SPECJALISTA DS UBEZPIECZEŃ Dychów oferta pracy POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE DOROTA GREGOR
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: zawieranie umów ubezpieczeniowych, obsługa klienta
Data publikacji: 2019-08-20
Lokalizacja: Dychów (lubuskie)
Pracodawca: POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE DOROTA GREGOR
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:66-626 Dychów 11A, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zawieranie umów ubezpieczeniowych, obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dychów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bobrowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent ubezpieczeniowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
zaświadczenie o ukończenia szkolenia o wykonywanie czynności agencyjnych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dośwaidczenie przy obsłudze kliena, wskazane uprawnienie osoby wykonującej czynności agencyjne
Nazwa pracodawcy: POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE DOROTA GREGOR
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
66-626 Dychów 11A, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Bobrowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dychów
Numer budynku pracodawcy: 11A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent ubezpieczeniowy
Data dodania oferty pracy: 20.08.2019
Oferta pracy ważna do: 20.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b496761d02870cc943d10ceea029c6ae
Podobne oferty pracy
praca w projekcie
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Jabłonowo (zachodniopomorskie)
Dbałość o PR organizacji, pozyskiwanie funduszy na działalność stowarzyszenia, przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej do konkursów.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Częstochowa (śląskie)
WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄDo obowiązków będzie należało m.in.:Kompleksowe prowadzenie spraw oraz dokumentacji kadrowo-płacowejNaliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacWystawianie zaświadczeń Ustalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychSporządzanie rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychWystawianie dokumentów RP-7Udział w procesach rekrutacyjnychOferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-20 - Tczew (pomorskie)
Sprzedaż hurtowa i detaliczna kostki brukowej
GROWO BRUK DESIGN Sp. z o.o. - 2017-03-30 - Zielona Góra (lubuskie)
Kontrolowanie terminowości dostaw, kontrolowanie dostarczonych ilości materiałów oraz sprzętu, potwierdzanie dostarczenia zamówienia z dostawcami, monitorowanie zgodności dostawy z wymaganiami zawartymi w zamówieniu, prowadzenie ewidencji przyjętych materiałów, pełnienie nadzoru nad ilością materiałów oraz ich jakością, przyjmowanie, ważenie i klasyfikacja przyjętych materiałów, przygotowywanie zestawień okresowych związanych z przyjętymi materiałami, przygotowywanie załączników (kart pracy sprzętu, zestawień materiałowych, dokumentów WZ, itp.)do dokumentów rozliczeniowych, informowanie przełożonego o zaistniałych nieprawidłowościach i zagrożeniach w obszarze realizowanych zadań, odpowiedzialność za rozliczanie i harmonogramy zapotrzebowania na materiały, rozliczanie i sprawdzanie zgodności ze specyfikacjami, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz dbałość o mienie firmy, wykonywanie poleceń przełożonego w ramach stosunku pracy oraz powierzonych obowiązków.
METROSTAV SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-01-12 - Koszwały (pomorskie)
-sporządzanie ofert przetargowych w zakresie przetargów publicznych i niepublicznych,-kosztorysy budowlane,-planowanie i prowadzenie dokumentacji budowy,-obsługa komputera
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ZOJAX" s.c. Jan i Zofia Wildman - 2017-12-08 - Zblewo (pomorskie)
Wprowadzanie towaru do sprzedaży, obsługa sklepu internetowego, pomoc w opracowywaniu opisu produktu.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Lublin (lubelskie)
SKLEP MEDYCZNY - OBSŁUGA PACJENTÓW W ZAKRESIE REALIZACJI WNIOSKÓW- PRZEDMIOTY ORTOPEDYCZNE I ŚRODKI POMOCNICZE
Pofam-Poznań Sp. z o.o. o/ Cezal- Bydgoszcz - 2017-01-02 - Kościerzyna (pomorskie)
Budowy od podstaw- prace pomocnicze na budowie, obecnie praca w Szczyrku w godz. 7-15.00 i 15- 22.00.
BOGDAN BADURA FIRMA USŁUGOWA "LUXUS" - 2016-09-07 - Szczyrk (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za terminowe, ilościowe i wartościowe wykonywanie rozliczeń zadań inwestycyjnych. Będzie również odpowiedzialna za przygotowanie do akceptacji protokołów wyceny i przekazania zadań inwestycyjnych.
Vectra Investments Sp. z o.o. Sp.J. - 2018-03-01 - Gdynia (pomorskie)
Praca polega na obsłudze maszyn czyszczących na różnych obiektach
CLAR SYSTEM S. A. - 2017-04-10 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie księgowości
"KAREM" Dariusz Wierzbicki - 2016-10-10 - Głogów (dolnośląskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządanie deklaracji, ewidencja czasu pracy, rozliczanie PIT i ZUS pracowników, w ograniczonym zakresie pomoc księgowej. Wymagane minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kadrowym. Wymagana znajomość rozliczenia równoważnego czasu pracy, przepisów podatkowych dotyczących pracowników, znajomość podstaw księgowości.
AMATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCĄ - 2016-05-18 - Myślenice (małopolskie)
Odpowiedzialność za załadunek i rozładunek towarów, obsługę panela, prowadzenie dokumentacji wysyłki towaru, dbanie o porządek w Magazynie.
KPS FOOD SP. Z O. O. - 2019-07-31 - Radom (mazowieckie)
Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gdynia (pomorskie)
- obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Świebodzin (lubuskie)
Rozwiązanie problemów operacyjnych, wparcie pracy pracowników operacyjnych. Zgłaszanie problemów technicznych.Wymagania: wykształcenie o kierunku/specjalności - logistyka, magazyn, produkcja
"DHL EXEL SUPPLY CHAIN (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-01 - Głuchów (łódzkie)
• Obsługa i kontakt z klientami,• Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,• Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,• Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,• Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,• Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,• Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań.
ALCHEMIA S.A. ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2018-11-14 - Zawadzkie (opolskie)
kontakt z klientem, realizacja zamówień, sprzedaż filtrów, opracowywanie ofert dla klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Lubin (dolnośląskie)
- Ogłoszenie nr 31/RKK/2019 UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACHposzukuje pracownika na stanowisko: SPECJALISTA W BIURZE ZARZĄDZANIA KADRAMI W DZIALE OBSŁUGI KADROWE. Zakres obowiązków:- prowadzenie całokształtu spraw kadrowych w zakresie nawiązywania, przebiegu i rozwiązywania stosunku pracy, - prowadzenie akt personalnych,- wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,- profesjonalna i terminowa obsługa procesów kadrowych, m. in. ustalanie uprawnień pracowników do świadczeń wynikających ze stosunku pracy,- ustalanie wymiaru przysługującego urlopu wypoczynkowego; nadzorowanie procesu planowania urlopów wypoczynkowych i kontrola terminowości ich wykorzystania, - obsługa Władz Uczelni w zakresie spraw kadrowych podległych im pracowników oraz współpraca z kierownikami jednostek organizacyjnych Uczelni w sprawach personalnych, - obsługa administracyjna procesów oceniania personalizacja arkuszy ocen, ustalanie indywidualnych terminów przeprowadzania ocen,- wystawianie nauczycielom akademickim legitymacji służbowych; sporządzanie i wydawanie zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie w Uczelni; sporządzanie i wydawanie kart obiegowych i świadectw pracy (duplikatów, odpisów świadectw pracy),- współpraca z inspektorem ds. BHP i ppoż. w zakresie obowiązkowych szkoleń pracowników,- monitorowanie zmian przepisów z zakresu prawa pracy i prawa o szkolnictwie wyższym,- merytoryczny udział w opracowywaniu regulacji wewnętrznych dotyczących spraw pracowniczych, - sporządzanie sprawozdań i analiz stanu zatrudnienia dla Władz Uczelni oraz innych instytucji, m.in.: MNiSW, GUS-u.- Firma oferuje: zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w ambitnym i dynamicznym zespole, możliwość uczenia się poprzez działanie, możliwość rozwoju zawodowego. - Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-10-16 - Katowice (śląskie)
realizowanie planów sprzedażowych poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów
"PARTNER CENTER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-19 - Wolbórz (łódzkie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów- bieżący kontakt i obsługa klientów- organizowanie i koordynowanie spotkań z klientami- raportowanie wyników- dbanie o właściwy wizerunek firmy.
Szczepan Brzeski "ART OF FINANCE Doradztwo Biznesowe" - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; tworzenie biznes planów, tworzenie wniosków o dofinansowanie, tworzenie studium wykonalności, tworzenie strategii rozwoju firm, redagowanie korespondencji bieżącej, pozostałe prace biurowe
Miklewski Consulting Michał Miklewski - 2018-05-14 - Stargard (zachodniopomorskie)
Układanie menu, planowanie wydatków, sporządzanie umów dot. wynajęcia jadalni na imprezy okolicznościowe, kontrola i organizacja pracy personelu kuchennego, nadzór nad konserwacją wszelkich urządzeń kuchennych, dokonywanie zakupu produktów, prowadzenie ewidencji zakupu i zużycia produktów.
Barlinecki Ośrodek Kultury - 2016-02-17 - Barlinek (zachodniopomorskie)
obsługa klienta w sklepie internetowym, przyjmowanie zamówień od dostawców, układanie towarów przychodzących do sklepu, dbałość o czystość i porządek, pakowanie towarów zamówieonych przez klientów.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Księgowanie automatem płatności masowych, identyfikacja wpłat, wprowadzenie danych do systemu, rozliczanie kont klientów, sporządzanie dokumentów wypłat oraz sprawdzanie poprawności danych odnośnie ich realizacji, monitorowanie, weryfikacja i raportowanie przesyłek pobraniowych, obsługa rozliczeń z księgarniami, monitorowanie zadłużeń, sporządzanie zestawień.
Grupa MAC S.A. - 2016-11-24 - Kielce (świętokrzyskie)
staż w burze turystycznym
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Jawor (dolnośląskie)
sporządzanie akt osobowych pracowników, sporządzanie list płac i deklaracji ZUS
FACTOR Sp. z o. o. - 2018-10-02 - Starachowice (świętokrzyskie)
Mechanik z uprawnieniami elektrycznymi, 5 lat doświadczenia, uprawnienia SEP gr. I, II i III E, praktyczna znajomość budowy silników, obsługa MS Office, bardzo dobra organizacja pracy. Charakterystyka pracy: praca przy urządzeniach prądotwórczych, udział w pracach serwisowych silników spalinowych gazowych oraz agregatów prądotwórczych. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od umiejętności. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy patrycja.porebska (at) neoenergy.pl.
NEO ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-10 - Świerklany Górne (śląskie)