SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Kraków oferta pracy CENTRUM ZAKUPÓW DLA SĄDOWNICTWA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień, oraz innymi aktami prawnymi związanymi z udzielaniem zamówień publicznych. Przygotowanie projektów zarządzeń i wniosków dotyczących wszczynania postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej. Szacowanie wartości przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej. Opracowywanie projektów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i wzorami umów oraz weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań.Współpraca z członkami komisji przetargowej w zakresie dalszych prac nad takimi projektami dokumentów również poprzez aktywne przedstawianie propozycji zastosowania przepisów prawa w celu jak najlepszej realizacji wytycznych dotyczących stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego.Prowadzenie Komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami w celu udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie formalno - prawnym dot. procedury przetargowej w trakcie trwania postępowania przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania Wykonawców. Ocena ofert składanych w prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych weryfikacja złożonej dokumentacji, ocena przedmiotowa i podmiotowa ofert oraz sporządzanie projektów wezwań do Wykonawców. Przedstawianie projektów czynności wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem. Przygotowywanie dokumentacji związanej z wyborem najkorzystniejszej oferty, a także dotyczącej ofert odrzuconych i wykluczonych z postępowania przetargowego. Sporządzenie protokołów postępowania wraz z załącznikami. Udział w pracach Komisji Przetargowej oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej. Służenie radą i pomocą pozostałym pracownikom przy wykonywaniu ich obowiązków w zakresie posiadanej wiedzy, umiejętności i informacji. Przedkładanie propozycji dotyczących zmiany sposobu stosowania instytucji prawnych w stosunku do wcześniej przyjmowanych rozwiązań na podstawie stwierdzonych zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub zmian stanowiska doktryny lub orzecznictwa w zakresie stosowania takich instytucji.
Data publikacji: 2019-01-31
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: CENTRUM ZAKUPÓW DLA SĄDOWNICTWA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Farmaceutów 2, 31-463 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień, oraz innymi aktami prawnymi związanymi z udzielaniem zamówień publicznych. Przygotowanie projektów zarządzeń i wniosków dotyczących wszczynania postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej. Szacowanie wartości przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej. Opracowywanie projektów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i wzorami umów oraz weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań.Współpraca z członkami komisji przetargowej w zakresie dalszych prac nad takimi projektami dokumentów również poprzez aktywne przedstawianie propozycji zastosowania przepisów prawa w celu jak najlepszej realizacji wytycznych dotyczących stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego.Prowadzenie Komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami w celu udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie formalno - prawnym dot. procedury przetargowej w trakcie trwania postępowania przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania Wykonawców. Ocena ofert składanych w prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych weryfikacja złożonej dokumentacji, ocena przedmiotowa i podmiotowa ofert oraz sporządzanie projektów wezwań do Wykonawców. Przedstawianie projektów czynności wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem. Przygotowywanie dokumentacji związanej z wyborem najkorzystniejszej oferty, a także dotyczącej ofert odrzuconych i wykluczonych z postępowania przetargowego. Sporządzenie protokołów postępowania wraz z załącznikami. Udział w pracach Komisji Przetargowej oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej. Służenie radą i pomocą pozostałym pracownikom przy wykonywaniu ich obowiązków w zakresie posiadanej wiedzy, umiejętności i informacji. Przedkładanie propozycji dotyczących zmiany sposobu stosowania instytucji prawnych w stosunku do wcześniej przyjmowanych rozwiązań na podstawie stwierdzonych zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub zmian stanowiska doktryny lub orzecznictwa w zakresie stosowania takich instytucji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2019
Data zakończenia pracy: 15.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, ekonomia-podyplomowe Prawo Zamówień Publicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minmum 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w zakresie zamówień publicznych
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 31.01.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2019
Podobne oferty pracy
Wykonywanie wydruków papeterii , wykonywanie elementów 3 D do zaproszeń i kart okolicznościowych oraz za wykańczanie produktu(różnego rodzaju zdobienia papaterii)
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Głogów (dolnośląskie)
Utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych KMP w Suwałkach: codzienne mycie, zamiatanie, odkurzanie lub froterowanie przydzielonej powierzchni, opróżnianie koszy, wycieranie kurzu z mebli, sprzętów i urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach, codzienne mycie urządzeń sanitarnych, podłóg i ścian, okresowe mycie stolarki okiennej i okien, w razie potrzeby stolarki drzwiowej w sprzątanych rejonach pracy.
Komenda Miejska Policji w Suwałkach - 2017-08-24 - Suwałki (podlaskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
rozmowa z klientem- stały kontakt,planowanie tras,rozliczenie kierowców,współpraca z przewoźnikiem,prowadzenie biura,obsługa programu "Przewozy pasażerskie"
KONICZYNKA Stegemoller Elżbieta - 2016-07-04 - Rychnowy (pomorskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami(praca w środowisku międzynarodowym), przeprowadzanie procesów zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i potrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Bikówek (mazowieckie)
Administracja serwerami i obsługa, zarządzanie sieciami i systemami sieciowymi, obsługa techniczna związana z bieżącym utrzymaniem systemów informatycznych.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2018-08-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, ,świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych, dot. merytorycznie ŚŚR, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych, współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustaw, sporządzanie sprawozdań, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-11-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
-
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2018-02-14 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Poznań (wielkopolskie)
Brak danych
Przedsiębiorstwo Turystyczne "SZOT" Agnieszka Maria Zyzało - 2017-10-23 - Augustów (podlaskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie zleconych prac fizycznych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE "ZAGRODA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Strzyżów (podkarpackie)
POZYSKIWANIE KLIENTÓW I KIEROWCÓW POCHODZENIA UKRAIŃSKIEGO,UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z NIMI,ZAŁATWIANIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z POBYTEM CUDZOZIEMCA W POLSCE.
ARTO-PLUS PUH S.C. J. ROJEK T. STĘPNIEWSKI - 2018-02-07 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Tworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów firmy, zbieranie zamówiń w języku rosyjskim, prowadzenie dokumentacji firmy, utrzymywanie kontaktów z rosyjskojęzycznymi klientami oraz pracownikami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Kraków (małopolskie)
Utrzymanie kontaktów z obecnymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Jasło (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sekretariatu, prowadzenie spraw kadrowych, obsługa organów samorzadowych banku, prowadzenie spraw członkowskich
Bank Spółdzielczy w Pucku - 2018-12-07 - Puck (pomorskie)
Doradztwo w zakresie sprzedaży oferowanych towarów, przygotowanie, załadunek, nadzór nad wysyłką towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Stary Sącz (małopolskie)
WYMAGANIA:- AKTUALNE ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI,- ZDOLNOŚCI MANUALNE,- SZYBKOŚĆ I DOKŁADNOŚĆ W PRACY,- KOMUNIKATYWNOŚĆ,- UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE,- PRAWO JAZDY KAT B.MILE WIDZIANE:- UMIEJĘTNOŚĆ POSŁUGIWANIA SIĘ ELEKTRONARZĘDZIAMI,- DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU,OGÓLNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA PROCES PRZYGOTOWANIA SZKŁA DEKORACYJNEGO- DECOBEL. DO JEJ OBOWIĄZKÓW NALEŻAŁO BĘDZIE M.IN. PRZYGOTOWANIE WYDRUKÓW DO APLIKACJI A TAKŻE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA CAŁY PROCES PRODUKCJI AŻ PO WYDANIE DLA KLIENTA.MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W APLIKACJI FOLII NA POWIERZCHNIE PŁASKIE. OFERUJEMY:- UMOWĘ O PRACĘ,- WYNAGRODZENIE – PODSTAWA + PREMIA,- PRACĘ W SZYBKO ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE,- PRACĘ W MŁODYM ZESPOLE
GRUPA LP Łukasz Pisarek - 2018-08-02 - Rzeszów (podkarpackie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Sulechów (lubuskie)
Nagrywanie filmów, obróbka graficzna, tworzenie materiałów edukacyjnych, prezentacja materiałów edukacyjnych u klienta.
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Sulejówek (mazowieckie)
specjalista ds serwisów i montażu aparatury kontrolno-pomiarowej
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa obecnych klientów oraz pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi, przeprowadzanie spotkań handlowych, profesjonalna obsługa klientów, budowanie pozytywnego wizerunku Spółki
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Kawczyn (wielkopolskie)
upowszechnianie zasad wykorzystywania pomocy finansowej z UE dla wspierania rozwoju obszarów wiejskich, realizacja zadań sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich (SIR) funkcjonującej w ramach Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich tworzenia sieci kontaktów w ramach SIR w województwie, wdrażania nowych rozwiązań oraz dobrych praktyk w zakresie innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich, upowszechnienie wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań w sektorze rolno - spożywczym i na obszarach wiejskich, przygotowanie i rozpowszechniania materiałów informacyjno - promocyjnych dotyczących zasad wspierania rozwoju obszarów wiejskich, udział w organizacji szkoleń dla rolników, współpraca z instytucjami, organizacjami placówkami naukowymi i szkołami rolniczymi
LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO KALSK - 2018-01-10 - Kalsk (lubuskie)
Stały kontakt z klientami rynku niemieckiego, obsługa systemu TRANS, Prowadzenie dokumentacji.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Płock (mazowieckie)
- Naliczanie płac. Wprowadzanie danych do systemu. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej.- Wynagrodzenie: 3500-4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + sporadycznie soboty i niedziele. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane min. 5 lat doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Mile widziana znajomość oprogramowania ASSECO HR. Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Kontakt wstępnie telefoniczny (10:00-14:00) (Tel. 32-352-24-10) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: aleksandra.kroplewska (at) elanor.pl ; ales.kuliha (at) elanor.pl
ELANOR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
- OBSŁUGA KLIENTA INDYWIDUALNEGO I KORPORACYJNEGO- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA BIZNESOWEGO (OD PRZYJĘCIA ZLECENIA , AŻ DO FINALNEGO JEJ ROZLICZENIA)- ROZWIĄZYWANIE BIEŻĄCYCH PROBLEMÓW OPERACYJNYCH- BUDOWANIU RELACJI PARTNERSKICH Z KLIENTAMI- PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ I ICH ROZLICZANIE
TMS AUDIT - 2017-05-19 - Trzebownisko (podkarpackie)
Prace biurowe, zbieranie informacji do projektów, zapoznanie się ze specyfiką wniosków o dofinansowanie. Udział w sporządzaniu wniosków, udział w promocji, pomoc w tworzeniu biznesplanów.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Sadurki (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)