SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Wrocław oferta pracy QATAR AIRWAYS GROUP Q.C.S.C.(SPÓŁKA AKCYJNA) ODDZIAŁ W POLSCE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
Data publikacji: 2020-08-05
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: QATAR AIRWAYS GROUP Q.C.S.C.(SPÓŁKA AKCYJNA) ODDZIAŁ W POLSCE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Antoniego Słonimskiego 6, 50-304 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|3
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
4200 zł brutto miesięcznie podczas 5-tygodniowego szkolenia wstępnego i 4700 zł brutto po zakończeniu szkolenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie - min. średnie (preferowane wykształcenie wyższe); 2) staż pracy - minimum 6 miesięcy doświadczenia w pracy w call/contact centre w przypadku osób z wykształceniem wyższym, minimum 12 miesięcy doświadczenia w pracy w call/contact centre w przypadku osób z niższym wykształceniem, mile widziane doświadczenie w pracy w liniach lotniczych; 3) umiejętność-specjalność: znajomość języka angielskiego oraz dodatkowego języka obcego (francuski, rosyjski, hiszpański, włoski) w stopniu bardzo dobrym w celu obsługi klientów zagranicznych; 4) inne: umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów; orientacja na klienta
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy:
QATAR AIRWAYS GROUP Q.C.S.C.(SPÓŁKA AKCYJNA) ODDZIAŁ W POLSCE
danePracodawcy_nip: 1010005531
danePracodawcy_regon: 02199925000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Antoniego Słonimskiego 6, 50-304 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Antoniego Słonimskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 5
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|422201
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 06.08.2020
Oferta pracy ważna do: 27.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f6a279e8c40dcf61b79296128fdbfcec
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie i obsługa klienta
Pomorska Energia Mateusz Gawin - 2019-11-07 - Bytów (pomorskie)
pozyskiwanie klientów, przygotowywanie umów handlowych, realizacja planów sprzedaży, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych, raportowanie wyników sprzedaży, dbanie o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Ostrówki (lubelskie)
Realizacja polityki marketingowej szkoły. Badanie rynku. Działania PR . Udział w eventach.
Fundacja MENSAM - 2018-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe w zakresie informatyki, doświadczenie zawodowe. Zakres zadań: prowadzenie zajęć z uczniami szkoły zgodnie z załącznikiem nr 1 http://zsb.bip.edukacja.rybnik.eu/_files_/technik_informatyk__351203__.pdf z następujących przedmiotów: Systemy operacyjne, Urządzenia techniki komputerowej, sieci komputerowe, Witryny i aplikacje internetowe, Systemy baz danych, Pracownia urządzeń techniki komputerowej, Pracownia sieciowych systemów operacyjnych, Pracownia lokalnych sieci komputerowych, Pracownia baz danych, Pracownia aplikacji internetowych. Umowa o pracę nauczyciela zgodnie z Kartą Nauczyciela w pełnym wymiarze czasu pracy 18/18. Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Kandydat na stanowisko: specjalista przedmiotów zawodowych informatycznych", należy składać w terminie do 12.08.2016 r., do godz. 12.00 pod adresem: Zespół Szkół Budowlanych, ul. Świerklańska 42, 44-200 Rybnik, sekretariat.
ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH - 2016-07-20 - Rybnik (śląskie)
Zakres obowiązków, w szczególności: 1. Prowadzenie monitoringów Punktów Opieki Dziennej na terenie Wrocławia.2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych zadania.3. Koordynacja pracy Dziennych Opiekunów.4. Ewidencjonowanie czasu pracy Dziennych Opiekunów.5. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizowane działania.6. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z monitorowaniem Punktów Opieki.7. Prowadzenie ewaluacji zadania.8. Sporządzanie raportów z ewaluacji zadania9. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.10. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 11. Współpraca z Dyrekcją WCI oraz Koordynatorem w zakresie realizacji zadania.12. Przygotowywanie sprawozdań i raportów związanych z działaniami prowadzonymi w ramach zadania.13. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 3.07.2018r. do godziny 12:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Izabela Duszyńska-Bober, tel. 71 782 35 19 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-19 - Wrocław (dolnośląskie)
- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów, listów przewozowych;- Wykonywanie prac biurowych;- Obsługa zwrotów od Klientów;- Kontakt z Klientem.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomość języka angielskiego;- łatwość szybkiego uczenia się;- umiejętność pracy pod presją czasu;- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
DONACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-05 - Racibórz (śląskie)
Koordynacja i nadzór nad bieżącymi zadaniami realizowanymi przez pracowników Wydziału Marketingu, udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej Spółki, realizacja operacyjnego planu działań marketingowych (kampanie reklamowe, reklama w mediach, www itp.) zgodnie z założeniami budżetu marketingowego, reprezentacja firmy w wyznaczonych przez Zarząd przedsięwzięciach biznesowych firmy, badanie satysfakcji klientów wraz z tworzeniem raportów i analiz dla Zarządu Spółki, analiza rynku klientów i konkurencji - opracowywanie raportów, kompleksowe przygotowanie firmy do udziału w targach zewnętrznych poprzez określenie wstępnych kosztów, wyboru wielkości i lokalizacji stoiska, zlecenie przygotowania ekspozycji i materiałów reklamowych, ustalenia zaplecza organizacyjnego. Sporządzenie harmonogramu działań, koordynacja działań przy projektowaniu i aktualizowaniu materiałów reklamowych i promocyjnych, przygotowywanie propozycji kampanii sezonowych i ich przeprowadzenie np. świąteczne akcje promocyjne, nadzór nad prowadzeniem firmowych serwisów internetowych, przygotowywanie i nadzór nad komunikacją z mediami.
HLT sp. z o.o. - 2017-06-22 - Głuchołazy (opolskie)
Doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych z zakreu BHP. Opiniowanie instrukcji dot. BHP. Sporządzanie dokumentacji powypadkowej. Ustalanie okoliczności i przyczyn zdarzenia wypadku drogowego, sporządzenie meldunków i sprawozdań. Nadzorowanie przestrzegania przez pracowników przepisów ppoż. Prowadzenie okresowych kontroli, konserwacja sprzętu gaśniczego.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2018-09-25 - Żary (lubuskie)
obsługa klienta (branża budowlana). Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności oraz dla emeryta.
MAT-BUD Materiały Budowlane Kazimierz Kula - 2019-09-09 - Gliwice (śląskie)
1. Pomoc w opracowywaniu:- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru- specyfikacji istotnych warunków zamówienia- rocznych planów finansowych2. Prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oraz oznakowaniem dróg: - ustalanie tras objazdów- prowadzenie postepowań administracyjnych, wydawania zezwoleń, wydawania decyzji, wydawania zgód, związanych z infrastrukturą drogową3. Udział w komisjach odbioru robót.4. Nadzór nad prowadzenie Akcji Zimowej.
STAROSTWO POWIATOWE w Brzegu - 2020-05-19 - Brzeg (opolskie)
Sprzedaż detaliczna produktów leczniczych wyrobów medycznych, sprzętu ortopedycznego w sklepie specjalistycznego zaopatrzenia medycznego i zielarsko-medycznym.
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa "CEZAL Lublin" sp. z o.o. - 2017-12-14 - Zamość (lubelskie)
sprzedaż wydawnictw i pamiątek,praca w godzinach od 9.00 do 17.00 dla osób bezrobotnych w wieku 18-29 lat /POWER/ zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kołobrzegu
Muzeum Oręża Polskiego w Kołobrzegu - 2016-11-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Więcej informacji w BIP na stronie szkoły.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 - 2017-08-03 - Słupsk (pomorskie)
organizacja spotkań z klientami z Europy Wschodniej, rekrutacja pracowników zagranicznych, prowadzenie dokumentacji, tłumaczenia w j. rosyjskim, ukraińskim, ocena skuteczności marytorycznej i poprawności prowadzonej rekrutacji i adaptacji
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-08-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. kompletowanie dokumentów związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych2. prowadzenie akt osobowych3. wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu4. prowadzenie spraw urlopów oraz spraw związanych z czasowa niezdolnością do pracy5. komplementowanie dokumentacji niezbędnej do sporządzenia list płac (grafiki dyżurów, godzin nocnych i świątecznych, wniosków premiowych)6. załatwianie spraw związanych z przechodzeniem pracowników na emeryturę, rentę lub świadczenia rehabilitacyjne i zasiłki przedemerytalne7. opracowywanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia, płac i spraw socjalnych8. sporządzanie listy płac z zakresu wynagrodzenia pracowników9. rozliczanie zasiłków chorobowych
Zachodnie Centrum Medyczne Sp. z o.o. - 2019-05-21 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
obsługa strony internetowej
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Łowicz (łódzkie)
mailowa i telefoniczna obsluga klient
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji HACCP,GMP,GHP, IFS, BRC. Nadzór nad funkcjonowaniem zakładu: realizacja planu kontroli i badań. Tworzenie specyfikacji produktów. Opracowywanie prawidłowego znakowania produktów. Przygotowywanie planów audytów. Prowadzenie szkoleń wewnętrznych. Kontrola stanu sanitarnego i higieny produkcji.
TenSmak Wojtkowscy Spółka Jawna - 2017-08-17 - Łochów (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Polkowice (dolnośląskie)
przyjmowanie opłat za paliwa, obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej
OLKOP Hurtownia Olejów i Paliw Gabriel Kropkowski - 2020-01-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca obsługa mieszkańców, prowadzenie korespondencji z mieszkańcami i współpracującymi instytucjami, nadzór nad pracą dozorców, rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, kontrola obiektów pod względem czystości i stanu technicznego, prowadzenie gospodarki śmieciami i nadzór nad terenami zielonymi, prowadzenie akcji"zima", udział w komisjach odbiorowych i przeglądach.
Spółdzielnia Mieszkaniowa VII Dwór Gdańsk - 2016-09-12 - Gdańsk (pomorskie)
Roboty budowlane
ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH ROBERT STRZELECKI - 2017-08-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
aktywne, skuteczne pozyskiwanie nowych klientów, udział w realizacji planów sprzedażowych, nawiązywanie długotrwałych, pozytywnych relacji z klientami, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert handlowych, sporządzanie raportów sprzedażowych, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta, dbanie o dobry wizerunek firmy, pozyskiwanie nowych rynków zbytu
SPILO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-10 - Katowice (śląskie)
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż produktów z branży chemicznejGłówne zadania:- sprzedaż telefoniczna wybranych produktów firmy,- obsługa bieżących klientów firmy,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów,- przygotowywanie oferty handlowej dla klientów,- realizacja planów sprzedażowych i dbanie o wyznaczone parametry pracy,- budowanie pozytywnego wizerunku firmy,Oferujemy:- umowę o pracę w stabilnej firmie,- stałe wynagrodzenie oraz prowizja od sprzedaży,- pracę w systemie jednozmianowym,- świadczenia socjalne,Forma zatrudnienia: Pełny etat.
"ALPINUS CHEMIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-22 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
montaż, naprawa, udział w pracach o charakterze modernizacyjnym,
TIGER JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-28 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji pracowników zza wschodniej granicy. Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
- edycja i weryfikacja Luxoft Global News Content- wsparcie kompetencji promocji i analizy Luxtown- edycja i weryfikacja, również korekta w materiałach marketingowych- udział w serwisach społecznościowych i spotkaniach edytorskich
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Zabierzów (małopolskie)
przygotowywanie i podawanie potraw, napoi i deserów z zakresu kuchni ukraińskiej
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
Współpraca z klientami (inwestorami) związana z realizacją umów o roboty budowlane, zawartych przez pracodawcę.Koordynacja dostaw materiałów budowlanych na budowę.Współpraca z podwykonawcami realizującymi prace na zlecenie pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2020-03-16 - Gdynia (pomorskie)