SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Gorzów Wielkopolski oferta pracy Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji księgowej, rozliczanie podatku VAT oraz inne księgowe rozliczanie
Data publikacji: 2016-09-16
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dziewięciu Muz 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ewidencji księgowej, rozliczanie podatku VAT oraz inne księgowe rozliczanie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1 rok na stanowisku księgowym, znajomość pr. księgowych, pakiet office
Nazwa pracodawcy:
Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Dziewięciu Muz 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : kontakt osobisty od 08:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Dziewięciu Muz
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 16.09.2016
Oferta pracy ważna do: 15.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Badanie rynku oraz działań konkurencji. Realizacja planów sprzedażowych. Obsługa partnerów handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów. Sprzedaż części i akcesoriów do pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Błonie (mazowieckie)
Zarządzanie programami gospodarki magazynowej i finansowo-księgowych, umiejętność programowania SQL, HTML, tworzenie oprogramowania administracja
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SP. Z O. O. - 2017-05-22 - Lublin (lubelskie)
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-02-15 - Pilzno (podkarpackie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); – sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; – sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; – sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; – rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; – sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; – współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska (zbieranie zgłoszeń o wakatach, zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, współuczestnictwo w procesie rekrutacji);
Belosrevel Sp. z o.o. - 2018-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
naprawy, przeglądy , konserwacja sprzętu medycznego
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Kraków (małopolskie)
Administracja systemem Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima, administracja systemów Microsoft Windows, Windows Serwer, Office 365, obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego (helpdesk), bezpośrednie wsparcie pracowników, serwis sprzętu komputerowego (komputery, notebooki, drukarki, urządzenia sieciowe) - instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacji, programowanie PHP, PowerShell. Praca w godz.7-15,9-17.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-12-22 - Siedlce (mazowieckie)
Sprawowanie kontroli nad stanem BHP w zakładzie, szkolenia wstępne i okresowe BHP, tworzenie oraz nadzór nad dokumentacją BHP (oceny ryzyka, protokoły powypadkowe itp), obsługa kontroli.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-08-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie w ww. zawodzie min. pół roku, znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym. Charakterystyka pracy: obsługa klienta w zakresie sprzedaży wycieczek. Kontakt telefoniczny podania składać emailem: olabrzoska (at) nawyjazdy.pl.
VICTORIA TRAVEL BIURO PODRÓŻY BRZOSKA ALEKSANDRA - 2016-02-10 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymio
P.P.B.H. KRÓL SP.J. - 2016-03-10 - Kłodawa (wielkopolskie)
WEDŁUG ZAKRESU OBOWIĄZKÓW
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Bogacica (opolskie)
Przygotowywanie opisów produktów, obrabianie zdjęć w programie graficznym, wystawianie produktów na sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Legnica (dolnośląskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami portugalskojęzycznymi oraz budowanie relacji pozwalajacych na dłuższą współpracę , udzielanie klientom informacji o usługach, produktach firmy, dbałość o właściwy przepływ informacji , przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i raportów
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie relacji z klientami, kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami, przygotowanie ofert handlowych, realizacja planu sprzedażowego, reprezentacjia firmy na targach. Praca na terenie woj. śląskiego, wyjazdy jednodniowe.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa bezpośrednie klienta w salonie wystawowym schodów i balustrad firmy Rinox znajdującym się w Galerii w Jaworznie
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Jaworzno (śląskie)
przeprowadzanie badań rynkowych i gromadzenia informacji rynkowej, planowanie i wdrażanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie, przygotowywanie i szkolenie personelu handlowego, zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, analiza danych marketingowych, służąca wyborowi strategii działań handlowych.
TWINEKLOP Sp. z o.o. - 2016-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)
realizacja procesu przyjmowania i rozpatrywania reklamacjizapewnienie prawidłowego przebiegu procesu przyjmowania i rozpatrywania reklamacjiUmowa na okres próbny: 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00Pracodawca oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość zdobycia doświadczenia i podwyższenia kwalifikacji zawodowych, stabilną pracę w znanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dobrą atmosferę w pracy
Gino Rossi S.A. - 2017-09-08 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa telefoniczna i mailowa klienta, kontakt z firmami kurierskimi, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kokotów (małopolskie)
Wyszukiwanie kandydatów na stanowiska zapotrzebowane przez pracodawcę odpowiadających stawianym wymaganiom w Rosji, Azerbejdżanie, Kazachstanie, Uzbekistanie, Tadżykistanie, Turkmenistanie, Kirgistanie, na Ukrainie, Białorusi poprzez kontakt z agencjami pracy w tych państwach oraz przez zamieszczanie ogłoszeń w odpowiednich serwisach
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Raszyn (mazowieckie)
przyjmowanie dostaw, przygotowanie towaru do sprzedaży, wykładanie towaru, dbanie o estetykę i prawidłową ekspozycję, obsługa klienta, kasy fiskalnej, programu PC Marekt, organizowanie zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Chorzów (śląskie)
kompleksowa obsługa klienta, wykonywanie ofert handlowych, prowadzenie aktywnej polityki i sprzedaży, pozyskiwanie nowych odbiorców
PHW "Arystoteles" Marek Matusiak S. J. w Warszawie Oddział w Ciechanowie - 2017-09-01 - Ciechanów (mazowieckie)
sprzedaż kamienia, praca na magazynie, wystawianie faktur, nawiązywanie kontaktów handlowych.Praca w godz. 8-16
Just Stone Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Sandomierz (świętokrzyskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
jw
PTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-26 - Janki (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
montaż mebli w domu klienta
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Suwałki (podlaskie)
Prowadzenie sekretariatu Firmy. Obsługa korespondencjiprzychodzącej i wychodzącej, w tym rejestracja i dystrybucja w systemie TQM Open One. Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu. Prowadzenie obsługi w języku niemieckim. Organizacja pobytu gości, w tym organizacja transportu, hotelu,restauracji itd. Nadzór nad działaniami firm zewnętrznych wykonujących prace na terenie Firmy z uwzględnieniem zasad wewnętrznych. Prowadzenie zestawienia wszystkich odpadów wytwarzanych przez firmę i terminowe przekazywaniewymaganych informacji do właściwych Instytucji.Praca w godzinach od 8-16
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2017-10-17 - Opole (opolskie)