SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ Szczytno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z zawodem
Data publikacji: 2019-08-14
Lokalizacja: Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczytno, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodnie z zawodem
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczytno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szczycieński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 26.08.2019
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Adres pracodawcy:
Wincentego Pola 4, 12-100 Szczytno, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie wydane przez doradcę klienta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: szczycieński
Gmina pracodawcy: Szczytno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczytno
Ulica pracodawcy: Wincentego Pola
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 14.08.2019
Oferta pracy ważna do: 14.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ec2315fdae53fa0732d31c6cb50c3e8b
Podobne oferty pracy
jw.
Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień od przyjęcia, wprowadzanie do systemu, planowanie i koordynowanie procesu dostaw, zamawianie surowca potrzebnego do produkcji, optymalizacja stanów magazynowych.
MM PACKAGING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-18 - Józefów (mazowieckie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-22 - Cieplewo (pomorskie)
prowadzenie zajęć z młodzieżą. Organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu aktywnego poszukiwania pracy.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-02-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, w tym cudzoziemców- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.),- Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.),- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,- Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.Oferujemy:- Umowę o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, wiedzy i umiejętności
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
•Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami, określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych, •Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej, •Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych, •Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów, •Pełna obsługa kadrowo – płacowa, •Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe, •Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-10-07 - Lublin (lubelskie)
Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Kartuzy (pomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola jakościowa procesu produkcyjnego , szkolenie pracowników z zakresu jakości wytwarzanych produktów.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-07-06 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Zadania:1) wstępne księgowanie faktur,2) uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami,3) potwierdzanie sald z kontrahentami,4) znajomość obrotu gotówkowego (raporty kasowe - dokumenty KP i KW),5) rozliczanie wyciągów bankowych,6) sprawozdawczość do GUS,7) generowanie raportów do celów księgowych i zarządczych (Excel).
Virtu-Services sp. zo.o - 2016-04-14 - Zawiercie (śląskie)
współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich, kontrola wykonywanych umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim, możliwość pracy w delegacji.
PHU BIZNES-SERWIS SP Z O.O. W ORGANIZACJI - 2016-01-27 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
administrator sieci komputerowej , wdrażanie i opieka nad programem HETMAN
Zakład Produkcji Tektury i Opakowań Arkadiusz Cebula - 2018-11-30 - Młynary (warmińsko-mazurskie)
organizacja pracy kawiarni, dbanie o wizerunek i rozwój firmy, wyszukiwanie i obsługa kluczowych klientów, organizowanie imprez i promocji,
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
-
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-10-04 - Gryfice (zachodniopomorskie)
j.w
Instytut Przemysłu Organicznego - 2017-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja celów sprzedażowych z zakresu produktów do systemów grzewczych, nawiązywanie nowych oraz podtrzymywanie obecnych relacji z klientami, doradztwo techniczne dla naszych klientów ( dobór urządzeń i rozwiązań systemowych w zakresie ogrzewania), budowanie pozytywnego wizerunku firmy, monitorowanie rynku i działań konkurencji, udział w targach branżowych, udział w procesach negocjacji handlowych, podpisywanie umów, oferowanie, sporządzanie raportów i rozliczeń związanych z wykonywaną pracą;2- letnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań technicznych z branży HVAC ( najlepiej z branży grzewczej), znajomość branży grzewczej ( rynek krajowy oraz europejski), umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne ( zadawanie pytań, słuchanie, doradztwo).
TREXIM SP. ZO.O. - 2016-07-15 - Warka (mazowieckie)
pozyskiwanie uczestników konferencji, seminariów i szkoleń organizowanych celem doskonalenia zawodowego specjalistów różnych branż, sprzedaż fachowych publikacji książkowych adresowanych m.in. do stomatologów, lekarzy weterynarii, rehabilitantów..., sprzedaż produktów multimedialnych i prenumerat czasopism specjalistycznych
kontakt przez OHP - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
Budowanie i utrzymywanie relacji z zagranicznymi partnerami handlowymi,pozyskiwanie nowych kontrahentów zagranicznych, dbanie o dobry wizerunek firmy poza granicą kraju, obsługa kontrahentów: wyceny, zamówienia, tworzenie ofert handlowych, aktywna sprzedaż i doradztwo dotyczące asortymentuWymagania: dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w obsłudze klienta minimum rok, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, znajomość programów MS Office, umiejętność pracy indywidualnie i w grupie, sumienność i poważny stosunek do powierzonych zadań.
F.P.H.U. "PARMAX" s.c. Paweł Paruch, Artur Paruch - 2016-01-12 - Zegartowice (małopolskie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE - PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDROŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU. DODATKOWE WARUNKI: PROJEKT Z INDII, WYMAGANY JĘZYKZAPEWNIENIE ZAKWATEROWANIA, WYŻYWIENIA, WSZYSTKICH PODRÓŻY.
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Gdańsk (pomorskie)
współpraca z agencjami, obsługa komputera, administrowanie oraz całościowa obsługa biura, kontakt z pracownikami z terenów Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Świebodzin (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa Klienta drogą telefoniczną (połączenia przychodzące i wychodzące), e-mailową, za pośrednictwem narzędzia czat i mediów społecznościowych
- udzielanie informacji oraz edukowanie Klientów o oferowanych produktach
- wsparcie procesu sprzedaży produktów firmy od momentu rejestracji Klienta w serwisie
- dbałość o budowanie długotrwałych relacji z Klientami
- dbałość o budowanie reputacji firmy
- zapewnienie wsparcia technicznego
Boldmind Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Gdynia (pomorskie)
- monitoring realizacji projektów
PRYWATNE CENTRUM EDUKACJI MARMOŁOWSKI S.C - 2016-05-24 - Kościerzyna (pomorskie)
-przygotowywanie i realizacja nowych projektów biznesowych spółki,-pozyskiwanie nowych dostawców i odbiorców spółki,-negocjowanie kontaktów,-sprzedaż hurtowa nowych grup towarowych
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Kraków (małopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie średnie/wyższe; znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel; znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych znajomość programu Xpertis; 5 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku specjalista ds. personalnych; dobra znajomość j. ukraińskiego. Obowiązki: przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji (w tym w j. ukraińskim); naliczanie wynagrodzeń; wspieranie i bezpośredni kontakt z pracownikami (w tym z obywatelami Ukrainy); obsługa systemu kadrowo płacowego.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów- prowadzenie procesu sprzedażowego (spotkania handlowe, prezentacje, przygotowanie ofert, negocjacje)- reprezentowanie firmy na zewnątrz- dbałość o jakość usług i wizerunek firmy- prowadzenie wpisów w CRM - zarządzanie kontaktami z klientami- entuzjastyczne nastawienie do pracy i pozyskiwania nowych klientów- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne- prawo jazdy kategorii B- umiejętność prowadzenia spotkań handlowych i prezentacji- wykształcenie wyższe lub średnie- doświadczenie zawodowe w branży IT będzie dodatkowym atutem- znajomość oprogramowania Sage Symfonia będzie dodatkowym atutemPraca w godz. 8-16Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) znanysystem.pl
ZNANYSYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy; Planowanie produkcji urządzeń reklamowych, przygotowanie kosztorysów, wycen, kontrukcji i projektów. Aktywne poszukiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie doboru i budowy urządzeń reklamowych. Nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.
"MAIK" AGENCJA REKLAMOWA JANUSZ BABICZ, BARBARA TYNECKA - BABICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-08 - Lublin (lubelskie)
Sporządzenie listy płac, prowadzenie dokumentacji ZUS, zaiświadczenia dla pracowników, realizacja spraw kadrowych.
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 6 - 2018-10-09 - Brzeg (opolskie)