SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: wg. harmonogramu
Data publikacji: 2019-01-18
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg. harmonogramu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Data zakończenia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, kierunek: wyższe
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2019
Data dodania oferty pracy: 01.02.2019
Oferta pracy ważna do: 18.11.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2019
Podobne oferty pracy
Obsługa specjalistyczna maszyn do produkcji mebli oraz urządzeń do obsługi drewna, obsługa projektów montażu i produkcji mebli oraz prac budowlanych związanych z ich wdrożeniem na tereni Polski i za granicą, praca od poniedziąłku do piątku w godz. 7-15
Morrow Woods S.C. Mariusz Skalski Robert Cichocki - 2016-01-26 - Pruszków (mazowieckie)
sprzedaż zakup usług transportowych
SZWED IDEA - 2018-12-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, prowadzenie korespondencji handlowej.Biegła znajomość w mowie i piśmie języka włoskiego.KomunikatywnośćDobra znajomość obsługi komputeraFIRMA OFERUJE:Pakiet szkoleń wdrażającychMożliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowymPracę w miłej atmosferzeMotywujący model wynagrodzenia (podstawa + prowizja)Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2015-11-27 - Kornice (śląskie)
Bieżące dekretowanie dowodów księgowych, w celu prawidłowego dokonywania zapisów zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych; wprowadzanie do ksiąg rachunkowych, na podstawie zadekretowanych dowodów księgowych operacji finansowych, w celu dostarczenia informacji o sytuacji finansowej jednostki, wykorzystując w tym celu komputerowy program finansowo księgowy Ft Fk; sprawdzanie zgodności kont księgowych, dokonanych zapisów księgowych, przygotowywanie wydruków, sprawdzanie i dokonywanie zamknięcia ksiąg rachunkowych, w celu sporządzenia miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych sprawozdań budżetowych i finansowych; weryfikowanie wpływów z tytułu dochodów budżetowych, w celu ustalenia ich prawidłowej wysokości i przekazania do Budżetu Państwa; uzgadnianie z komórkami zaopatrującymi wydatków budżetowych, w celu prawidłowego sporządzenia sprawozdań oraz uzgadnianie zobowiązań publiczno prawnych, w celu prawidłowego i terminowego przekazania do US i ZUS (raz w miesiącu). Wykształcenie: wyższe ekonomiczne. Wymagania niezbędne: umiejętność pracy w zespole; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność rozwiązywania problemów; umiejętność stosowania przepisów prawa o rachunkowości i finansach publicznych w praktyce; posiadanie doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność; posiadanie przeszkolenia z obsługi programu finansowo księgowego; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze działalności finansowej jednostek budżetowych.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-01-22 - Racibórz (śląskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostańwspółtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. - Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista Ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice. - Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych. Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płacprzygotowywanie deklaracji podatkowych. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS. Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych. Sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników. Przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Katowice (śląskie)
obsługa dministracyjna wsólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2017-10-31 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw
Zespół Szkół Specjalnych Nr 105 - 2016-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie i obsługa korespondencji firmowej w tym e-mailowej oraz paczek; sporządzanie kosztorysów i załączników do faktur sprzedaży; prowadzenie rejestru ewidencji czasu pracy pracowników; zamawianie materiałó pomocniczych do działalności firmy; ewidencja i rozliczanie odzieży i wyposażenia BHP; przygotowanie dokumentów oraz obsługa przetargów na platformie elektronicznej; realizacja innych zadań określonych przez przełożonego.
UNIKOL RAILWAY WORKSHOP S.C. Stanisław Skawiński, Dawid Skawiński - 2018-12-11 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
obsługa klientów, instytucji w zakresie doradztwa finansowego, porównywanie ofert finansowych, ubezpieczeniowych, praca w Lubinie i Głogowie
FINANCIAL SOLUTIONS TOMASZ IWANIEC - 2017-12-06 - Lubin (dolnośląskie)
sprzedaż biletów, udzielanie informacji telefonicznej, drukowanie rozkładów jazdy dla pasażerów; umowa na 3 lata; godziny pracy: 8.00- 16.00
PRZEDSIEBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W SŁUPSKU S.A. - 2017-10-18 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedaż do klientów przez tel. z leadów i zapytań na platformach: Alibaba, MakePolo, Made - in - China, DHGate, Global Sources, poszukiwanie klientów, tworzenie ofert, zestawień, raportów, kontakt telefoniczny oraz follow up tel. lub emailowy z klientem i z partnerami spoza Polski w celu doprowadzenia do sprzedaży produktów.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wołomin (mazowieckie)
spzredaz towarów
AGROMEP S.A. - 2016-06-10 - Kościan (wielkopolskie)
Manager ds. sprzedaży z j. węgierskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
pakowanie towarów i przygotowanie do wysyłki
Agencja pracy „Baltyka” Ruslan Yatsenko - 2018-12-31 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Złotoryja (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji płacowej, sporządzanie list płac, wyliczanie zasiłków chorobowych itp., sporządzanie deklaracji ZUS, PIT-4, PIT-11, PIT-40, sporządzanie sprawozdań GUS, wyliczanie odpraw emerytalno-rentowych.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2018-05-17 - Żary (lubuskie)
kontakty z kontrahentami z innych krajów
LARIKA SP. Z O.O - 2018-10-31 - Rzeszów (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Mroków (mazowieckie)
a) Przygotowanie ścieżki integracji społecznej dla uczestników projektub) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, , które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy stanowiące przyczynę trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwaniu się przepisami prawa c) Pomoc w uzyskiwaniu poradnictwa dotyczącego rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy.d) Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodoweje) Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych.f) Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawiska społecznych, łagodzenia skutków ubóstwa g) Inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzinh) Obsługa programui) Znajomość sytuacji rodzinnej i prawnej nieletnich uczestników projektu, stały kontakt, współpraca z rodziną, pisanie opiniij) Systematyczny kontakt i współpraca z nauczycielami szkół, wychowawcami klas, kuratorami, z pracownikami socjalnymi, osobami prowadzącymi poszczególne zajęcia ( dom kultury, kluby sportowe)k) Opieka i zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom poprzez osobisty nadzór w czasie zajęć.l) Angażowanie i motywowanie młodzieży do aktywnego uczestnictwa w zajęciachł) Aktywny udział monitorowanie uczestnictwa młodzieży w trakcie wszystkich zajęć (kulturalnych i sportowych)
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmnie - 2016-10-28 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczna obsługa klientów --telefoniczne budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami- informowanie o bieżących ofertach i promocjach
CALL CENTER INTER GALACTICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Częstochowa (śląskie)
PRZYGOTOWANIE KSIĘG WEWNETRZNYCH, DOKUMENTÓW ROZLICZENIOWYCH, REJESTROWANIE FAKTUR, PRZESYŁANIE PRZELEWÓW BANKOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Gdynia (pomorskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE ZE ZGRZEWANIEM OPAKOWAŃ Z ALUMINIUM
kontakt przez OHP - 2018-07-30 - Krępa (lubuskie)
naprawa i remont małych maszyn posiadających silniki spalinowe
Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o - 2018-09-19 - Bieruń (śląskie)
obsługa klienta niemieckiego
"Inter Sicherheits-Service" Sp. z o.o. - 2016-02-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
opracowywanie dokumentacji technicznej oferowanych wyrobów, przeprowadzanie ocen technicznych i badań nowych wyrobów, procesy certyfikacyjne, doradztwo techniczne dla klienta, przeprowadzanie szkoleń technicznych
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
budowa elektroenergetycznych przyłączy kablowych
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Staż w Agencji Handlu Reklamy i Consultingu SCAN duo. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 48 (I piętro).
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
SAMODZIELNE PROWADZENIE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA PROCESY LOGISTYCZNE W FIRMIE,KOORDYNOWANIE I REALIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA PRODUKCJI, MAGAZYNOWANIA I DYSTRYBUCJI ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PROCESÓW LOGISTYCZNYCH ZA GRANICĄ TJ. UKRAINA, WIELKA BRYTANIA, NIEMCY, NADZOROWANIE I MONITOROWANIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH Z DOSTAWCAMI O ODBIORCAMI ORGANIZACJI W ŁAŃCUCHU DOSTAW, OCENIANIE JAKOŚCI PROCESÓW LOGISTYCZNYCH I EFEKTYWNOŚCI PODEJMOWANYCH DZIAŁAŃ, ZAPEWNIANIE OPTYMALNYCH I TERMONOWYCH DZIAŁAŃ WSZYSTKICH FUNKCJI LOGISTYCZNYCH W ORGANIZACJI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (INFORMATYKA, LOGISTYKA), ZNAJOMOŚĆ RYSUNKU MEBLARSKIEGO, OBSŁUGA SERWERÓW, OBSŁUGA SYSTEMU WINDOWS I LINUX, ZNAJOMOŚĆ SAP, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAKRESIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, ANGIELSKIEGO, ROSYKSKIEGO, NIEMIECKIEGO; e-mail:brodowska (at) businesscontrolltd.com
LOGISTICSERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace biórowe obsluga kadr
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kraśnik (lubelskie)
Tworzenie i wystawianie aukcji na portalach aukcyjnychPrzetwarzanie zamówieńObsługa klientów
Pyc-Sport - 2018-12-24 - Łódź (łódzkie)