SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I REKLAMY Polkowice oferta pracy COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I REKLAMY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
Data publikacji: 2016-08-08
Lokalizacja: Polkowice (dolnośląskie)
Pracodawca: COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Moniuszki, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2100 ZŁ BRUTTO
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I REKLAMY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: polkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie min. średnie związane z reklamą/marketingiem lub grafiką komputerową łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych i umiejętności sprzedażowe min. 2 letnie doświadczenie w projektowaniu reklam pod kątem treści i grafiki, obsługi stron www, mediów społecznościowych bardzo dobra znajomość programów graficznych bardzo dobra znajomość programów graficznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Adres pracodawcy:
Moniuszki, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Do CV prosimy załączyć przykłady stworzonych grafik (loga, wizytówki, prospekty) oraz opisać doświadczenie w zakresie obsługi stron www, mediów społecznościowych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Ulica pracodawcy: Moniuszki
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 08.08.2016
Oferta pracy ważna do: 09.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Wykonywanie kosztorysów w zakresie rozdzielni SN i nN; Analiza dokumentacji technicznej; Zapewnienie kompleksowej realizacji zadań w obszarze kalkulacji; Współpraca z innymi działami w firmie.- Wynagrodzenie: od 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Stawska wynagrodzenie uzależniona od posiadanego doświadczenia na w.w. stanowisku - do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania: średnie lub wyższe techniczne kierunek energetyka, elektrotechnika. Mile widziane pół roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość czytania i interpretowania schematów elektrycznych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (tel.: 41/388-15-24) w godz.: 7:30-16:00 lub e-mail: monika.mroczkowska (at) zpue.pl
ZPUE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-18 - Katowice (śląskie)
- kominukatywność i umiejętność łatwego nawiązaywania kontaktów,- umiejętność pozyskiwania nowych widzów i utrzymywanie długofalowych kontaktów z potencjalnym klientem,- obsłga widzów podczas rezerwacji biletów, informacja o repertuarze, dostępność wolnych miejsc i wydarzeniach, które odbywają się w Teatrze.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Łódź (łódzkie)
j.w.
Awans Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc: kucharzowi w przygotowaniu potraw, w utrzymaniu czystości naczyń stołowo-kuchennych i pomieszczeń. Praca w równoważnym systemie pracy we wszystkie dni tygodnia.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o - 2015-11-30 - Kościerzyna (pomorskie)
Przygotowywanie ofert zagranicznych, współpraca z klientami zagranicznymi.
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2016-04-11 - Hucisko (mazowieckie)
.
Ośrodek Integracji Europejskiej w Rokosowie - 2018-04-12 - Rokosowo (wielkopolskie)
Umiejętność prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych. Silna motywacja do pracy, wysoka kultura osobista. Kontakt z klientem ukraińskojęzycznym.Gotowość do zagranicznych podróży służbowych.Miejsce pracy Łódź, ul. Piotrkowska 317 i cała Polska.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łódź (łódzkie)
Rekrutacja kandydatów do pracy z Ukrainy, Mołdawii i Białorusi - obsługaklienta rosyjskojęzycznego - selekcja kandydatur - współpraca zkontrahentami w Mołdawii, na Ukrainie i Białorusi - współpraca z działemoperacyjnym oraz działem administracji. praca od 9-17
APN Service sp. z o.o. sp.k. - 2018-06-18 - Opole (opolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Zaleskie (podlaskie)
ochrona osób i mienia, w systemie 12/24 w godzinach: 7:00-19:00.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA-CK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań:1. Prowadzenie ewidencji księgowej podatków, zgodnie z obowiązującymi ustawami i przepisami prawa podatkowego, a w szczególności z ustawą z dnia 29sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 613) oraz z ustawą zdnia 29 września 1994r. orachunkowości (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 330 ze zm.), w tym:1) księgowanie wpłat oraz zwrotów na kontach podatkowych podatników,2) naliczanie dodatkowych opłat odsetek za zwłokę od nieterminowo wniesionych wpłat kwot podatkowych,3) bieżąca kontrola terminowości regulowania zobowiązań podatkowych,4) podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych w stosunku do zalegających podatników, w tym sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,5) prowadzenie likwidacji nadpłat,6) przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych (zamknięcie urządzeń księgowych, uzgadnianie sald).2. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Naczelnika Wydziału oraz Kierownika Referatu Księgowości Dochodów.
Urząd Miejski - 2016-03-30 - Jaworzno (śląskie)
-tworzenie oraz kontrola dokumentacji jakościowej-zlecanie analiz niezbędnych do wysyłki produktów zgodnie z wymaganiami klienta,-zlecanie do labolatoriów zewnetrznych badań produktów zgodnie z harmonogramem,-wypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danych do systemów informatycznych,-odpowiedzialność za badania przechownicze półproduktów i wyrobów gotowych,-współpraca z działem technologii, produkcji, magazynów, sprzedazy, biurem obsługi klienta- nadzór nad zgodnością produktu ze specyfikacją oraz wymaganiami jakościowymi -uczestnictwo w inspekcjach, kontrolach, audytcach oraz szkoleniach obejmujacych zakres kontroli jakości
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2017-10-18 - Żory (śląskie)
pozyskiwanie nowych dealerów, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi kontrahentami, rozliczanie się z wyników pracy
"Anatol" Sp. z o.o. - 2018-03-08 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Fakturowanie, prowadzenie rachunków klientów ukraińskojęzycznych. Bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie elementów maszyn i urządzeń.
F.U.H. KRYZBYT Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Bieruń (śląskie)
Obsługa klientów w zakresie działań windykacyjnych. Prowadzenie negocjacji telefonicznych oraz mailowych w sprawie spłat należności. Przygotowywanie pozwów oraz wniosków egzekucyjnych we współpracy z kancelaria prawną. Sporządzanie zestawień i sprawozdań dotyczących prowadzonych spraw. Stała współpraca z innymi działaniami firmy. Bieżące raportowanie do przełożonego.
SOBIANEK Marian Sobianek - 2016-03-02 - Parczew (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa handlowo-marketingowa klientów. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa biura, sprzedaż szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Mysłowice (śląskie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych. obsługa klientów, praca związana z handlem i wyrobami, realizacja załozonych planów sprzedażowych, praca w godz. 8-16
Hydrosolar Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Opole (opolskie)
Współpraca z klientami, aktywna sprzedaż, przyjmowanie zamówień. Doradztwo produktowe.Wykonywanie korekt na powierzonym tekście. Współpraca z działem rozwoju. Ścisła współpraca z działem szkoleń i sprzedaży. Wyjazdy na szkolenia, targi, seminaria oraz prowadzenie szkoleń na terenie całej Polski.
Grehen sp. z o.o. - 2016-06-15 - Celestynów (mazowieckie)
Sprzedawca w stacji paliwtankowanie samochodówobsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)
1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta oraz zarządem
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa mieszkańców, prowadzenie korespondencji z mieszkańcami i współpracującymi instytucjami, nadzór nad pracą dozorców, rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, kontrola obiektów pod względem czystości i stanu technicznego, prowadzenie gospodarki śmieciami i nadzór nad terenami zielonymi, prowadzenie akcji"zima", udział w komisjach odbiorowych i przeglądach.
Spółdzielnia Mieszkaniowa VII Dwór Gdańsk - 2016-09-12 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór jakościowy, opracowywanie planów i prowadzenie kontroli dostaw, procesu produkcji i badań kontroli końcowej wyrobów gotowych, prowadzenie dokumentacji związanej z jakością, przeprowadzanie pomiarami i badaniami nowych uruchomień, rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów jakościowych, udział w postępowaniu reklamacyjnym, kontakt z klientem w tematach jakościowych.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-01-20 - Głuchołazy (opolskie)
jw.
OLES PRODJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
CHEMAR ARMATURA Sp z o.o. - 2018-04-17 - Kielce (świętokrzyskie)
SERWIS I KONSERWACJA INSTALACJI KLIMATYZACYJNYCHMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY :GOODYEAR DĘBICA
SODEXO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-19 - Dębica (podkarpackie)