SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ Kołobrzeg oferta pracy ART-DOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprawdzanie i rozliczanie faktur, prowadzenie rozliczeń materiałowych budów, zamawianie, wyceny materiałów budowalnych. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Data publikacji: 2020-07-27
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: ART-DOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BAŁTYCKA 29, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawdzanie i rozliczanie faktur, prowadzenie rozliczeń materiałowych budów, zamawianie, wyceny materiałów budowalnych. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: techniczny
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Praca w zespole, organizacja pracy
Nazwa pracodawcy:
ART-DOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6711816549
danePracodawcy_regon: 36028931000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
BAŁTYCKA 29, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3208
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950026
Ulica pracodawcy: BAŁTYCKA
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 27.07.2020
Oferta pracy ważna do: 24.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f54d9331c9345258edc3facae87f406c
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie inwestorów w tym wyjazdy na Bliski Wschód
kontakt przez PUP - 2019-10-08 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie opinii i porad prawnych w sprawach stosowania prawa w jednostce, realizacja zadań w celu zapewnienia bezpieczeństwa administrowania danymi osobowymi, analiza pod względem formalno-prawnym umów i porozumień zawieranych przez dyrektora COBORU, opracowywanie pełnomocnictw, upoważnień i zarządzeń dyrektora COBORU, administrowanie i rejestracja zarządzeń oraz decyzji dyrektora COBORU, prowadzenie niektórych spraw pracowniczych, przygotowywanie sprawozdań i analiz z zakresu spraw osobowych, współredagowanie strony internetowej COBORU i Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) COBORU
CENTRALNY OŚRODEK BADANIA DOŚWIADCZALNEGO ROŚLIN UPRAWNYCH - 2019-06-04 - Słupia Wielka (wielkopolskie)
pozyskiwanie klinetów, realizacja planów w sprzedaży, obsługa partnerów handlowych
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
w/g potrzeb
FORMASTER S.A. Kielce - 2018-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
sporządzanie planów zakupów, prowadzenie ksiąg rejestru dowodów obrotów materiałowych, protokołów zużycia przeklasyfikowania, opracowanie koordynowanie planów rozbudowy, modernizacji bazy szkoleneniowej
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z zawodem
Producent Mebli "JAREX" Jarosław Wiśniewski - 2019-05-24 - Biskupice (opolskie)
- przeglądanie ogłaszanych przetargów- sporządzanie dokumentacji ofertowej- wyszukiwanie nowych rynków zbytu- rozmowy z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Cisiec (śląskie)
Udział w realizacji projektów wdrożeniowych autorskich systemów firmy oraz eUsług w obszarze administracji publicznej, w tym prowadzenie szkoleńInstalacja, konfiguracja, wdrożenie i utrzymanie produktów naszej firmy u klientówPrzygotowywanie i prowadzenie testów wydajnościowych oraz integracyjnychOpracowywanie scenariuszy optymalizacyjnych wdrażanych rozwiązańObsługa Service Desk (pierwsza i druga linia wsparcia)Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej
R-SOFT STUDIO Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Lublin (lubelskie)
realizowanie wyznaczonych planów sprzedaży produktów firmy, kompleksowa obsługa klientów, bieżąca współpraca z istniejącymi klientami, poszukiwanie nowych klientów, analiza rynku produktów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Granit Strzegom Spółka Akcyjna - 2018-09-14 - Strzegom (dolnośląskie)
kontakt z klientem, sprzedaż detaliczna i bezpośrednia, wypisywanie faktur, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, nawiązywanie kontaktów z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Krzepice (śląskie)
Przygotowywanie ofert, sprzedaż, obsługa klienta biznesowego, praca w salonie handlowym, przed komputerem, przez telefon, przez e-mail.Jeden raz na dzień pomoc w przyjęciu CIĘŻKICH dostaw - szafy chłodnicze.
F.P.H.U. PROBOX Krzysztof Kuć - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
tapicerowanie elementów gotowych
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY RELAKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Izdebnik (małopolskie)
1. Organizacja transportu międzynarodowego : morskiego, kolejowego i drogowego. 2. Organizacja transportu krajowego : kolejowego i drogowego.3. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.4. Współpraca z podwykonawcami.5. Dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń.6. Obsługa dokumentacyjna wysyłek.7. Prowadzenie i uaktualnianie baz danych.8. Rozliczanie usług transportowych.Firma oferuje: 1. Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie. 2. Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. 3. Zdobycie doświadczenia zawodowego w branży logistycznej.4. Atrakcyjne wynagrodzenie.5. System benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, bony świąteczne, benefity od firmy i inne)6. Praca w praca w młodym, dynamicznym i międzynarodowym zespole. Oferta dostępna w sali F, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.banach (at) pantos.com
Pantos Logistics Poland Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
Przygotowanie harmonogramu produkcyjnego w oparciu o dane z działu handlowego. Organizacja, koordynacja i zarządzanie wysyłkami do klientów, kontakt z kientami. Prace administracyjne związane z wystawianiem dokumentów wysyłkowych: WZ, CMR itp. Odpowiedzialność za kontakty ze spedytorami i kurierami, kontrola gospodarki magazynowej.
FREEKIDS s.c. A. Gąsiorek, Z. Andruszewski - 2017-02-02 - Zawonia (dolnośląskie)
- wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branży sanitarnej na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej; - przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej, - sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych, - przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających z niej należności, pozostałe: www.cos.strazgraniczna.pl
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2019-04-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Rozmowy z klientami niemieckimi,przygotowywanie ofert dla klienta w j. niemieckim; Praca na czas określony: Okres próbny do 3 miesięcy, umowa na czas określony 33 m.
PPHU ALFA SP.Z O.O. - 2020-06-05 - Charnowo (pomorskie)
Koszenie, odśnieżanie terenu zewnętrznego itp. prace porządkowe.
"ROKA" ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-05 - Suwałki (podlaskie)
Czynności biurowe w sekretariacie sądowym, a w szczególności:- wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt sądowych,- wykonywanie wydanych w sprawach zarządzeń,- protokołowanie przebiegu rozpraw i posiedzeń sądowych,- rozpisywanie sesji,- sporządzanie i wysyłka korespondencji.
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2018-10-31 - Łańcut (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, dokumentacji mandatowej, prowadzenie rejestru spraw i pism, sporządzanie pism, opracowywanie sprawozdań, archiwizowanie akt
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Chrzanów (małopolskie)
Praca biurowa polegająca na obsłudze spraw administracyjno - biurowych
kontakt przez PUP - 2020-11-16 - Słonowice (świętokrzyskie)
obsługa klientów na sali sprzedaży, zbieranie i archiwizacja dokumentów, obsługa kasy, wykładanie towarów handlowych, dbanie o czystość i porządek na sali sprzedażyI zmiana 08:00-16:00 pn-ptOferta stażu dla osób do 30 r.ż. -bez kandydata
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- aktywne budowanie rynku, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;- analiza rynku i ofert konkurencji, planowanie i realizacja strategii sprzedażowych, praca nad rozwojem marki i wizerunku przedsiębiorstwa;- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;
ENERGO-THERM RADOSŁAW KUŹNIAR - 2020-09-23 - Łańcut (podkarpackie)
Sporządzanie dokumentów logistycznych oraz zawieranie umów sprzedaży usług logistycznych, prowadzenie rozliczeń i rachunków ze spedytorami, klientami krajowymi i zagranicznymi
HORTINO Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Leżajsk Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Leżajsk (podkarpackie)
Opis stanowiska pracy:•Sporządzanie deklaracji VAT-7, VAT-7UE;•Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego;•Dekretacja i księgowanie faktur zakupu towarów i usług;•Współpraca w zakresie rozliczeń i danych finansowych z jednostkami powiązanymi;•Ewidencja i rozliczanie wydatków kosztowych rozłożonych w czasie (RMK);•Prowadzenie i kontrola ewidencji środków trwałych;•Obsługa kasy fiskalnej zgodnie z obowiązującym prawem;•Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym;•Kontrola, uzgadnianie poprawności zaksięgowanych dokumentów;•Czynny udział w kontroli podatkowej Urzędów Skarbowych. Wymagania: •Praktyczna umiejętność obsługi oprogramowania księgowo-finansowego;•Znajomość języka angielskiego (mile widziana);•Chęci stałej nauki.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-22 - Racibórz (śląskie)
planowanie i zapotrzebowanie zasobów ludzkich i materialnych na realizację zadań firmy,- udział w negocjacjach z kontrahentami w przedmiocie umowy, terminu i realizacji,- analiza poprawności kompletacji dostaw i dokumentacji wykonawczej, praca w godz. 7-15
ELTUR - SERWIS SP. ZO. O. - 2017-07-19 - Opole (opolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -Zapewnienie telefonicznej diagnozy / rozwiązania problemu ze sprzętem / oprogramowaniem / siecią użytkownikom końcowym klienta -Kierowanie problemów do odpowiedniej wewnętrznej grupy wsparcia -Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i pracownikami pomocy technicznej zapewniającymi rozwiązywanie problemów ze sprzętem / oprogramowaniem / siecią -Administrowanie i zapewnianie dostępu użytkownika w różnych systemach -Używanie systemu śledzenia połączeń do dokumentowania i zarządzania problemami i żądaniami pracy oraz ich odpowiednimi rozwiązaniami i obchodzeniem.
kontakt przez PUP - 2020-07-15 - Kraków (małopolskie)
kontakt z klientem, wprowadzanie faktur, współpraca z magazynem
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2018-04-23 - Pawłowice (śląskie)
Utrzymanie czystości i porządku w przydzielonych pomieszczeniach szkolnych
I Liceum Ogólnokształcące im. Oskara Kolberga w Kościanie - 2018-06-29 - Kościan (wielkopolskie)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczących użytkowania bankomatów sieci Euronet; obsługa połączeń przychodzących/infolinia brak akcji sprzedażowych;rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu zgodnie z procedurami klienta.
Teleperformance Polska Sp. z o. o. - 2016-05-25 - Siedlce (mazowieckie)