SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ Mogilno oferta pracy INSUR INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: organizowanie szkoleń planowanie oraz monitorowanie a także rozliczanie szkoleń
Data publikacji: 2020-08-10
Lokalizacja: Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: INSUR INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 4, 88-300 Mogilno, powiat: mogileński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizowanie szkoleń planowanie oraz monitorowanie a także rozliczanie szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mogilno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mogileński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0409
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mogilno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2020
Data zakończenia pracy: 31.03.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
INSUR INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5571605957
danePracodawcy_regon: 093116782
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 4, 88-300 Mogilno, powiat: mogileński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: mogileński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0409
Gmina pracodawcy: Mogilno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Mogilno
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929428
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: ubezpieczenia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242403
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|426
Data dodania oferty pracy: 10.08.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c68548a1bba241e4a6837074e8cb859d
Podobne oferty pracy
wypełnianie dokumentacji, obsługa kasy fiskalnej
DELIKATESY ILONA JOLANTA KWIATKOWSKA - 2016-08-01 - Wąchock (świętokrzyskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie zadań w zakresie przeprowadzania zamówień usług, robót i dostaw w Projekcie, - monitoring realizacji umów zawartych w Projekcie, - wykonywanie prac mających na celu wyłonienie wykonawców usług/dostaw na potrzeby Projektu, - prawidłowe wyspecyfikowanie, nadzór nad realizacją i odbiór usług/dostaw dla Projektu, - współpraca ze specjalistą ds. promocji projektu w zakresie realizacji zadań PR, - współpraca z zespołem projektowym w celu opracowywania raportów, - współpraca z kancelarią prawną świadczącą usługi na rzecz Instytutu Badawczego Leśnictwa, - monitorowanie i nadzorowanie udostępniania danych projektowych dla Interesariuszy Projektu, - prowadzenie, organizowanie, nadzorowanie i kontrola prawidłowości sporządzania dokumentacji Projektu we współpracy z zespołem projektowym, - sporządzanie dokumentów formalnych związanych z realizacją zadań projektowych, - inne prace administracyjne związane z prowadzeniem Projektu LIFE+, - współpraca z Beneficjentami Programu LIFE w zakresie powierzonych obowiązków, - udział w szkoleniach związanych z powierzonymi obowiązkami, - wsparcie Biura Projektu w wykonywaniu prac administracyjnych oraz wykonywanie pozostałych zadań zleconych przez przełożonych.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2019-03-25 - Raszyn (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień i ich rejestracja, wystawianie dokumentów wysyłkowych
GRZEGORZ MORDALSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI CHŁODNICZEJ PRZETWÓRSTWA ROLNO-SPOŻYWCZEGO "ANITA" - 2019-02-19 - Działoszyn (łódzkie)
- pozyskiwanie klientów
MICHAŁ Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Krzysztof Targoński - 2016-08-02 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
zapewnienie prawidłowych rozliczeń Vat oraz wsparcie działań w księgowaniu kosztów i gospodarki magazynowej, prowadzenie rozliczeń, uzgadanianie i rejestrowanie VAt, sporządzanie deklaracji Vat/Intrastat, koordynacja plików JPK VAT, księgowanie w zakresie Vat, ksiegowanie faktur zakupu, kosztowych i magazynowych, uzgadnianie gospodarki magazynowej, ksiegowanie rezerw i innych poleceń księgowania
MLECZARNIA "TUREK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-14 - Turek (wielkopolskie)
Przygotowywanie raportów i sprawozdań kadrowo-płacowych, przygotowywanie zestawień składników wynagrodzeń i ich pochodnych, analizy kadrowo-płacowe raportów w zakresie zatrudnienia i kosztów płacy, analizy w zakresie zarządzania wynagrodzeniami, przygotowywanie analiz z danymi personalnymi w ramach różnych projektów ogólnozakładowychWYMAGANIA: wykształcenie wyższe, znajomość zagadnień związanych z naliczaniem wynagrodzeń, znajomość prawa pracy, bardzo dobra znajomość pakiertu Ms Office, 1,5 roku doświadczenia zawodowego, znajomość języka angielskiego w stopniu dobrymKONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL. 601658 933 lub e-mail: biuro (at) hrcenter.com.pl
HR CENTER Marta Majcher - 2016-08-25 - Błażowa (podkarpackie)
1. Ewidencjonowanie dokumentów w systemie finansowo - księgowym oraz właściwych rejestrach,2. Nadzór nad obiegiem dokumentacji finansowo - ekonomicznej,3. Wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacji należności, 4. Bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków z dostawcami i podwykonawcami, 5. Samodzielne prowadzenie rozliczeń finansowych z kontrahentami, w tym ewidencji przelewów w systemie bankowym,6. Przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca,7. Archiwizowania dokumentacji finansowej,8. Współpraca z księgowością zewnętrzną oraz prawnikiem, 9. Prowadzenie kadr.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-12-17 - Słupsk (pomorskie)
pozyskiwanie kontrahentów na rynkach wschodnich, bieżąca obsługa obecnej bazy dostawców odbiorców
Edmund Idkowiak "IDMAR"Zakład Produkcyjno-Usługowy Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Krosno (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników na terenie Polski
"GAMMA PLUS" sc - 2017-05-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
Tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Kraków (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Swarzynice (lubuskie)
Współpraca z mediami, promocja medialna i wizualna wydarzeń kulturalnych wraz z prowadzeniem strony internetowej i portali społecznościowych, przygotowywanie tekstów do materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz efektywne budowanie wizerunku instytucji, redagowanie tekstów dla potrzeb instytucji, organizacja dystrybucji i sprzedaży biletów oraz pozostałej oferty WCK, obsługa widza, praca przy organizacji wydarzeń kulturalnych i realizacji projektów artystycznych, prowadzenie i sprzedaż powierzchni reklamowej, współtworzenie projektów i wniosków o dofinansowanie imprez kulturalnych organizowanych przez WCK oraz pomoc w ich rozliczeniu, opracowanie strategii, wybór narzędzi oraz realizacja działań związanych z promocją WCK, pozyskiwanie i dbałość o kanały komunikacji z widzem i mediami, prowadzenie konferansjerki podczas wydarzeń kulturalnych organizowanych przez WCK, ścisła współpraca ze Specjalistą ds. marketingu i obsługi widza.Wymagania: udokumentowane doświadczenie w pracy w promocji i sprzedaży produktów kulturalnych, wykształcenie wyższe, biegła obsługa programów MS Office oraz biegła umiejętność wprowadzania informacji na stronę internetową, portale społecznościowe, itp. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w redagowaniu tekstów promocyjnych i informacyjnych (szczególnie promowana branża artystyczno-kulturalna), prawo jazdy kategorii B, mile widziane doświadczenie w pracy z fotografią, samodzielność, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolności interpersonalne.
Wejherowskie Centrum Kultury - 2016-01-05 - Wejherowo (pomorskie)
rekrutacja ze strony podmiotu zatrudniającego, identyfikacja rynku pracy oraz uregulowań prawnych, prowadzenie dokumentacji oraz tłumaczeń w języku rosyjskim i ukraińskim, współpraca z kontrahentami ze Wschodu.
UPI GROUP Sp. z o.o. - 2020-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie i prowadzenie postępowań
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie list płac, wprowadzeniedanych kadrowych do programu Optima, praca w programie Płatnik
KANCELARIA EKONOMICZNA FRANCISZEK MÜLLER - 2020-10-20 - Międzyrzecz (lubuskie)
pisanie wniosków, wypełnianie wniosków obszarowych ARiMR
Grupa Producentów "KASZTELAN" Sp. z.o.o. - 2016-01-18 - Daszyna (łódzkie)
Wykształcenie średnie/ wyższe, doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: składanie zamówień, prowadzenie rozmów handlowych, ewidencja transportu, rozliczanie kart drogowych, odbiór towaru; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ENKO" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-04 - Gliwice (śląskie)
1. księgowanie wpłat podatków: rolnego, od nieruchomości, leśnego, od środków transportowych, (osób fizycznych i prawnych); 2. rozliczanie wpływów za dany miesiąc wg klasyfikacji budżetowej i uzgadnianie z księgowością budżetową 3. prowadzenie egzekucji administracyjnej zaległości podatkowych ww. podatków 4. prowadzenie postępowań podatkowych w związku ze złożonymi wnioskami w sprawie: - umorzenia zaległości oraz odroczenia terminów płatności lub rozłożenia na raty podatków od środków transportowych - umorzenia odsetek od zaległości podatkowych5. prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie określenia wysokości zobowiązania w podatku od środków transportowych6. przygotowywanie danych do sprawozdań kwartalnych z wykonania budżetu gminy w części dotyczącej należności, salda końcowe - wg klasyfikacji budżetowej oraz skutków obniżenia górnych stawek podatkowych, umorzeń, odroczenia terminów płatności i rozłożenia na raty w podatku od środków transportowych i opłaty od posiadania psów
URZĄD MIASTA I GMINY ŚCINAWA - 2016-08-02 - Ścinawa (dolnośląskie)
realizacja, weryfikacja i rozliczanie umów zakupu drewna, organizowanie transportu, zgłaszanie reklamacji
GAJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-10 - Wińsko (dolnośląskie)
ogłoszenie o naborze na stronie odnbip.mirobip.pl; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30
OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W SŁUPSKU - 2019-12-30 - Słupsk (pomorskie)
Przygotowywanie codziennych tras dla dostawców produktów przedsiębiorstwa. Monitorowanie otoczenia rynkowego w poszukiwaniu potencjalnych klientów.
kontakt przez PUP - 2020-09-10 - Sieniczno (małopolskie)
monitoring i widykacja należnosci - współpraca z działem handlowym w zakresie bieżącej sprzedaży w perzypadku klientów z odroczonym terminem płatnośc; przyznawanie kredytów kupieckich
Polski HR - A-trybut Spółka Akcyjna - 2016-06-09 - Kraków (małopolskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP,IT oraz ich wydażenie w polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania, informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierownie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych.Prowadzenie rozrachunków z lokatorami, rozliczanie kosztów dostawy mediów.Odczyt urządzeń pomirowych.Przygotowywanie pism, obsługa korespondencji.
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Wieluń (łódzkie)
Wykształcenie: min. średnie lub wyższe ekonomiczne; mile widziane doświadczenie w pracy w kasie, spółdzielni mieszkaniowej; znajomość obsługi programu firmy Pixel; zakres obowiązków: obsługa i rozliczanie kasy - przyjmowanie wpłat od mieszkańców, prowadzenie zagadnień związanych z rozliczaniem środków trwałych, magazynu i wkładów mieszkaniowych, obsługa programu: kasa FK, ST i wkłady; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ADS "SOŚNICA" - 2020-01-08 - Gliwice (śląskie)
tworzenie ofert handlowych, koordynowanie projektów w zakresie terminów dostaw - harmonogram dostaw, obsługa klientów indywidualnych, przygotowanie zestawienia do ksiegowości, negocjowanie umów, handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień
AMIKS-FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-23 - Białystok (podlaskie)
-Wykonywanie prac administracyjno-biurowych w tym przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów oraz nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej,-katalogowanie,przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów związnych z działalnością Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami,-ewidencja środków trwałych,-obsługa sprzętu biurowego m.in. centrali telefonicznej,kserokopiarki,-wsparcie działu kadrowo-płacowego.Praca w godzinach od 07.30-15.30
KFM-FURNITURE SP. Z O.O. - 2019-04-04 - Kolbuszowa (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, akta osobowe, świadectwa pracy, umowy, naliczanie płac(godziny pracy 8 - 16)
BERKANA Sp. z o.o. - 2020-09-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
Praca przy wykonawstwie zewnętrznych sieci sanitarnych i gazowych. Praca przy budowie drogi S-7 na odcinku Jędrzejów-Chęciny
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "BAKAMA" KRZYSZTOF ZAPAŁA - 2017-07-24 - Kostomłoty Pierwsze (świętokrzyskie)