SPECJALISTA DS. JAKOŚCI Wrocław oferta pracy MASK AUTHORITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI
Wynagrodzenie: do 3 160 PLN
Zakres obowiązków: 1.Udział w tworzeniu, doskonaleniu i rozwoju Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN EN ISO 134852.Nadzór i monitorowanie bieżącej sytuacji jakościowej,3.Czynny udział w procesie tworzenia, weryfikacji i nadzorowania procedur z obszaru kontroli jakości4.Nadzorowanie sprzętu, urządzeń pomiarowych (legalizacja),5.Współprca z pozostałymi działami firmy w celu uzyskania optymalnego produktu6.Nadzór nad kontrolą procesów produkcyjnych, doskonalenie i podnoszenie standardów racy oraz procesów7.Nadzór nad procesem zwalniania wyrobu medycznego gotowego do Klienta8.Nadzór nad procesem przyjęcia surowców i materiałów opakowaniowychMiejsce pracy: ul. TARGOWA 4, 52-326 WROCŁAWForma umowy: umowa o pracę na czas okreslony, praca w godz 8-16Termin umowy: 3 lata
Data publikacji: 2020-10-15
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: MASK AUTHORITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TARGOWA 4, 52-326 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Udział w tworzeniu, doskonaleniu i rozwoju Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN EN ISO 134852.Nadzór i monitorowanie bieżącej sytuacji jakościowej,3.Czynny udział w procesie tworzenia, weryfikacji i nadzorowania procedur z obszaru kontroli jakości4.Nadzorowanie sprzętu, urządzeń pomiarowych (legalizacja),5.Współprca z pozostałymi działami firmy w celu uzyskania optymalnego produktu6.Nadzór nad kontrolą procesów produkcyjnych, doskonalenie i podnoszenie standardów racy oraz procesów7.Nadzór nad procesem zwalniania wyrobu medycznego gotowego do Klienta8.Nadzór nad procesem przyjęcia surowców i materiałów opakowaniowychMiejsce pracy: ul. TARGOWA 4, 52-326 WROCŁAWForma umowy: umowa o pracę na czas okreslony, praca w godz 8-16Termin umowy: 3 lata
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 160 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista kontroli jakości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 160 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Średnie ogólnokształcące staż pracy na w/w stanowisku min 3 miesiące angielski na poziomie A2 warunek konieczny z uwagi na współpracę z klientem zagranicznym
Nazwa pracodawcy:
MASK AUTHORITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8992879228
danePracodawcy_regon: 385992760
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Nazwisko osoby zgłaszającej: Wojciech Szajna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214109
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 16.10.2020
Oferta pracy ważna do: 06.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b46ce861e2a9f6f7d22ecb9b53ef1e67
Podobne oferty pracy
TWORZENIE I NADZOROWANIE DOKUMENTACJI SYSTEMOWEJ, PRZEPROWADZANIE AUDYTÓW WEWNĘTRZYCH.
TABOR DĘBICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-05 - Dębica (podkarpackie)
PROWADZENIE SPRAW ZWIAZANYCH Z BEZPIECZEŃSTWEM I HIGIENA PRACY W ZAKŁADZIE ZGODNIE Z WYMOGAMI ROZPORZĄDZENIA RADY MINISTRÓW W SPRAWIE SŁUZBY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ WYKONYWANIA CZYNNOŚCI Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJSystematyczna kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad wynikających z przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy.Dokonywanie rocznych ocen oraz analiz stanu bhp ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk, na których występują zagrożenia wypadkowe oraz narażenia na powstawanie chorób zawodowych. Bieżące informowanie pracodawcy o stanie bhp w zakładzie oraz o źródłach zagrożeń zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. Opracowanie instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy.Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badań przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków oraz udział w pracach zespołu powypadkowego.Dokonywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.Występowanie do kierowników komórek organizacyjnych z wnioskiem o usunięcie stwierdzonych uchybień w zakresie należącym do kierowników tych komórek oraz informowanie Dyrektora o realizacji tych wniosków.W razie stwierdzenia bezpośrednich zagrożeń dla życia lub zdrowia pracowników, występowanie do kierowników komórek organizacyjnych i Dyrektora z wnioskami o wstrzymanie pracy na stanowisku pracy, grup stanowisk lub w zagrożonym obiekcie.Kontrolowanie ważności szkoleń okresowych w zakresie bhp i p.poż.Wykonywanie czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI W KONINIE - 2016-03-10 - Konin (wielkopolskie)
prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,sprawdzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych,sporządzanie wszelkich sprawozdań budżetowych i finansowych oraz analiz i informacji,prowadzenie ksiąg rachunkowych w oparciu o program komputerowy Finanse Optivum, analiza i sporządzanie zestawienia obrotów i sald kont księgi głównej dla obsługiwanych jednostek,należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych,oraz ich archiwizowanie prowadzenie dokumentacji i obsługa funduszu socjalnego dla obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych w Będzinie jednostek,wykonanie innych czynności oraz poleceń przełożonego,ustalanie, odprowadzanie i ewidencjonowanie dochodów jednostek obsługiwanych,realizacja zadań związanych z rozliczeniem podatków (w tym VAT) i opłat lokalnych.
Centrum Usług Wspólnych w Będzinie - 2019-07-09 - Będzin (śląskie)
prowadzenie ewidencji księgowej, rozliczanie podatku VAT oraz inne księgowe rozliczanie
Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska - 2016-09-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sprzatanie pokoi
WILLA "MONIKA" SPA S.C. ZOFIA ŚNIEŻYK-MATWIEJCZUK, JAROSŁAW MATWIEJCZUK - 2019-02-27 - Nałęczów (lubelskie)
Analiza finansowa i weryfikacja projektów. Planowanie oszczędności.
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2018-11-05 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie postępowań administracyjnych w celu przygotowania decyzji Dyrektora RZGW, zwalniających z zakazów na obaszarach szczególnego zagrożenia powodzią, prowadzeni postępowan administracyjnych w celu przygotowania decyzji Dyrektora RZGW zwalniających z zakazów lokalizowania na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią, prowadzenie spraw związanych z obsługą wniosków o wydanie opinii i/lub uzgodnień do koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W POZNANIU - 2016-04-19 - Skęczniew (wielkopolskie)
- Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej przetwarzanie danych osobowych zgodnie z prawem,-monitorowanie zmian unijnego rozporządzenia, przepisów o ochronie danych osobowych,-podejmowanie działań zwiększających świadomość pracowników, szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania danych osobowych,-inne czynności wynikające z przepisów prawa-wspomaganie pracy Oddziału Organizacyjno-Prawnego.
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W ŁODZI - 2017-10-04 - Łódź (łódzkie)
- Przygotowywanie list płac i naliczanie wynagrodzeń. Sporządzanie i przekazywanie zgłoszeń, deklaracji ZUS. Sporządzanie umów o pracę i innych rodzajów umów cywilno-prawnych, dokumentów oraz zaświadczeń związanych z zatrudnieniem. Ewidencja czasu pracy pracowników. Delegowanie zadań dla podległych pracowników oraz weryfikowanie poprawności wykonanych przez nich prac (wdrażanie do pracy nowych pracowników). Utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z klientami Biura;wsparcie Głównej Księgowej w realizowanych celach.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne. Min. 5 lat doświadczenia zawodowego. Biegła znajomość przepisów prawa pracy. Dobra znajomość obsługi programów księgowych/kadrowych (mile widziana znajomość programu OPTIMA, PŁATNIK). Kontakt e-mail: biuro (at) gcbf.pl
BIURO RACHUNKOWE GCBF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-25 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedażyFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Specjalista do spraw sprzedażyZakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.comKontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe (ekonomiczne, administracja, prawo, zarządzanie zasobami ludzkimi); doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku; znajomość przepisów prawnych z zakresu prawa pracy, naliczania wynagrodzeń; znajomość przepisów dot. ustalania składek i podatków oraz prowadzenia dokumentacji z tego zakresu; zakres obowiązków: obsługa programu Płatnik, prowadzenie dok.pracowniczej; nadzór nad terminowym wykonywaniem badań przez pracowników; planowanie i bieżąca analiza wykonywania planu szkoleń; wykonywanie analiz i sprawozdań dot. zatrudnienia i szkoleń; prowadzenie spraw socjalno-bytowych; rozliczanie czasu pracy; sporządzanie listy płac z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych, zasiłków ZUS oraz dekretów księgowych, poleceń przelewu wynagrodzeń; wykonywanie obowiązków Płatnika podatku dochodowego od osób firycznych oraz pobór składek na ubezpieczenia; prowadzenie rozliczeń ZUS; obsługa polis grupowego ubezpieczenia na życie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-03 - Gliwice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
Fakturowanie.
"POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA" SP. Z O.O. - 2018-03-13 - Łomża (podlaskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych (akta osobowe, skierowania na badania, terminowość szkoleń BHP, ewidencja nieobecności), naliczanie wyagrodzeń z tytułu uwmów o pracę i zleceń, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PIT.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2018-07-18 - Cmolas (podkarpackie)
pomoc klientom w obsłudze sklepu internetowego, raportowanie przebiegu pracy, telefoniczny kontakt z klientem, tworzenie ofert internetowych, kontrola sprzedaży internetowej,
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Żuromin (mazowieckie)
prowadzenie negocjacji handlowych , przygotowanie ofert, przygotowanie zamówień , prowadzenie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-11-21 - Kraków (małopolskie)
Rozliczanie bieżące firm pod kątem kadr, płac, ZUS.Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 8:00-16:00.
Kuhn Biuro Rachunkowe Sp. z o.o. - 2020-01-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie sprawozdań do GUS, wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, wydawanie skierowań na badania okresowe, składanie informacji do PFRON, obsługiwanie programu kadry VULCAN i płace VULCAN, sporządzanie list płac, potrącanie pożyczek z ZFM I MKZP, obliczanie i prowadzenie dokumentacji zasiłków chorobowych, prowadzenie rozliczeń pożyczek mieszkaniowych, wykonywanie sprawozdań dotyczących płac
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 IM. ADAMA MICKIEWICZA W LUBLINIE - 2020-07-15 - Lublin (lubelskie)
przyjmowanie zakładów bukmacherskich
Star-Typ Sport Sp z o. o. - 2020-01-17 - Cieszyn (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Planowanie produkcji urządzeń reklamowych, przygotowywanie kosztorysów, wycen, konstrukcji i projektów, aktywne poszukiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie doboru i budowy urządzeń reklamowych, nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.Wykształcenie min. średnie (preferowany kierunek techniczny). Znajomość w zakresie budowy konstrukcji stalowych, znajomość materiałów do produkcji urządzeń reklamowych, znajomość obsługi komputera pakiet Office, umiejętność samoorganizacji pracy, znajomość zasad tworzenia rysunku technicznego, znajomość programów COREL oraz AutoCAD, znajomość rynku reklam, prawo jazdy kat. B (czynne), dyspozycyjność, samodzielność, elastyczność, mile widziane uprawnienia budowlane, mile widziane doświadczenie w projektowaniu lub nadzorze nad produkcją konstrukcji reklamowych (tablice billboardowe, kasetony, litery kasetonowe)
MAIK AGENCJA REKLAMOWA JANUSZ BABICZ, BARBARA TYNECKA-BABICZ S.J. - 2016-02-24 - Lublin (lubelskie)
Aktywne pozyskiwanie dodatkowych źródeł finansowania firmy; poszukiwanie sponsorów; poszukiwanie dotacji samorządowych; przygotowanie ofert i wniosków; kontakt mailowy i telefoniczny.
Fundacja Football Academy Group - 2016-11-16 - Opole (opolskie)
sprzedaż usług hotelowych, SPA-kosmetycznych i konferencyjnych o najwyższym standardzie.
DWÓR ELIZY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-05-23 - Długopole-Zdrój (dolnośląskie)
Opieka nad osobami starszymi, chorymi. Praca na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy lub na podstawie umowy zlecenia, w systemie zmianowym. Wykształcenie średnie z dyplomem pielęgniarki. Praca w Domu Seniora Zielone Wzgórze. Sposób aplikowania: telefonicznie lub mailowo: ds-zw (at) wp.pl Wynagrodzenie jest do uzgodnienia w zależności od umiejętności i kwalifikacji kandydatów.
A.M.C. Mikołaj Markowski - 2016-12-07 - Dąbrówka Wielka (pomorskie)
SPORZĄDZANIE PRZEDMIARÓW ROBÓT,WPISYWANIE PRZEDMIARÓW ROBÓT DO PROGRAMU KOSZTORYSOWEGO,ANALIZA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I PRZETARGOWEJ,SAMODZIELNE PRZYGOTOWANIE KOSZTORYSÓW OFERTOWYCH I PRZEDMIAROWYCH,SPORZĄDZANIE OBMIARÓW WYKONYWANYCH ROBÓT,
INSTALBUD-RZESZÓW SP. Z O.O. - 2016-11-03 - Rzeszów (podkarpackie)
OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI WYNAGRODZENIA, NAGRÓD I SKŁADEK ZUS DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA (art. 150 f ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy) ZAREJESTROWANYCH W TUTEJSZYM URZĘDZIE PRACY.Prasowanie elementów marynarki żelazkiem i maszyną parową.Wymagania: wykształcenie podstawowe/gimnazjalne/zawodowe lub średnie, umiejętność prasowania żelazkiem.
Spółdzielnia Pracy Krawieckiej "JEDNOŚĆ" - 2016-12-15 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie umów z kontrahentami, kontrole realizacji umów, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łęczyca (dolnośląskie)
Praca na stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Kraków (małopolskie)