SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Mysłowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa handlowo-marketingowa klientów. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa biura, sprzedaż szkoleń.
Data publikacji: 2016-02-03
Lokalizacja: Mysłowice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Obsługa handlowo-marketingowa klientów. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa biura, sprzedaż szkoleń.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mysłowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Mysłowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 9
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Adres pracodawcy:
Mikołowska 4a, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Mysłowice
Gmina pracodawcy: Mysłowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mysłowice
Ulica pracodawcy: Mikołowska
Numer budynku pracodawcy: 4a
Profil działalności pracodawcy:
Pozaszkolne formy edukacji z zakresu nauki jazdy i pilotażu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 03.02.2016
Oferta pracy ważna do: 29.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Wymagania: Wykształcenie zawodowe techniczne lub średnie techniczne Umiejętność spawania poparta uprawnieniami spawalniczymi metodą MAG 135 Umiejętności czytania rysunków technicznych Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Zadania: Spawanie i montaż elementów składowych produkowanych urządzeń Praca z dokumentacją techniczną Oferujemy: Pracę samodzielną, bez wymuszonego mechanicznie cyklu produkcji, zapewniającą możliwość własnego rozwoju Wynagrodzenie dopasowane do umiejętności i doświadczenia zawodowego Szkolenia zawodowe spawalnicze MAG 135, wózek widłowy IIWJO, suwnica IIS, podest ruchomy IP Możliwość partycypacji w kosztach dojazdu lub zapewnienia bezpłatnego dowozu pracowników
Wheelabrator Schlick Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Września (wielkopolskie)
roboty ogólnobudowlane, modernizacja chodników kostką brukową, oczyszczanie terenów zielonych
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Złotoryja (dolnośląskie)
Główne obowiązki- Prowadzenie bieżącej obsługi klientów Centrum Handlowego- Ścisła współpraca z Dyrekcją Centrum Handlowego- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej- Prowadzenie programu lojalnościowego (sprzedaż kart podarunkowych)- Wykonywanie prac biurowych, składanie zamówieńWymagania- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,- Dobra organizacja czasu pracy- Bardzo dobra obsługa MS Office i urządzeń biurowych- Komunikatywna znajomość języka angielskiego ( mile widziana )- Kreatywność i inicjatywa w działaniu
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykontywanie manicure i pedicure z dojazdem do klienta, obsługa klientów w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Piaseczno (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Nałęczów (lubelskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-02-21 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
telefoniczny kontakt z klientem, meilowy kontakt z klientami, planowanie i wdrażanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie, analiza danych marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Zielona Góra (lubuskie)
WERYFIKACJA, DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, POMOC W PRZYGOTOWANIACH DEKLARACJI PODATKOWYCH I SPRAWOZDAŃ
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Brzeźnica (podkarpackie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku bengalskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą bengalskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Staż dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)
planowanie i realizacja procesu rekrutacji i selekcji pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Poznań (wielkopolskie)
PRZYGOTOWANIE KSIĘG WEWNETRZNYCH, DOKUMENTÓW ROZLICZENIOWYCH, REJESTROWANIE FAKTUR, PRZESYŁANIE PRZELEWÓW BANKOWYCH
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Gdynia (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie aukcji internetowych oraz sprawdzanie poprawności ich funkcjonowania (sklep on-line, allegro). Aktualizowanie strony internetowej, wprowadzanie okresowych akcji promocyjnych. Obsługa newslettera. Prowadzenie portali społecznościowych typu facebook, instagram, printeres. Monitorowanie działań konkurencji. Monitorowanie zmieniających się trendów i wprowadzanie ich w firmie. Mile widziana znajomość grafiki lub doświadczenie w marketingu /reklamie.
FENIKS SP Z O.O. - 2016-09-05 - Chocianów (dolnośląskie)
prace administracyjne i promocyjne przy projektach reklamowych, czynny udział w charakterze wsparcia w organizowanych przez agencję eventach
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa kadrowa i księgowa biura8.00-16.00oferta pracy ze wskazanym kandydatem przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
•profesjonalna i kompetentna obsługa klienta •opracowywanie zleceń •nadzór nad dokumentami związanymi ze świadczonymi usługami•praca na dedykowanych systemach logistycznych•współpraca z różnymi działami firmy•przygotowywanie analiz na potrzeby firmy i klientów
Spedimex Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
aktywna stacjonarna sprzedaż kursów językowych, obsługa przed i po sprzedażowa klientów, pozyskiwanie klientów w oparciu o utrzymana bazę danych
kontakt przez OHP - 2016-02-22 - Żory (śląskie)
Obsługa sprzedaży internetowej
FOREVER s.c. Tomasz Rydz i Szymon Myrlak - 2016-08-02 - Przyborów (małopolskie)
CENTRUM NARZĘDZIOWE- Sprzedaż bezpośrednia produktów szeroko pojętej branży metalowo - przemysłowej.- Fachowe doradztwo i kompleksowa obsługa klienta.- Ekspozycja towaru.- Dbałość o powierzone mienie.- Rejestracja transakcji.- Obsługa towaru sprzedażowego oraz kasy fiskalnej, fakturowanie, koordynowanie reklamacji.- Bieżące sporządzanie dokumentacji finansowo - księgowej dotyczącej sprzedaży.
TEXPOL DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-12-21 - Chałupki Dębniańskie (podkarpackie)
Główne obowiązki:- prowadzenie Punktu Info - ścisła współpraca z Dyrekcją Centrum Handlowego- obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej- prowadzenie programu lojalnościowego (sprzedaż kart podarunkowych)- wykonywanie prac biurowych, składanie zamówieńOferujemy:- odpowiedzialne i samodzielne stanowisko- rozwój swoich umiejętności interpersonalnych- praca w centrum Bydgoszczy- elastyczny grafik dopasowany do własnych potrzebGodziny pracy: 9-21
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
szczegółowe analizowanie dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych • negocjowanie warunków handlowych z dostawcami • przygotowywanie ofert • • realizacja wyznaczonych celów
"Eko-Instal" R.Chabowski spółka jawna - 2016-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż detaliczna asortymentu, obsługa i doradztwo klientowi indywidualnemu, obsługa programu sprzedażowego.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Wyszków (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr i płac
"HORT - CAFE" Teresa i Stanisław Komar Spółka Jawna - 2018-07-05 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi;planowanie i realizacja zakupów materiałów biurowych i gospodarczych;prowadzenie spraw związanych z wyborami i referendami;wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach wyborczych;prowadzenie spraw związanych ze sprawozdaniami finansowymi komitetów wyborczych;archiwizowanie dokumentacji wyborczej
Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura w Olsztynie - 2016-09-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa i realizacja zamówień klientów, doradztwo techniczne, realizacja planów marketingowych, realizacja zapytań ofertowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
HYDRO ZNPHS SP. Z O. O. - 2017-07-04 - Bielsko-Biała (śląskie)