SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA KLIENTÓW Jastrzębie-Zdrój oferta pracy ACARTUS SA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA KLIENTÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: nawiązywanie kontaktów handlowych, sporządzanie planów marketingowych, przygotowywanie ofert handlowych, przygotowywanie informacji na stronie internetowej firmy,
Data publikacji: 2020-05-05
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: ACARTUS SA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11 Listopada 2, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nawiązywanie kontaktów handlowych, sporządzanie planów marketingowych, przygotowywanie ofert handlowych, przygotowywanie informacji na stronie internetowej firmy,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA KLIENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2467
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: opiekun klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra obsługa komputera i Internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra organizacja pracy własnej
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : doświadczenie w branży marketingowej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: ACARTUS SA
danePracodawcy_nip: 1130024382
danePracodawcy_regon: 010572823
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
11 Listopada 2, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
danePracodawcy_kodPowiatu: 2467
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940163
Ulica pracodawcy: 11 Listopada
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243302
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 06.05.2020
Oferta pracy ważna do: 05.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c90f7d69005ffd57af2c6bfafc535366
Podobne oferty pracy
•Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych spółek •Doradztwo prawne, w tym udzielanie porad, opinii prawnych i informacji o obowiązującym stanie prawnym•Monitorowanie zmian w przepisach prawa•Przygotowywanie i opiniowanie projektów umów, porozumień i innych dokumentów wywołujących skutki prawne,•Analiza i ocena prawa przedstawionych dokumentów i zagadnień oraz w tworzeniu i redagowaniu wewnętrznych aktów prawnych•Współpraca z Radcą Prawnym •Reprezentowanie spółek w negocjacjach i spotkaniach biznesowych•Pomoc w obsłudze spraw wynikających z bieżącej działalności firmy•Wspieranie pozostałych działów spółek od strony prawnej
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-02-08 - Lublin (lubelskie)
Układanie, kompletowanie, wprowadzanie dok. ksiegowych, obsługa korespondencji, obsługa urządzeń typu komputer, fax, skan, ksero.Wymagania: wykształcenie średnie, zdolność pracy w zespole, dokładność.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wejherowo (pomorskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, skargi klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
montowanie elementów do mebli, pakowanie mebli.
intraservis job spółka z ograniczoną odpowiedzialnośćią, spółka komandytowa - 2020-03-04 - Słubice (lubuskie)
prowadzenie kontroli oraz sprawowanie nadzoru nad eksploatacją i utrzymaniem urządzeń instalacji i sieci w budynkach i budowlanych w rejonie działania RZI. Opracowywanie opinii fachowych w sprawach związanych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-02-01 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno - wychowawczych z uczniami
Zespół Szkół im. Stefana Żeromskiego w Darłowie - 2018-06-28 - Darłowo (zachodniopomorskie)
obsługa kadrowa pracowników firmy, naliczanie wynagrodzeń, dokonywanie rozliczeń na potrzeby ZUS, GUS, US, PFRON
ERATO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Goleniów (zachodniopomorskie)
poznanie struktury ubezpieczeniowej, obsługa klienta, przedsprzedażowa analiza potrzeb klienta, wybór rodzaju ubezpieczenia i złożenie oferty, gromadzenie dokumentów niezbędnych do zawarcia ubezpieczenia, wystawianie wniosków i polis przy pomocy urządzeń elektronicznych w biurze;
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Banino (pomorskie)
Sporządzanie wzorców nowych wyrobów; wprowadzanie danych do programu rozliczeń; obsługa urządzeń biurowych; realizacja zadań zgodnie z przepisami BHP i PPOŻ oraz Normami ISO obowiązującymi w zakładzie.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Będzin (śląskie)
Zarządzanie bazą danych dostawców i klientów. Wprowadzanie danych do SAP na podstawie otrzymanego zlecenia, praca z fakturami..
Bayer Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Gdańsk (pomorskie)
Zapewnienie obsługi klienta Kart Platinium w j. rosyjskim
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
Oferta pracy przez agencję zatrudnienia na umowe tymczasową, nr wpisu 364.Negocjowanie warunków zakupów materiałów i usług produkcyjnych, poszukiwanie nowych źródeł dostaw, monitorowanie oraz doskonalenie bazy dostaców, prowadznene i aktualizacja bazy zakupowej, sporządzanie zamówień zakupu kompenentów produkcyjnych oraz usług zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym, budowanie relacji z nowymi oraz dotychczasowymi dostawcami, analiza ofert oraz analiza jakościowa dostawców, współpraca z innymi departamenatmi w celu realizacji zadań, stały monitoring rynku dostawców, sporządzanie analiz, zesatwień i raportów.Jedna zmiana: od 7:00-15:00
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Mielec (podkarpackie)
zarządzanie i katalogowanie współpracy z kontrahentami z rynku ukraińskiego, rosyjskiego i białoruskiego, tworzenie dokumentów między innymi faktur sprzedaży dla klientów z Ukrainy, Rosji i Białorusi, wprowadzanie, weryfikacja i zarządzanie danymi w programach pakietu MS Office, kontrola nad kontraktami z klientami, tworzenie zleceń sprzedaży i zamówień, administracja i kontrola danych w systemie, usprawnianie poszczególnych aplikacji bazy danych na podstawie bieżących analiz pracy systemu, porządkowanie informacji zawartych w bazie, zgodnie z potrzebami danej aplikacji, za pomocą procedur i programów sortujących, usuwanie informacji zbędnych lub tracących ważność, dokonywanie wyboru i weryfikowanie metod pomiarowych i programów testujących, pozwalających określić przydatność i efekt
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Obsługa koparek jednonaczyniowych albo koparko ładowarek
"PRZEDSIĘBIORSTWO WODNO MELIORACYJNE W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2019-09-02 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Promowanie firmy w internecie cyrylicznym, przygotowanie ofert handlowych na rynki wschodnie, praca z klientami
WELD TECHNOLOGIA ZGRZEWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Ząbki (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe o specjalizacji BHP lub studia podyplomowe w zakresie BHP, doświadczenie zawodowe min. 1 rok; Audytor wew. systemów ISO 14001 i OHSAS 18001, znajomość przepisów z zakresu BHP, ochrony środowiska i ochrony przeciwpożarowej; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; prawo jazdy kat. B; dobra org. pracy własnej, samodzielność, odporność na stres; zakres obowiązków: realizacja zadań związanych z Ochroną Środowiska, realizacja obowiązków służby BHP zgodnie z Rozp. RM, przeprowadzanie bieżących kontroli, ocena ryzyka związanego z wykonywanymi pracami, przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, sporządzanie i nadzorowanie dok. oraz raportów; inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo w pracy oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Kirchhoff Polska Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Gliwice (śląskie)
Wprowadzanie oraz administrowanie zamówień sprzedażowych, tworzenie oraz ewidencjonowanie dokumentów sprzedażowych (FV,WZ, KP, korekty)bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa klienta, obsługa kasowa, tworzenie listów przewozowych, rozliczanie kierowców. Praca od pon-pt w godz. 4:00:12:00/ 8:00-16:00/14:00-22:00. Wynagrodzenie 2800+premia.
IGLOTEX DYSTRYBUCJA SP. Z O.O. FILIA WARSZAWA - 2019-06-19 - Raszyn (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa sklepu internetowego oraz aukcji, dodawanie produktów, aktualizacja, obróbka graficzna zdjęć, obsługa klientów, realizacja zamówień, przygotowywanie zamówień do wysyłki.
Xfelgi.pl Michał Kiełkiewicz - 2019-03-04 - Sulejów (łódzkie)
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych poprzez prowadzenie poszukiwań i badań na terenie gminy Zielonki; systematyczne, naukowe opracowywanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbiorów tj. inwentarzy, katalogów, księgi ruchu muzealiów, kartotek obiektów, baz danych, itp.; znakowanie zbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami IR; wykonywanie podstawowych opisów muzealiów; archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; kompleksoa obsługa zwiedzających, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych i imprez związanych z upowszechnianiem i popularyzacją wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw stałych i czasowych, posiadanych zbiorów oraz prowadzenie szczegółowej ich dokumentacji; pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z najstarszymi mieszkańcami gminy; bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www biblioteki oraz portal społecznościowy; pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR. Dwie zmiany w godz. 8-16, 12-20.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2018-04-18 - Zielonki (małopolskie)
obsługa klienta reprezentowanie firmy w rozmowach z kontrahentami, szukanie i pozyskiwanie nowych klientów,
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Kraśnik (lubelskie)
- reklama / montaż reklam- montaż konstrukcji reklamowych z różnego rodzaju elemrntów- spawanie światłowodów
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Łódź (łódzkie)
Współtworzenie strategii rozwoju firmy na rynki zagraniczne, tworzenie i analiza raportów i statystyk w celu optymalizacji prowadzonych działań, monitorowanie trendów rynkowych oraz działąń konkurencji, przygotowanie oraz aktualizowanie oferty produktowej i polityki cenowej na danym rynku, rozliczanie pracy tłumaczy, negocjacje z podmiotami zewnętrznymi na nowych rynkach - głównie Brazylia.Umowa na czas określony 33 miesiące.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Piła (wielkopolskie)
sporządzanie list wynagrodzeń pracowników, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych ZUS, sporządzanie i wysyłanie deklaracji ZUS.
ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-11 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
dbanie o uprzejmą obsługę klienta, obsługa kasy fiskalnej,dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy, sporządzanie dokumentacji sprzedaży
BUSINESSBAR.PL Sp. z o.o. - 2019-01-10 - Ujazd (opolskie)
Obsługa osób bezrobotnych w zakresie rejestracji
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Sporządzanie sprawozdawczości i planowanie zakresu gospodarki nieruchomościami, dystrubucja dokumentacji Komendanta, udział w organizacji działalności bieżącej i szkoleniowej z zakresu infrastruktury, prowadzenie wymaganych rejestrów oraz ewidencji ilościowo - wartościowej, prowadzenie dokumentacji z zakresu gospodarki nieruchomościami, przygotowanie procesów inwestycyjno - remontowych w kompleksie Gdańsk, rozliczanie z podmiotami realizującymi zadania na terenie kompleksu Gdańsk.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2305 - 2018-10-23 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie prac konserwacyjnych i instalacyjnych,regulacja urządzeń orazbieżące naprawy maszyn, prowadzenie gospodarki narzędziami i częściamizamiennymi. analiza i usuwanie awarii urządzeń automatyki,diagnozowanie iusuwanie usterek w zakresie procesu sterowania linią,udział w budowienowych maszyn i urządzeń, udział we wdrażaniu nowychtechnologii,współpraca z zewnętrznymi firmami serwisowymi. Obsługakomputera:MSOFFICE AUTOCAD, praca w godz. 6-14/14-22.
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Opole (opolskie)
Bieżąca obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i osobowych.Wymagane min.2 letnie doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń majątkowych.
Agent Ubezpieczeniowy Marcin Kołodziejczyk - 2015-12-23 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)