SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Gliwice oferta pracy OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 3 100 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe (ekonomiczne, administracja, prawo, zarządzanie zasobami ludzkimi); doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku; znajomość przepisów prawnych z zakresu prawa pracy, naliczania wynagrodzeń; znajomość przepisów dot. ustalania składek i podatków oraz prowadzenia dokumentacji z tego zakresu; zakres obowiązków: obsługa programu Płatnik, prowadzenie dok.pracowniczej; nadzór nad terminowym wykonywaniem badań przez pracowników; planowanie i bieżąca analiza wykonywania planu szkoleń; wykonywanie analiz i sprawozdań dot. zatrudnienia i szkoleń; prowadzenie spraw socjalno-bytowych; rozliczanie czasu pracy; sporządzanie listy płac z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych, zasiłków ZUS oraz dekretów księgowych, poleceń przelewu wynagrodzeń; wykonywanie obowiązków Płatnika podatku dochodowego od osób firycznych oraz pobór składek na ubezpieczenia; prowadzenie rozliczeń ZUS; obsługa polis grupowego ubezpieczenia na życie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2019-12-03
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-117 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe (ekonomiczne, administracja, prawo, zarządzanie zasobami ludzkimi); doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku; znajomość przepisów prawnych z zakresu prawa pracy, naliczania wynagrodzeń; znajomość przepisów dot. ustalania składek i podatków oraz prowadzenia dokumentacji z tego zakresu; zakres obowiązków: obsługa programu Płatnik, prowadzenie dok.pracowniczej; nadzór nad terminowym wykonywaniem badań przez pracowników; planowanie i bieżąca analiza wykonywania planu szkoleń; wykonywanie analiz i sprawozdań dot. zatrudnienia i szkoleń; prowadzenie spraw socjalno-bytowych; rozliczanie czasu pracy; sporządzanie listy płac z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych, zasiłków ZUS oraz dekretów księgowych, poleceń przelewu wynagrodzeń; wykonywanie obowiązków Płatnika podatku dochodowego od osób firycznych oraz pobór składek na ubezpieczenia; prowadzenie rozliczeń ZUS; obsługa polis grupowego ubezpieczenia na życie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 100 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 100 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.12.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-117 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie nauk technicznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 03.12.2019
Oferta pracy ważna do: 02.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?92961ba140f134d4755094e452b97b2b
Podobne oferty pracy
Sekretariat poradni zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną, przyjmowanie i ewidencjonowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek, sporządzanie czystopisów pism oraz ich powielanie, prowadzenie bazy danych przyjętych w poradni osób, elektronicznie i w formie papierowej, rejestracja wniosków rodziców i wysyłanie terminów badań, porządkowanie i zabezpieczanie dokumentacji klientów, wydawanie i wysyłanie rodzicom informacji, opinii i orzeczeń, przechowywanie i zabezpieczenie pieczątek,powielanie potrzebnych materiałów dydaktycznych, udzielanie informacji interesantom,a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych osób..Do wynagrodzenia +20% premii
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - 2018-02-28 - Niemodlin (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie faktur VAT, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w języku angielskim
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-04-18 - Karpicko (wielkopolskie)
obserwacje procesu przygotowania pieca topielno-rafinacyjnego
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Głogów (dolnośląskie)
kontrola warunków oraz przestrzeganie przepisów BHP wprzedsiębiorstwie; doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad BHP; organizacja i prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników firmy; prowadzenie dokumentacji BHP oraz raportowanie danych wymaganych przepisami prawazgodnie z wewnętrznymi procedurami
AUCHAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
ERBIL FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Wiązowna (mazowieckie)
Odpowiadanie na zapytania klientów, reagowanie na bieżąco na pojawiające się informacje w poszczególnych mediach, udzielanie klientom wskazówek i informacji związanych z procedurami naszego partnera biznesowego.
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowanie i prezentacja ofert,produktów na portalach aukcyjnych i sklepie internetpwym
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie i obsługa partnerów handlowych z Rosji i Ukrainy. Realizowanie planów sprzedaży mebli. Pozyskiwanie wiedzy o rynku meblarskim. Posługiwanie się branżową terminologią w języku ukraińskim lub rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Łobodno (śląskie)
kompleksowa obsługa postępowań związanych z zamówieniami publicznymi z uwzględnieniem wymagań wynikających z dofinansowania UE obejmująca m.in.: przygotowanie dokumentacji związanych z ich udzieleniem w tym dokumentacji przetargowych pod względem formalnym i merytorycznym, udział w pracach komisji przetargowych, planowanie oraz sprawozdawczość w ramach zamówień publicznych, przechowanie, archiwizowanie i udostępnianie dokumentacji; współpraca z Instytucją Zarządzającą/ Pośredniczącą dotyczący bieżącej realizacji Projektów rewitalizacyjnych, przygotowanie niezbędnych dokumentów; współpraca z partnerami/innymi jednostkami miejskimi zaangażowanymi w realizację projektu.
Laboratorium Innowacji Społecznych - 2018-03-29 - Gdynia (pomorskie)
- obróbka elementów drewnianych- wykańczanie powierzchni wyrobów drewnianych- konserwacja elementów drewnianych- montaż elementów drewnianych
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Zarzecze (śląskie)
Obsługa, naprawa i wykonywanie prac na obrabiarkach typu: tokarki, szlifierki do wałków, otworów, płaszczyzn i narzędzi, wiertarki promieniowe, wytaczarki, strugarki bramowe, frezarki pionowe i poziome, frezarki obwiedniowe, dłutownica Fellowsa.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2019-08-01 - Zamość (lubelskie)
Rekrutacja pracowników z Ukrainy/Rosji
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Rydułtowy (śląskie)
- naprawa i serwis samochodów ciężarowych- wszelkie czynności związane z przebudową oraz zmianami instalacyjnymi w samochodach ciężarowych- wykonywanie różnych prac spawalniczych, ślusarskich i hydraulicznych- wykrywanie wad/usterek za pomocą diagnoskopów
MSE Personal Service AG - 2016-02-24 - Austria (Austria)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Twardogóra (dolnośląskie)
- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień- przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowywanie i sprzedaz produktów i towarów gastronomicznych- przygotowywanie surówcow i potraw- sprzedaż biletów- obsługa klienta - nadzór i opieka nad osobami korzystającymi ze stref Aquaparku- wykonywanie czynności porządkowych.Miejsce pracy: ul. Borowska 99, 50-558 Wrocław, tel.: 717711500forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas określony 3 lata, godziny pracy od 5.40-23.30 Oferta w sali: G
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Wrocław (dolnośląskie)
ZAKRES WYKONYWANYCH PODSTAWOWYCH ZADAŃ :1. Przygotowanie, organizacja, koordynacja i obsługa imprez.2. Planowanie i opracowanie rocznego kalendarza imprez.3. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem imprez obsługiwanych i organizowanych przez OSiR.4. Współpraca z organizacjami, instytucjami i stowarzyszeniami działającymi na terenie miasta Ustka.5. Prowadzenie strony internetowej OSiR www.osir.ustka.pl, bieżące przekazywanie materiałów informacyjnych z działalności OSiR dla operatora sieci internetowej przy UM Ustka.6. Przygotowywanie kalkulacji organizowanych imprez.7. Pozyskiwanie sponsorów na imprezy sportowo-rekreacyjne.8. Organizacja imprez masowych.INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU :Praca w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji na II piętrze. Budynek biurowy bez windy Zatrudnienie na czas określony od stycznia 2018 roku z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Dziale Organizacji Imprez. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie 2400 zł brutto + 20% premii + wysługa lat.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2017-09-15 - Ustka (pomorskie)
kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Piła (wielkopolskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi. Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy.Pracować w elastycznym wymiarze godzin.Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej.Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy. Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach.Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie Zgłoś się do nas!Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof).Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów.Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie.Stabilne zatrudnienie.Znasz język francuski na poziomie min. B2Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury.Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyćNie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-06-09 - Kornice (śląskie)
Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnianie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju prowadzonych spraw w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja); wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez przełożonego.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2019-06-13 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa procesu zamówień,opracowanie danych o systemie SAP,obsluga reklamacji,wspólpraca z pozostałymi działami firmy
EUROPOLES KROMISS Sp. z o.o. - 2018-02-28 - Chrzanów (małopolskie)
Prowadzenie spraw płacowych
Szkoła muzyczna - 2016-02-03 - Gdynia (pomorskie)
Skręcanie konstrukcji, montaż elektryki/elektroniki
Wichary Technologies Sp. z o.o. - 2018-03-05 - Pyrzowice (śląskie)
uczestnictwo w budowie strategii marketingowej firmy, określanie kierunku rozwoju i strategii spółki, analiza rynku, administrowanie stroną internetową spółki.
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-29 - Krupski Młyn (śląskie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-07-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Przeprowadzanie okresowych przeglądów, utrzymywanie systematycznej pracy urządzeń, przezbrajanie linii produkcyjnych.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
ZPUE Elektroinstal Sp. z o. o. - 2017-09-22 - Raciąż (mazowieckie)
Specjalista do spraw logistyki- staż FP
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Września (wielkopolskie)
pozyskiwanie uczestników konferencji, seminariów i szkoleń organizowanych celem doskonalenia zawodowego specjalistów różnych branż, sprzedaż fachowych publikacji książkowych adresowanych m.in. do stomatologów, lekarzy weterynarii, rehabilitantów..., sprzedaż produktów multimedialnych i prenumerat czasopism specjalistycznych
kontakt przez OHP - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)