SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI Bolesławiec oferta pracy BADER Polska Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Analiza rynku pracy, wykorzystanie wszystkich dostępnych źródeł oraz narzędzi rekrutacyjnych, współpraca z menadżerami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, odpowiedzialność za całość procesu rekrutacyjnego (przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń, selekcja CV, wywiady telefoniczne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie raportów z poszczególnych etapów rekrutacji), aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku (direct search), odpowiedzialność za działania z obszaru Employer Branding.
Data publikacji: 2016-11-18
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: BADER Polska Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mostowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza rynku pracy, wykorzystanie wszystkich dostępnych źródeł oraz narzędzi rekrutacyjnych, współpraca z menadżerami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, odpowiedzialność za całość procesu rekrutacyjnego (przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń, selekcja CV, wywiady telefoniczne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie raportów z poszczególnych etapów rekrutacji), aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku (direct search), odpowiedzialność za działania z obszaru Employer Branding.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: psychologia, socjologia
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość SAP
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu Word
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu Excel
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe-HR, psychologia, socjologia. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z rekrutacją. Doświadczenie w rekrutacji pracowników, wiedza z zakresu metod poszukiwania kandydatów, samodzielność w działaniu i gotowość do realizacji postawionych celów, ogólna orientacja w przepisach związanych z zatrudnieniem pracowników, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, tj. komunikatywność, zdolność dopasowywania się do dynamicznej sytuacji, umiejętność proponowania nowych rozwiązań, łatwość nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji, elastyczność, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego/angielskiego, bardzo dobra znajomość programów komputerowych EXEL i Word, mile widziana znajomość SAP. Prawo jazdy kat.B.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: BADER Polska Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Mostowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv i list motywacyjny należy przeslać na adres: praca (at) bader-leather.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Mostowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: ankieta/2010
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 18.11.2016
Oferta pracy ważna do: 02.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. rozliczenia produkcjiJedna zmiana: od 8-16.
BATISTA Spółka z o. o. - Sp.K. - 2016-11-17 - Mielec (podkarpackie)
obsługa procesu sprzedaży,kreacje graficzne
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Wieliczka (małopolskie)
administrowanie lokalną sieciąkomputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działąniakomputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie realizacji procesów transportowych
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych
Andrzej Kondrat Complex Centrum Ubezpieczeń - 2018-02-13 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Uciechów (dolnośląskie)
kontakt z klientami polskimi i ze wschodu. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Super Power Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Pęcice (mazowieckie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe z zakresu animacji kultury, promocji, marketingu; 3 lata stażu pracy; doświadczenie w pracy w zakresie organizacji wydarzeń popularnonaukowych, kulturalnych, promocyjnych/poparte referencjami lub innymi dokumentami; wiedza z zakresu administracji, wiedza z zakresu finansów; znajomość social mediów; prawo jazdy kat.B; dobra organizacja pracy własnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-07-19 - Gliwice (śląskie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-06-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- wsparcie wychowawcy, - poznanie organizacji, zadań i zasad funkcjonowania HP w Opolu, - wsparcie wychowawcy w organizowaniu wychowawnkom zajęć pozalekcyjnych, - pomoc w prowadzeniu dokumentacji wychowawczej, - udział w przedsięwzięciach i zadaniach realizowanych przez HP w Opolu
OPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-02-16 - Opole (opolskie)
naprawa uszkodzonych chodników i parkingów, układanie kostki brukowej i krawężników na chodnikach i parkingach, malowanie ławek ustawionych na terenie parków i skwerów, przycinanie drzewek, pielenie rabat kwiatowych, prace ogrodniczo porządkowe (porządkowanie parków), prace pielęgnacyjne terenów zielonych skwerki i trawniki, bieżące utrzymanie w czystości i porządku skwerów, rabat i trawników (koszenie trawników, nawożenie i pielenie), zamiatanie terenów gminnych chodniki i place.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Olszyna (dolnośląskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych, - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny 2 miesięczny, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony po pomyślnym okresie próbnym, b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: 10 stycznia 2016 r., d) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, e) częstotliwość wyjazdów służbowych: w miarę potrzeb Pracodawcy, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkoleń w nieprzekraczalnym terminie do 27 grudnia 2016 r. do godz. 14:00. Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.00.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 w. 16. Oferta dostępna w sali E, C.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie archiwum zakładowego, opracowywanie harmonogramu zdawania dokumentacji archiwalnej (kat. A) i niearchiwalnej (kat. B) do archiwum zakładowego; przejmowanie dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej z poszczególnych komórek organizacyjnych Oddziału zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem; przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji; przygotowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo Archiwum Państwowego; sporządzanie sprawozdawczości z zakresu archiwum zakładowego; doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją; prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oddziału regionalnego i placówek terenowych
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2016-11-03 - Poznań (wielkopolskie)
1. Obsługa administracyjna biura;2. Ewidencja dokumentów oraz korespondencji.
Łukasz Ajchsztet P.P.H.U. "LAMPEX BIS" - 2016-06-15 - Budzyń (wielkopolskie)
poszukiwanie nowych kontaktów handlowych, współpraca z obecnymi kontrahentami głównie z zgranicy, pilotowanie dostaw do klientów, doradzanie klientom, wyjazdy służbowe
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie i koordynowanie inwestycji i remontów realizowanych przez Nadleśnictwo w zakresie infrastruktury budowlanej, monitorowanie realizacji prowadzonych remontów i inwestycji (w wymiarze rzeczowym i finansowym) w odniesieniu do planów rocznych, udział w opracowaniu planów rzeczowych i finansowych inwestycji i remontów, prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z przeglądami okresowymi,nadzór nad zagadnieniami związanymi z utrzymaniem infrastruktury (prowadzenie oraz organizowanie zadań z zakresu robót budowlanych), wykonywanie i sprawdzanie kosztorysów inwestorskich, udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej dotyczącej inwestycji i remontów, zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych.
Nadleśnictwo Wichrowo - 2016-09-16 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie dokumentów do ZUS i Urzędu Skarbowego, sporządzanie raportów wewnętrzynych, rekrutacja i zatrudnianie nowych pracowników
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Mława (mazowieckie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Białystok (podlaskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami.
GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna - 2018-01-15 - Łobez (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, raportów dla klientów z Chin, zawieranie kontraktów handlowych, rozwijanie sieci sprzedaży na rynku chińskim
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace porządkowe w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Rytro (małopolskie)
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa.Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rozwijanie kontaktów handlowych z istniejącymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów w kraju i zagranicą,aktywne pozyskiwanie nowych rynków zagranicznych, negocjacie handlowe zapewnienie wsparcia klienta oraz budowanie długofalowych kontaktów biznesowych, realizacja założonych planów sprzedaży,kompleksowa realizacja procesu sprzedaży: konstruowanie, prezentacja ofert, realizacja celów zgodnie z założeniami firmy,przygotowanie dokumentacji rejestracyjnej dla produktów na rynkach zagranicznych.WYMAGANIA: wykształcenie: średnie /wyższe dobra znajomośc j. angielskiego,zdolności analityczne oraz organizacyjne, dobra znajomość MS Office. KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 508 382 505
REH4MAT Sławomir Wroński - 2017-08-10 - Widna Góra (podkarpackie)
Sprzedaż artykułów zoologicznych przez telefon, utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z kontrahentami. Prowadzenie dokumentacji handlowej, współpraca z promotorami.Wymagania: wykształcenie min. średnie, staż pracy ok. 2 lata doświadczenie w pracy z klientami- sprzedaż, język angielski, dodatkowy atut, obsługa komputera, mile widziane doświadczenie w branży zoologicznej.
B&T Hurtownia Zoologiczna Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Błonie (dolnośląskie)
-sporządzanie list płac,-rozliczanie ZUS i US,PFRON,-wystawianie różnorodnych druków i zaświadczeń dot.zatrudnienia i wynagradzania pracowników,-przygotowywanie danych do sprawozdań GUS,-przygotowywanie danych do arkusza organizcji,SIO,planów finansowych itp.-inne czynności zlecone przez Dyrektora
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Olsztynie - 2017-04-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie zajęć z zakresu przedmiotu- Edkacja dla Bezpieczeństwa
SZKOŁA PODSTAWOWA W PALIKIJACH - 2018-08-03 - Palikije Pierwsze (lubelskie)
obsługa procesu wynajmu samochodów
E-ma Władysław Czekaj - 2016-12-29 - Kraków (małopolskie)
Praca w dziale logistyki, kontakt z kontrahentami, przyjmowanie zamówień i wprowadzanie do systemu, uzupełnianie danych klientów, obsługa spedycyjna, wprowadzanie faktur zakupowych, PZ, generowanie faktur, windykacja, ewidencja towarowa, zgodności magazynowe, współpraca z magazynem, przyjęcia towarowe.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-01-08 - Rokocin (pomorskie)