SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Toruń oferta pracy Farmator Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wyszukiwanie przetargów, pomoc przy weryfikacji opisu przedmiotu zamówienia (analiza), pomoc przy tworzeniu oferty przetargowej, monitorowanie stanu dostarczenia oferty / uzupełnienia oferty, reagowanie na wezwania Zamawiającego w postępowaniu, współpraca z działem zaopatrzenia, sprzedaży i laboratorium
Data publikacji: 2020-02-17
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Farmator Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podchorążych 4, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wyszukiwanie przetargów, pomoc przy weryfikacji opisu przedmiotu zamówienia (analiza), pomoc przy tworzeniu oferty przetargowej, monitorowanie stanu dostarczenia oferty / uzupełnienia oferty, reagowanie na wezwania Zamawiającego w postępowaniu, współpraca z działem zaopatrzenia, sprzedaży i laboratorium
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz.8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bystrość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS Ofice
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : sporządzania ofert do postępowań o zamówienie publiczne[Umiejętność 1] : mile widziana znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, doświadczenie w ramach analizy specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Nazwa pracodawcy:
Farmator Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy wysłać na email: handlowy (at) farmator.eu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 17.02.2020
Oferta pracy ważna do: 15.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8b9ce4c2cc271d8d14abeff87630f79d
Podobne oferty pracy
Obsługa finansowo- księgowa, prowadzenie rachunkowości obiegu dokumentów finansowych , sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych.
Zakład Komunikacji Miejskiej Spółka z o. o. - 2018-07-13 - Białogard (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowych i płacowych w firmie
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Przemyśl (podkarpackie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-08-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- sporządzanie list płac, rozliczenia z ZUS-em, przygotowywanie dokumentów do zatrudnienia
RSM Bawełna - 2020-05-27 - Łódź (łódzkie)
praca w kadrach
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Kraków (małopolskie)
nadzorowanie, weryfikacja jakościowa projektów, odpowiedzialność za prowadzenie projektów, działania z zakresu logistyki, planowania produkcji, wdrażanie dokumentacji założeń dostawców, pracowników, teorzenie oferty dla klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Sierakowo (wielkopolskie)
Obsługa klienta, praca w godz. 7-15
P.P.H.U. Pakcer sp.j - 2017-04-20 - Tułowice (opolskie)
znajomośćhtml,css/podstawy/znajomość programow,przygotowywanie ofert sprzedaży/podstawa;html,css,obróbka graficznaGimp/administracja,Insert graficznych/Gimp i inne/mile widziana znajomośćphp/podstawy/znajomość technologii sieciowych i systemów informatycznych,znajomość struktur xml,csv,
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2016-03-14 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Rozliczenie zleceń produkcyjnych, analiza i raportowanie zapotrzebowania na materiały do produkcji, komunikacja z innymi komórkami firmy, m.in. współpraca z działem zakupów w zakresie planowania zakupów materiałów potrzebnych do produkcji, przygotowywanie raportów o wykonanej i planowanej produkcji, uczestniczenie w inwentaryzacjach.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2019-04-15 - Głuchołazy (opolskie)
Przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem,obsługa programu Insert
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Samarzewo (wielkopolskie)
sprzedaż towarów, pozyskiwanie klientów praca przy telefonie
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Chorzów (śląskie)
Wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji, przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2017-09-18 - Gdańsk (pomorskie)
w/g stanowiska
PACTUM Kancelaria Finansowa R. Tutko, J. Tutko Sp. jawna Kielce - 2019-09-25 - Kielce (świętokrzyskie)
realizowanie strategii marketingowej, dbanie o spójność przekazów i materiałów marketingowych kierowanych do klienta biznesowego, tłumaczenie umów i innych dokumentów, rozmowy z kontrahentami, prezentacja oferty handlowej firmy, opracowywanie materiałów reklamowych oraz informacyjnych, wsparcie w zakresie obsługi spotkań wewnętrznych jak i zewnętrznych organizowanych przez Dyrektora Sprzedaży, raportowanie zrealizowancyh działań
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2017-09-07 - Tarnów (małopolskie)
PROWADZENIE BIURA OIRP W TYM OBSŁUGA I WSPÓŁPRACA Z DZIEKANEM OIRP ORAZ INNYMI CZŁONKAMI PREZYDIUM OIRPPROWADZENIE DOKUMENTACJI OIRP, W TYM BAZ DANYCH, ORAZ PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH ZWIĄZANYCH Z DZIAŁALNOŚCIĄ OIRPOBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ, WYCHODZĄCEJ, W TYM ELEKTRONICZNEJSPORZĄDZANIE ORAZ REDAGOWANIE PISMDBAŁOŚĆ O PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTACJI WEWNĘTRZNEJ PRZYGOTOWANIE ORAZ OBSŁUGA SPOTKAŃ INNE WSPARCIE ADMINISTRACYJNE BIURA STOSOWNIE DO BIEŻĄCYCH POTRZEB.
OKRĘGOWA IZBA RADCÓW PRAWNYCH W RZESZOWIE - 2016-09-02 - Rzeszów (podkarpackie)
telefoniczna realizacja zamówień, realizacja zamówień modemowych, sprzedaż promocji
kontakt przez OHP - 2016-04-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów, kontakt z obecnymi klientami, udział w targach i wystawach branż, przygotowywanie ofert
Wojewódzka Usługowa Spółdzielnia Inwalidów, Trzcianka - 2016-11-29 - Trzcianka (wielkopolskie)
tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-08-08 - Polkowice (dolnośląskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Zielona Góra (lubuskie)
- Więcej informacji na stronie: http://bip.nospr.org.pl/pl/ogloszenia-o-naborach-na-wolne-stanowiska-pracy/ogloszenia-o-naborach-na-wolne-stanowiska-pracy/459-narodowa-orkiestra-symfoniczna-polskiego-radia-z-siedziba-w-katowicach-oglasza-nabor-na-stanowisko-specjalista-elektryk- Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia z siedzibą w Katowicach ogłasza nabór na stanowisko: Specjalista elektryk - Zakres wykonywanych zadań:1. Obsługa, konserwacja i serwis układów zasilania budynku;2. Obsługa i konserwacja systemu SAP (Sygnalizacja Alarmu Pożaru);3. Obsługa i konserwacja systemu DSO (Dźwiękowy System Ostrzegawczy);4. Konserwacja i serwis sytemu BMS (System Zarządzania Budynkiem).- Godziny pracy: 8:00-16:00 w razie potrzeby w godzinach popołudniowych. Praca również w soboty, niedziele inne święta zgodnie z odbywającymi się wydarzeniami.
NARODOWA ORKIESTRA SYMFONICZNA POLSKIEGO RADIA Z SIEDZIBĄ W KATOWICACH - 2020-02-04 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Wilków-Osiedle (dolnośląskie)
selekcja i rekrutacja pracowników na stanowiska niższego, średniego szczebla, delegacje, podpisywanie umów z kontrahentami
kontakt przez OHP - 2016-05-11 - Katowice (śląskie)
X
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Przeworsk (podkarpackie)
Prowadzenie i nadzór nad załadunkami, rozładunkami towarów Przygotowanie towarów do wysyłki oraz kontrola przyjęcia Tworzenie dokumentacji przyjęcia i wydania towarów Nadzór nad prawidłową archiwizacją dokumentacji Tworzenie raportów i sprawozdań obejmujących realizowane zadania na powierzonym obszarze Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującym w spółce Systemem Zapewnienia Jakości Optymalne wykorzystanie powierzchni magazynowej Dbanie o stan techniczny środków transportu Praca w systemie trzyzmianowym
EPICOM SP. Z O.O. - 2016-09-21 - Bogumiłów (łódzkie)
przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji BHP i p.poż.; udział w analizie ryzyka na stanowisku pracy; inicjowanie zadań BHP w celu minimalizacji zagrożeń.
SENI Spółka Akcyjna - 2018-03-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
planowanie, realizacja procesów rekrutacji, samodzielna rekrutacja i selekcja kandydatów na różne stanowiska, poszukiwanie pracowników z rynku wschodniego, kontakt z kandydatami z Europy Wschodniej.
DREMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-22 - Opole (opolskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-04 - Tajęcina (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmowała się zdalną (telefon, mail, livechat) obsługą klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktarzu klientów podczas wykonywania operacji na nich. Do obowiązków pracownika będzie należało również przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.Miejsce pracy: Centrum Projektowe Nowoczesnych Technologii Tajęcina k/Jasionkinr ref. COA/2016
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-05 - Tajęcina (podkarpackie)