SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH Wysocko Małe oferta pracy PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH

Wynagrodzenie: 2 600 - 3 000 PLN

Zakres obowiązków: wykształcenie minimum średnie (mile widziane ekonomiczne),mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej,wymagania ZNAJOMOŚĆ PRPOGRAMU SUBIEKT GT,rzetelność i uczciwość,dobra organizacja czasu pracy;umiejętność pracy w programie Excel (tabele, zestawienia, ceny);wykształcenie min. średnie (mile widziane ekonomiczne);prawo jazdy kat.B;Zakres obowiązków:1) praca w programie Subiekt GT w zakresie: rozpisania zamówień na produkcję;wypisanie dok. WZ w celu poboru surowców;przyjęcie towarów na podstawie faktur;wypisywanie faktur do klientów2) kontakt z firmami kurierskimi (zlecanie wysyłek itp.);3) koordynowanie stanów magazynowych kartonów używanych do bieżącej produkcji; kontakt z dostawcą;4) pomoc w dziale handlowym w zakresie m.in. rozliczenia projektów w programie Excel, organizacyjne prace biurowe

Data publikacji: 2020-09-28

Lokalizacja: Wysocko Małe (wielkopolskie)

Pracodawca: PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jankowska 41, 63-421 Wysocko Małe, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
wykształcenie minimum średnie (mile widziane ekonomiczne),mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej,wymagania ZNAJOMOŚĆ PRPOGRAMU SUBIEKT GT,rzetelność i uczciwość,dobra organizacja czasu pracy;umiejętność pracy w programie Excel (tabele, zestawienia, ceny);wykształcenie min. średnie (mile widziane ekonomiczne);prawo jazdy kat.B;Zakres obowiązków:1) praca w programie Subiekt GT w zakresie: rozpisania zamówień na produkcję;wypisanie dok. WZ w celu poboru surowców;przyjęcie towarów na podstawie faktur;wypisywanie faktur do klientów2) kontakt z firmami kurierskimi (zlecanie wysyłek itp.);3) koordynowanie stanów magazynowych kartonów używanych do bieżącej produkcji; kontakt z dostawcą;4) pomoc w dziale handlowym w zakresie m.in. rozliczenia projektów w programie Excel, organizacyjne prace biurowe

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wysocko Małe

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3017

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przygodzice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik ekonomista*

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługi arkusza kalkulacyjnego EXCEL

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA PROGRAMU SUBIEKT GT

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1

Nazwa pracodawcy: PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski

danePracodawcy_nip: 6222545915

danePracodawcy_regon: 251643522

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Adres pracodawcy:
Jankowska 41, 63-421 Wysocko Małe, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i LM należy przesłać na adres: ewa (at) waza.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30

Powiat pracodawcy: ostrowski

danePracodawcy_kodPowiatu: 3017

Gmina pracodawcy: Przygodzice

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Wysocko Małe

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0207505

Ulica pracodawcy: Jankowska

Numer budynku pracodawcy: 41

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 28.09.2020

Oferta pracy ważna do: 27.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b660a0b5870ab583595aa86129083ebd

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 4 000 PLN

koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów, związanych z eksportem towarów, monitoring rynku w poszukiwaniu potencjalnych kontrahentów zagranicznych, analiza wydajność działań eksportowych przedsiębiorstwa, eksport i ekspansja na rynki zagraniczne: Niemcy, Austria, Szwajcaria, Gwatemala oraz rynki hiszpańskojęzyczne oraz anglojęzyczne
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Swadzim (wielkopolskie)

KELNER - do 15 PLN

obsługa klienta w pizzerii; prace porządkowe na sali konsumpcyjnej; godziny pracy 11.00-22.00, pt.-sob. 11.00-23.00 ( dzień pracy, dzień wolny);
"RUCOLA PIZZA E PASTA" EWELINA SZATKOWSKA - 2018-09-17 - Bogatynia (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 4 000 PLN

Opis zadań:•Prowadzenie sprzedaży wolnych miejsc w Ośrodku Wczasowym „Leśna Przystań” w Rewalu, zarówno online jaki i sprzedaży bezpośredniej,•Prowadzenie aktywnej polityki reklamowej i marketingowej, w tym prowadzenie strony Internetowej, kompleksowe przygotowywanie materiałów reklamowych, informacyjnych, promocyjnych oraz nadzór nad ich dystrybucją, •Analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, •Współpraca z podmiotami prowadzącymi działalność z zakresu usług turystycznych, z agencjami świadczącymi usługi eventowe oraz z firmami szkoleniowymi, w celu pozyskania Gości,•Administrowanie bazą lokalową Ośrodka, •Kreowanie pozytywnego wizerunku Ośrodka.
Leśny Ośrodek Szkoleniowy w Puszczykowie - 2018-12-13 - Rewal (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS.PŁAC - 3 000 - 3 500 PLN

specjalista ds.płac -obsługa płacowa pracowników firmy,naliczanie wynagrodzeń,sporządzanie zgłoszeń i deklaracji:ZUS,PIT,GUS,współpraca z ZUS,GUS,US,przygotowanie raportów
"VALVEX" S.A. - 2016-03-01 - Jordanów (małopolskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 1 033,7 PLN

zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

SPECJ. DEMINIMIS - od 5 000 PLN

wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ - od 3 000 PLN

Sprawdzanie i rozliczanie faktur, prowadzenie rozliczeń materiałowych budów, zamawianie, wyceny materiałów budowalnych. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
ART-DOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA KONTRAKTEM - od 4 000 PLN

Obsługa klienta, dbanie o terminową realizację zleceń, kontakt i współpraca z oddziałami firmy oraz klientami zlokalizowanymi w Niemczech oraz na Ukrainie.
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - 3 500 - 5 500 PLN

Firma oferuje kartę MultiSport, motywacyjny system płac.
Supon Usługi Sp. z o.o. - 2019-07-30 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Działania marketingowo-promocyjne dotyczące sprzedaży nieruchomości (działek budowlanych), sprzedaży mebli z drewna tropikalnego oraz litych mebli w Europie. Utrzymywanie kontaktów w językach: angielski, ukraiński, rosyjski. Tłumaczenia podczas wizyt kontrahentów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Łomnica (wielkopolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 488,33 PLN

obsługa sklepu internetowego, wystawianie aukcji, kontakt z klientem
MATRIX MEDIA Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Suchy Las (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 200 PLN

Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
QATAR AIRWAYS GROUP Q.C.S.C.(SPÓŁKA AKCYJNA) ODDZIAŁ W POLSCE - 2020-08-05 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 500 - 4 000 PLN

sprzedaż produktów i usług firmy -współpraca i utrzymanie kontaktówhandlowych z już istniejącymi klientami -opracowywanie oferttechniczno-handlowych,m praca w godz 8-16
Progress Julia Trzebuniak - 2016-06-20 - Opole (opolskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY - od 2 000 PLN

Pomoc w organizacji robót. Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej pracy budowy. Prowadzenie ewidencji dostaw, materiałów, sprzętu, pojazdów.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z.o.o. - 2017-07-03 - Biłgoraj (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI STAJENNEJ - od 2 700 PLN

utrzymanie stajni w czystości; sprawowanie opieki nad końmi (pielęgnacja, wyprowadzanie na spacer); obserwowanie zachowania koni i zgłaszanie zmian formy; utrzymanie w czystości sprzętu jeździeckiego; wykonywanie poleceń (pomoc przy procesie kucia koni, podczas zabiegów weterynaryjnych trzymanie konia by był spokojny); wyjazdy zagraniczne za zawody.Praca w godz. 6-12/ 17-19 (pon.-ptk.)
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. HANDLU. - od 3 500 PLN

Rozmowy handlowe, negocjacje cenowe, wystawianie dokumentów handlowych.
MBA-SYSTEM Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI, KADR I PŁAC - do 3 000 PLN

- zadania należące do działu księgowości oraz kadr i płac
EXPOM SA - 2017-01-05 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA D.S BIUROWYCH - od 1 850 PLN

ZAMÓWIENIA MATERIAŁÓW NA BUDOWY ZGODNIE ZE ZLECENIAMI. UZGADNIANIE Z NADZORUJĄCYMI BUDOWĘ HARMONOGRAMÓW DOSTAW MATERIAŁÓW. PROWADZENIE EWIDENCJI ZAMÓWIEŃ I KONTROLA OTRZYMYWANYCH FAKTUR. WYNAJEM SPRZĘTU NA BUDOWY I KONTROLA JEGO ZWROTU. PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI PODWYKONAWCZEJ. PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH PRACOWNIKÓW (NALICZANIE URLOPÓW, KIEROWANIE NA BADANIA LEKARSKIE, SZKOLENIA BHP ITP. OBSŁUGA KORESPONDENCJI E-MAIL FIRMOWEJ POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Skierniewice (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW(NR 4778) - od 14,7 PLN

rekrutacja pracowników z Ukrainy, Białorusi i Mołdawii
PARTNERSHIP PATRYCJA KUFEL - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA(NR 6100) - od 4 000 PLN

obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnejRodzaj umowy:Umowa o pracę na pełny etat
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-11-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 2 200 - 3 000 PLN

- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)

POKOJOWA - 1 017,4 PLN

utrzymanie czystości
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - 1 017,4 PLN

Zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Wołczyn (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI - od 2 250 PLN

1) współpraca z Dyrektorem, Kierownikiem Działu Kadr i Administracji oraz Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania,2) nadzorowanie realizacji procedur zamówień publicznych realizowanych przez muzeum,3) pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na realizację przyjętych zadań, oraz nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem tych środków,4) opracowanie i realizacja strategii wewnętrznego obiegu informacji i zarządzeń,5) opracowywanie i sporządzanie wniosków niezbędnych do uzyskiwania funduszy zewnętrznych na inwestycje,6) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem przez biura projektowe dokumentacji projektowo-kosztorysowej,7) monitoring wykorzystania pozyskanych grantów i dotacji,8) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań administracyjnych,9) prowadzenie spraw z obszaru zamówień publicznych, sporządzanie dokumentacji przetargowej (SWIZ, opis przedmiotu zamówienia),10) prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych, które nie podlegają procedurze stosowania ustawy PZP,11) prowadzenie spraw wynikających z prawa budowlanego tj.: przeglądy i oceny stanu techniczno-eksploatacyjnego instalacji i obiektu muzeum,12) kontrola, zlecanie i nadzór nad harmonogramami okresowych i gwarancyjnych przeglądów technicznych,13) nadzór nad realizacją przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w muzeum,14) prowadzenie umów i rozliczeń z wykonawcami konserwacji urządzeń i instalacji w obiekcie muzeum,15) opracowywanie wieloletnich i rocznych planów remontów, inwestycji i modernizacji obiektu muzeum zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozyskanymi środkami finansowymi,16) przygotowanie dokumentacji modernizacji budynków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zamawianie wykonawstwa robót,17) przygotowanie przetargów na wykonanie zadań inwestycyjnych, robót remontowo- budowlanych i prac projektowych, 18) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z remontami, inwestycjami oraz dokumentacji z zamówień publicznych,19) uzyskiwanie decyzji i zezwoleń warunkujących prace remontowo-inwestycyjne, wymaganych przez prawo budowlane,20) udział w komisjach budowlanych, remontowych i innych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,21) udział w procesie przygotowania inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów częściowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,22) sporządzanie okresowych informacji, sprawozdań, raportów dotyczących realizowanych zadań,23) prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów działań remontowych i inwestycyjnych;24) archiwizacja i oznaczanie dokumentacji, projektowej zgodnie z zapisami umownymi, wytycznymi oraz obowiązującymi przepisami,25) archiwizacja dokumentacji projektowej i powykonawczej,
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2019-01-08 - Markowa (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - do 2 200 PLN

PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 997,4 PLN

Obsługa komputera, składanie zmówień, stany magazynowe, sprzedaż internetowa
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 100 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-11-25 - Goleniów (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat