SPECJALISTA DS. HANDLU Kurzętnik oferta pracy EXPOM SA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem
Data publikacji: 2018-01-11
Lokalizacja: Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: EXPOM SA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 19, 13-306 Kurzętnik, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość j. angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Wynagrodzenie ustalane indywidualne, uzależnione od posiadanych kwalifikacji pracownika.
Nazwa pracodawcy: EXPOM SA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 19, 13-306 Kurzętnik, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Kurzętnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kurzętnik
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 11.01.2018
Oferta pracy ważna do: 10.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca przy produkcji mięsa do kebaba
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Piekary Śląskie (śląskie)
Obsługa klienta, obsługa komputera
Kancelaria-Pośrednictwo Finansowe i Ubezpieczeniowe Roman Szymańczuk - 2017-12-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów z Rosji, Ukrainyi Armenii, krajów UE; tworzenie nowych rynków oraz pozyskiwanie nowych ofert zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Łódź (łódzkie)
Obsługa Klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu, 8-18 w soboty.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji oraz o ich poprawność- Streszczanie treści dokumentacji w celu podjęcia decyzji w sprawach przetargów-Reprezentowanie firmy przed urzędami- Dbanie o dobre kontakty z dostawcami produktów, potrzebnych do funkcjonowania firmy- Bieżący kontakt z wszystkimi działami firmy i klientami
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Zawiercie (śląskie)
praca
INŻYNIERIA Rzeszów SA - 2016-03-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Planowanie i zakup kampanii reklamowych, monitoring, optymalizacja danych analitycznych, prowadzenie negocjacji i zawieranie umów, wyszukiwanie mediów spełniających wymagania kampanii reklamowych, śledzenie trendów i analiza rynku. Praca w godz.: 8-16.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Wrocław (dolnośląskie)
opracowywanie planów marketingowych, kontakt z klientami, przygotowanie ofert handlowych - branża maszyny rolnicze(godziny pracy 8-16)
GREEN SORT Sp. z o.o. - 2018-08-17 - Wólka Polinowska (lubelskie)
Opieka nad dziećmi w godzinach nocnych na 1/2 etatu od 22:00 do 8:00.
Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych - 2017-11-22 - Ludów Polski (dolnośląskie)
Zgłoszenia pracowników do ZUS, prowadzenie teczek osobowych, GUS, PEFRON, umowy zlecenia, płace, prowadzenie pakietów pracowniczych, mile widziane osoby posiadające doświadczenie w pracy na programie OPTIMA. Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane kursy specjalistyczne, 1 rok doświadczenia zawodowego, wiedza i doświadczenie w prowadzeniu spraw kadrowo-płacowych, znajomość KP, KC i programu Płatnik, znajomość pracy na komputerze, zdolność organizacji pracy, dokładność. Pracodawca oferuje zatrudnienie na 1/2 etatu, ale jest otwarty również na współpracę na podstawie umowy w wymiarze 3/4 etatu. Dodatkowo pracodawca jest zainteresowany zatrudnieniem osoby posiadającej orzeczony stopień niepełnosprawności.
"Logistal" sp. z o.o. - 2016-02-23 - Reda (pomorskie)
Wykształcenie: średnie z maturą; umiejętność pracy w zespole, umiejętność szybkiego przyswajania informacji, komunikatywność, praca polega na obsłudze klienta internetowego z wykorzystaniem wspomagających programów komputerowych, poszukiwana jest osoba, która potrafi skoncentrować się na wykonywanych zadaniach (o zdolnościach w kierunku przedmiotów ścisłych); mile widziana osoba studiująca; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; wymiar etatu do uzgodnienia z pracodawcą;
HERMES PLUS ANDRZEJ BOŻEK - 2016-10-25 - Gliwice (śląskie)
Sporządzanie zamówień, dokumentów transportowych, faktur. Utrzymywanie stałych relacji z klientem. Administracja obiegu dokumentów.
ALCEA POLSKA SP. Z O.O. - 2017-11-24 - Tychy (śląskie)
Tworzenie dokumentacji dla jednostek samorządu terytorialnego
EMPIRIA DUO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
planowanie strategi rekrutacji przy uwzględnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy, opracowanie zasad i procedur rekrutacji wewnętrznej i zewnętrzej współtworzenie profilu kandydata, tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy i dokonywanie ich selekcji, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami, monitorowanie rynku pracy, poszukiwanie kandydatów na specjalnych portalach, przeprowadzanie testów kompetencji i testów psychologicznych, współpraca z agencjami pracy tymczasowej i firmami doradztwa personalnego, sporządzanie raportów, opinii i rekomendacji budowanie relacji z klientami firmy, sporządzanie i prowadzenie baz danych CV.
KM SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-11 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
-udział w wyborze oprogramowania i jego rozwój -monitoring wszystkichsystemów IT wewnątrz korporacji -planowanie, zamawianie i utrzymaniesprzętu komputerowego (również przemysłowe drukarki, skanery i innysprzęt używany na produkcji) -Instalowanie nowych laptopów ikomputerów -Zarzadzanie i utrzymanie bazy sprzętu i oprogramowania-Administracja i utrzymanie sieci komputerowej, integracja nowychurządzeń do LAN -Zarządzanie SAP (grupy, użytkownicy, prawa). Praca w godzinach 8-16
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-12 - Opole (opolskie)
praca na recepcji;
TOMASZ JĘDRZEJEWSKI TJ - 2016-04-04 - Gryżyna (lubuskie)
- Analiza i weryfikacja danych niezbędnych dla prawidłowego przepływu płatności (praca na systemie SAP), przygotowanie informacji o stanie konta, alokacja płatności dla klienta, kontrola poprawności alokacji wpłaty, przygotowywanie danych do raportów.- Wynagrodzenie: 3500-4500 zł brutto. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, a w przypadku braku doświadczenia od znajomości języka. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 7:30-17:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe: w księgowości min. pół roku lub w pracy w shared services. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Mile widziana znajomość systemu SAP. Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym (od B1).
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Katowice (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywanych transakcji, poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie ewidencji księgowo - kadrowej oraz gastronomicznej Hotelu Ibis Styles w Białymstoku
Konstanty Strus PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE KONSTANTY STRUS - 2017-04-26 - Białystok (podlaskie)
obsługa klienta, obsługa zapytań transakcyjnych, wsparcie klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Kraków (małopolskie)
Praca od 8-16
STEGU Spółka z o.o. - 2018-04-20 - Jełowa (opolskie)
Administrowanie nieruchomościami gminnymiObsługa najemców
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- obsługa Klienta drogą telefoniczną (połączenia przychodzące i wychodzące), e-mailową, za pośrednictwem narzędzia czat i mediów społecznościowych
- udzielanie informacji oraz edukowanie Klientów o oferowanych produktach
- wsparcie procesu sprzedaży produktów firmy od momentu rejestracji Klienta w serwisie
- dbałość o budowanie długotrwałych relacji z Klientami
- dbałość o budowanie reputacji firmy
- zapewnienie wsparcia technicznego
Boldmind Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Gdynia (pomorskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-10-18 - Konin (wielkopolskie)
naprawa samochodów oosbowych
S.C. "DĄBEK" PHU EUGENIUSZ I ZBIGNIEW DĄBROWSCY - 2018-01-17 - Przasnysz (mazowieckie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, przeliczanie czasu pracy, składanie wniosków Wn-D, rozliczanie absencji pracowników, wprowadzanie i uaktualnianie danych kadrowo-płacowych, przygotowywanie raportów, statystyk i sprawozdań kadrowo-płacowych.
MTC Solutions Sp. z. o.o. - 2016-02-25 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. Energii Odnawialnej będzie odpowiedzialna za pomoc w czynnym rozwoju firmy, przeprowadzanie prac inwentaryzacyjnych obiektów, weryfikowanie i sprawdzanie możliwości montażu OZE na wskazanych budynkach oraz pozostałym zakresem prac związanym z profilem i działalnością firmy AdMat-Eko Energia Odnawialna. Praca w delegacjach na terenie całej Polski w zależności od zlecenia. Praca w systemie zadaniowym, dzięki czemu po części sam decydujesz o jej wykonaniu.Oferujemy możliwy do negocjacji harmonogram dni pracy, ale mieszczący się w minimalnych proporcjach dni pracy w miesiącu (10 dni wolnego, 20 dni pracy), z zachowaniem zasady „im więcej pracuję tym więcej zarabiam”.Nie jesteśmy korporacją.
ADMAT-EKO MARTYNA PIECUCH - 2018-04-19 - Olsztyn (śląskie)
Kontakty z hutami: Rosja, Ukraina, korespondencja, negocjacje, rozmowy, tłumaczenie dokumentacji handlowych z hutami
VISTEEL Sp. z o.o. - 2016-03-11 - Gdynia (pomorskie)