SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Częstochowa oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: Ksiegowanie dokumantów.

Data publikacji: 2017-04-24

Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Ksiegowanie dokumantów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Min. 5 lat doświadczenia w księgowości, znajomość ustawy o rachunkowości i finansach.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Częstochowa

Gmina pracodawcy: Częstochowa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Częstochowa

Ulica pracodawcy: Szymanowskiego

Numer budynku pracodawcy: 15

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 24.04.2017

Oferta pracy ważna do: 24.05.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENYPRACYREFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 1 146,79 PLN

Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 3 000 PLN

Analiza rynku pracy, wykorzystanie wszystkich dostępnych źródeł oraz narzędzi rekrutacyjnych, współpraca z menadżerami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, odpowiedzialność za całość procesu rekrutacyjnego (przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń, selekcja CV, wywiady telefoniczne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie raportów z poszczególnych etapów rekrutacji), aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku (direct search), odpowiedzialność za działania z obszaru Employer Branding.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2016-11-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I LOGISTYKI - od 3 000 PLN

utrzymanie ciągłosci produkcji poprzez zapewnienie dostepności materiału i surowców na magazynie, utrzymanie pozytywnej współpracy ze wszystkimi działami produkcyjnymi, a w szczególności z Planistą, Kierownikiem Produkcji oraz Działem technologicznym, dokonywanie wycen materiałów i surowców, negocjacja cen, poszukiwanie nowych dostawców, utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami, reprezentowanie i promowanie firmy, jej wartości, kultury i interesów, dbałość o powierzony majątek spółki, godne reprezentowanie imienia firmy.
KONSMETAL sp. z o.o. - 2016-12-23 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

Zapoznanie się z dzialnością firmy i przepisami BHP, zapoznanie się z obiegiem dokumentóww firmie, obsługa programów komputerowych i systemów magazynowych, obsługa urzadzeń biurowych wykorzystywanych na zajmowanym stanowisku pracy. Przyjmowanie towarów,sprawdzanie zgodności z zamówieniem,wystawianie dokumentów magazynowych, przygotowywanie zamówień zgodnie z planami oraz wydawanie towarów kontrahentom, obsługa kasy fiskalnej, pomoc w sporzadzniu zestawień sprzedażowych.Zapoznanie z asortymentem materiałów budowlanych oraz narzędzi oferowanych przez hurtownie, bieżąca kontrola stanów magazynowych;zgłaszanie zapotrzebowania na materiały i narzędzia.Zapoznanie się z zasadami prowadzenia inwentryzacji. Zapoznanie z obsługą wózna widłowego.Stała współpraca z kierownikiem robót budowlanych w zakresie zaopatrzenia w materiały i narzędzia.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łuków (lubelskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW - do 2 000 PLN

1. Tworzenie standardów, procedur i wzorów dokumentacji projektowej, w tym dokumentacji związanej z realizacją zamówień w projektach.2. Nadzór nad zgodnością realizacji projektu z obowiązującymi wytycznymi i przepisami prawa krajowego i unijnego. 3. Monitorowanie przebiegu finansowego i rzeczowego projektu zgodnie z wymaganiami instytucji udzielających dotacji.4. Przygotowywanie, pozyskiwanie i weryfikacja dokumentów dotyczących rozliczanych projektów5. Przygotowywanie opisów dokumentów księgowo-kadrowych zgodnie z wytycznymi6. Współpraca z klientami w zakresie realizacji i rozliczania projektów oraz bieżące konsultacje w zakresie rozliczeń finansowych projektów klientów 7. Sprawozdawczość przebiegu rzeczowego i finansowego projektu8. Przygotowanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez Instytucje Pośredniczące9. Aktualizacja wiedzy w zakresie zmiany przepisów regulujących zasady postępowań o dofinansowanie i rozliczanie przyznanych projektów.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

samodzielne stanowisko -prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie płac.Praca sklep Intermarche Gniezno
"RONDA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Gniezno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 5 000 PLN

aktywna sprzedaż mebli metalowych, tworzenie ofert handlowych, poszukiwanie nowych klientów, kontakt z klientami, wprowadzanie zamówień,
Bakpol S.C. - 2018-06-20 - Murowana Goślina (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 2 200 PLN

pozyskiwanie nowych dostawców, utrzymywanie relacji z klientami, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, kontakt z klientami w sprawach handlowych, optymalizacja kosztów dostaw, od poniedziałku do piatku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Raszyn (mazowieckie)

KIEROWCA KAT. B - od 3 493 PLN

Przewóz towarów do zakładów i hurtowni
F.H.U. AD-BAR ADAM TALAGA - 2017-08-24 - Mała Wieś (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

wykonywanie zleconych prac biurowych, układnie i wpinanie dokumentów sprzedaży, weryfikacja dokumentów, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

przygotowywanie posiłków
PHU MIKA S.C. Michał Udziela, Leszek Papież - 2016-12-08 - Kowalów (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO - MARKETINGOWYCH - od 2 500 PLN

obsługa sekretariatusprawy marketingowe
MARINE TECHNOLOGIES SP. Z O.O. - 2018-01-12 - Miastko (pomorskie)

SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII - od 2 000 PLN

www.rzeszow.so.gov.plMiejsce wykonywania pracy : Opiniodawczy zespół sądowych specjalistów w Rzeszowie .
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2016-04-01 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KAD I PŁAC(NR 1403) - od 2 100 PLN

- naliczanie wynagrodzeń dla pracowników- znajomość programu płatnik- rozliczanie czasu pracy kierowców- mile wdziana znajomość programu Comarch Optima
MACIEJ LEWANDOWSKI - 2018-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA - od 2 500 PLN

Kontrola i nadzór nad produkcją mas bitunicznych
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2016-02-08 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 2 000 - 3 000 PLN

obsługa zamówień sklepu internetowego, kontakt zklientami sklepu, przekazywanie dokumentów do druku i ich konwertowaniew programach graficznych, ,obsługa programów biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 700 PLN

wyksz.min. średnie, preferowane logistyk, kilkuletni staż pracy w dziale logistyki, zakupów lub sprzedaży;koordynacja procesów realizacji zamówień, profesjonalny kontakt z klientami i dostawcami, bardzo dobra organizacja pracy włanej i pracy w zespole;
Wytwórnia Pasz i Koncentratów TASOMIX - 2016-04-19 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

analiza rynku, pozyskiwanie klientów, utrzymywania kontaktów z klientami, tworzenie ofert handlwoych, negocjacje
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Żory (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Oława (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ROZLICZEŃ - od 2 100 PLN

przygotowywanie dokumentów do księgowości, odbieranie poczty
"VAR-MONT" Sławomir Mularczyk - 2018-09-05 - Sosnowiec (śląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA W SALONIE MEBLOWYM - od 2 042 PLN

Obsługa klienta w salonie meblowym. Praca na pełny etat, możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze, również na umowę zlecenie. Godziny pracy do ustalenia. Pracodawca oferuje pracę w miłym gronie, z możliwością rozwoju i awansu.
Góralczyk Zofia Marcela Meble - MG - 2017-07-24 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO-PROMOCYJNYCH I WSPÓŁPRACY - do 2 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji biura, działania promocyjne organizacji, nawiązywanie współpracy.
Stowarzyszenie "Euro-Country" - 2016-10-12 - Polska Cerekiew (opolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY/ PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

* pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych* przygotowanie ofert handlowych,wyceny* odbywanie spotkań handlowych* koordynacja relacji ze stałymi klientami, budowanie baz danych oraz ich aktualizacja* identyfikacja potrzeb klientów
CK Stolarka Tomasz Ciskowski - 2017-02-17 - Leśniewo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - do 2 100 PLN

obsługa firmy w zakresie usług spedycyjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 2 500 PLN

•realizacja procesu zakupów towarów zgodnie z założoną strategią Firmy,•poszukiwanie nowych dostawców komponentów,•kreowanie polityki handlowej firmy poprzez negocjowanie warunków zakupu i dostaw,•analiza stanów magazynowych,•budowanie trwałych relacji z dostawcami materiałów,•prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami,•sporządzanie oraz weryfikacja zapytań ofertowych,•nadzór nad dokumentacją związaną z procesami zakupowymi ,•odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia.
Elbrox Henryka Bobińska Operator Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS.ROZLICZEŃ - od 2 500 PLN

Analiza przejściowych świadectw płatności, analiza i raportowanie finansowe, weryfikacja i sporządzanie kosztorysów
MGGP SA - 2017-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. TESTOWANIA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH - od 8 000 PLN

Tworzenie i nadzór zorganizowanego procesu zmian w zakresie testowania systemów w środowisku IT, identyfikacja możliwości wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań w obszarze nowych technologi i procesów metodą IQ, wsparcie użytkjowników systemów informatycznych, przygotowywanie raportów oraz budowanie silnych relacji z kadrą zarządzającą.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI I OBSŁUGI KLIENTA - od 1 900 PLN

KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ DOT. PROMOCJI POWIERZONEGO PROJEKTU, NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI, STWORZENIE I ZARZĄDZANIE STRONĄ FIRMOWĄ NA PORTALU FACEBOOK.PL, PROWADZENIE BLOGA ZAWIERAJĄCEGO INFORMACJE POWIĄZANE Z USŁUGAMI FIRMY, TWORZENIE NOTATEK PRASOWYCH I ICH PUBLIKOWANIE, STWORZENIE I AKTUALIZACJA PROCEDURY TWORZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH, REALIZACJA KAMPANII MARKETINGOWYCH, KONTAKT Z PRASĄ I BLOGERAMI, KONTAKT Z KLIENTAMI ZE STANÓW ZJEDNOCZONYCH, ROSJI, UKRAINY, POLSKI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-MARKETING LUB POKREWNE, UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM, TWORZENIE I PROWADZENIE KAMPANII MARKETINGOWYCH I PROMOCYJNYCH, PRAWO JAZDY KAT.B, 2 LATA DOŚWIADCZENIA W PRACY W AGENCJI REKLAMOWEJ JAKO KIEROWNIK PROJEKTU, PRACA NA STANOWISKU OBEJMUJĄCYM ZARZĄDZANIE RELACJIAMI Z MEDIAMI, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW: ANGIELSKIEGO,ROSYJSKIEGO, UKRAINSKIEGO, POLSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO;
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)