SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA(NR 6100) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA(NR 6100)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnejRodzaj umowy:Umowa o pracę na pełny etat
Data publikacji: 2019-11-22
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnejRodzaj umowy:Umowa o pracę na pełny etat
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA(NR 6100)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
p: wykształcenie min. średnie
p: znajomość branży chłodniczej/klimatyzacyjnej
p:
doświadczenie handlowe (w sprzedaży bezpośredniej lub telefonicznej)
p: gotowość do nauki i podnoszenia kwalifikacji
p:
dodatkowym atutem będzie znajomość oprogramowania sprzedażowego Insert SubiektGT
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Sposób aplikacji:CV w formacie pliku pdf należy przesłać na adres e-mail: rekrutacja (at) prymusb2b.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Adres strony pracodawcy: www.prymusB2B.pl
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27b
Profil działalności pracodawcy:
Kompleksowe zaopatrzenie dla chłodnictwa i klimatyzacji;Części zamienne do AGD i gastronomii;Sprzedaż hurtowa i detaliczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 25.11.2019
Oferta pracy ważna do: 01.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0b4b2436bbcfc4cd80b8b4786323d778
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Jarosław (podkarpackie)
opieka profesjonalna
FUNDACJA NA RZECZ CHORYCH NA SM IM. BŁ. ANIELI SALAWY - 2017-01-09 - Kraków (małopolskie)
- generowanie danych w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR na szczeblu dysponenta II stopnia,- bieżące weryfikowanie, kompletowanie oraz przekazywanie do jednostki nadrzędnej projektów i planów finansowych, harmonogramów i zapotrzebowań na środki budżetowe, wniosków o decyzje budżetowe oraz sprawodań budżetowych i finansowanych z poziomu dysponenta II stopnia, w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR,- gromadzenie i wstępne opracowywanie danychanalitycznych uzyskanych z podległych jednostek dla potrzeb informacji łącznych,- sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych z obszaru Prokuratury regionalnej we Wrocławiu- przygotowanie do zatwierdzenia propozycji rocznego planu kontroli finansowo-gospodarczych, opracowanie programu i harmonogramu kontroli oraz rocznego sprawozdania z kontroli przeprowadzonych z poziomu dysponenta II stopnia,- przeprowadzanie kontroli finansowo-gospodarczych zgodnie z planem oraz przeprowadzanie kontroli doraźnych w podległych prokuraturach,- wykonanie analiz ekonomiczno-finansowych zlecanych przez przełożonych lub organ nadrzędny.Konkurs składa się z trzech etapów:1. etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu, przeprowadzanego w opraciu o analizę przekazanych zgłoszeń,2 etapu drugiego - praktycznego sprawdzianu umiejętności,3 etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej.Termin składania zgłoszeń: 30.12.2019 r. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: I etap (wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu) - 10. stycznia 2020 r. Informacje zawierające listy kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, na stronie internetowej tejże prokuratury - www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu (praktycznego sprawdzianu umiejętności), wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie ogłoszona, w wyżej wskazany sposób, nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu.Wymagane dokumenty:- wniosek o dopuszczenie do konkursu,- życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,- kwestionariusz osobowy (plik do pobrania w formacie DOC- w zakładce oferty pracy),- oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczeń o zdanym egzaminie magisterskim,- oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe (plik do pobrania w formacie PDF - w zakładce oferty pracy),- aktualna fotografia, zgodna z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu (plik do pobrania w formacie PDF - w zakładce oferty pracy),- dokumenty poświadczające posiadanie uprawnień niezbędnych do zajmowania stanowiska.Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydatów.Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu - www.wroclaw.pr.gov.plKandydaci na stanowisko specjalisty winni złożyć zgłoszenie do konkursu - zawierające wskazane wyżej dokumenty - w terminie do dnia 30.12.2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w biurze podawczym (parter, pokój nr 3, w godzinach urzędowania prokuratury - tj. od 7:30 do 15:30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego (za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora) Wnioski składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów wybranych na stanowisko, na które przeprowadzony był konkurs podawana jest do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w siedzibie prokuratury, publikację na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu oraz BIP. Całość dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz komisj przekaże Prokuratorowi Regionalnemu w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu. Protokół w częsci dotyczącej wyników i oceny kandydata udostępnia się na jego wniosek - w siedzibie prokuratury. Wyłonieni w drodze konkursu kandydaci, odbywają staż urzędniczy, który trwa 6 miesięcy i kończy się egzaminem. W okresie stażu wybrana osoba zatrudniona jest na czas określony. Wynagrodzenie w okresie odbywania stażu wynosi 3400 zł brutto. Okres stażu może być skrócony decyzją Prokuratora Regionalnego we Wrocławiu, w zależności od posiadanego doświadczenia zawodowego kandydata.Po zakończonym stażu przewidaywane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosić będzie ok. 4200 zł + dodatek stażowy ( w zależności od posiadanych kwalifikacji)Początkowo 6 miesiecy - staż, umowa na czas określony. Później na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 7:30 - 15:30.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 33 06 880, e-mail: sekretariat (at) wroclaw.pr.gov.pl
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2019-12-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Weryfikacja wniosków zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych.Wykonywanie weryfikacji wniosków z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.Prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.Udzielanie informacji w zakresie działalności wydziału, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2019-11-04 - Gdynia (pomorskie)
zgodny z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Pleszew (wielkopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach indyjskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Wsparcie techniczne działu inżynierii procesu, budowa i konserwacja urządzeń wspomagających produkcję, wsparcie dla działu utrzymania ruchu w ramach konserwacji sprzętu.Praca na trzy zmiany w godzinach: 6:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-6:00
kontakt przez PUP - 2019-10-18 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmyzdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktówobsługa biura
Centrum Promocji Biznesu Paweł Zając - 2016-06-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Wspieranie procesu zapewnienia jakości poprzez wdrażanie odpowiednich procedur Wspieranie działu produkcji w przestrzeganiu standardów jakościowych i bezpieczeństwa żywności Prowadzenie szkoleń pracowników Prowadzenie audytów wewnętrznych Aktualizacja HACCP Tworzenie lub aktualizacja dokumentacji jakościowej w danym obszarze produkcji
GOTSZLIK SP. Z O.O. - 2018-10-30 - Jarocin (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU BETONÓW PREFABET KURZĘTNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-05 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie nowych znaczących klientów z terenu ZEA, utrzymywanie i doskonalenie relacji z obencnymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Piaseczno (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży i produkcyjnym- ustalanie zleceń produkcji- kontrola wykonania zleceń produkcyjnych- ścisły kontakt i raportowanie z postępu prac do Klienta- pomoc w ustalaniu harmonogramu i organizacji przy jego wykonaniu- udział w koordynacji wydań wyprodukowanych elementów- sporządzanie i przedkładanie przełożonemu sprawozdań z postępu w realizacji założeń- praca od pon-pt w godz. 8:00-16:00.
Wavenet sp. z o.o. - 2019-03-19 - Pruszków (mazowieckie)
zapewnianie wysokiego poziomu jakości obsługi kluczowego Klienta, badanie potrzeb klienta i zapewnianie optymalnych rozwiązań, przygotowywanie wycen dla klienta, bieżące zarządzanie zleceniami klienta, nadzór nad realizacją usługi spedycyjno-przewozowej w transporcie międzynarodowym, raportowanie do klienta oraz wewnątrz DSV, zapewnienie realizacji celów budzetowych i jakościowych, fakturawanie, kontrola płatności i podejmowanie działań windykacyjnych
DSV Road Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Stargard (zachodniopomorskie)
tworzenie zamówień dot. zakupów dla filii UE oraz zapewnienie odpowiedniego dokumentowania i zatwierdzania zamówień, zgodnie z polityką firmy, - ocena ofert i negocjacja cen w celu osiągania najlepszych rezultatów, - tworzenie bazy danych podstawowych w celu zapewnienia właściwej dokumentacji, - wsparcie użytkowników biznesowych oraz wspomaganie PAM PSM i PCM w uzgadnianiu wynegocjowanych warunków z logiką systemu, - zapewnienie zgodności z praktykami PMI i wymaganiami dotyczącymi jakości.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie: brak wymagań; mile widziane doś. w telemarketingu; obsługa komputera; zakres obowiązków: weryfikacja baz danych, organizacja czasu pracy, raportowanie, zbieranie inf. u klientów; miejsce pracy: Gliwice lub w domu; mile widziane osoby mogące wykonywać pracę w terenie; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
TRADE BUD ARTUR PANCZOCHA - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)
Obsługa programu magazynowo-sprzedażowego, kompletowanie i realizacja zamówień, korespondencja mailowa, uaktualnianie oferty dla klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Myślenice (małopolskie)
-Występowanie o warunki zabudowy i zagospodarowywania terenu oraz pozwoleń na budowę- Organizacja przetargów-Opracowywanie projektów podziałów geodezyjnych-sporządzanie planów inwestycyjnych-Nadzór nad przebiwegiem realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych-Zarządzanie nieruchomościami strefy-Prowadzenie ewidencji do celów podatkowych- Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej w zakresie zajmowanego stanowiska
Specjalna Strefa Ekonomiczna Małej Przedsiębiorczości S.A - 2017-08-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-12-10 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów. Optymalizacja procesów zakupowych, doraźna pomoc serwisowa.
GRZEGORZ REJCZAK FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA "BAMAAR" - 2019-09-27 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampani w mediachinteraktywnych, działanie medilane w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści nezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie, blokowanie treści szkodliwych, obsługa klienta, monitoring treści, raportowanie
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Kraków (małopolskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura.Praca od 8-16
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-25 - Opole (opolskie)
oferta subsydiowana
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Puck (pomorskie)
Pełna obsługa dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę, aneksy, rozwiązania umów o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia, itp.), obsługa administracyjna i doradcza w zakresie prawa pracy, obsługa systemów HR (Success Factor, Optima, e-pracownik), przygotowywanie zmian w regulaminach i procedurach HR, prowadzenie akt personalnych zgodnie z przepisami prawa pracy, skierowania na badania, szkolenia okresowe bhp (monitoring), monitorowanie i rozliczanie czasu pracy, przygotowanie raportów i statystyk kadrowych, benefitów pracowniczych, ZFŚS.
Flügger Sp. z o.o. - 2019-12-18 - Gdańsk (pomorskie)
strzyżenie, farbowania, układanie fryzur
USŁUGOWY ZAKŁAD FRYZJERSKI MALAWKA MAŁGORZATA - 2019-09-03 - Chełm (lubelskie)
Opis stanowiska: analiza uwarunkowań rynków zagranicznych, rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami zagranicznymi; przygotowywanie ofert handlowych; obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; utrzymanie bezpośrednich kontaktów z Klientami; sporządzanie zestawień i analiz sprzedażowych. . Wymagania: warunek konieczny: bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie dobrą, umożliwiająca swobodną komunikację; bardzo dobra znajomość obsłu
Lars Laj - 2018-02-27 - Dobra (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z pracownikami. Współpraca z zagranicznymi kontrahentami.
BISS GROUP SP. Z O.O. - 2016-02-03 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista ds. ochrony informacji niejawnych realizuje przedsięwzięcia związane z zapewnieniem ochrony informacji niejawnych w obszarze bezpieczeństwa osobowego: 1. Udział w prowadzeniu zwykłych postepowań sprawdzających zgodnie z nadanymi uprawnianiami przez pełnomocnika ds. OIN, 2. Opracowywanie dokumentacji i pism w zakresie zatrudnienia osób z dostępem do informacji niejawnych, 3. Prowadzenie analizy dostępu do informacji niejawnych na podstawie prowadzonych wykazów, przedstawianie kwartalnych meldunków w tym zakresie do Pełnomocnika ds. OIN, 4. Analiza potrzeb szkoleniowych, opracowanie planu szkolenia podstawowego, uzupełniającego oraz dla osób funkcjonujących z POIN. Nadzór nad terminowością ich realizacji. Wydawanie stosowanych zaświadczeń oraz archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Opracowanie i nadzór nad realizacją planu kontroli bieżących oraz kontroli oceny stanu zabezpieczenia informacji niejawnych, udział w przeprowadzanych kontrolach. 6. Prowadzenie dokumentacji z obszaru informacji niejawnych: Wykaz osób zatrudnionych lub pełniących służbę w 4 RBLog albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, dokumentacji szkoleniowej oraz dokumentacji kontrolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszania przepisów ochronie informacji niejawnych,. 8. Przygotowanie analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w zakresie sowich kompetencji. 9. Monitorowanie przestrzegania przepisów określających sposób i tryb przetwarzania informacji niejawnych oraz zapewnia bezzwłoczne wdrożenie przepisów, wytycznych, zaleceń, instrukcji itp. Dotyczących postepowania z informacjami niejawnymi. 10. Określenie potrzeb materiałowo-finansowych za zabezpieczenie zadań realizowanych przez POIN. 11. Koordynowanie działań pracowników Pionu Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie zadań otrzymanych od Pełnomocnika ds. OIN, 12. Terminowe i rzetelne udzielanie informacji, jak również wykonywanie dokumentów sprawozdawczych i analitycznych; 13. Opracowanie pism związanych z bieżącą działalnością Pionu Ochrony Informacji niejawnych. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)
-
Eurasia Placement Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Poznań (wielkopolskie)