SPECJALISTA DS. BIZNESOWYCH W AMERYCE ŁACIŃSKIEJ K/M (J. HISZPAŃSKI, J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BIZNESOWYCH W AMERYCE ŁACIŃSKIEJ K/M (J. HISZPAŃSKI, J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 3 136 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta (telefoniczna i mailowa); odpowiedzi na pytania klientów z Ameryki Łacińskiej w języku hiszpańskim i angielskim dotyczące usług firmy.Praca w godz. 8-11, 14-16, 19-21 (pon.-niedz.)
Data publikacji: 2019-07-15
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa klienta (telefoniczna i mailowa); odpowiedzi na pytania klientów z Ameryki Łacińskiej w języku hiszpańskim i angielskim dotyczące usług firmy.Praca w godz. 8-11, 14-16, 19-21 (pon.-niedz.)
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 136 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
19,60zł/godz. x nie mniej niż 160godz./m-c = 3136zł/m-c
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. BIZNESOWYCH W AMERYCE ŁACIŃSKIEJ K/M (J. HISZPAŃSKI, J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 136 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
hiszpański, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
portugalski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie; 3 miesiące doświadczenia zawodowego; znajomość języka hiszpańskiego, angielskiego na poziomie B1 w mowie i piśmie; mile widziana podstawowa znajomość języka portugalskiego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.07.2019
Data dodania oferty pracy: 15.07.2019
Oferta pracy ważna do: 29.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6135032849c6d72fedc168759df2002d
Podobne oferty pracy
kontrola wydatków pod względem rachunkowym
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Gdynia (pomorskie)
Specjalista do spraw kadr
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2018-01-03 - Międzyrzecz (lubuskie)
sporządzanie informacji i kampanii promocyjnych dla wietnamskich lub chińskich klientów spółki, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc w drukarni - produkcja reklam
Akcent Studio Gęza Jarosław - 2017-06-01 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
w/g potrzeb
Centrum Przygotowań Do Misji Zagranicznych - 2017-08-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Łęczeszyce (mazowieckie)
- koordynacja prac dotyczących pozyskiwania projektów - kontrola administracyjna- kontakty z Krajowymi Punktami Kontaktowymi- zarządzanie bazą projektów- koordynacja procesu przygotowania wniosków projektowych, umów- przygotowywanie okresowych raportówPraca w godz. 8-16WYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA PODCZAS PROCESU REKRUTACJIKontakt z pracodawcą: 71 370 99 40
Instytut Immunologii i Terapii Doświadczalnej PAN - 2019-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)
- obsługa procesów logistycznych - współpraca z dostawcami i odbiorcami - utrzymanie i kontrolowanie poziomu zapasów - składanie zamówień - prace biurowe, porządkowe - kierowanie samochodem (kat. B)
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Tuczempy (podkarpackie)
Kontakt z klientem zagranicznym, przyjmowanie zamówień , współpraca z działem produkcji.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Specjalista ds. transportu
"BESKIDUS" Sp.z o.o. - 2015-11-26 - Zembrzyce (małopolskie)
pozyskiwanie ofert, sprzedaż, przygotowywanie wycen, sporządzanie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Kompleksowe prowadzenie rekrutacji na stanowiskaspecjalistyczne oraz niższego szczebla do róznych działów wewnątrz firmy, w tym publikacja ogłoszeń , selekcja aplikacji, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych w języku polskim i angielskim, ocena kompetencji kandydatów, udzielanie informacji zwrotnychpo zakończeniu projektu Aktywneposzukiwanie kandydatów (Linkedld, GoldenLine) Realizacja procesu zatrudnienia pracowników, w tym onboarding.Uczestnictwo w tworzeniu oraz realizacji polityki HR .Monitorowanie właściwego funkcjonowania procesów HR w wybranym obszarze.Udział w projektach realizowanych przez HR
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2018-06-06 - Głogów (dolnośląskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane; opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją; weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów; wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego; przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów; na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów; na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów; przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe 4 lata pracy( umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego (Dz U 2017 poz 1257); znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie obsługi mobilnego gabinetu fizjoterapeutycznego. Obsługa strony internetowej gabinetu.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Raniżów (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych klientów, wystawianie dokumentów w jęz. rozyjskim i ukraińskim, pozyskiwanie odbiorców, usług i towarów, pośredniczenie w realizacji umów, tłumaczenie dokumentów, podróże służbowe
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Porosły-Kolonia (podlaskie)
kontakt z kontrahentami, zamawianie materiałów do produkcji obuwia
JAN NURZYŃSKI Zakład Produkcji Obuwia "NIK " - 2017-03-24 - Dębowica (lubelskie)
prowadzenie administracji magazynowej, kontakt z klientami z kierunków wschodnich, przygotowanie towaru do wysyłki
P.U.H. "LAZIX" Jacek Lazarek - 2017-01-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Radom (mazowieckie)
prowadzenie kalendarza spotkań prezesa, wyjazdów służbowych oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej tematów spotkań, udział w spotkaniach handlowych i prowadzenie rozmów z kontrahentami, sporządzanie raportów, sprawozdań, analiz, prezentacji, zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą, tłumaczenie pism i rozmów słuzbowych w trakcie odbywających się spotkań, wsparcie administarcyjne innych działów firmy
TARSILVEX GLASS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-30 - Kraków (małopolskie)
- Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację - Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu - Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem - Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. - Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.- Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. - Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta- Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. - Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexibles Złotów sp. z o.o - 2019-03-05 - Złotów (wielkopolskie)
obsługa biura, benificjentów, pomoc w realizacji projektów
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Stryków (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Kraków (małopolskie)
CV przesłać na maila: kadry (at) elstitch.com, ewentualnie kontakt telefoniczny pod nr: 33 875 14 99. Prowadzenie dokumentacji dot. rozliczeń eksportowych. Praca na umowę zlecenie. Wynagrodzenie: 1750 zł brutto/mc - do uzgodnienia.
Przewoźniak Leszek ELSTITCH - 2015-11-27 - Andrychów (małopolskie)
Badanie fitoplanktonu, makrozoobentosu, fitobentosu, makrofitów zgodnie z obowiązującymi metodykami. Obsługa mikroskopu. Praktyczne oznaczanie organizmów pod nadzorem specjalisty z pracowni. Pobieranie i przygotowanie próbek. Przygotowywanie preparatów.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W BIAŁYMSTOKU - 2016-01-26 - Białystok (podlaskie)
Kontrola jakości wytwarzanychkosmetyków, materiałówwejściowych, procesówprodukcyjnych, monitorowanieśrodowiska pracy, archiwizacjaprób, ocena oraz zwalnianiekomponentów, produkcji w toku,wyrobu gotowego; pobór,archiwizowanie, regularny przeglądprób archiwalnych orazdokumentacji; dbanie o prawidłowefunkcjonowanie wyposażenielaboratoryjnego; prowadzenieregularnie zapisów w dokumentacjilabolatorium kontroli jakości,współuczestnictwo w procesachjakościowych; udział w projektachwdrożeniowych, wykonywanie próbtechnologicznych nowychproduktów, przeprowadzie testówstabilności; nadzór nadproduktamiaktualnie wytwarzanymiw zakresie technologii wytwarzania,potymalizacja procesówprodukcyjnnych
ORGANIQUE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-06-21 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
•Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych•Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej•Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych•Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów•Pełna obsługa kadrowo – płacowa•Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe,•Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-03-27 - Lublin (lubelskie)
Opracowywanie ofert ubezpieczeniowych dla klienta indywidualnego. Obsługa dokumentacji związanej z ubezpieczeniem. Prowadzenie ewidencji klientów, korespondencji i przygotowywanych ofert. Archiwizacja dokumentów.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bocianowo
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
koordynacja obsługi i relacji z klientami, pozyskiwanie nowych klientów i analiza nowych rynków w tym zakresie. Działaność marketingowa skierowana na pozyskiwanie nowych klientów. negocjowanie kontraktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Zakrzewo (wielkopolskie)
-nadzór nad prowidłowym obiegiem dokumentów i korenspondencji, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz przyjmowanie interesantów, terminowe wprowadzenie sprawozdań, wspomaganie pracy księgowości, wykonywanie poleceń przełożonego wynikających z bieżących potrzeb, redagowanie pism, prowadzenie kontroli terminów
Drogowiec -PL Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Kielce (świętokrzyskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Warszawa (mazowieckie)