SPECJALISTA DS. BHP Dębica oferta pracy DEZAKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BHP
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACYPROWADZENIE OGÓŁU SPRAW BHP FIRMY
Data publikacji: 2018-01-08
Lokalizacja: Dębica (podkarpackie)
Pracodawca: DEZAKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOŚCIUSZKI 30, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACYPROWADZENIE OGÓŁU SPRAW BHP FIRMY
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dębica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Data zakończenia pracy: 30.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: BHP
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 3 LATA
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
DEZAKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
KOŚCIUSZKI 30, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV NA MAIL: SEKRETARIAT (at) DEZAKO.PL, SKIEROWANIE
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: dębicki
Gmina pracodawcy: Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dębica
Ulica pracodawcy: KOŚCIUSZKI
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 08.01.2018
Oferta pracy ważna do: 05.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie akt osobowych, przygotowanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON, sporządzanie umów, prowadzenie ewidencji czasu pracy,obsługa programu PŁATNIK, obsługa kadrowa pracowników młodocianych,pomoc de minimis
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-01-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
mycie samochodów i maszynowe pranie dywanów
Maxi Sandra Zaucha - 2017-06-21 - Leszno (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowanie faktur i wprowadzanie danych w programie CDN Optima, przygotowanie dokumentów księgowych w ramach wsparcia głównej księgowej, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; rozliczanie zaliczek służbowych ; prowadzenie kadr w wyznaczonych obszarach: ewidencja badań lekarskich; szkoleń bhp; ewidencja urlopów, przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych; monitoring należności i zobowiązań, w tym windykacja; wsparcie księgowego w bieżącej działalności operacyjnej; całościowe prowadzenie biura (maile, telefony, poczta przychodząca; wychodząca; obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych
BRANDGOOD MACIEJ GOLONKA - 2015-11-24 - Świątniki Górne (małopolskie)
czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej, współtworzenie strategii margetingowej, analiza rynku informacyjnego, tworzenie ofert dla klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
znajomość bieżących potrzeb zakładu, wyszukiwanie potencjalnych dostawców, analiza cen, warunków dostaw, zbieranie i analiza informacji na temat potencjalnych kontrahentów, negocjowanie warunków z kontrahentami, wybór kontrahentów, określanie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów, prowadzenie rejestrów dostawców i towarów , współudział w planowaniu produkcji i wielkości potrzebnych zapasów, nadzór nad transportem zamówionych materiałów, magazynowanie towarów, gospodarowanie zgromadzonymi zapasami
Zakład Usługowy ROSA Spółka z o.o. - 2017-06-06 - Tychy (śląskie)
prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja obiegu dokumentów, kontakt z klientami, planowanie strategii rekrutacyjnej przy uwzględnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Zakopane (małopolskie)
Bieżąca obsługa klientów, sprzedaż produktów zawartych w ofercie, obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych, obsługa elektronicznego systemu obsługi klienta, dbałość o pozytywne relacje z klientami, wystawianie faktur VAT.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bolesławiec - 2016-11-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji księgowej zaistniałych operacji gospodarczych, uzgadnianie sald i dokonywanie wstępnej kontroli ich zgodności z planem finansowym; dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych; sprawowanie bieżącego nadzoru w zakresie windykacji należności oraz dochodzenia roszczeń spornych i spłaty zobowiązań; prowadzenie i rozliczanie ewidencji ksiąg inwentarzowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, księgowanie i uzgadnianie dokumentów magazynowych, stanów magazynowych; należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych, danych komputerowych i informacji księgowych; sprawowanie zastępstwa podczas nieobecności pozostałych pracowników Działu
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-02 - Słupsk (pomorskie)
-Dodawanie nowych produktów do bazy sklepu zgodnie z obowiązującymi normami.-Wystawianie aukcji internetowych.-Obsługa administracyjna procesów sprzedaży-Przygotowanie ofert handlowych-Redagowanie zamieszczonych treści-Dodawanie nowych wpisów oraz aktualności na stronach internetowych
ELHURT PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-21 - Myślenice (małopolskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym posługującym się językiem hindi
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
Zgodny
SOEN Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowa, nadzór nad eksploatacją instalacji w budynkacj spółdzielni
ROBOTNICZA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA BUDOWLANI - 2017-05-25 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie czasu pracy
PROFITO MAYER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Gostyń (wielkopolskie)
Oferta skierowana także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B, bardzo dobra obsługa komputera, dobra znajomość zagadnień markentingu i e-marketingu, podstawowa znajomość tematyki komunikacji marki w internecie (Social Media itp...); dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność w działaniu oraz komunikatywność. Charakterystyka praca w obszarze e-marketingu: Social Media, CRM, SEM, SEO, display, Google Analytics; wsparcie w planowaniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii internetowych oraz akcji e-marketingowych; opieka nad usługami/serwisami i internetowymi firmy; opieka nad komunikacją marki w kanałach internetowych (Social Media); przygotowywanie stylistyczne oraz graficzne materiałów promocyjnych. Kontakt z pracodawcą osobisty lub e-mailowy praca (at) biostat.com.pl.
BIOSTAT SP. Z O.O. - 2018-03-14 - Rybnik (śląskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu kart i rozwiązywanie problemów podczas zamówienia.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
BF POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kraków (małopolskie)
promowanie rynku polskiego w Indiach, informowanie małych i średnich firm indyjskich o możliwościach rozwoju na polskim rynku
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Piaseczno (mazowieckie)
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji technologicznejOpracowywanie i wdrażanie nowych technologii, Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z procesami produkcyjnymi
PTM Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Oświęcim (małopolskie)
Prowadzenie biezącej kontroli jakości detali, półproduktów i produktów gotowych, dbałość o zapewnienie odpowiednich standardów jakości produktów, kontrola prawidłowości działań pracowników, ścisła współpraca z działem produkcji, magazynem, prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Warszawa (pomorskie)
kontakty z klientami, organizacje szkoleń,przygotowanie materiałów szkoleniowych
QUALITY AUSTRIA-POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Mikołów (śląskie)
Branża meblowa. Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, wycena zamówień, przygotowywanie ofert.Godz. pracy 8-16, 9-17.
MIKOMAX-HURTOWNIA SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż art. przemysłowych
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Gdynia (pomorskie)
- świadczenie usług informacyjnych w tematyce Funduszy Europejskich, - organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych i szkoleń z zakresu Funduszy Europejskich, - zbieranie oraz bieżące aktualizowanie informacji na temat dostępnych programów UE
Stowarzyszenie Wdzydzko - Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka "Morenka" - 2017-02-20 - Chojnice (pomorskie)
Specjalista do spraw kadr i płac
Centrum Księgowo-Kadrowe " AGMA" Agata Ptaszyńska - 2017-12-28 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Obsługa urządzeń stolarskich, obróbka drewna, motnarz mebli.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Orchówek (lubelskie)
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, kontrola i doradztwo z zakresu warunków pracy
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-05-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów telefonicznych; komunikatywność; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ - 2017-01-18 - Gliwice (śląskie)