SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Wadowice oferta pracy Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "TERMOWAD" Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie projektów koncepcyjnych, budowlanych i wykowanych dla planowanych remontów i inwestycji w branży instalacji sanitarnych; wykonywanie dokumentacji przedmiarowo-kosztorysowej dla planowanych remontów i inwestycji; opracowanie specyfikacji technicznych i założeń projektowych dla planowanych zakupów inwestycyjnych, remontów i inwestycji; opracowywanie dokumentacji ofertowej w zakresie usług świadczonych przez Spółkę; prowadzenie i aktualizacja dokumentacji budowlanej w zakresie sieci ciepłowniczej, instalacji odbiorczych i urządzeń technologicznych wymiany ciepła; przewodniczenie Komisji Technicznej i współpraca z księgowością w zakresie przygotowania dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych; przedkładanie Zarządowi Spółki propozycji dotyczących wprowadzania nowoczesnych technologii w zakresie dystrybucji i wymiany ciepła; wydawanie uzgodnień i prowadzenie rejestru opinii i uzgodnień zewnętrznej dokumentacji projektowej; wydawanie warunków technicznych przyłączenia do sieci ciepłowniczej; utrzymanie kontaktów handlowych z dostawcami urządzeń oraz materiałów z branży instalacji sanitarnych; prowadzenie rejestru awarii sieci ciepłowniczych i instalacji odbiorczych; prowadzenie spraw związanych z przeglądami technicznymi budynków i Książkami Obiektu Budowlanego; wykonywanie innych zadań i prac zleconych przez przełożonych.Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony.
Data publikacji: 2019-05-22
Lokalizacja: Wadowice (małopolskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "TERMOWAD" Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:M. B. Fatimskiej 32, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie projektów koncepcyjnych, budowlanych i wykowanych dla planowanych remontów i inwestycji w branży instalacji sanitarnych; wykonywanie dokumentacji przedmiarowo-kosztorysowej dla planowanych remontów i inwestycji; opracowanie specyfikacji technicznych i założeń projektowych dla planowanych zakupów inwestycyjnych, remontów i inwestycji; opracowywanie dokumentacji ofertowej w zakresie usług świadczonych przez Spółkę; prowadzenie i aktualizacja dokumentacji budowlanej w zakresie sieci ciepłowniczej, instalacji odbiorczych i urządzeń technologicznych wymiany ciepła; przewodniczenie Komisji Technicznej i współpraca z księgowością w zakresie przygotowania dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych; przedkładanie Zarządowi Spółki propozycji dotyczących wprowadzania nowoczesnych technologii w zakresie dystrybucji i wymiany ciepła; wydawanie uzgodnień i prowadzenie rejestru opinii i uzgodnień zewnętrznej dokumentacji projektowej; wydawanie warunków technicznych przyłączenia do sieci ciepłowniczej; utrzymanie kontaktów handlowych z dostawcami urządzeń oraz materiałów z branży instalacji sanitarnych; prowadzenie rejestru awarii sieci ciepłowniczych i instalacji odbiorczych; prowadzenie spraw związanych z przeglądami technicznymi budynków i Książkami Obiektu Budowlanego; wykonywanie innych zadań i prac zleconych przez przełożonych.Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wadowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wadowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wadowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier mechanik - cieplno-mechaniczne urządzenia, instalacje i sieci energetyczne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra znajomość programów komputerowych CAD
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra znajomość zasad kosztorysowania robót budowlanych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe techniczne (mile widziany kierunek - inżynieria środowiska; uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; co najmniej 5 letni staż doświadczenia zawodowego; dobra znajomość zasad kosztorysowania robót budowlanych; dobra znajomość programów komputerowych CAD
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "TERMOWAD" Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Adres pracodawcy:
M. B. Fatimskiej 32, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wadowicki
Gmina pracodawcy: Wadowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wadowice
Ulica pracodawcy: M. B. Fatimskiej
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier mechanik - cieplno-mechaniczne urządzenia, instalacje i sieci energetyczne
Data dodania oferty pracy: 23.05.2019
Oferta pracy ważna do: 19.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?abe6450e4213f74f50fa13495d902f4b
Podobne oferty pracy
Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j.niemieckiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Rybnik (śląskie)
wystawianie faktur, rozliczanie zaliczek prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń. WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie (administracja, ekonomia), obsługa pakietu MS OFFice, doświadczenie w sprawach administracyjno-księgowych.
FIRMA USŁUGOWA INSTALACYJNO-SPAWALNICZA "MALEC" DARIUSZ MALEC - 2017-09-07 - Manasterz (podkarpackie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-10-21 - Katowice (śląskie)
wg. zawodu
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Żary (lubuskie)
Opis stanowiska:- aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów- przeprowadzanie kompleksowego doradztwa w zakresie doboru produktu i przygotowania kampanii reklamowych- finalizacja procesu zawarcia umowy z klientem- monitorowanie poziomu satysfakcji klientów poprzez cykliczny kontakt telefoniczny i mailowy z pozyskanymi klientami- budowanie pozytywnych relacji z klientami w celu ich utrzymania przez cały okres trwania umowy oraz za przedstawienie oferty kontynuacji umowywynagrodzenie do negocjacji
AUTOBOX ADVERTISING Sp. z o.o. - 2016-09-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Babice Nowe (mazowieckie)
- Więcej informacji na stronie: : : http://bip.womkat.edu.pl/regionalny-osrodek-doskonalenia-nauczycieli-wom-w-katowicach-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista-ds-informatyki-2Zakres wykonywanych zadań:1. Obsługa sieci komputerowej ośrodka,2. Aktualizacja i umieszczanie informacji w sieci Internet3. Stały nadzór i kontrola poprawności działania sieci internetowej 4. Nadzór, konserwacja i kontrola poprawności działania sprzętu komputerowego i oprogramowania znajdującego się w ośrodku obsługa informatyczna szkoleń5. Monitorowanie oraz zgłaszanie potrzeb w zakresie sprzętu i oprogramowania komputerowego 6. Dbałość o legalność zainstalowanego oprogramowania- Udzielanie konsultacji i pomocy pracownikom Ośrodka w zakresie posługiwania się sprzętem komputerowym7. Instalacja i wdrażanie oprogramowania systemów informatycznych8. Serwis i pomoc w utrzymaniu środowiska IT9. Współpraca z dostawcami usług IT i sprzętu10. Utrzymanie strony WWW i strony intranetowej11. Ochrona danych w systemach informatycznych przed nieautoryzowanym dostępem, modyfikacją lub zniszczeniem, w celu zabezpieczenia przed utratą danych.- Wynagrodzenie: 1125 zł brutto (płaca zasadnicza 1100 zł brutto + do 20% premii + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Praca w łączonym systemie ruchomego czasu pracy i równoważnego czasu pracy.1. Wymagania1.1 Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: - wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) informatyczne - lub wykształcenie średnie informatyczne i 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku - bardzo dobra znajomość obsługi komputera - znajomość w stopniu dobrym przynajmniej jednego języka oprogramowania oraz języka baz danych np. SQL - umiejętność obsługi sieci komputerowych - znajomość systemów operacyjnych z rodziny MS w zakresie instalacji i obsługi - obywatelstwo polskie - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - zgoda na przetwarzanie danych osobowych - umiejętność konfigurowania sprzętu komputerowego - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, potwierdzony zaświadczeniem lekarskim.1.2 Wymagania dodatkowe oczekiwane od kandydata:- dokładność, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość - operatywność i zaradność, umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów - komunikatywność, umiejętność współpracy - elastyczność, podzielność uwagi, kultura osobista - zdolności analityczne - dyspozycyjność - znajomość przepisów ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i ustaw o dostępie do informacji publicznej, systemie informacji oświatowej oraz aktów wykonawczych do tych ustaw - znajomość ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych - znajomość języka angielskiego.Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM" W KATOWICACH - 2019-04-10 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie narzędzi do produkcji, pomoc specjalistyczna w realizacji procesów produkcyjnych, wykonywanie prostych prac dotyczących wykończenia produktów, pomoc w dziale logistyki, inne wskazane przez kierownika czynności w dziale produkcji. Praca na pełny etat, codziennie w godzinach 6-18, 18-6 lub 6-14, 14-22, 22-6.
ASG POLAND SPÓŁKA AKCYJNA Oddział w Pruszkowie - 2016-11-25 - Pruszków (mazowieckie)
branża: odzież służbowa i mundurowa,wykształcenie min. średnie kierunkowe (np. odzieżowe),obsługa komputera, internetu i urządzeń biurowych,znajomość krawiectwa i branży odzieżowej,wynagrodzenie + premia
PPHU BONEX Bogdan Nowak - 2015-12-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
POSZUKIWANIE I REKTUTACJA PRACOWNIKÓW W JĘZYKU UKRAIŃSKIM, TWORZENIE I PUBLIKOWANIE OGŁOSZEŃ REKRUTACYJNYCH
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Obsługa magazynu, koordynacja zakupów pod produkcję, współpraca z dostawcami, w perspektywie - budowa działu logistyki i zarządzanie nim.Pracodawca dysponuje dwoma miejscami pracy, w tym jednym dla osoby niepełnosprawnej.
REMISTER ZPCH REMIGIUSZ REGUŁA - 2017-09-07 - Łódź (łódzkie)
OPIS STANOWISKA:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA,– POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
SUNECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Warszawa (mazowieckie)
- nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami poprzez kontakt telefoniczny,- rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klientów oraz sprzedaż produktów firmy dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb,- przygotowywanie oraz prezentowanie ofert handlowych,- wystawianie faktur i obsługiwanie dokumentów sprzedaży,- budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobre relacje z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi.
KARENA S.A. - 2016-08-11 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
redagowanie i publikacja ogłoszeń o prace w języku polskim i ukraińskim, wsparcie przy rekrutacji i selekcji aplikacji, asystowanie w prowadzeniu rozmów rekrutacyjnych w języku polskim i ukraińskim, asysteowanie nowym pracownikom podczas och pierwszych dni pracy, bieżące tłumaczenia, współpraca z wewnętrznym Działem Personalnym
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Poznań (wielkopolskie)
OFERUJEMY SAMODZIELNĄ PRACĘ POLEGAJĄCĄ NA OPIECE NAD ZAGRANICZNYMI KLIENTAMI FIRMY. OFERUJEMY PŁACĘ PODSTAWOWĄ I WYSOKĄ PREMIĘ. OCZEKUJEMY ZAANGAŻOWANIA, DOSKONAŁEJ ZNAJOMOŚCI JĘZYKA ANGIELSKIEGO. ZNAJOMOŚĆ INNYCH JĘZYKÓW JEST MILE WIDZIANA.
BLUXCOSMETICS SP. Z O.O. - 2017-12-05 - Trzciana (podkarpackie)
Pozyskiwanie osób narodowości ukraińskiej do pracy w Polsce, nawiązywanie kontaktów z osobami lub firmami zajmującymi się rekrutacją pracowników oraz formalnościami wizowymi na terenie Ukrainy, pomoc w legalizacji pobytu i pracy obcokrajowców w Polsce, bieżąca realizacja projektów rekrutacyjnych, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami firmy, tłumaczenia symultaniczne i konsekultywne np. szkoleń bhp i wzorów obowiązujących w spółce druków.
"PROFIS GROUP" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-04-23 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Raszyn (mazowieckie)
udział w procesie zamówień sprzętu, odzieży, akcesoriów, materiałów reklamowychwprowadzanie do ewidencji magazynowej zakupów w programie CDN Optimawydawanie sprzętu i innych przedmiotów według preliminarza rejestrowanie w programie CDN Optima wydanego sprzętu i innych przedmiotówprowadzenie ewidencji wyposażeniaprowadzenie rejestrów VAT w zakresie zakupów sprzętu, odzieży i innych akcesoriówprzygotowywanie danych do deklaracji podatkowych przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,inne zadania powierzone przez przełożonegoprzygotowanie ofert zakupowych dotyczących .sprzętu
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Kraków (małopolskie)
profesjonalna obsługa klientaobsługa kasy fiskalnej, programu magazynowego, wprowadzanie faktur zakupu towaru, eksponowanie towaru
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Zambrów (podlaskie)
wykształcenie min. średnie z doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 12zł brutto / h
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2017-02-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- sprawdzenie dowodów księgowych pod względem formalnorachunkowym,- sporządzanie dokumentów (dowodów) księgowych,- dekretowanie dokumentów księgowych,- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z zasadami (polityką) rachunkowości,- analizowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu należności,- prowadzenie ewidencji wyposażenia i środków trwałych,- obliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie wymaganych informacji o składnikach wynagrodzeń pracowników,- rozliczanie inwentaryzacji,- prowadzenie niezbędnej ewidencji pozabilansowej,- archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych, płacowych i innych nośników informacji księgowych,- gromadzenie informacji oraz prowadzenie ewidencji niezbędnych do rozliczeń podatkowych- obliczanie i rozliczanie podatków od osób prawnych i osób
Biuro rachunkowe Joanna Tomaszewska - 2016-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie oraz nadzór nad obecnymi oraz nowo nabytymi nieruchomościami; • dekretowanie oraz księgowanie dokumentów finansowych;• bieżące oraz roczne rozliczanie finansowe nieruchomości;• zarządzanie kontami bankowymi właścicieli nieruchomości oraz najemców;• nadzór i koordynację działań konserwatora oraz ekipy sprzątającej;• identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z zarządzanymi nieruchomościami;• bieżący kontakt z Najemcami i Właścicielami nieruchomości
KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-17 - Lublin (lubelskie)
Odbiór dokumentów księgowych od klienta, ewidencja i rozliczenie.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Dąbrowa (wielkopolskie)
nabijanie pasów i płyt motażowych, przyklejanie formatek
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Swarzędz (wielkopolskie)
- sporządzanie jadłospisów- zaopatrywanie placówki w artykuły żywieniowe- naliczanie opłat za posiłki- sprawozdanie z żywienia
Zespół Szkół nr 18 - 2017-01-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw księgowości i kadr
SKOBIERSKI STROPY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-08 - Trzebień (dolnośląskie)
aktywny udział w przetargach i tworzeniu ofert, porządkowanie dokumentów w archiwach urzędów i instytucji publicznych (archiwa zakładowe), porządkowanie dokumentów u klientów komercyjnych, tworzenie normatywów dla instytucji publicznych i klientów komercyjnych,
ARCHIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Warszawa (mazowieckie)