SPECJALISTA DS. EKSPORTU Siedlce oferta pracy Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania nowych klientów na rynku zagranicznym, obsługa kontaktów z odbiorcami zagranicznymi, prowadzenie korespondencji handlowej, zbieranie danych o rynkach zagranicznych. Branża narzędziowa. Praca w godzinach od 7.00 - 15.00 lub 8.00 - 16.00
Data publikacji: 2019-03-20
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Franciszka Kleeberga 2, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania nowych klientów na rynku zagranicznym, obsługa kontaktów z odbiorcami zagranicznymi, prowadzenie korespondencji handlowej, zbieranie danych o rynkach zagranicznych. Branża narzędziowa. Praca w godzinach od 7.00 - 15.00 lub 8.00 - 16.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Data zakończenia pracy: 30.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umiejetności organizacyjne i predyspozycje handlowe, znajomość zagadnień handlu w eksporcie. Znajomość branży narzędziowej oraz znajomość jezyka rosyjskiego lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy: Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Gen. Franciszka Kleeberga 2, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7.00 do 15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Adres strony pracodawcy: http://fenes.com.pl/pl
Ulica pracodawcy: Gen. Franciszka Kleeberga
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Producent narzędzi do obróbki metali i drewna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 20.03.2019
Oferta pracy ważna do: 19.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakt z klientami z Indii, prowadzenie negocjacji, prowadzenie rozmów handlowych;
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
praca w Wojskowej Pracowni Psychologicznej we Włocławku
12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2017-10-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającejKoordynację i organizację działań zespołów medycznych działających na terenie całego województwaNawiązywanie kontaktów z pracownikami placówek medycznychWspółpracę z działem marketingowym i współtworzenie strategii marketingowejWspółpracę z firmami i instytucjami partnerskimi Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju firmy
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA, HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2015-11-26 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt z klientami
THE HERO Sp z o.o. Sp. K. - 2017-12-22 - Tarnów (małopolskie)
realizacja planów sprzedażowych poprzez utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów (rynki krajów Azji), sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie firmy, pozyskiwanie wiedzy o rynku, na którym działa przedsiębiorstwo i konkurencji, budowanie bazy klientów oraz realizacja planów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
- Sprzedaż powierzchni reklamowych oraz wydawnictw BPC GROUP. Sprzedaż usług konferencyjnych dla spotkań edukacyjnych organizowanych dla BPC Training Centre. Realizacja działań marketingowych na rzecz oferowanych produktów i usług.- Firma oferuje: Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie. Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych. Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie oraz dodatki uznaniowe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (licencjat, magister, inżynier). Wymagane doświadczenie w sprzedaży usług. Doświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutem. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Mile widziana znajomość rynku IT. Wymagana znajomość rynku systemów informatycznych. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Katowice (śląskie)
- Sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie rachunków do umów cywilnoprawnych. Prowadzenie akt osobowych.- Wynagrodzenie: 3500 do 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie zawodowe w biurze rachunkowym. Wymagana znajomość zagadnień kadrowo - płacowych. Mile widziana znajomość programu ENOVA. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) e-fresz.com.pl
USŁUGI KSIĘGOWE FRESZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-15 - Katowice (śląskie)
Współpraca z kontrahentami niemieckojęzycznymi, obsługa klienta, realizacja ofert, dyspozycyjność
"OFFICOMP" Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Sanok (podkarpackie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Kraków (małopolskie)
Obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa prośb kierowanych drogą mailową i telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji stanu zamówień
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Kraków (małopolskie)
wystawianie faktur sprzedaży, współpraca z magazynem, marketing firmy
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Zduńska Wola (łódzkie)
Ocieplanie pianką poliuretanową (ocieplanie poddaszy). Praca na terenie kraju (delegacje 1-2 dni).
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Zabrze (śląskie)
1.Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej (wnioski o dofinansowanie oraz inne wymagane konkursem dokumenty) do wybranych i uzgodnionych z przełożonymi konkursóww ramach obowiązujących programów (Programy Europejskie m. in. Programy Operacyjne krajowe i regionalne, w tym m. in. RPO WL 2014-2020, POWER, programy resortowe)i konkursów grantowych (m. in. programy finansowane z budżetu państwa, fundusze korporacyjne, itp.).2. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka przy tworzeniu koncepcji merytorycznych projektów.3. Prowadzenie i rozliczanie projektów zgodnie z obowiązującymi dla poszczególnych programów wytycznymi i zasadami rozliczania projektów instytucji, w tym: bieżący monitoring postępu rzeczowo-finansowego, kontrola prawidłowości wydatkowania środków i osiąganych wskaźników, przygotowywanie wniosków o płatność, przygotowywanie sprawozdań i raportów w zastępstwie za wyznaczonych pracowników.4. Sporządzanie wniosków o płatność w dedykowanych systemach informatycznych (np. SL2014) w zastępstwie za wyznaczonych pracowników.5. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka w zakresie rozliczania projektów.6. Pomoc w realizacji procedur związanych z realizacją zasady konkurencyjności oraz prawa zamówień publicznych stosowanych przy realizacji projektów finansowanych z funduszy UE,w tym pomoc w przygotowaniu dokumentacji i procedur w zakresie zamówień publicznychna wykonanie robót budowlanych, usług oraz dostaw zaplanowanych w projektach.7. Podejmowanie działań zaradczych w przypadku stwierdzenia ryzyka i zagrożeń mogących spowodować zakłócenia w przebiegu projektów.8. Stały monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich.9. Prowadzenie działań mających na celu organizowanie oraz promocję wolontariatu.10. Podejmowanie działań związanych z rozwojem i promocją ośrodków wsparcia, funkcjonujących w ramach struktury organizacyjnej Ośrodka.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - 2019-01-11 - Chełm (lubelskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Krężnica Jara (lubelskie)
marketing dla firm zagranicznych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Michałowice (małopolskie)
przygotowanie kontrola dokumentacji przy wysyłkach, nadzorowanie terminów realizacji zamówien, nawiazywanie kontaktów handlowych, obsługa sprzedaży i zakupu, przygotowywanie raportów z wykonywanych działań
MEBELUX Sp. z o.o. Ostróda - 2017-01-23 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych w celu przygotowania decyzji Dyrektora RZGW, zwalniających z zakazów na obaszarach szczególnego zagrożenia powodzią, prowadzeni postępowan administracyjnych w celu przygotowania decyzji Dyrektora RZGW zwalniających z zakazów lokalizowania na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią, prowadzenie spraw związanych z obsługą wniosków o wydanie opinii i/lub uzgodnień do koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W POZNANIU - 2016-04-19 - Skęczniew (wielkopolskie)
przyjmowanie dostaw towarów, obsługiwanie nabywców sprzedawanychproduktów oraz udzielanie informacji na ich temat. Praca od 7-15
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Export-Import Marek Pietrek - 2018-11-29 - Chudoba (opolskie)
opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego
Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu - 2018-03-01 - Nowy Targ (małopolskie)
sprzedaż pojazdów specjalnych
AMZ Kutno S.A. - 2017-11-21 - Kutno (łódzkie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-13 - Lubin (dolnośląskie)
Badania psychologiczne kandydatów do służby wojskowejGodziny pracy: od 7.30 do 15.30
Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Olsztynie - 2018-03-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych robót, wybudowanymi elementami i stosowanymi materiałami w celu prawidłowego wykonania inwestycji;-sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogramami, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;-sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznejwykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania;-kontrolowanie ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, w celu zapewnienia ich prawidłowego zagospodarowania i rozliczenia;-dokonywanie okresowych kontroli budynków i obiektów budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia zakończenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów niezbędnych do Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na inwestycje;-udział w planowaniu, opracowywaniu i przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej,w celu przygotowani prawidłowego zakresu postępowań przygotowawczych oraz oceny złożonych ofert
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-07-26 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
kontakty z kontrahentami
And Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe - 2016-05-13 - Bytom (śląskie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji biurowej
Pośrednictwo Turystyczne "LUZ" S.C. Ostrowski Piotr - 2017-02-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Nauczanie fizyki w klasach 3-gimnazjum oraz w klasach 7 i 8 szkoły podstawowej.
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki - 2018-09-04 - Koluszki (łódzkie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kraków (małopolskie)
- organizowanie transportu, koordynowanie wysyłek i dostaw towarów – przesyłki paletowe i drobne- prowadzenie negocjacji cenowych w/s zakupów oraz ubezpieczeń samochodów służbowych oraz mienia firmy- kontrola terminów przeglądów aut służbowych, wózka widłowego itp.- prowadzenie akt osobowych pracowników- naliczanie wymiaru urlopów wypoczynkowych, ewidencja urlopów- ewidencja czasu pracy- rozliczanie delegacji służbowych- monitorowanie należności i zobowiązań- współpraca z Kancelaria Prawną w sprawie toczących się postępowań p-ko dłużnikom- ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy
Vegagastro - 2016-09-05 - Włynkówko (pomorskie)
Specjalista ds. sprzedaży akcesoriów meblowych.
Centrum Matateriałów Budowlanych EURO-PŁYTA Paszkowscy Spółka Jawna - 2017-10-24 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Przygotowywanie i wyszukiwanie ofert hotelowo-restauracyjnych i turystycznych.
EKRAN - Ewa Kruk - 2019-01-31 - Sitaniec-Wolica (lubelskie)