SPECJALISTA DS. MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH Gdańsk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Odpowiadanie na zapytania klientów, reagowanie na bieżąco na pojawiające się informacje w poszczególnych mediach, udzielanie klientom wskazówek i informacji związanych z procedurami naszego partnera biznesowego.
Data publikacji: 2019-05-07
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Odpowiadanie na zapytania klientów, reagowanie na bieżąco na pojawiające się informacje w poszczególnych mediach, udzielanie klientom wskazówek i informacji związanych z procedurami naszego partnera biznesowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie poune, uzależnione od komeptencji kandydata.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rozwoju stron internetowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w Call Center lub w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem, znajomość aplikacji społecznościowych, dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole. Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, biegła znajomość języka angielskiego oraz polskiego, zainteresowanie modą.Praca od pon. do pt w godzinach 8:30 - 21:30, 10 - 21:30. Praca zmianowa, elastyczne zmiany. Miejsce pracy: Gdańsk Oliwa. Kontakt: Kandydat przesyła CV za pomocą formularza zgłoszeniowego: https://joboffice.traffit.com/public/form/a/288Pracodawca oferuje:Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie.Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie.Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się.Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację.Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami.Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rozwoju stron internetowych
Data dodania oferty pracy: 07.05.2019
Oferta pracy ważna do: 06.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5f620428b59efe32b927862269483f8d
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie umów i aneksów do podpisu, sprawdzanie treści umowy pod kątem zgodności uzgodnionego projektu z umową ostateczną, przekazanie do działu planowania terminów zakończenia zadań, wartości podpisanych umów w odniesieniu do przydzielonych limitów finansowych, bieżące regulowanie aneksami warunków umownych, prowadzenie ewidencji związanej z umowami i aneksami, prowadzenie bieżącej analizy treści zawartych umów, zgłaszanie nieprawidłowości oraz przygotowywanie aneksów, prowadzenie przeglądu realizowanych umów i przekazywanie do Pionu Głównego Księgowego niezbędnych danych w celu przygotowania sprawozdawczości w tej dziedzinie, przygotowywanie projektów umów wchodzących w skład SIWZ oraz skorygowanie ich treści po zebraniu stosownych uzgodnień, posiadanie zbioru przepisów i wytycznych resortowych związanych z prowadzoną działalnością, jego uaktualnianie, realizacja zamówień publicznych do 30 000 Euro oraz wybranych powyżej.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2018-10-22 - Gdańsk (pomorskie)
Współpraca z trenerami grup młodzieżowych,obsługa biura klubu.
Miejski Klub Sportowy MRĄGOWIA - 2016-03-02 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prac konserwacyjnych oraz budowlanych na urządzeniach wodno-melioracyjnych,dyspozycyjność, praca w trudnych warunkach atmosferycznych i terenowych
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Międzyrzecz (lubuskie)
-wprowadzanie towaru , znajomność programu Market
F.H. VIVIENNE ZEMSTA BEATA - 2018-02-12 - Samsonów (świętokrzyskie)
Obsługa zagranicznego klienta, obsługa programów księgowych, udział w prowadzeniu księgowości.
BS FORMAT Spółka Cywilna Katarzyna Bugla, Adam Staniek - 2015-11-26 - Pszów (śląskie)
Specjalista analizy i rozwoju rynku
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Kraśnik (lubelskie)
identyfikacja i określenie wymogów, ograniczeń oraz przesłanek procesu rekrutacji wykwalifikowanych pracowników z państw wschodnich, przeprowadzenia procesu wyboru i kontakt z kandydatami w ukraińskim i rosyjskim języku, praca 25 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godzinach 8-19
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Pruszków (mazowieckie)
Obsługa biurowa firmy, obsługa klepu internetowego, załatwianie formalności firmy w Urzędzie Skarbowym, Urzędzie handlu i Jakości, przywracanie wag do legalizacji, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
przygotowywanie mieszanki do produkcji, konfekcjonowania i znakowania produktu, sortowanie produktu, przygotowywanie produktu do wysyłki
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Ruda Śląska (śląskie)
zapewnienie sprawności maszyn i urządzeń, podejmowanie działań interwencyjnych w przypadkach awaryjnych z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu znajdującego się na wyposażeniu Działu Utrzymania Ruchu i Budynków, okresowe przeglądy i konserwacja maszyn oraz przygotowanie maszyny do procesu produkcji pod kątem odpowiedniego ustawienia technicznego
"BAMA POLSKA" Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Optymalizacja kont klientów Google Adwards
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Kraków (małopolskie)
opracowywanie akcji marketingowych, analiza rynku konkurencji, tworzenie ofert dla klientów VIP i komercyjnych, tworzenie baz danych klientów w celach marketingowych, prowadzenie akcji promocyjnych, tłumaczenie ustne z języka angielskiego i rosyjskiego, obsługa kasy fiskalnej, drukowanie raportów zgodnie z przepisami VAT, prowadzenie innych spraw administracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Piaseczno (mazowieckie)
-prowadzenie dokumentacji handlowej-używanie języka ukrainskiego i rosyjskiego w celach handlowych z rynkiem wschodnim w szczególności z Ukrainą, Rosją.-pozyskiwanie klientów na rynku Ukrainskim i rosyjskim, - kontakty i wyjazdy służbowe zagraniczne.
GOSPODARSTWO SZKÓŁKARSKIE PIOTR MICHALAK - 2016-11-17 - Oleśnica (dolnośląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie napoi, deserów, sprzedaż wyrobów cukierniczych, prace porządkowe
KARO CONCEPT S.C. - 2018-07-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Sporządzanie list płac, prowadzenie ewidencji wypłat zasiłków rodzinnych i chorobowych rozliczanych z ZUS, ponoszenie odpowiedzialności za obliczanie i wypłatę podatku od wynagrodzeń oraz rozliczanie z Urzędem Skarbowym, prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników oraz kart rozliczeń podatkowych, sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych, sporządzanie sprawozdania SIO zgodnie z obowiązującymi przepisami, zaopatrywanie szkoły w drobny sprzęt, pomoce dydaktyczne, środki czystości, niezbędne urządzenia do konserwacji oraz wyposażenie apteczek szkolnych, sprawdzanie rachunków pod względem merytorycznym, prowadzenie rejestu aktualnych książeczek zdrowia oraz badań okresowych prawcowników szkoły, prowadzenie podręcznego magazynu środków czystości, prowadzenie kartotek ilościowych środków czystości, papieru ksero oraz sprzętu do konserwacji, udział w komisji kasacyjnej i sporządzanie protokołu kasacji, rozliczanie odzieży ochronnej i roboczej dla pracowników szkoły, prowadzenie ewidencji kluczy i kart do pokoju nauczycielskiego, systematyczne monitorowanie zmian w prawie w zakresie uzwględniającym specyfikę jednostki budżetowej- szkoły
Zespół Szkół Plastycznych im. Władysława Hasiora - 2016-11-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie wniosków rejestracyjnych, przygotowywanie dokumentacji rejestracyjnej, zlecanie, nadzór i koordynacja badań.
ESTICON Sobczyk&Tabor Spółka Jawna - 2016-09-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Sprzedaż materiałów izolacyjnych, obsługa programów sprzedażowych, oferowanie i prezentacje produktowe, pomoc techniczna, wystawianie dokumentów handlowych, szkolenia dla klientów.
DRAGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Prace dekarskie, ciesielskie
Firma Handlowo Usługowa Jerzy Bobrowski - 2015-12-01 - Pniewy (wielkopolskie)
Obsługa sklepu internetowego, wprowadzanie nowych produktów, przygotowywanie materiałów prezentacyjnych, realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
dodawanie i dbanie o ogłoszenia w internecie
ABR Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Mikołów (śląskie)
Zadania:- aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych- utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami- pozyskiwanie nowych klientów- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Biznes Partner Mikołaj Roszczak - 2018-03-01 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
pomocnik elektromontera chłodniczego
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wyszobór (zachodniopomorskie)
Opracowywanie ofert, umów, analizowanie dokumentacji, specyfikacji, zamowień, pozyskiwanie ofert, realizacja ofert z kontrahentami, pilnowanie harmonogramu, sprawowanie pieczy nad obiegiem dokumentacji przy realizacji projektu
ECO TECHNOLOGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Kartuzy (pomorskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach).
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-12-21 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie negocjacji z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, zawieranie umów w imieniu firmy, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami
"INVEST" Mateusz Goliszewski - 2016-11-24 - Byszwałd (warmińsko-mazurskie)
Planowanie i realizacja procesów rekrutacji, prowadzenie rozmów kwalifikacujnych, prowadzenie bazy danych, zamieszczanie ogłoszeń, rekrutacyjnych w internecie i prasie.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Płock (mazowieckie)
zakres obowiązków:- nadzór nad nieruchomościami- nadzór nad pracownikami porządkowymi- nadzór nad prawidłowością prac prowadzonych w nieruchomościach- sporządzanie pism, odpowiadanie na pisma- pomoc w pracach księgowych- rozliczanie mediów dla nieruchomości- stała weryfikacja usterek oraz kontakt z wykonawcami- bieżąca obsługa mieszkańców (w tym informowanie o kosztach, wpłatach, uzgadnianie sald)wynagrodzenie:2000 zł netto miesięcznie, umowa o pracę na czas nieokreślonypraca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00miejsce pracy: ul. Ślężna 146-148, 53-111 WrocławKontakt z pracodawcą: biuro (at) proinrem.com.pl
PROINREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ - 2016-08-31 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie informacji i kampanii promocyjnych dla wietnamskich lub chińskich klientów, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami wietnamskimi lub chińskimi, negocjowanie warunków współpracy z klientami
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)