SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH Wysocko Małe oferta pracy PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski
Stanowisko: SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie minimum średnie (mile widziane ekonomiczne),mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej,wymagania ZNAJOMOŚĆ PRPOGRAMU SUBIEKT GT,rzetelność i uczciwość,dobra organizacja czasu pracy;umiejętność pracy w programie Excel (tabele, zestawienia, ceny);wykształcenie min. średnie (mile widziane ekonomiczne);prawo jazdy kat.B;Zakres obowiązków:1) praca w programie Subiekt GT w zakresie: rozpisania zamówień na produkcję;wypisanie dok. WZ w celu poboru surowców;przyjęcie towarów na podstawie faktur;wypisywanie faktur do klientów2) kontakt z firmami kurierskimi (zlecanie wysyłek itp.);3) koordynowanie stanów magazynowych kartonów używanych do bieżącej produkcji; kontakt z dostawcą;4) pomoc w dziale handlowym w zakresie m.in. rozliczenia projektów w programie Excel, organizacyjne prace biurowe
Data publikacji: 2020-09-28
Lokalizacja: Wysocko Małe (wielkopolskie)
Pracodawca: PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jankowska 41, 63-421 Wysocko Małe, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie minimum średnie (mile widziane ekonomiczne),mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej,wymagania ZNAJOMOŚĆ PRPOGRAMU SUBIEKT GT,rzetelność i uczciwość,dobra organizacja czasu pracy;umiejętność pracy w programie Excel (tabele, zestawienia, ceny);wykształcenie min. średnie (mile widziane ekonomiczne);prawo jazdy kat.B;Zakres obowiązków:1) praca w programie Subiekt GT w zakresie: rozpisania zamówień na produkcję;wypisanie dok. WZ w celu poboru surowców;przyjęcie towarów na podstawie faktur;wypisywanie faktur do klientów2) kontakt z firmami kurierskimi (zlecanie wysyłek itp.);3) koordynowanie stanów magazynowych kartonów używanych do bieżącej produkcji; kontakt z dostawcą;4) pomoc w dziale handlowym w zakresie m.in. rozliczenia projektów w programie Excel, organizacyjne prace biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wysocko Małe
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3017
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przygodzice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik ekonomista*
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługi arkusza kalkulacyjnego EXCEL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA PROGRAMU SUBIEKT GT
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski
danePracodawcy_nip: 6222545915
danePracodawcy_regon: 251643522
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Jankowska 41, 63-421 Wysocko Małe, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i LM należy przesłać na adres: ewa (at) waza.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: ostrowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3017
Gmina pracodawcy: Przygodzice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wysocko Małe
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0207505
Ulica pracodawcy: Jankowska
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 28.09.2020
Oferta pracy ważna do: 27.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b660a0b5870ab583595aa86129083ebd
Podobne oferty pracy
koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów, związanych z eksportem towarów, monitoring rynku w poszukiwaniu potencjalnych kontrahentów zagranicznych, analiza wydajność działań eksportowych przedsiębiorstwa, eksport i ekspansja na rynki zagraniczne: Niemcy, Austria, Szwajcaria, Gwatemala oraz rynki hiszpańskojęzyczne oraz anglojęzyczne
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Swadzim (wielkopolskie)
obsługa klienta w pizzerii; prace porządkowe na sali konsumpcyjnej; godziny pracy 11.00-22.00, pt.-sob. 11.00-23.00 ( dzień pracy, dzień wolny);
"RUCOLA PIZZA E PASTA" EWELINA SZATKOWSKA - 2018-09-17 - Bogatynia (dolnośląskie)
Opis zadań:•Prowadzenie sprzedaży wolnych miejsc w Ośrodku Wczasowym „Leśna Przystań” w Rewalu, zarówno online jaki i sprzedaży bezpośredniej,•Prowadzenie aktywnej polityki reklamowej i marketingowej, w tym prowadzenie strony Internetowej, kompleksowe przygotowywanie materiałów reklamowych, informacyjnych, promocyjnych oraz nadzór nad ich dystrybucją, •Analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, •Współpraca z podmiotami prowadzącymi działalność z zakresu usług turystycznych, z agencjami świadczącymi usługi eventowe oraz z firmami szkoleniowymi, w celu pozyskania Gości,•Administrowanie bazą lokalową Ośrodka, •Kreowanie pozytywnego wizerunku Ośrodka.
Leśny Ośrodek Szkoleniowy w Puszczykowie - 2018-12-13 - Rewal (zachodniopomorskie)
specjalista ds.płac -obsługa płacowa pracowników firmy,naliczanie wynagrodzeń,sporządzanie zgłoszeń i deklaracji:ZUS,PIT,GUS,współpraca z ZUS,GUS,US,przygotowanie raportów
"VALVEX" S.A. - 2016-03-01 - Jordanów (małopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Kraków (małopolskie)
Sprawdzanie i rozliczanie faktur, prowadzenie rozliczeń materiałowych budów, zamawianie, wyceny materiałów budowalnych. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
ART-DOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, dbanie o terminową realizację zleceń, kontakt i współpraca z oddziałami firmy oraz klientami zlokalizowanymi w Niemczech oraz na Ukrainie.
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Kraków (małopolskie)
Firma oferuje kartę MultiSport, motywacyjny system płac.
Supon Usługi Sp. z o.o. - 2019-07-30 - Białystok (podlaskie)
jw
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
Działania marketingowo-promocyjne dotyczące sprzedaży nieruchomości (działek budowlanych), sprzedaży mebli z drewna tropikalnego oraz litych mebli w Europie. Utrzymywanie kontaktów w językach: angielski, ukraiński, rosyjski. Tłumaczenia podczas wizyt kontrahentów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Łomnica (wielkopolskie)
obsługa sklepu internetowego, wystawianie aukcji, kontakt z klientem
MATRIX MEDIA Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Suchy Las (wielkopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
QATAR AIRWAYS GROUP Q.C.S.C.(SPÓŁKA AKCYJNA) ODDZIAŁ W POLSCE - 2020-08-05 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż produktów i usług firmy -współpraca i utrzymanie kontaktówhandlowych z już istniejącymi klientami -opracowywanie oferttechniczno-handlowych,m praca w godz 8-16
Progress Julia Trzebuniak - 2016-06-20 - Opole (opolskie)
Pomoc w organizacji robót. Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej pracy budowy. Prowadzenie ewidencji dostaw, materiałów, sprzętu, pojazdów.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z.o.o. - 2017-07-03 - Biłgoraj (lubelskie)
utrzymanie stajni w czystości; sprawowanie opieki nad końmi (pielęgnacja, wyprowadzanie na spacer); obserwowanie zachowania koni i zgłaszanie zmian formy; utrzymanie w czystości sprzętu jeździeckiego; wykonywanie poleceń (pomoc przy procesie kucia koni, podczas zabiegów weterynaryjnych trzymanie konia by był spokojny); wyjazdy zagraniczne za zawody.Praca w godz. 6-12/ 17-19 (pon.-ptk.)
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
Rozmowy handlowe, negocjacje cenowe, wystawianie dokumentów handlowych.
MBA-SYSTEM Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
- zadania należące do działu księgowości oraz kadr i płac
EXPOM SA - 2017-01-05 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
ZAMÓWIENIA MATERIAŁÓW NA BUDOWY ZGODNIE ZE ZLECENIAMI. UZGADNIANIE Z NADZORUJĄCYMI BUDOWĘ HARMONOGRAMÓW DOSTAW MATERIAŁÓW. PROWADZENIE EWIDENCJI ZAMÓWIEŃ I KONTROLA OTRZYMYWANYCH FAKTUR. WYNAJEM SPRZĘTU NA BUDOWY I KONTROLA JEGO ZWROTU. PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI PODWYKONAWCZEJ. PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH PRACOWNIKÓW (NALICZANIE URLOPÓW, KIEROWANIE NA BADANIA LEKARSKIE, SZKOLENIA BHP ITP. OBSŁUGA KORESPONDENCJI E-MAIL FIRMOWEJ POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Skierniewice (łódzkie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, Białorusi i Mołdawii
PARTNERSHIP PATRYCJA KUFEL - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnejRodzaj umowy:Umowa o pracę na pełny etat
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-11-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
utrzymanie czystości
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Wołczyn (opolskie)
1) współpraca z Dyrektorem, Kierownikiem Działu Kadr i Administracji oraz Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania,2) nadzorowanie realizacji procedur zamówień publicznych realizowanych przez muzeum,3) pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na realizację przyjętych zadań, oraz nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem tych środków,4) opracowanie i realizacja strategii wewnętrznego obiegu informacji i zarządzeń,5) opracowywanie i sporządzanie wniosków niezbędnych do uzyskiwania funduszy zewnętrznych na inwestycje,6) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem przez biura projektowe dokumentacji projektowo-kosztorysowej,7) monitoring wykorzystania pozyskanych grantów i dotacji,8) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań administracyjnych,9) prowadzenie spraw z obszaru zamówień publicznych, sporządzanie dokumentacji przetargowej (SWIZ, opis przedmiotu zamówienia),10) prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych, które nie podlegają procedurze stosowania ustawy PZP,11) prowadzenie spraw wynikających z prawa budowlanego tj.: przeglądy i oceny stanu techniczno-eksploatacyjnego instalacji i obiektu muzeum,12) kontrola, zlecanie i nadzór nad harmonogramami okresowych i gwarancyjnych przeglądów technicznych,13) nadzór nad realizacją przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w muzeum,14) prowadzenie umów i rozliczeń z wykonawcami konserwacji urządzeń i instalacji w obiekcie muzeum,15) opracowywanie wieloletnich i rocznych planów remontów, inwestycji i modernizacji obiektu muzeum zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozyskanymi środkami finansowymi,16) przygotowanie dokumentacji modernizacji budynków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zamawianie wykonawstwa robót,17) przygotowanie przetargów na wykonanie zadań inwestycyjnych, robót remontowo- budowlanych i prac projektowych, 18) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z remontami, inwestycjami oraz dokumentacji z zamówień publicznych,19) uzyskiwanie decyzji i zezwoleń warunkujących prace remontowo-inwestycyjne, wymaganych przez prawo budowlane,20) udział w komisjach budowlanych, remontowych i innych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,21) udział w procesie przygotowania inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów częściowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,22) sporządzanie okresowych informacji, sprawozdań, raportów dotyczących realizowanych zadań,23) prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów działań remontowych i inwestycyjnych;24) archiwizacja i oznaczanie dokumentacji, projektowej zgodnie z zapisami umownymi, wytycznymi oraz obowiązującymi przepisami,25) archiwizacja dokumentacji projektowej i powykonawczej,
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2019-01-08 - Markowa (podkarpackie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa komputera, składanie zmówień, stany magazynowe, sprzedaż internetowa
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-11-25 - Goleniów (zachodniopomorskie)