SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Międzyrzecz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór dokum. pracowników, nadzór budynku, przeglądy, bieżące sprawy
Data publikacji: 2017-09-21
Lokalizacja: Międzyrzecz (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór dokum. pracowników, nadzór budynku, przeglądy, bieżące sprawy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
Plac Powstańców Wlkp. 1, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Międzyrzecz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz
Ulica pracodawcy: Plac Powstańców Wlkp.
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 21.09.2017
Oferta pracy ważna do: 20.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczanie i ewidencja czasu pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie i archiwizacja akt osobowych pracowników, - sporządzaniedokumentacji kadrowej, - nadzór nad terminowością przeprowadzaniapracowniczych badań lekarskich, - współpraca ze służbą bhp, - rozliczanieczasu pracy, - sporządzanie list płac z tytułu umów o pracę oraz umówcywilnoprawnych, - wystawianiem zaświadczeń o zatrudnieniu iwynagrodzeniu, - zgłaszanie do ZUS informacji o powstaniu, zmianach iustaniu obowiązku ubezpieczenia społecznego
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
• ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃ PRACOWNICZYCH ZARÓWNO KRAJOWYCH JAK I ZAGRANICZNYCH;• DOKONYWANIE ROZLICZEŃ I SPORZĄDZANIE DEKLARACJI W ZAKRESIE ZUS, US, PFRON, GUS;• PROWADZENIE CAŁOŚCIOWEJ DOKUMENTACJI KADROWEJ DLA PRACOWNIKÓW;• SPRAWY BIEŻĄCE ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ PRACOWNIKÓW;• ODPOWIADANIE NA PISMA DOTYCZĄCE SPRAW KADROWYCH: ZUS, US, ITP.
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE SP Z O O - 2016-08-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Samodzielność, komunikatywność, mile widziane doświadczenie zawodowe w handlu, umiejętność organizacji pracy, praca z klientem. Umiejętność obsługi komputera.
Galeria Świateł "EL-BIS" Elżbieta Lubecka - 2017-05-05 - Racibórz (śląskie)
obsługa procesu sprzedaży: przyjmowanie zamówień, potwierdzanie wykonania zamówienia, wystawianie dyspozycji, spedycja, obsługa klienta
TOFAMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Realizowanie założonych celów sprzedażowych, aktywne poszerzanie i prowadzenie bazy klientów butlowych, stałe monitorowanie rynku i działań konkurencji, opieka nad klientami kluczowymi, utrzymywanie wysokich wyników w sprzedaży, raportowanie wyników swojej działalności.
Dragongaz sp z.o.o - 2016-02-17 - Chróścina (opolskie)
Wykonywanie analiz metodami klasycznymi i instrumentalnymi, przygotowywanie odczynników oraz prób do badań, interpretacja i opracowywanie wyników, sporządzanie dokumentacji z badań, wdrażanie i walidacja metod badawczych. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce.
POLSKIE CENTRUM BADAŃ I CERTYFIKACJI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-28 - Piła (wielkopolskie)
przyjmowanie towaru, uczestnictwo w odbiorze jakościowym i ilościowym, wydawanie towaru z magazynu, rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów, utrzymanie porządku i czystości, prowadzenie dokumentacji magazynowej przy użyciu programów komputerowych.Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Oświęcim (małopolskie)
wg stanowiska
PAECH PREFABRYKACJA Sp. z o.o. Międzychód - 2016-09-20 - Międzychód (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa kampanii reklamowych i marketingowych, obsługa techniczna materiałów prasowych i telewizyjnych
kontakt przez PUP - 2015-11-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Muzeum Historii Katowic zatrudni specjalistę ds. informacji turystycznej1) Zatrudnienie od dnia 1 lutego 2016 r.2) Pełny wymiar czasu pracy3) Miejsce pracy: Katowice, Rymarska 4- Obowiązki na stanowisku specjalisty ds. informacji turystycznej1. Gromadzenie i przekazywanie turystom indywidualnym i grupom zorganizowanym informacji dotyczących oferty turystycznej i rekreacyjnej z terenu Katowic, informacji noclegach, restauracjach, kinach, teatrach, jednostkach kulturalnych, połączeniach komunikacyjnych oraz odbywających się w mieście imprezach kulturalnych2. Współpraca z mediami regionalnymi, Działem Promocji Urzędu Miasta Katowice oraz podmiotami tworzącymi Śląski System Informacji Turystycznej.3. Działanie na rzecz turystycznego wizerunku Katowic poprzez udział w targach i wystawach turystycznych,4. Systematyczne przekazywanie informacji dotyczących pracy Punktu Informacji Turystycznej celem zamieszczenia ich na stronie internetowej Muzeum Historii Katowic,5. Obsługa stoiska Informacji Turystycznej podczas imprez kulturalnych,6. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych przez siebie spraw,7. Obsługa kasy fiskalnej,8. Prowadzenie ewidencji sprzedaży na kasie fiskalnej, miesięczne rozliczanie przychodu z Działem Księgowości i rozliczanie gotówki,9. Prowadzenie kartotek i sprzedaży wydawnictw muzealnych,10. Udzielanie pomocy przewodnikowi w trakcie oprowadzania wycieczek.- Oferujemy: wysokie standardy pracy, udział w ciekawych projektach, pracę w prestiżowej instytucji kultury.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + soboty, niedziele. - Wymagania: posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnego porozumiewają się, znajomość oferty kulturalnej i turystycznej Katowic, znajomość Szlaku Zabytków Techniki województwa śląskiego, obsługa komputera, doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność pracy w zespole lub kierowania zespołem, komunikatywność, otwartość i kreatywność, nieposzlakowana opinia, etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach, planowanie i efektywna organizacja własnego czasu pracy, dokładność, sumienność, samodzielność w wykonywaniu zadań, kreatywność i dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu.- Wymagania pożądane: kurs obsługi kasy fiskalnej, znajomość innego języka obcego.
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)
Znajomość zagadnień logistyki i transportu, dobra znajomość ustawy o transporcie drogowym, biegła znajomość MS Office,dyspozycyjność, bardzo dobry stan zdrowia. Praca na dwie zmiany: 6-14 / 14-22
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2018-03-07 - Opole (opolskie)
rozwój sieci sprzedażowej na obszarze Europy Zachodniej, odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, nawiązanie i utrzymanie stałej współpracy z klientami na podległym obszarze, bieżące monitorowanie rynku.
GLASPO Sp. z.o.o. - 2016-04-26 - Dąbie (wielkopolskie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Sucha Wola (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Kukle (podlaskie)
Przyjmowanie dostaw samochodów, rozliczanie szkód transportowych, koordynowanie procesu sprzedaży, obsługa programu administracji sprzedaży, obsługa urządzeń techniki biurowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Płock (mazowieckie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta od momentu podpisania umowy po moment, gdy klient otrzyma fakturę i produkt.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Zabierzów (małopolskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie wyższe; doświadczenie w pracy z klientem; obsługa komputera (Word, Excel); zakres obowiązków: spisywanie umów i ich elektroniczna rejestracja zgodnie z wymogami obsługi rynku abonenckiego, przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń i reklamacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Gliwice (śląskie)
- Układanie tektury na podajniku, zdejmowanie tektury z podajnika. Owijanie palet folią, układanie kartonów na paletach. Praca w Tychach, ul. Przemysłowa 52.- Wynagrodzenie: 13,00 zł/brutto/godzinę. Praca na umowę zlecenie na czas nieokreślony.- Zlecenie: 06:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00. Wymagania: wykształcenie bez znaczenia. Doświadczenie nie jest wymagane. Kontakt telefoniczny (530-509-300) w godzinach: 08:00-16:00 lub e-mail: tychy (at) fulljob.pl
FULL JOB POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-18 - Tychy (śląskie)
Wybrana osoba odpowiedzialna będzie m. in. za sprawną realizację wysyłek eksportowych, odprawę towarów w eksporcie - imporcie, sporządzanie odpowiednich dokumentów oraz prowadzenie bieżących rozmów i korespondencji z kontrahentami zagranicznymi.
Przetwórstwo Rybne ''ŁOSOŚ'' - 2017-08-07 - Włynkówko (pomorskie)
weryfikacja wniosków o zawarcie umowy o refundację wynagrodzeń oraz wniosków w zakresie refundacji
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z umową.
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI MOSTOSTAL w ROPCZYCACH Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Ropczyce (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie rynku pracy, tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych. Pełne zarzadzanie sklepem internetowym w j. rosyjskim i angielskim. Rozmowy z producentami produktów, składanie zamówienia, omawianie niuansów.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Częstochowa (śląskie)
- terminowe sporządzanie dokumentacji płacowej oraz związanej z zatrudnieniem i zwilnieniem pracowników- tworzenie miesięcznych zestawień, rozliczeń, raportów oraz analiz- przygotowywanie dokumentacji pracowniczej związanej z przebiegiem zatrudnienia, zasiłkami, ustaleniem uprawnień emerytalnych i rentowych, świadczeniami z ZFSŚ itp.- sporządzanie deklaracji oraz rozliczeń do ZUS oraz innych instytucji zewnętrznych związanych z rozliczaniem wynagrodzeń- prowadzenie ewidencji czasu pracy w systemie kadrowym- monitorowanie zmian w przepisach- udział w pozostałych pracach i inicjatywach działu kadr i płac
Sławski Zakład Przetwórstwa Mięsa i Drobiu" Balcerzak i Spółka" Sp.z o.o. - 2016-12-06 - Wróblów (lubuskie)
Pełnienie zadań służby BHP.
"P.Z. PARTNER" - PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
•naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków pracowników oraz zleceniobiorców,•sporządzanie dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń i zasiłków oraz jej archiwizacja, •sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek w zakresie ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich pracowników i zleceniobiorców,•sporządzanie deklaracji podatkowych, m.in PIT-11, PIT – 8C, PIT 8AR, PIT 4Ri innych oraz dokonywanie na wniosek pracownika rocznych rozliczeń z tytułu pdof,•dokonywanie obligatoryjnych i fakultatywnych potrąceń z wynagrodzeń pracowników i przekazywanie do odpowiednich organów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,•monitorowanie wykona
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)