SPECJALISTA TREASURY (J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA TREASURY (J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 7 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2015-12-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-001 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA TREASURY (J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.12.2015
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Stanowisko: Specjalista Treasury Stawka:7000,00-7500,00 PLN bruttoMiejsce pracy: WarszawaZmianowość:jedna zmianaRodzaj zatrudnienia:Umowa o pracę na czas nieokreślonyOd Kandydatów oczekujemy: - Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, mile widziana znajomość innych języków europejskich- Min.2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku- Wykształcenia wyższego (Bankowość/Finanse/Księgowość) - Umiejętność budowania pozytywnych relacji na wszystkich poziomach w organizacji międzynarodowej- Samodzielności, terminowości i zmysłu analitycznego. Opis stanowiska: - Otwieranie, zamykanie, aktualizowanie i monitorowanie rachunków bankowych spółki;dodawanie kont na platformie banku internetowego- Kontrola opłat bankowych, wykonywanie umów z bankami, sprawdzanie czy wynegocjowane warunki są spełnione- Kontrola nad realizacją wewnętrznych procesów bankowych - Identyfikacja i realizacja usprawnień procesowych, bieżące prowadzenie dokumentacji procesu- Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji rachunku bankowego, dostarczanie dokumentacji do audytów wewnętrznych i zewnętrznych- Przygotowywanie raportów ad hoc - Wspieranie zarządzania gotówką, prognozowanie środków pieniężnych- Wspieranie administracji kredytu / karty prepaid i zautomatyzowany system raportu wydatkówOferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefit. - możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku, - pracę z wykorzystaniem znajomości języków obcych, - rozwój w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, Zgłoszenia mailowe: rekrutacja (at) hrsystems.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
00-001 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 18.12.2015
Oferta pracy ważna do: 01.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 18.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Analiza rynku i ofert konkurencji-prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku,tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Wielopole (małopolskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami, poszukiwanie nowych klientów oraz prowadzenie procedur windykacji międzynarodowej
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Wyrów (wielkopolskie)
Sprzątanie klatek schodowych i terenów przyległych do budynków. Umowa zlecenie około 67 godzin, dyspozycyjność w godz. 6-10.Proponowany okres zatrudnmienia 3 lataMiejsce pracy: Wrocław wg zleceń, aktualne zlecenie Wrocław ul. Nyska 60.Sala B
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Lublin (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientami; rozpatrywanie reklamacji klientów - wymiana i korekta reklamacyjna; tworzenie reklamacji do dostawców; tworzenie zestawień zwrotów ilościowych - raportów reklamacyjnych; przygotowanie i pakowanie paczek z reklamacjami dla klienta; wyjaśnianie braków zgłaszanych przez klientów; kontaktowanie się z działem handlowym w sprawach reklamacji; inne zadania zlecone;
TelForceOne S.A. - 2018-06-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klientów, sporządzanie dokumentów związanych sprzedażą: faktur, zestawień, raportów dobowych, sprzedaż internetowa
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Tychy (śląskie)
Przeprowadzanie badania posturografii statycznej, dynamicznej, badań pacjentów, uzupełnianie baz danych, udział w przygotowaniu dokmentacji dla celów projektu, współtworzenie publikacji naukowych, udział w konferencjach.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2017-02-22 - Łódź (łódzkie)
Obsługa, naprawa i wykonywanie prac na obrabiarkach typu: tokarki, szlifierki do wałków, otworów, płaszczyzn i narzędzi, wiertarki promieniowe, wytaczarki, strugarki bramowe, frezarki pionowe i poziome, frezarki obwiedniowe, dłutownica fellowsa.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2018-08-03 - Zamość (lubelskie)
Ksiegowanie dokumantów.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Częstochowa (śląskie)
bieżąca obsługa klientów, udzielanie infomacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych, tworzenie baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Nauczyciel praktycznej nauki zawodu
Zamojskie Centrum Edukacji Enigma - 2016-11-18 - Zamość (lubelskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Problemy zgłaszane przez klientów. Lubricant Service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Kraków (małopolskie)
Obsługa szkoleń IT. Naprawa gniazd, matryc, klawiatur, płyt głównych wnotebookach. Szkolenie oraz praktykowanie spawania plastiku. Czytanieschematów elektronicznych i diagnostyka układów półprzewodnikowych.Odzyskiwanie danych z uszkodzonych dysków twardych. Usługi informatycznedla firm. Naprawa oprogramowania komputerowego. Rozwiązywanieproblemów informatycznych Migracje baz danych. Projektowanie i wdrażanierozwiązań informatycznych. Bezpieczeństwo informatyczne w praktyce.Obsługa narzędzi specjalistycznych serwisu komputerowego. Praca w godz. 9-17
LOGIC SOFT-Przedsiębiorstwo Informatyczne - 2015-12-09 - Opole (opolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów krajowych, przygotowywanie umów, zleceń i zamówień, dbanie o dobre imię firmy, dbanie o obsługiwany punkt handlowy.
MAJA PLUS PIOTR SZREJDER - 2018-02-12 - Głuchowo (wielkopolskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie średnie zawodowe budowlane, staz pracy min. 2 lata, przygotowywanie koryta drogi pod nawierzchnię, wyznaczanie profilu, mechaniczne rodzielanie warstw, dyspozycyjność,
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Radzymin (mazowieckie)
1.doradztwo zawodowe prowadzone indywidualnie i grupowo, w tym m.in.: wsparcie w zakresie wejścia/powrotu na rynek pracy, przeprowadzanie analizy predyspozycji zawodowych, opracowanie profili kompetencyjnych, diagnozowanie barier oraz trudności w znalezieniu zatrudnienia, wsparcie w przygotowywaniu dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych, spotkania z pracodawcami, wizyty studyjne u potencjalnych pracodawców, doradztwo w sprawie wyboru szkoły, 2.prowadzenie indywidualnej dokumentacji uczestników, 3.udział w pracach Interdyscyplinarnego Zespołu Wspierania Rodziny, 4.współpraca z pracownikiem socjalnym, oraz innymi specjalistami świadczącymi usługi społeczne na rzecz podopiecznych, 5.inne bieżące zadania związane z specyfiką stanowiska. Umowa od 01.10.2018 do 31.12.2020; godziny pracy: 7.30- 15.30; zadaniowy system czasu pracy
CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W USTCE - 2018-09-10 - Ustka (pomorskie)
opieka nad zwierzetami hodowlanymi,uprawa roli
EMABO Waldemar Ślebioda - 2017-02-08 - Sepno (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
gospodarka magazynowa, prace montażowe, gospodarcze, reklamacja, serwis, dostawy składanie.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Chojnów (dolnośląskie)
Ubezpieczenia (pośrednictwo finansowe) bezpośredni kontakt z klientem, oferowanie produktów ubezpieczeniowych, finansowych, udział w szkoleniach produktowych, wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umowy. Wymagane wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów pakietu OFFICE, odporność na stres, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych.Po kontakcie telefonicznym konieczność dostarczenia na rozmowę kwalifikacyjną cv i listu motywacyjnego
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Łódź (łódzkie)
Oferta z środków PFRON dla osoby posiadającej orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, zamieszkałej w mieście Nowym Sączu. Planowanie i wdrażanie strategii i metod promocji; budowanie pozytywnego wizerunku firmy; inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań sprzedażowych; sporządzanie raportów o raz statystyk sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
. wykonywanie zadań związanych z zatrudnieniem i polityką kadrową Muzeum w tym: sporządzanie umów, aneksówdo umowy, porozumień, wystawianie świadectw pracy i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem' sporządzaniesprawozdań z zakresu zadań realizowanych przez Kadry,. prowadzenie statystyki zatrudnienia,' prowadzenie i kontrolaewidencji czasu pracy,. prowadzenie dokumentacji stażystów,. prowadzenie dokumentacji pracowników zatrudnionych wramach Agencji Pracy Tymczasowej,' prowadzenie samochodu kat. B.
PAŃSTWOWE MUZEUM AUSCHWITZ-BIRKENAU W OŚWIĘCIMIU - 2016-11-23 - Oświęcim (małopolskie)
Mompleksowa obsługa sprzedaży systemów kominowychw programie OPTIMA. Oferta dostępna w sali F, D. Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 346 53 41 lub e-mail: biuro (at) umet.pl.
UMET Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Iwiny (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej. Prowadzenie akt osobowych . Sporządzanie wniosków do PUP, PFRON i deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS.
ICF Wood Paweł Fąfara - 2017-04-03 - Czudec (podkarpackie)
Praca jako pomocnik wulkanizatora, mechanika
AUTO-HANDEL SKUP ZŁOMU KIERLEWICZ WIESŁAW Osipy Lepertowizna - 2017-03-13 - Osipy-Lepertowizna (podlaskie)