SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Częstochowa oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Ksiegowanie dokumantów.
Data publikacji: 2017-04-24
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Ksiegowanie dokumantów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Min. 5 lat doświadczenia w księgowości, znajomość ustawy o rachunkowości i finansach.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 24.04.2017
Oferta pracy ważna do: 24.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)
Analiza rynku pracy, wykorzystanie wszystkich dostępnych źródeł oraz narzędzi rekrutacyjnych, współpraca z menadżerami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, odpowiedzialność za całość procesu rekrutacyjnego (przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń, selekcja CV, wywiady telefoniczne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie raportów z poszczególnych etapów rekrutacji), aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku (direct search), odpowiedzialność za działania z obszaru Employer Branding.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2016-11-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
utrzymanie ciągłosci produkcji poprzez zapewnienie dostepności materiału i surowców na magazynie, utrzymanie pozytywnej współpracy ze wszystkimi działami produkcyjnymi, a w szczególności z Planistą, Kierownikiem Produkcji oraz Działem technologicznym, dokonywanie wycen materiałów i surowców, negocjacja cen, poszukiwanie nowych dostawców, utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami, reprezentowanie i promowanie firmy, jej wartości, kultury i interesów, dbałość o powierzony majątek spółki, godne reprezentowanie imienia firmy.
KONSMETAL sp. z o.o. - 2016-12-23 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie się z dzialnością firmy i przepisami BHP, zapoznanie się z obiegiem dokumentóww firmie, obsługa programów komputerowych i systemów magazynowych, obsługa urzadzeń biurowych wykorzystywanych na zajmowanym stanowisku pracy. Przyjmowanie towarów,sprawdzanie zgodności z zamówieniem,wystawianie dokumentów magazynowych, przygotowywanie zamówień zgodnie z planami oraz wydawanie towarów kontrahentom, obsługa kasy fiskalnej, pomoc w sporzadzniu zestawień sprzedażowych.Zapoznanie z asortymentem materiałów budowlanych oraz narzędzi oferowanych przez hurtownie, bieżąca kontrola stanów magazynowych;zgłaszanie zapotrzebowania na materiały i narzędzia.Zapoznanie się z zasadami prowadzenia inwentryzacji. Zapoznanie z obsługą wózna widłowego.Stała współpraca z kierownikiem robót budowlanych w zakresie zaopatrzenia w materiały i narzędzia.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łuków (lubelskie)
1. Tworzenie standardów, procedur i wzorów dokumentacji projektowej, w tym dokumentacji związanej z realizacją zamówień w projektach.2. Nadzór nad zgodnością realizacji projektu z obowiązującymi wytycznymi i przepisami prawa krajowego i unijnego. 3. Monitorowanie przebiegu finansowego i rzeczowego projektu zgodnie z wymaganiami instytucji udzielających dotacji.4. Przygotowywanie, pozyskiwanie i weryfikacja dokumentów dotyczących rozliczanych projektów5. Przygotowywanie opisów dokumentów księgowo-kadrowych zgodnie z wytycznymi6. Współpraca z klientami w zakresie realizacji i rozliczania projektów oraz bieżące konsultacje w zakresie rozliczeń finansowych projektów klientów 7. Sprawozdawczość przebiegu rzeczowego i finansowego projektu8. Przygotowanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez Instytucje Pośredniczące9. Aktualizacja wiedzy w zakresie zmiany przepisów regulujących zasady postępowań o dofinansowanie i rozliczanie przyznanych projektów.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
samodzielne stanowisko -prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie płac.Praca sklep Intermarche Gniezno
"RONDA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Gniezno (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż mebli metalowych, tworzenie ofert handlowych, poszukiwanie nowych klientów, kontakt z klientami, wprowadzanie zamówień,
Bakpol S.C. - 2018-06-20 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych dostawców, utrzymywanie relacji z klientami, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, kontakt z klientami w sprawach handlowych, optymalizacja kosztów dostaw, od poniedziałku do piatku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Raszyn (mazowieckie)
Przewóz towarów do zakładów i hurtowni
F.H.U. AD-BAR ADAM TALAGA - 2017-08-24 - Mała Wieś (małopolskie)
wykonywanie zleconych prac biurowych, układnie i wpinanie dokumentów sprzedaży, weryfikacja dokumentów, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie posiłków
PHU MIKA S.C. Michał Udziela, Leszek Papież - 2016-12-08 - Kowalów (lubuskie)
obsługa sekretariatusprawy marketingowe
MARINE TECHNOLOGIES SP. Z O.O. - 2018-01-12 - Miastko (pomorskie)
www.rzeszow.so.gov.plMiejsce wykonywania pracy : Opiniodawczy zespół sądowych specjalistów w Rzeszowie .
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2016-04-01 - Rzeszów (podkarpackie)
- naliczanie wynagrodzeń dla pracowników- znajomość programu płatnik- rozliczanie czasu pracy kierowców- mile wdziana znajomość programu Comarch Optima
MACIEJ LEWANDOWSKI - 2018-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola i nadzór nad produkcją mas bitunicznych
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2016-02-08 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
obsługa zamówień sklepu internetowego, kontakt zklientami sklepu, przekazywanie dokumentów do druku i ich konwertowaniew programach graficznych, ,obsługa programów biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)
wyksz.min. średnie, preferowane logistyk, kilkuletni staż pracy w dziale logistyki, zakupów lub sprzedaży;koordynacja procesów realizacji zamówień, profesjonalny kontakt z klientami i dostawcami, bardzo dobra organizacja pracy włanej i pracy w zespole;
Wytwórnia Pasz i Koncentratów TASOMIX - 2016-04-19 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
analiza rynku, pozyskiwanie klientów, utrzymywania kontaktów z klientami, tworzenie ofert handlwoych, negocjacje
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Żory (śląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Magnuszew (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Oława (dolnośląskie)
przygotowywanie dokumentów do księgowości, odbieranie poczty
"VAR-MONT" Sławomir Mularczyk - 2018-09-05 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa klienta w salonie meblowym. Praca na pełny etat, możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze, również na umowę zlecenie. Godziny pracy do ustalenia. Pracodawca oferuje pracę w miłym gronie, z możliwością rozwoju i awansu.
Góralczyk Zofia Marcela Meble - MG - 2017-07-24 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji biura, działania promocyjne organizacji, nawiązywanie współpracy.
Stowarzyszenie "Euro-Country" - 2016-10-12 - Polska Cerekiew (opolskie)
* pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych* przygotowanie ofert handlowych,wyceny* odbywanie spotkań handlowych* koordynacja relacji ze stałymi klientami, budowanie baz danych oraz ich aktualizacja* identyfikacja potrzeb klientów
CK Stolarka Tomasz Ciskowski - 2017-02-17 - Leśniewo (pomorskie)
obsługa firmy w zakresie usług spedycyjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bytom (śląskie)
•realizacja procesu zakupów towarów zgodnie z założoną strategią Firmy,•poszukiwanie nowych dostawców komponentów,•kreowanie polityki handlowej firmy poprzez negocjowanie warunków zakupu i dostaw,•analiza stanów magazynowych,•budowanie trwałych relacji z dostawcami materiałów,•prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami,•sporządzanie oraz weryfikacja zapytań ofertowych,•nadzór nad dokumentacją związaną z procesami zakupowymi ,•odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia.
Elbrox Henryka Bobińska Operator Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Analiza przejściowych świadectw płatności, analiza i raportowanie finansowe, weryfikacja i sporządzanie kosztorysów
MGGP SA - 2017-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie i nadzór zorganizowanego procesu zmian w zakresie testowania systemów w środowisku IT, identyfikacja możliwości wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań w obszarze nowych technologi i procesów metodą IQ, wsparcie użytkjowników systemów informatycznych, przygotowywanie raportów oraz budowanie silnych relacji z kadrą zarządzającą.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Kraków (małopolskie)
KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ DOT. PROMOCJI POWIERZONEGO PROJEKTU, NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI, STWORZENIE I ZARZĄDZANIE STRONĄ FIRMOWĄ NA PORTALU FACEBOOK.PL, PROWADZENIE BLOGA ZAWIERAJĄCEGO INFORMACJE POWIĄZANE Z USŁUGAMI FIRMY, TWORZENIE NOTATEK PRASOWYCH I ICH PUBLIKOWANIE, STWORZENIE I AKTUALIZACJA PROCEDURY TWORZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH, REALIZACJA KAMPANII MARKETINGOWYCH, KONTAKT Z PRASĄ I BLOGERAMI, KONTAKT Z KLIENTAMI ZE STANÓW ZJEDNOCZONYCH, ROSJI, UKRAINY, POLSKI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-MARKETING LUB POKREWNE, UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM, TWORZENIE I PROWADZENIE KAMPANII MARKETINGOWYCH I PROMOCYJNYCH, PRAWO JAZDY KAT.B, 2 LATA DOŚWIADCZENIA W PRACY W AGENCJI REKLAMOWEJ JAKO KIEROWNIK PROJEKTU, PRACA NA STANOWISKU OBEJMUJĄCYM ZARZĄDZANIE RELACJIAMI Z MEDIAMI, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW: ANGIELSKIEGO,ROSYJSKIEGO, UKRAINSKIEGO, POLSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO;
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)