SPECJALISTA DO SPRAW REALIZACJI ZAMÓWIEŃ Chełmno oferta pracy "MEDOS" Marian Buławka Ewa Buławka Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Opracowywanie zamówień od klientów, wystawianie faktur, kontakt z klientami zagranicznymi, współpraca ze spedycjami
Data publikacji: 2018-07-30
Lokalizacja: Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: "MEDOS" Marian Buławka Ewa Buławka Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Magazynowa 3, 86-200 Chełmno, powiat: chełmiński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowywanie zamówień od klientów, wystawianie faktur, kontakt z klientami zagranicznymi, współpraca ze spedycjami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełmno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chełmiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełmno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy:
"MEDOS" Marian Buławka Ewa Buławka Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie
Adres pracodawcy:
Magazynowa 3, 86-200 Chełmno, powiat: chełmiński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: chełmiński
Gmina pracodawcy: Chełmno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełmno
Ulica pracodawcy: Magazynowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 31.07.2018
Oferta pracy ważna do: 27.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 31.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientami, obsługa klienta, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofertwykształcenie wyższebardzo dobra znajomość języka angielskiegomile widziana znajomość języka niemieckiegokomunikatywnośćpakiet MS Officerysunek technicznymile widziane doświadczenie
ALSPAW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- wdrażanie produkcji filtrów ceramicznych,- opracowywanie instrukcji,- szkolenie pracowników,- gromadzenie i analiza danych,- sporządzanie raportów w j. japońslim.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Kłodzko (dolnośląskie)
Kreowanie polityki zakupowej w zarządzanej grupie asortymentowej, egocjowanie warunków zakupu w ramach przyjętej polityki, poszukiwanie nowych towarów i dostawców na rynku, utrzymywanie właściwych stanów magazynowych w powierzonym segmencie (składanie zamówień do dostawców, analiza stanów i rotacji towarów na magazynie), zarządzanie kartotekami towarowymi, weryfikacja cen sprzedaży, nadzorowanie sprzedaży towarów sprowadzanych na specjalne zamówienie, udzielanie informacji i porad technicznych Klientom i pracownikom firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiedzialne stanowisko, możliwość podnoszenia kwalifikacji (m.in. poprzez udział w szkoleniach), stabilne warunki zatrudnienia, przyjazną atmosferę pracy, niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy).
ASAJ Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów z Nepalu i Indii
Eurasia Placement Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
Doradzanie klientom sklepu zoologicznego, ciągłe poszerzanie wiedzy branżowej, dbanie o czystość w miejscu pracy, opieka nad zwierzętami, zamawianie i rozkładanie towaru
MACHALSKI MIROSŁAW "ZOO-MAR" SKLEP ZOOLOGICZNY - 2018-05-07 - Racibórz (śląskie)
wykszt. wyższe, doswiadcz. w zawodzie, mile widz. zn.j anglelskiego, pr. jazdy kat.B, prof. II, rej. przed 08.06.2017
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wykonywanie wszelkich prac technicznych i specjalistycznych związanych z remontami.Praca na terenie całego kraju.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Kraków (małopolskie)
w/g stanowiska
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2017-01-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Nadzór dokum. pracowników, nadzór budynku, przeglądy, bieżące sprawy
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Międzyrzecz (lubuskie)
Przyjmowanie towarów na stan magazynu, sprzedaż części zamiennych oraz akcesoriów samochodowych, pozyskiwanie nowych klientów, praca stacjonarna w siedzibie firmy, optymalizacja stanu magazynu. Pierwsza umowa na okres próbny, dwie zmiany- 8.00-16.00, 10.00-18.00
"ULTIMA" SP. Z O. O - 2016-07-04 - Zgorzelec (dolnośląskie)
praca z osobami niepełnosprawnymi
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Gościeradów-Folwark (lubelskie)
- Przygotowanie dokumentacji sprzedażowo - logistycznej; kontakt z klientami (export) w języku niemieckim. Kontakt z partnerami firmy. Profesjonalna obsługa klientów. Utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z klientami i kontrahentami.- Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace. Pracę w ciekawym i rozwojowym zakresie rynku. Prace w zgranym zespole i przyjaznym środowisku. Możliwość rozwoju. Wsparcie managera oraz pracowników firmy. Szkolenia przygotowujące. Możliwość rozwoju i awansu. Pracę w ramach 8 godzinnego cyklu pracy - od poniedziałku do piątku.- Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie logistyki i transportu, obsługi klienta. Wymagana znajomość programów Excel i Word. Mile widziana znajomość języka angielskiego i rosyjskiego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: inga.rudnicka (at) minovaglobal.com
MINOVA EKOCHEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-28 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
obsługa urządzeń pralniczych
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z umową.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Klęczany (podkarpackie)
Specjalistka ds. administracji jest odpowiedzialna za planowanie, organizowanie i kontrolowanie procesów wokół działań podejmowanych przez Zarząd;Główne kompetencje, które są niezbędne w wykonywaniu obowiązków to umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, asertywność, elastyczność, dokładność, zarządzanie czasem, umiejętność radzenia sobie z presją czasu i stresem.Specjalista ds.administracji to ważne ogniwo komunikacji z zewnętrznymi podmiotami i realizacji projektów biznesowych podejmowanych przez Spółkę.Zakres obowiązków: -Profesjonalna obsługa sekretariatu;-Odpowiedzialność za sprawne działanie biura firmy;-Koordynacja bieżących spraw administracyjno -biurowych;-Ścisła współpraca z prawnikiem, księgową i innymi konsultatami;-Udział w projektach biznesowych spółki w roli koordynatora;-Redagowanie pism oraz prowadzenie i rejestracja korespondencji;-Przygotowanie prezentacji, zestawień, sprawozdań, raportów okresowych i rozliczeń;-Kontakt z kontrahentami firmy;-Organizacja wydarzeń firmowych, obsługa spotkań biznesowych i podróży służbowych;-Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji, dokumentacji oraz korespondencji;Koordynacja programu stażów;Zarządzanie kalendarzem spotkań;Miejsce pracy: Wrocław ul. Piłsudskiego.Kontakt kandydatów z pracodawcą wyłącznie e-mail. Oferta pracy znajduje się w sali: E, C.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontakty z firmami i urzędami za granicą, przygotowanie dokumentacji do transportu
Bongo Międzynarodowe Usługi Pogrzebowe S.C. Marek Cichewicz - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
przyjmowanie zamóweiń tel emailowych, telefoniczna obsługa klientów, przygotowywanie kalkulacji, ofert oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji. Realizacja operacji kasowych, tworzenie dokumentyacji WZ i PZ, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów indywidualnych.
Mistal Accessories Sp.j. - 2016-01-12 - Świdnica (dolnośląskie)
Nadzór nad bazą samochodów służbowych oraz powiązaną dokumentacją, koordynacja napraw serwisu, analiza i optymalizacja floty - wynajem, leasing, kredyty, integracja kart paliwowych z platformą HERTZ GPS, organizacja przewozów osób, harmonogram rezerwacji aut, optymalizacja dostawców CHF, przygotowywanie raportów.
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Zielona Góra (lubuskie)
windykowanie należności poprzez uruchamianie procedur przewidzianych prawem. analiza należności, obsługa interesantów itp.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Os. Zachód w Stargardzie - 2016-02-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
* Stały kontakt z klientem, zarówno bezpośredni, telefoniczny jak i mailowy,* Nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami,* Przygotowywanie oferty sprzedażowej,* Realizację wyznaczonych celów handlowych,* Aktywna sprzedaż produktów.
Huta Szkła Artystycznego "SABINA" Sp. z o.o. - 2018-08-14 - Rymanów (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie i aktualizacja elektronicznej bazy rozliczeń i ewidencji prowadzonych robót wykonywanych przez konserwatorów, rozliczenia konserwatorów, ewidencjonowanie w formie elektronicznej poniesionych kosztów, bieżąca analiza i weryfikacja poniesionych kosztów. Miejsce pracy: Wrocław ul. Sielska 3aKontakt kandydatów z pracodawcą: m.tuchowska (at) energetyk.wroc.plOferta znajduje się w sali: D,E
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ENERGETYK - 2016-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
planowanie i nadzór nad zakupami materiałów produkcyjnych, monitorowanie i optymalizacja kosztów zakupów
ORBIT ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Prabuty (pomorskie)
obsługa biura-budowanie i wzmacnianie wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem, przyjmowanie i procesowanie zamówień, sprzedaż produktów firmy, wystawianie faktur, pakowanie i nadawnie paczek.
CENTRUM PEPSYNY Monika Kubik - 2016-04-14 - Rąbień AB (łódzkie)
organizacja współpracy z partnerami biznesowymi
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Ligotka (opolskie)
Opracowywanie kosztorysów, katalogów rzeczowych, dokumentacji projektowej, wykonywanie obmiarów na budowie i tworzenie na ich podstawie kosztorysów, rozliczanie wykonywanych prac, sporządzanie harmonogramów prac, posługiwanie się programem komputerowym office, NORMA.
Przedsiębiorstwo Produkcyjne- Handlowo- Usługowe" ELBA" Jan Bańcyrowski - 2016-06-16 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)