SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA(NR 6100) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK

Stanowisko: SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA(NR 6100)

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnejRodzaj umowy:Umowa o pracę na pełny etat

Data publikacji: 2019-11-22

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnejRodzaj umowy:Umowa o pracę na pełny etat

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA(NR 6100)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik handlowiec*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

p: wykształcenie min. średnie

p: znajomość branży chłodniczej/klimatyzacyjnej

p:
doświadczenie handlowe (w sprzedaży bezpośredniej lub telefonicznej)

p: gotowość do nauki i podnoszenia kwalifikacji

p:
dodatkowym atutem będzie znajomość oprogramowania sprzedażowego Insert SubiektGT

Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Sposób aplikacji:CV w formacie pliku pdf należy przesłać na adres e-mail: rekrutacja (at) prymusb2b.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Adres strony pracodawcy: www.prymusB2B.pl

Ulica pracodawcy: Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 27b

Profil działalności pracodawcy:
Kompleksowe zaopatrzenie dla chłodnictwa i klimatyzacji;Części zamienne do AGD i gastronomii;Sprzedaż hurtowa i detaliczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*

Data dodania oferty pracy: 25.11.2019

Oferta pracy ważna do: 01.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0b4b2436bbcfc4cd80b8b4786323d778

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 250 PLN

obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Jarosław (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW ANALIZ I KONTROLI - od 3 400 PLN

- generowanie danych w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR na szczeblu dysponenta II stopnia,- bieżące weryfikowanie, kompletowanie oraz przekazywanie do jednostki nadrzędnej projektów i planów finansowych, harmonogramów i zapotrzebowań na środki budżetowe, wniosków o decyzje budżetowe oraz sprawodań budżetowych i finansowanych z poziomu dysponenta II stopnia, w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR,- gromadzenie i wstępne opracowywanie danychanalitycznych uzyskanych z podległych jednostek dla potrzeb informacji łącznych,- sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych z obszaru Prokuratury regionalnej we Wrocławiu- przygotowanie do zatwierdzenia propozycji rocznego planu kontroli finansowo-gospodarczych, opracowanie programu i harmonogramu kontroli oraz rocznego sprawozdania z kontroli przeprowadzonych z poziomu dysponenta II stopnia,- przeprowadzanie kontroli finansowo-gospodarczych zgodnie z planem oraz przeprowadzanie kontroli doraźnych w podległych prokuraturach,- wykonanie analiz ekonomiczno-finansowych zlecanych przez przełożonych lub organ nadrzędny.Konkurs składa się z trzech etapów:1. etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu, przeprowadzanego w opraciu o analizę przekazanych zgłoszeń,2 etapu drugiego - praktycznego sprawdzianu umiejętności,3 etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej.Termin składania zgłoszeń: 30.12.2019 r. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: I etap (wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu) - 10. stycznia 2020 r. Informacje zawierające listy kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, na stronie internetowej tejże prokuratury - www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu (praktycznego sprawdzianu umiejętności), wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie ogłoszona, w wyżej wskazany sposób, nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu.Wymagane dokumenty:- wniosek o dopuszczenie do konkursu,- życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,- kwestionariusz osobowy (plik do pobrania w formacie DOC- w zakładce oferty pracy),- oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczeń o zdanym egzaminie magisterskim,- oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe (plik do pobrania w formacie PDF - w zakładce oferty pracy),- aktualna fotografia, zgodna z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu (plik do pobrania w formacie PDF - w zakładce oferty pracy),- dokumenty poświadczające posiadanie uprawnień niezbędnych do zajmowania stanowiska.Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydatów.Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu - www.wroclaw.pr.gov.plKandydaci na stanowisko specjalisty winni złożyć zgłoszenie do konkursu - zawierające wskazane wyżej dokumenty - w terminie do dnia 30.12.2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w biurze podawczym (parter, pokój nr 3, w godzinach urzędowania prokuratury - tj. od 7:30 do 15:30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego (za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora) Wnioski składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów wybranych na stanowisko, na które przeprowadzony był konkurs podawana jest do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w siedzibie prokuratury, publikację na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu oraz BIP. Całość dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz komisj przekaże Prokuratorowi Regionalnemu w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu. Protokół w częsci dotyczącej wyników i oceny kandydata udostępnia się na jego wniosek - w siedzibie prokuratury. Wyłonieni w drodze konkursu kandydaci, odbywają staż urzędniczy, który trwa 6 miesięcy i kończy się egzaminem. W okresie stażu wybrana osoba zatrudniona jest na czas określony. Wynagrodzenie w okresie odbywania stażu wynosi 3400 zł brutto. Okres stażu może być skrócony decyzją Prokuratora Regionalnego we Wrocławiu, w zależności od posiadanego doświadczenia zawodowego kandydata.Po zakończonym stażu przewidaywane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosić będzie ok. 4200 zł + dodatek stażowy ( w zależności od posiadanych kwalifikacji)Początkowo 6 miesiecy - staż, umowa na czas określony. Później na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 7:30 - 15:30.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 33 06 880, e-mail: sekretariat (at) wroclaw.pr.gov.pl
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2019-12-09 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR/STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI DZIAŁAŃ PREMIOWYCH OR - od 2 700 PLN

Weryfikacja wniosków zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych.Wykonywanie weryfikacji wniosków z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.Prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.Udzielanie informacji w zakresie działalności wydziału, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2019-11-04 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 1 850 PLN

zgodny z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Pleszew (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KLIENTÓW INDYJSKICH - od 16 PLN

dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach indyjskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ULEPSZEŃ PROCESU - od 4 300 PLN

Wsparcie techniczne działu inżynierii procesu, budowa i konserwacja urządzeń wspomagających produkcję, wsparcie dla działu utrzymania ruchu w ramach konserwacji sprzętu.Praca na trzy zmiany w godzinach: 6:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-6:00
kontakt przez PUP - 2019-10-18 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU, PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmyzdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktówobsługa biura
Centrum Promocji Biznesu Paweł Zając - 2016-06-16 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. HACCP - od 2 500 PLN

Wspieranie procesu zapewnienia jakości poprzez wdrażanie odpowiednich procedur Wspieranie działu produkcji w przestrzeganiu standardów jakościowych i bezpieczeństwa żywności Prowadzenie szkoleń pracowników Prowadzenie audytów wewnętrznych Aktualizacja HACCP Tworzenie lub aktualizacja dokumentacji jakościowej w danym obszarze produkcji
GOTSZLIK SP. Z O.O. - 2018-10-30 - Jarocin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - do 7 200 PLN

pozyskiwanie nowych znaczących klientów z terenu ZEA, utrzymywanie i doskonalenie relacji z obencnymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA DS. PRODUKCJI - od 3 500 PLN

- Ścisła współpraca z działem sprzedaży i produkcyjnym- ustalanie zleceń produkcji- kontrola wykonania zleceń produkcyjnych- ścisły kontakt i raportowanie z postępu prac do Klienta- pomoc w ustalaniu harmonogramu i organizacji przy jego wykonaniu- udział w koordynacji wydań wyprodukowanych elementów- sporządzanie i przedkładanie przełożonemu sprawozdań z postępu w realizacji założeń- praca od pon-pt w godz. 8:00-16:00.
Wavenet sp. z o.o. - 2019-03-19 - Pruszków (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 800 - 3 500 PLN

zapewnianie wysokiego poziomu jakości obsługi kluczowego Klienta, badanie potrzeb klienta i zapewnianie optymalnych rozwiązań, przygotowywanie wycen dla klienta, bieżące zarządzanie zleceniami klienta, nadzór nad realizacją usługi spedycyjno-przewozowej w transporcie międzynarodowym, raportowanie do klienta oraz wewnątrz DSV, zapewnienie realizacji celów budzetowych i jakościowych, fakturawanie, kontrola płatności i podejmowanie działań windykacyjnych
DSV Road Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Stargard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 5 161 PLN

tworzenie zamówień dot. zakupów dla filii UE oraz zapewnienie odpowiedniego dokumentowania i zatwierdzania zamówień, zgodnie z polityką firmy, - ocena ofert i negocjacja cen w celu osiągania najlepszych rezultatów, - tworzenie bazy danych podstawowych w celu zapewnienia właściwej dokumentacji, - wsparcie użytkowników biznesowych oraz wspomaganie PAM PSM i PCM w uzgadnianiu wynegocjowanych warunków z logiką systemu, - zapewnienie zgodności z praktykami PMI i wymaganiami dotyczącymi jakości.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - do 1 185 PLN

Wykształcenie min. średnie; doświadczenie: brak wymagań; mile widziane doś. w telemarketingu; obsługa komputera; zakres obowiązków: weryfikacja baz danych, organizacja czasu pracy, raportowanie, zbieranie inf. u klientów; miejsce pracy: Gliwice lub w domu; mile widziane osoby mogące wykonywać pracę w terenie; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
TRADE BUD ARTUR PANCZOCHA - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

Obsługa programu magazynowo-sprzedażowego, kompletowanie i realizacja zamówień, korespondencja mailowa, uaktualnianie oferty dla klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Myślenice (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCJI - od 2 000 PLN

-Występowanie o warunki zabudowy i zagospodarowywania terenu oraz pozwoleń na budowę- Organizacja przetargów-Opracowywanie projektów podziałów geodezyjnych-sporządzanie planów inwestycyjnych-Nadzór nad przebiwegiem realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych-Zarządzanie nieruchomościami strefy-Prowadzenie ewidencji do celów podatkowych- Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej w zakresie zajmowanego stanowiska
Specjalna Strefa Ekonomiczna Małej Przedsiębiorczości S.A - 2017-08-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CZESKI, SP/CZ/2019) K/M - od 5 000 PLN

- bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-12-10 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY/ DORADCA SERWISOWY - od 3 500 PLN

Aktywna sprzedaż produktów. Optymalizacja procesów zakupowych, doraźna pomoc serwisowa.
GRZEGORZ REJCZAK FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA "BAMAAR" - 2019-09-27 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. PROCESÓW (ENG. PROCESS EXECUTIVE) - do 6 000 PLN

analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampani w mediachinteraktywnych, działanie medilane w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści nezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie, blokowanie treści szkodliwych, obsługa klienta, monitoring treści, raportowanie
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO - od 2 200 PLN

Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura.Praca od 8-16
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-25 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ - od 2 926 PLN

oferta subsydiowana
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Puck (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR - 4 500 - 5 500 PLN

Pełna obsługa dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę, aneksy, rozwiązania umów o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia, itp.), obsługa administracyjna i doradcza w zakresie prawa pracy, obsługa systemów HR (Success Factor, Optima, e-pracownik), przygotowywanie zmian w regulaminach i procedurach HR, prowadzenie akt personalnych zgodnie z przepisami prawa pracy, skierowania na badania, szkolenia okresowe bhp (monitoring), monitorowanie i rozliczanie czasu pracy, przygotowanie raportów i statystyk kadrowych, benefitów pracowniczych, ZFŚS.
Flügger Sp. z o.o. - 2019-12-18 - Gdańsk (pomorskie)

FRYZJER DAMSKI - od 2 250 PLN

strzyżenie, farbowania, układanie fryzur
USŁUGOWY ZAKŁAD FRYZJERSKI MALAWKA MAŁGORZATA - 2019-09-03 - Chełm (lubelskie)

Specjalista ds. eksportu - -

Lars Laj Opis stanowiska:  analiza uwarunkowań rynków zagranicznych, rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami zagranicznymi; przygotowywanie ofert handlowych; obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; utrzymanie bezpośrednich kontaktów z Klientami; sporządzanie zestawień i analiz sprzedażowych. . Wymagania: warunek konieczny: bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie dobrą, umożliwiająca swobodną komunikację; bardzo dobra znajomość obsłu
Lars Laj - 2018-02-27 - Dobra (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - 2 270 - 3 000 PLN

Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z pracownikami. Współpraca z zagranicznymi kontrahentami.
BISS GROUP SP. Z O.O. - 2016-02-03 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA - do 2 425 PLN

Specjalista ds. ochrony informacji niejawnych realizuje przedsięwzięcia związane z zapewnieniem ochrony informacji niejawnych w obszarze bezpieczeństwa osobowego: 1. Udział w prowadzeniu zwykłych postepowań sprawdzających zgodnie z nadanymi uprawnianiami przez pełnomocnika ds. OIN, 2. Opracowywanie dokumentacji i pism w zakresie zatrudnienia osób z dostępem do informacji niejawnych, 3. Prowadzenie analizy dostępu do informacji niejawnych na podstawie prowadzonych wykazów, przedstawianie kwartalnych meldunków w tym zakresie do Pełnomocnika ds. OIN, 4. Analiza potrzeb szkoleniowych, opracowanie planu szkolenia podstawowego, uzupełniającego oraz dla osób funkcjonujących z POIN. Nadzór nad terminowością ich realizacji. Wydawanie stosowanych zaświadczeń oraz archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Opracowanie i nadzór nad realizacją planu kontroli bieżących oraz kontroli oceny stanu zabezpieczenia informacji niejawnych, udział w przeprowadzanych kontrolach. 6. Prowadzenie dokumentacji z obszaru informacji niejawnych: Wykaz osób zatrudnionych lub pełniących służbę w 4 RBLog albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, dokumentacji szkoleniowej oraz dokumentacji kontrolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszania przepisów ochronie informacji niejawnych,. 8. Przygotowanie analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w zakresie sowich kompetencji. 9. Monitorowanie przestrzegania przepisów określających sposób i tryb przetwarzania informacji niejawnych oraz zapewnia bezzwłoczne wdrożenie przepisów, wytycznych, zaleceń, instrukcji itp. Dotyczących postepowania z informacjami niejawnymi. 10. Określenie potrzeb materiałowo-finansowych za zabezpieczenie zadań realizowanych przez POIN. 11. Koordynowanie działań pracowników Pionu Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie zadań otrzymanych od Pełnomocnika ds. OIN, 12. Terminowe i rzetelne udzielanie informacji, jak również wykonywanie dokumentów sprawozdawczych i analitycznych; 13. Opracowanie pism związanych z bieżącą działalnością Pionu Ochrony Informacji niejawnych. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)


Wybierz powiat