SPECJALISTA DS. EXPORTU Borkowice oferta pracy TEXPOL Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EXPORTU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wyszukiwanie nowych klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, uczestnictwo w targach branżowych.
Data publikacji: 2019-01-16
Lokalizacja: Borkowice (łódzkie)
Pracodawca: TEXPOL Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:95-081 Borkowice 26, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyszukiwanie nowych klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, uczestnictwo w targach branżowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EXPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Borkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pabianicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dłutów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Data zakończenia pracy: 31.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa klienta w obszarze B2B- miele widziane ( B2B z ang. Business To Business) to ogólne określenie wszystkich kontaktów (transakcji, zamówień, zapytań) pomiędzy przedsiębiorstwami działającymi w gospodarce w ramach działalności operacyjnej i inwestycji (producenci, hurtownicy, dostawcy, sprzedawcy, sklepy) realizowanych z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej (internet, e-mail).
Nazwa pracodawcy: TEXPOL Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Adres pracodawcy:
Polna 4, 95-081 Dłutów, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: pabianicki
Gmina pracodawcy: Dłutów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dłutów
Ulica pracodawcy: Polna
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 16.01.2019
Oferta pracy ważna do: 14.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-Współpraca z kontrahentami karajowymi i zagranicznymi,-Monitorowanie stanu zapasów magazynowych,-Zapewnienie dostępności materiałów,-Planowanie i składanie zamówień i ich koordynacja,-Monitorowanie przebiegu współpracy z dostawcami (aktualny cennik, rabaty, terminowość dostaw),-Współpraca z innymi działami,-Sporządzanie analiz i dokumentacji,-Dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi przepisami prawnymi,-Wynagrodzenie do uzgodnienia.Profil działalności firmy:www.aku.plProducent jednorazowych artykułów higienicznych (papier śniadaniowy, woreczki śniadaniowe, folia kuchenna, ścierki, mopy, gąbki, wata kosmetyczna itp.)
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2016-05-16 - Tczew (pomorskie)
Do podstawowych zadań osoby zatrudnionej na przedmiotowym stanowisku należeć będzie nadzór i kontrola nad realizacją robót remontowych, naprawczych i konserwacyjnych, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, dokonywanie przeglądów technicznych, udział w tworzeniu planów remontów, przygotowywanie odpowiedzi na pisma w zakresie powierzonych czynności, kontakty z mieszkańcami, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółdzielni.
Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "JEDNOŚĆ" - 2017-07-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
• Administrowanie zamówieniami i kontaktami z klientami• Zarządzanie planem załadunków• Współpraca z planistą produkcji• Kontakt z firmą transportową• Współpraca z magazynem wewnętrznym i zewnętrznym• Branie udziału w inwentaryzacjach
kontakt przez OHP - 2018-05-10 - Niepołomice (małopolskie)
Prace przy budowie, pielęgnacji ogrodów.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Pionki (mazowieckie)
sporządzanie półproduktów wyrobów cukierniczych i gotowych wyrobów cukierniczych
CUKIERNIA "PYCHOTKA" K & M JAWORSCY s. c. - 2017-08-04 - Małopole (mazowieckie)
obsługa kadrowa i księgowa biura8.00-16.00oferta pracy ze wskazanym kandydatem przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
•KREOWANIE RYNKU CZYNNIKÓW CHŁODNICZYCH W PODLEGŁYM OBSZARZE (RZESZÓW, LUBLIN I OKOLICE)•MONITOROWANIE RYNKU I ODPOWIEDNIE REAGOWANIE NA JEGO ZMIANY•BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁEJ RELACJI ZE STRATEGICZNYMI KLIENTAMI; WSPARCIE MERYTORYCZNE PARTNERÓW BIZNESOWYCH•REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH U OBSŁUGIWANYCH KLIENTÓW ORAZ PRACA NAD ROZWOJEM SPRZEDAŻY U OBECNYCH I POTENCJALNYCH KLIENTÓW; •RELACYJNA I SKUTECZNA WSPÓŁPRACA Z ODDZIAŁAMI; •PRZYGOTOWYWANIE, RAPORTOWANIE I PREZENTACJA WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH•REALIZACJA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZWIĘKSZAJĄCYCH SPRZEDAŻ•UDZIAŁ W TARGACH BRANŻOWYCH•BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY
SCHIESSL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;– rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;– sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– rozliczanie delegacji pracowniczych;– sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;– ewidencja zwolnień lekarskich;– nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;– organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP.
IULIIA GRODETSKA YOLANTA - 2018-11-26 - Wieliczka (małopolskie)
przygotowanie i prowadzenie remontów i inwestycji
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-26 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Wymagana znajomość obsługi komputera, komunikatywność, rzetelność.Praca w godzinach 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2015-12-11 - Racibórz (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
Praca w charakterze elektryka, praca w godz. 7:30- 15:30
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2018-01-11 - Opole (opolskie)
PROWADZENIE ROZLICZEŃ Z KLIENTAMI, PODPISYWANIE UMÓW, OBSŁUGA PROCESU PONAGLAJĄCEGO
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Spalice (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista do spraw marketingu i handlustaż w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Wilków (dolnośląskie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji biurowej
Pośrednictwo Turystyczne "LUZ" S.C. Ostrowski Piotr - 2018-01-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie dokumentów handlowych, prowadzenie korespondencji z obecnymi i nowymi klientami
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Jasło (podkarpackie)
szycie odzieży
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Kraków (małopolskie)
- naliczanie płac,- rozliczanie składek ZUS,- sporządzanie raportów ZUS,- rozliczanie podatku VAT, sporządzanie deklaracji VAT-7,- sporządzanie sprawozdań GUS
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o. o. Sieraków - 2016-11-14 - Sieraków (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Zabrze (śląskie)
Wykształcenie: wyższe; roczne doświadczenie w rekrutacji; znajomość branży motoryzacyjnej + ISO 9001; zaawansowana znajomość języka ukraińskiego; dobra znajomość jęz. angielskiego; prawo jazdy kat. B + własny samochód; znajomość MS Office; um. współpracy z agencjami pracy tymczasowej; zakres obowiązków: rekrutacja pracowników, także obcokrajowców, reprezentacja firmy na giełdach i targach pracy (um. org. udziału pracodawcy w targach pracy); tłumaczenie zagadnień z dziedziny prawa pracy BHP z jęz. polskiego na jęz. ukraiński; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Gliwice (śląskie)
- Monitorowanie rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej i aktywności konkurencji - przygotowanie ofert handlowych. analiza potrzeb klientów na rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów systemu ERP marki Comarch na rynku zagranicznym, zwłaszcza Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Analizą potrzeb Klientów i doradztwem w zakresie doboru właściwego rozwiązania. Negocjowanie warunków zawieranych umów. Nawiązywanie , rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych z przedstawicielstwami przedsiębiorstw zagranicznych na rynku krajowym. Pomoc w dostarczaniu sposobu sprzedaży z prawnymi wymaganiami rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej.- Wynagrodzenie: 4927,16 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe w zakresie finansów lub handlu lub w czasie studiów. Wymagane min. 5 letnie doświadczenie związane ze sprzedażą, handlem oraz usługami na rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Mile widziane prawo jazdy kat. "B". Wymagane umiejętności: znajomość zagadnień IT, kreatywne myślenie, komunikatywność. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i w piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
•SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACJI – REDAGOWANIE OGŁOSZEŃ, PROWADZENIE SPOTKAŃ, ZARZĄDZANIE BAZĄ KANDYDATÓW, REKOMENDOWANIE KANDYDATÓW DO KLIENTÓW•BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE PARTNERSKIEJ RELACJI KANDYDATAMI,•KONTAKT Z KLIENTAMI W RAMACH PROWADZONYCH PROJEKTÓW.
GRH POLSKA SP. Z O.O. - 2018-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowywanie dokumentów w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, przygotowywanie dokumentów w sprawach dotyczących odbierania odpadów komunalnych, przygotowanie dokumentacji na wycinkę drzew, zakładanie teczek aktowych zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego;
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur,organizacja transportu do klienta
Mieczysław Joniec Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa "Joniec" - 2018-04-04 - Tymbark (małopolskie)
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-11-14 - Poznań (wielkopolskie)
prace brukarskie i dowóz materiałów na plac budowy
ZAKŁAD BRUKARSKI OLEJNIK ALEKSANDER - 2017-05-05 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)