór nad dostawamimateriałów - Wydania z magazynu
STIGAL Marcin Stępień - 2017-06-05 - Legnica (dolnośląskie)
Podstawowe zadania:Planowanie i realizację kampanii marketingowych wspierających sprzedaż oraz wizerunek marki we wszystkich kanałach.Monitorowanie i usprawnianie prowadzonych działań marketingowych.Współpracę z działem e-commerce, produktowym oraz handlowym.Analizowanie, monitorowanie i ocenę efektów prowadzonych akcji, ustalanie i nadzór nad realizacją budżetów, rekomendowanie optymalizacji.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "AKCES" ANDRZEJ KORNAS - 2020-08-03 - Zieleniewo (zachodniopomorskie)
Szlifowanie betonu, odkurzanie powierzchni, przygotowanie mas żywicznych, wylewanie posadzki żywicznej
PROFITECH PLUS Sp. z o.o. - 2019-06-26 - Jaworzno (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa i pozyskiwanie nowych klientów metodami tradycyjnymi oraz przez marketing internetowy.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Olkusz (małopolskie)
Organizacja pracy biura obsługi klienta, inicjowanie i kształtowanie relacji z klientem, bieżące doradztwo, tworzenie ofert sprzedażowych oraz narzędzi promocji usług i produktów, dbanie o kompletność i prawidłowość powstających dokumentów marketingowych, analiza rynku i oceny ofert konkurencji, prowadzenie działań marketingowych, prezentowanie nieruchomości klientom, pozyskiwanie ofert sprzedaży, wynajmu (bezpośrednio i telefoniczne), przygotowywanie transakcji i negocjowanie ich warunków, redagowanie umów, udział w tworzeniu dokumentacji: technicznej, biurowej, wykonawczej, powykonawczej, redagowanie pism i protokołów, (wszystkie zadania w zakresie profilu działalności firmy: projektowanie i realizacji inwestycji deweloperskich, usługi inżynierskie, nadzory inwestorskie).
TRIOBUD INVESTMENTS SP. Z O.O. - 2021-03-05 - Nysa (opolskie)
Pozyskiwanie zleceń,produkacja niiskoemisyjnych kotłów, konstruk
MAR-SPAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-23 - Tryńcza (podkarpackie)
Wewnętrzny PR, umieszczanie informacji na stronie internetowej, uczestnictwo w mediach społeczniościowych, kontakt z mediami zewnętrznymi, organizowanie imprez integracyjnych, obsługa wydarzeń, robienie zdjęć,współpraca przy redagowaniu kwartalnika, współpraca z uczelniami technicznymi
kontakt przez PUP - 2018-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta na sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, ekspozycja towarów
H500 Sp. zo.o. G570 Sp. komandytowo-akcyjna - 2018-08-31 - Krynica Morska (pomorskie)
Do zadań specjalisty w zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca od godz.: 7:30. Możliwość pracy w systemie zadaniowego czasu pracy.Wymagania: 1. pełna zdolność do czynności prawnych;2. obywatelstwo polskie, obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwo innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach;3. nieposzlakowana opinia;4. specjalistą zespołu może zostać osoba, która nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5. specjalistą zespołu może zostać osoba, przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty;7. ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej;8. posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo posiadanie 3-letniej praktyki klinicznej.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2019-02-20 - Sosnowiec (śląskie)
a) Realizacja animacji lokalnej i współpracy;b) realizacja planu włączenia społeczności lokalnej w realizację LSR w ramach wsparcia przygotowawczego PROW na lata 2014-2020;c) promocja obszaru LGD i Lokalnej Strategii Rozwoju w tym przygotowanie i realizację projektów współpracy oraz prawidłowe oznakowanie symbolami unijnymi wydawnictw, publikacji itp. ; d) inicjowanie i prowadzenie działań promocyjnych, informacyjnych i reklamowych związanych ze Stowarzyszeniem, obszarem LGD i realizacją Lokalnej Strategii Rozwoju;e) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacją stron internetowych LGD;f) zakup i dystrybucja materiałów promocyjnych i reklamowych i prowadzenie ewidencji w tym zakresie;g) oznakowanie wyposażenia, przedmiotów wydawnictw itp. Symbolami unijnymi zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami oraz dokonywania cenowego rozeznania rynku;h) dokumentowanie wydarzeń promocyjnych (zdjęcia, filmy, notatki, itp.) i innych wydarzeń oraz przedsięwzięć (np.: Walne Zebrania Członków, posiedzenia Rady, zrealizowanych projektów itp.).i) redagowanie notatek prasowychj) przygotowanie merytoryczne oraz osobistą obsługę Stowarzyszenia w targach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach promocyjnych (organizowanie stoisk, wystaw, imprez, udziału zespołów, twórców ludowych itp. Służących promocji obszaru LGD i jego tożsamości kulturowej)k) inicjowanie powstania wydawnictw promocyjnych Stowarzyszenia oraz ich redagowanie,l) organizacja realizacji zadań z zakresu badań nad obszarem objętym LSRł) informowanie o obszarze LGD i realizacji LSR,m) współpraca z innymi lokalnymi grupami działania/organizacjami w celu znalezienia partnera do wspólnej realizacji projektu/ów współpracy oraz innych działań promocyjnych,n) przygotowywanie wniosków o przyznanie pomocy finansowej PROW oraz innych organizacji i instytucji udzielających dotacji, grantów w ramach ogłoszonych konkursów,o) bieżący monitoring zapisanych w LSR wskaźników produktu, rezultatu i oddziaływania dotyczących projektów współpracy oraz innych działań,p) przygotowanie wniosków o płatność i końcowego rozliczenia projektów współpracy,r) realizacja umów i monitorowanie wydatków związanych realizacją projektów współpracy oraz innych działań,s) sumienne prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych na stanowisku zadań,t) zabezpieczenie i dbałość o przestrzeganie danych i tajemnic ustawowo chronionych,u) terminowe załatwianie spraww) prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowaniax) obsługa Stobrawskiego Centrum Produktu Turystycznego i Kulturowego utworzonego w ramach projektu współpracyy) inne zadania wynikające z bieżących potrzeb biura
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA STOBRAWSKI ZIELONY SZLAK - 2017-01-03 - Pokój (opolskie)
Obsługa klientów indywidualnych
BARDUSCH POLSKA sp.z.o.o. - 2018-04-27 - Prudnik (opolskie)
obsługa bazy klientów, badanie poziomu satysfakcji. Zbieranie zamówień. Praca głównie przy stanowisku telefonicznym
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
.
PHU "Drwal" BHP i P.POŻ Dariusz Domagalski - 2017-03-09 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
- opracowanie strategii marketingowych,- analiza i segmentacja rynku mat. budowlanych,- prace admin.biurowe,- kontakt z dostawcami i odbiorcami,- przyjmowanie i opracowywanie zamówień towaru.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Łódź (łódzkie)
obsługa zagranicznych kontrahentów, poszukiwanie nowych klientów na wschodzie, pośredniczenie w realizacji umów wspołpracy z firmami z Białorusi, Ukrainy, Rosji. Szkolenie polskiej kadry ze znajomości towarów, nadzorowanie sprzedaży produktów oraz pracy pracowników na niższych stanowiskach.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Białystok (podlaskie)
zbieranie danych niezbędnych do wykonywania usług firmy, która zajmuje się pozyskiwaniem dotacji unijnych dla elektrowni słonecznych i obsługą inwestycji - oferowanie usług i prowadzenie ankiet badających potrzeby (www.evoenergy.pl)
EWO Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Mława (mazowieckie)
Nadzorowanie, monitorowanie i koordynacja sprawnych załadunków i rozładunków towarów. Ścisła współpraca z Dyspozytorami, Działem Obsługi Klienta, Działem Jakości . Rozliczanie Przewoźników ze zrealizowanych tras, na podstawie dostarczonych dokumentów oraz w oparciu o ustalone zasady i reguły (frachty, stawki indywidualne). Kontrola środków transportu, archiwizacja dokumentów Działu, kontrola bilansu palet . Ustawianie innych dostaw, odbiorów, zwrotów, zgodnie z przesyłanymi mailami, zleceniami, czy też poleceniami.
M-Logistic Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Tychy (śląskie)
wyksz. min. średnie ,podstawowa wiedza w zakresie księgowości,wymagana znajomość języka angielskiego, wysoka kultura osobista,obsługa recepcji, prowadzenie dokumentacji, wystawianie rachunków, obsługa gości hotelowych;miejsce pracy: Antonin- Pałac Myśliwski
Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu - 2018-07-23 - Antonin (wielkopolskie)
Tworzenie i doskonalenie narzędzi kontrolingowych;Wdrożenie i rozwijanie oprogramowania BI (Qlik Sense);Bieżąca współpraca z innymi działami Spółki w zakresie analiz ekonomicznych;Raportowanie do centrali firmy;Udział w procesie zamknięcia miesiąca, ustalanie rzeczywistego kosztu wytworzenia wyrobów gotowych
WIPASZ SPÓŁKA AKCYJNA Zakład Drobiarski w Mławie - 2018-01-05 - Mława (mazowieckie)
organizowanie sieci sprzedaży także w Chinach, analizowanie rynku oraz sporządzanie umów i zamówień towarowych, kontakt z chińskim zarządem, zamawianie towaru w języku chińskim, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i inne, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
JIA YONG Sp. z o. o. - 2018-09-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)