SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI Braniewo oferta pracy AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Wynagrodzenie: 2 250 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Bieżący nadzór nad nieruchomościami. Prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości. Współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości. Nadzór nad ich właściwą realizacją, protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości. Przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków. Dokonywanie odczytów wskazań liczników. Rozliczanie kosztów dostawy mediów. Opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami. Bieżący kontakt z lokatorami. Bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami.

Data publikacji: 2018-11-05

Lokalizacja: Braniewo (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
14-500 Braniewo, powiat: braniewski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Bieżący nadzór nad nieruchomościami. Prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości. Współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości. Nadzór nad ich właściwą realizacją, protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości. Przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków. Dokonywanie odczytów wskazań liczników. Rozliczanie kosztów dostawy mediów. Opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami. Bieżący kontakt z lokatorami. Bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 250 - 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Braniewo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: braniewski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Braniewo

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: administrator nieruchomości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 250 - 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Biegła znajomość pakietu MS Office, dyspozycyjność, samodzielność, zaangażowanie. Licencja zarządcy nieruchomości lub certyfikowany kurs zarządzania nieruchomościami lub studia podyplomowe z zakresu nieruchomości będzie dodatkowym atutem. Doświadczenie zawodowe związane z nieruchomościami (mile widziane)

Nazwa pracodawcy:
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie

Adres pracodawcy:
Starościńska 1, 02-516 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Starościńska

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości

Data dodania oferty pracy: 05.11.2018

Oferta pracy ważna do: 04.12.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 05.11.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 05.11.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I UTRZYMANIA KLIENTA - 2 500 - 3 000 PLN

TWOJE ZADANIA: realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych, realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-09 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I HANDLU - od 2 500 PLN

kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, negocjowanie umów, dbałość o dostępność towarów, planowanie, rozliczanie, raportowanie, obsługa klientów, kompletowanie dokumentów, przygotowywanie akcji reklamowych, dbałośc o ekspozycję towaru
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

-przygotowywanie analiz, zestawień, raportów,-analiza warunków handlowych pod klientów,-analiza informacji rynkowych w zakresie działań promocyjno-cenowych konkurencji,-analiza rynku i ofert konkurencji,-tworzenie ofert handlowych (pomoc)
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Niepołomice (małopolskie)

POMOCNIK STOLARZA - od 2 100 PLN

pomoc przy wykonywaniu mebli z drewna oraz materiałów drewnopodobnych (laminatów), montowanie, naprawianie mebli na podstawie gotowej dokumentacji lub według własnych projektów, montaż mebli
RS Meble Sławomir Redzimski - 2018-04-09 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 1 850 PLN

-nawiązywanie i utrzymywanie (współpraca) kontaktów z kontrahentami z CHRL-negocjowanie zamówień-prowadzenie korespondencji handlowej
CN-PL GRANIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 1 850 PLN

prowadzenie zajęć/wykładów, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Trzebinia (małopolskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - od 2 700 PLN

- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych/ zażaleń- prowadzenie spraw w trybie administracyjnym jako organ I instancji - sporządzanie raportów , prowadzenie monitoringu i analiz- terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych - sporządzanie list zleceń płatności , prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-06-13 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - 997,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych, zapoznanie się z procesem technologicznym na produkcji,, podstawy systemu zapewnienia jakości
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Pruchna (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 300 PLN

analizowanie rynku branzowego na Ukrainie i w Rosji, nawiązywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. DETAILINGU - od 2 100 PLN

wyksz, zaw. moze byc do przyuczenia, prof. II
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 2 500 PLN

Realizacja, weryfikacja i rozliczenie umów zakupu drewna, organizowanie transportu, zgłaszanie reklamacji itp.
Gaja Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-11-07 - Marciszów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

kompleksowa obsługa spółek grupy kapitałowej w aspekcie kadr i płac, prowadzenie akt osobowych oraz gromadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, samodzielne naliczanie wynagrodzeń (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), sporządzanie listy płac, ustalanie uprawnień do wypłaty odprawy i ekwiwalentów, obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich, itp., ustalenie uprawnień do rodzajów i wymiaru urlopów, obsługa zajęć komorniczych, wydawanie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu, obsługa programu płatnik (zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników, sporządzanie i wysyłanie comiesięcznych raportów i deklaracji rozliczeniowych, sporządzanie dokumentów korygujących), obsługa portalu EPUE, bieżąca współpraca z ZUS- udzielanie wyjaśnień w imieniu pracodawcy, sporządzanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, przygotowanie danych o podatku dochodowym dla osób fizycznych, sporządzanie harmonogramu czasu pracy, weryfikacja zgodności grafików pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PDOF, GUS, PFRON, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym, planowanie i monitorowanie harmonogramu szkoleń BHP i badań lekarskich, rozliczanie delegacji służbowych, archiwizowanie dokumentów kadrowo-płacowych, współpraca z innymi działami firmy.
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-17 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 3 700 PLN

Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/ zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,sala C
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Obsługa klienta, dbanie o ekspozycje towarów, wsparcie oraz nawiazywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o przadek na sali sprzedaży, praca w godz.6:15-14:15/14:15-22:15
Dino Polska S.A. - 2017-09-22 - Komprachcice (opolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 2 600 PLN

projektowanie i wdrażanie produktów promocyjno-handlowych firmy, pozyskiwanie klientów z obszaru Indii;umowa o pracę na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Pabianice (łódzkie)

SPECJALISTA DS ZAKUPÓW (OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO)( PFRON - REF. KOSZTÓW WYPOSAŻ.) - od 2 000 PLN

PFRON - ref. kosztów wyposaż.obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

Specjalista ds. Administracji Magazynu - -

Media Expert Przydzielanie zadań dla magazynierów
Dbanie o prawidłowość list przewozowych
Tworzenie raportów na zlecenie przełożonego
Media Expert - 2017-02-28 - Łódź (łódzkie)

ŚLUSARZ- SPAWACZ - 1 850 - 2 500 PLN

prace ślusarsko- spawlaniczne na terenie kopalni bazaltu, I umowa na okres próbny
WALDORF & STATLER PROPERTIES SP. Z O.O. - 2016-10-21 - Gronów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU ZAGRANICZNEGO - od 2 800 PLN

prace związane z przygotowaniem/planowaniem sprzedaży zagranicznej/opracowaniu strategii działań marketingu zagranicznego, przygotowanie materiałów promocyjnych, przygotowanie organizacyjno - merytoryczne kursów szkoleniowych, pomoc w utrzymaniu i nawiązaniu kontaktów z klientami zagranicznymi, prowadzenie korespondencji zagranicznej, prowadzenie dokumentacji związanej ze współpracą międzynarodową, przygotowanie i tłumaczenie dokumentacji związanej z rejestracją wyrobów za granicy, przyjmowanie zamówień na wyroby firmy, przygotowanie kart zapotrzebowania magazynu wyrobów gotowych, przygotowanie i realizacja wysyłek międzynarodowych, fakturowanie, pakowanie implantów/narzędzi, wypełnianie świadectw przewozowych ART, EUR1, wysyłka wyrobów kurierem, prowadzenie statystyki sprzedaży zagranicznej/realizacji płatności, udział w organizacji/przygotowaniach do konferencji /targów zagranicznych, udział w konferencjach/targach zagranicznych, udział w spotkaniach z klientami zagranicznymi sporządzanie raportów z wizyt kontrahentów, tłumaczenie na język angielski pism, raportów, itp.
LFC Spółka z o.o. - 2018-01-10 - Czerwieńsk (lubuskie)

SPECJALISTA DS SZKOLEŃ - PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

przygotowanie materiałów do organizacji kursów, prowadzenie dokumentacji konkursowej, prowadzenie naboru słuchaczy. Współpraca z wykllładowcami i instytucjami zlecającymi kursy, szkolenia. Przygotowywanie reklam związanych z działalnością Ośrodka Kształcenia Zawodowego w Mysliborzu. Uczestnictwo w organizowaniu egzaminów wewnętrznych i zewnętrznych. Obsługa komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Myślibórz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU R135/3256-1305/18 - od 3 000 PLN

- Przygotowywanie analiz dotyczących asortymentu, cen i dystrybucji produktów- Koordynowanie wsparcia marketingowego i promocyjnego dla produktów- Administracja i analiza sprzedaży - Współpraca z agencjami reklamowymi i promocyjnymi- Współpraca z działami sprzedaży, produkcji i technologii- Raportowanie - bezpośrednio do Dyrektor Sprzedaży
ZAKŁADY PRZEMYSŁU CUKIERNICZEGO "BAŁTYK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REALIZACJI ZAMÓWIEŃ - od 3 000 PLN

Opracowywanie zamówień od klientów, wystawianie faktur, kontakt z klientami zagranicznymi, współpraca ze spedycjami
"MEDOS" Marian Buławka Ewa Buławka Spółka Jawna - 2018-07-30 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 850 PLN

Monitorowanie tendencji rynku pracy, przygotowywanie raportów, tworzenie procedur rekrutacyjnych, selekcja pracowników, określenie profilu poszukiwanych pracowników, kontakt z partnerami (w tym w innych krajach)
GRETGO SP. Z O.O. - 2016-06-10 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 100 PLN

Szpital Zakonu Bonifratrów św. Jana Bożego w Łodzi sp. zo. o. zatrudni: SPECJALISTĘ DS. KADR I PŁAC:- umowa o pracę (praca stała)- wynagrodzenie zasadnicze uzależnione od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia- stabilne zatrudnienie w przyjaznej atmosferzeWymagania konieczne:- kilkuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac- bardzo dobra obsługa komputera (m.in. Ms Office, internet, Płatnik)Mile widziane:- doświadczenie w pracy w ochronie zdrowia (szpital)- znajomość programu Xpertis (kadry i płace)- wykształcenie wyższe.
Szpital Zakonu Bonifratrów św. Jana Bożego w Łodzi sp.zo.o. - 2018-01-22 - Łódź (łódzkie)


Wybierz powiat