SPECJALISTA DS. ANALIZ FINANSOWYCH Lublin oferta pracy SMB Consulting Sebastian Bochyński
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ANALIZ FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: • Przeprowadzanie analiz finansowych i rynkowych, analiz wrażliwości, przygotowywanie modeli wyceny, modeli finansowych projektów inwestycyjnych, w tym tworzenie projekcji rachunku wyników, cashflow i bilansu, • Analiza i ocena biznesplanów oraz projektów inwestycyjnych, • Rozwój i rozbudowa narzędzi analitycznych, • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
Data publikacji: 2019-12-19
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ANTONIEGO SŁOMKOWSKIEGO 6/87, 20-492 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Przeprowadzanie analiz finansowych i rynkowych, analiz wrażliwości, przygotowywanie modeli wyceny, modeli finansowych projektów inwestycyjnych, w tym tworzenie projekcji rachunku wyników, cashflow i bilansu, • Analiza i ocena biznesplanów oraz projektów inwestycyjnych, • Rozwój i rozbudowa narzędzi analitycznych, • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ANALIZ FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: analityk finansowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Analityk finansowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Specjalista do spraw rachunkowości.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Excel w praktyce finansowej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : biegła znajomość modelowania finansowego, bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność i dokładność w realizacji powierzonych zadań.[Umiejętność 1] : Znajomość zasad rachunkowości, analizy finansowej przedsiębiorstw, oceny projektów inwestycyjnych oraz metod wyceny,[Inne] : •Minimum 1 - 2 letnie doświadczenie w pracy w obszarze analiz finansowych, biznesowych lub kontrolingu, •Stała i ciekawa praca w rozwijającej się firmie•Możliwość rozwoju zawodowego•Możliwość udziału w szkoleniach •Umowa o pracę
Nazwa pracodawcy: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
ANTONIEGO SŁOMKOWSKIEGO 6/87, 20-492 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: ANTONIEGO SŁOMKOWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk finansowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.12.2019
Data dodania oferty pracy: 19.12.2019
Oferta pracy ważna do: 16.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9c56a902de6c1637d637897a125e1677
Podobne oferty pracy
przygotowywanie rozliczeń do listy płac, prowadzenie dokumentacji kadrowo-pracowniczejprzygotowywanie zaświadczeń A1
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Niepołomice (małopolskie)
prace pomocnicze na stanowisku do spraw płac i ZUS
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)
- sporządzanie dokumentacji podatkowych,- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów hiszpańskojęzycznych,- wymagany kontakt z klientem mailowy i telefoniczny- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Łódź (łódzkie)
nawiązywanie kontaktów z nowymi i potencjalnymi klientami,zarządzanie działaniami promocyjnymi,organizacja kampanii promocyjnych w mediach społecznosciowych,tworzenie filmów i webinariów do mediów społecznosciowych,tworzenie lub współtworzenie strategii marketingowych ,udział w oficjalnych spotkaniach oraz imprezach hadlowych
kontakt przez PUP - 2020-05-20 - Częstochowa (śląskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych, sporządzanie planów marketingowych, przygotowywanie ofert handlowych, przygotowywanie informacji na stronie internetowej firmy,
ACARTUS SA - 2020-05-05 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami. Obsługa zleceń produkcyjnych.
Unidez Sp. z o. o - 2017-08-14 - Nowa Dęba (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych kontahentów, sporządzanie wycen i kalkulacji.
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
prace pomocnicze i porządkowe na terenie budowy
Bud-Master Arkadiusz Karlikowski - 2018-01-26 - Słowik (łódzkie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów, znajomość zagadnień z ewidencji środków trwałych, sporządzanie sprawozdań GUS, przygotowanie raportów zestawień na potrzeby wew., kontakt z klientem, US, GUS.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZO - MONTAŻOWYCH "POLKOWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-05 - Polkowice (dolnośląskie)
Prowadzenie doświadczeń na zbożach, rzepaku, kukurydzy, soi i roślinach bobowatych. Proponowane wynagrodzenie od 3000 zł do 4000 zł brutto miesięcznie. Data ropoczęcia pracy 01.09.2019. Praca w systemie jednozmianowym od 07:00 do 15:00. Miejsce wykonywania pracy 59-720 Tomaszów Bolesławiecki 145C. Rodzaj zatrudnienia: pierwsza umowa na okres próbny, następna na czas nieokreślony.
COBORU Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Zybiszowie - 2019-07-12 - Tomaszów Bolesławiecki (dolnośląskie)
spawanie metodami MIG i MAG zgodnie z dokumentacją techniczną
IGDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zawieranie umów ubezpieczeniowych, obsługa klienta
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE DOROTA GREGOR - 2019-08-20 - Dychów (lubuskie)
Sprzedaż oferty i obsługa gości. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
PPUH "DEKOM" Sp. z o.o. (Sanatorium "Bałtyk") - 2016-01-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykształcenie pedagogiczne (edukacja wczesnoszkolna), licencjat lub student w trakcie studiów. Komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji, dyspozycyjność, inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, odpowiedzialność, dokładność. Praca na 5/8 etatu od 01.01.2016 r. Wymagane dokumenty: cv, list motywacyjny, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie dotychczasowych świadectw pracy. Zakres czynności pomocy nauczyciela: wspieranie nauczyciela prowadzącego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych dla ucznia, opieka nad dziećmi w świetlicy szkolnej, opieka nad dziećmi podczas prowadzonych zajęć w terenie, wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć edukacyjnych oraz pomaganie dzieciom pod kierunkiem nauczyciela, podczas ich przeprowadzania, porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych, opiekowanie się dziećmi podczas przerw międzylekcyjnych, wycieczek, spacerów i zabaw, organizowanie miejsca pracy nauczyciela i uczniów zgodnie z zasadami bhp i ppoż, w czasie nieobecności ucznia lub klasy, wykonywanie czynności zleconych przez dyrektora szkoły (opieka w świetlicy szkolnej, czynności administracyjno-biurowe). Termin i miejsce składania dokumentów: do 22.12.2016 r. w sekretariacie szkoły, w godz. 8.30-15.30. Szkoła Podstawowa nr 35, ul. Śląska 14, 44-206 Rybnik. Informacja telefoniczna pod numerem 32 4227239.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 35 IM.KS.FRANCISZKA BLACHNICKIEGO W RYBNIKU - 2015-12-11 - Rybnik (śląskie)
prace administracyjne
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Przasnysz (mazowieckie)
prowadzenie kadr spółki, przygotowanie listy płac, ewidencja czasu pracy
INSTALNOVA GRUPA SBS K.BORKOWSKI-SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa handlowo-marketingowa klientów. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa biura, sprzedaż szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Mysłowice (śląskie)
-wdrażanie i opracowywanie startegii marketingowej firmy, -przygotowywanie materiałów marketingowych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HADM" MIECZYSŁAW GRAMATOWSKI - 2017-03-01 - Rokocin (pomorskie)
telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym, telefoniczna pomoc techniczna z zakresu działania usług multimedialnych w oparciu o wewnętrzne standardy i procedury, zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klienta, udział w procesach mających na celu utrzymanie i podnoszenie efektywności obsługi Klienta
GALLUP POLSKA SP. Z O.O. - 2018-08-02 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa programu Sage Kadry i Płace (prowadzenie rozliczeń z ZUS), wystawianie umów cywilnoprawnych w programie Sage Kadry i płace, naliczanie składek ZUS i PDOF zgodnie ze statusem osoby, przygotowanie rejestracji i wyrejestrowania osób w ZUS, zatwierdzanie do zapłaty rachunków do umów, przygotowywanie paczek płacowych (doprzelewów bankowych i ksiąg) wraz z pochodnymi odwynagrodzeń z programu kadrowego, weryfikacja danych wprogramie kadrowym napodstawie informacji i zapisów otrzymanych z księgowości, zastępowanie osoby prowadzącej kadry w wypadku jej nieobecności.
Capital Work - 2017-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie różnych rodzajów ofert, wycen i kosztorysów w zależności od celu i funkcji w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych, systemów telewizji dozorowej, kontroli dostępu oraz instalacji elektrycznych
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-06 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie rozmów handlowych z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, wypełnianie dokumentów sprzedażowych, sporządzanie ofert handlowych, sprzedaż nawozów
AGRO-HANDLOWIEC SZYMAŃSCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ NR 1 SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-12-03 - Wyszków (mazowieckie)
- procesowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z procedurami firmy- weryfikowanie odpowiednich akceptacji faktur, badanie i rozwiązywanie problemów związanych z odzyskiwaniem należności- wsparcie w pracach związanych z zamknięciem rachunku miesiąca- odpowiadanie na pytania kontrahentów kierowane drogą mailową i telefoniczną - obsługa partnerów obszaru LATAM, portugalskojęzycznych i hiszpańskojęzycznych- osiąganie celów zgodnych z realizowanymi politykami, procedurami i metodami wyznaczonymi przez firmę- aktywne uczestnictwo w procesach podnoszenia jakości usług- komunikacja wewnątrz firmy odbywa sie w języku angielskimGodziny pracy: 12:00-1:00 (tzw. LATAM shift)
kontakt przez PUP - 2020-06-12 - Łódź (łódzkie)
w/g stanowiska
Dyckerhoff Polska Sp. z o. o. - 2017-08-01 - Sitkówka (świętokrzyskie)
- realizacja zamówień,- zakup materiałów zamówionych przez poszczególne komórki zakładu.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Police (zachodniopomorskie)
Obsługa telefoniczna i emailowa klientów zagranicznych, wystawianie faktur, ofertowanie towarów
"CONSALNET" S. A. - 2017-07-21 - Wiechlice (lubuskie)
Nadzór i odpowiedzialność za sprawne i bezpieczne działanie maszyn i urządzeń w zakładzie, naprawy, konserwacje, prowadzenie dokumentacji.
CEDROB S.A. w Ciechanowie - 2019-03-28 - Kossobudy (mazowieckie)
szycie i produkcja sprzetu rehabilitacyjnego i wsparcie sprzedaży na rynku wschodnim
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:•organizacja, koordynacja i odbiory remontów prowadzonych w obiektach Uniwersytetu Wrocławskiego•przygotowanie procedur przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznym regulaminem Uczelni•przeprowadzanie okresowych przeglądów zrealizowanych zadań w okresie trwania rękojmi za wady•wykonywanie kosztorysów inwestorskich w zakresie robót budowlanychPraca w godz. 7:30-15:30Kontakt z pracodawcą: praca (at) uwr.edu.pl
Uniwersytet Wrocławski - 2020-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)