SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ Morąg oferta pracy Centrum Ubezpieczeń W. SOBIECH
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta
Data publikacji: 2016-06-08
Lokalizacja: Morąg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Centrum Ubezpieczeń W. SOBIECH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pomorska 21, 14-300 Morąg, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Morąg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Morąg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: praca w soboty 9-14
Nazwa pracodawcy: Centrum Ubezpieczeń W. SOBIECH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
Pomorska 21, 14-300 Morąg, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ostródzki
Gmina pracodawcy: Morąg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Morąg
Adres strony pracodawcy: e-sobiech.pl
Ulica pracodawcy: Pomorska
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy: ubezpieczenia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Data dodania oferty pracy: 08.06.2016
Oferta pracy ważna do: 08.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
obsługa programu PC Market, obsługa biurowa - fakturowanie, obsługa klienta w sklepie motoryzacyjnym
Koźbiał Andrzej Hurtownia "Syntetic" - 2015-12-01 - Wadowice (małopolskie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, prace związane z handlem i wyrobami, system pracy jednozmianowy, realizacja załozonych planów sprzedaży, praca w godz. 8-16
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Dolny Śląsk Sp. komandytowa - 2017-03-17 - Opole (opolskie)
Sprzedaż produktów rolnych, zakup sprzętu i wyposażenia domowego, współpraca z kontrahentami z Ukrainy i Rosji.Oferta złożona w celu uzyskania informacji starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o lokalny rynek pracy
Adam Guzowski - 2016-07-13 - Strzembowo (mazowieckie)
- zarządzanie dokumentacją dla klientów- zapewnianie zgodności danych pomiędzy dokumentami a systemem elektronicznym- wsparcie administracyjne doradców klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zabierzów (małopolskie)
Zapewnienie utrzymania ciągłości ruchu informatycznego pod wzg. sprzętowym, programowym, dokonywanie aktualizacji i instalacji oprogramowania na serwerach i komputerach, kreowanie zmian programowych optymalizujących pracę we wszystkich komórkach organizacyjnych. Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu IT ewentualnie marketingu i zarządzania o specjalności informatycznej. Mile widziane wykształcenie w zakresie ekonomii oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel. 505 171 895 Krzysztof Kononowicz
LEKS SP. Z O.O. - 2016-11-10 - Sulęcin (lubuskie)
BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM, PRZYGOTOWYWANIE OFERT UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH, OCENA RYZYKA UBEZPIECZENIOWEGO, PRZYGOTOWYWANIE OFERT DO PRZETARGÓW
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. - 2017-05-16 - Rzeszów (podkarpackie)
uczestnictwo w budowie strategii marketingowej firmy, określanie kierunku rozwoju i strategii spółki, analiza rynku, administrowanie stroną internetową spółki.
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-29 - Krupski Młyn (śląskie)
realizacja celów sprzedażowych, bieżąca obsługa klienta, przygotowywanie ofert praz zamówień, współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy
Megabud Michał Michnowicz - 2018-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
ustalenie zapotrzebowania na towar, odpowiedzialność za zamówienia oraz wprowadzanie zakupionego towaru do systemu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa maszyn do produkcji lodów
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Kałęczyn (warmińsko-mazurskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Szwaczka maszynowa
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Łochów (mazowieckie)
obsługa klienta ,budowanie bazy klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Zambrów (podlaskie)
Negocjacje z klientami. Nawiązywanie kontaktu z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa klienta, wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, znajomość obsługi komputera.
A-OTOKA Aldona Ligęska - 2018-06-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
Dociekliwość, wytrwałość, samodzielność i pro aktywność Umiejętność logicznego myślenia i analizy danych.Optymizm i zaangażowanie, Gotowość do częstych wyjazdów służbowych Umiejętność współpracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi z zastosowaniem różnych kanałów komunikacji, w tym kontakty przez telefon. Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.
Vive Textile Recycling Sp.z o.o. - Kielce - 2016-11-09 - Kielce (świętokrzyskie)
Uzupełnianie bazy danych, obsługa strony internetowej i mediów społecznościowych, obsługa programów graficznych, tworzenie ofert katalogów; praca od zaraz; jedna zmiana (8-16); kontakt z pracodawcą e-mailowy.
PREMAR - 2016-03-25 - Słupsk (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników, czynności administracyjno-biurowe, wyjazdy służbowe, tłumaczenia
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Świebodzin (lubuskie)
Obsługa kasy, przygotowywanie i drukowanie faktur, utrzymywanie kontaktu z dostawcami.
Przedsiębiorstwo Handlowe MIELENIEWSCY S.C. Mieleniewski Bogusław, Karol, Cezary - 2017-01-18 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówienia publicznego,sporządzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. euro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2017-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie klatek schodowych. Praca w godzinach porannych, około 3-4 godziny dziennie, min. 80 godzin pracy miesięcznie. Miejsce pracy: okolice ul. Klimasa. Oferta dostepna w sali B. Kontakt z pracodawcą - p. Magda Chudeusz, tel.: 665 626 995.
Marcin Chudeusz MCMSERVICE - 2016-06-24 - Wrocław (dolnośląskie)
profesjonalna obsługa klienta, sprzedaż doradztwo w zakresie stosowanych środków do produkcji rolnej
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Rydzyna (wielkopolskie)
rekrutacja kandydatów, przygotowywanie dokumentacji związanych z zawieraniem stosunkow pracy, obsluga administracyjna biura
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Błonie (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: planowanie i organizacja zakupów surowców do produkcji, wybór najbardziej optymalnych dostawców krajowych i zagranicznych, prowadzenie negocjacji z kluczowymi dostawcami, składanie zamówień, zatwierdzanie dostaw; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, min. 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów najlepiej w firmie produkcyjnej, doświadczenie w kontaktach biznesowych z partnerami zagranicznymi, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera w zakresie Ms Office (szczególnie Excel), wysoka orientacja na osiąganie wyników, zdolności negocjacyjne i analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów, dynamizm, inicjatywa w działaniu, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (niezbędna do realizacji zadań zawodowych)
HYGIENIKA DYSTRYBUCJA SA - 2016-03-25 - Lubliniec (śląskie)
poszukiwanie produktów zgodnie z zapotrzebowaniem, dobór i ocena dostawców, prowadzenie negocjacji cenowych i innych warunków zakupowych, negocjowanie warunków umów handlowych, koordynacja i nadzorowanie terminów dostaw, zapewnienie terminowego i prawidłowego przepływu dokumentów (umowy, zamówienia, faktury), współpraca z klientem zewnętrznym (dostawcy) i wewnętrznym (pracownicy), sporządzanie raportów i analiz rynku dostawców, utrzymywanie kontaktów i doskonalenie relacji z dostawcami oraz wyszukiwanie i porównywanie nowych ofert, sporządzanie zapytań ofertowych, analizowanie ofert i nadzór nad realizacją zamówień, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami polskimi i europejskimi, optymalizacja kosztów w łańcuchu dostaw, kontakt z bieżącymi dostawcami, awizacje oraz nadzór nad terminami dostaw, tworzenie długoterminowych prognoz materiałowych.OFERUJEMY: ciekawy zakres obowiązków, który polega na prowadzeniu procesu zakupów od początku do momentu zawarcia umowy a nawet sprzedaży gotowego produkt, brak monotonii i rutyny w pracy (dlatego wymagamy otwartości w myśleniu i dynamiki w działaniu), możliwość realizacji własnych pomysłów mających wpływ na poprawę funkcjonowania naszej organizacji, pracę w młodym, dynamicznym środowisku, pracę na stanowisku umożliwiającym personalny rozwój zawodowy, stabilne zatrudnienie + system premiowy, pracę w przyjaznej atmosferze, narzędzia służbowe.
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)