SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Działoszyn oferta pracy GRZEGORZ MORDALSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI CHŁODNICZEJ PRZETWÓRSTWA ROLNO-SPOŻYWCZEGO "ANITA"
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie zamówień i ich rejestracja, wystawianie dokumentów wysyłkowych
Data publikacji: 2019-02-19
Lokalizacja: Działoszyn (łódzkie)
Pracodawca: GRZEGORZ MORDALSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI CHŁODNICZEJ PRZETWÓRSTWA ROLNO-SPOŻYWCZEGO "ANITA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 13, 98-355 Działoszyn, powiat: pajęczański, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie zamówień i ich rejestracja, wystawianie dokumentów wysyłkowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3 000 zł + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Działoszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pajęczański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Działoszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe, język angielski w stopniu komunikatywnym
Nazwa pracodawcy:
GRZEGORZ MORDALSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI CHŁODNICZEJ PRZETWÓRSTWA ROLNO-SPOŻYWCZEGO "ANITA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 13, 98-355 Działoszyn, powiat: pajęczański, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: pajęczański
Gmina pracodawcy: Działoszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Działoszyn
Adres strony pracodawcy: www.anita.pl
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: Produckaj lodów i innej mrożonej żywności.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 19.02.2019
Oferta pracy ważna do: 21.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Abisynia (pomorskie)
ZGODNIE ZE STANOWISKIEM. GODZ. PRACY 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2017-06-29 - Słupsk (pomorskie)
Praca w Ośrodku terapeutycznym , w którym programy terapeutyczne opierają się o model społeczności terapeutycznej.Prowadzenie dokumentacji merytorycznej/terapeutycznej.Diagnozowanie na potrzeby opracowania planu terapii/leczenia.Prowadzenie pracy terapeutycznej grupowej i indywidualnej oraz dobieranie odpowiednich metod i technik terapeutycznych.Opracowywanie celów i planów terapii uzależnień dostosowanych do potrzeb pacjenta/klienta. Monitorowanie, ocenianie efektów realizowania planów terapeutycznych uzależnień.Nawiązywanie kontaktu terapeutycznego z pacjentem/klientem.Autoanalizowanie pracy podczas superwizji.Planowanie i organizowanie pracy z uwzględnieniem przepisów prawa pracy, BHP zasad ergonomii oraz zasad etycznych.Inne ściśle związane z podanymi powyżej.
Ośrodek Readaptacji Stowarzyszenia Solidarni "PLUS" EKO "Szkoła Życia" w Wandzinie - 2018-03-01 - Wandzin (pomorskie)
przygotowywanie raportów (Urząd Marszałkowski, GUS, KOBIZE, REACH), prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2018-05-16 - Wiskitki (mazowieckie)
przygotowywanie posiłku dwudaniowego, przestrzeganie zasad BHP, dobra organizacja,
kontakt przez OHP - 2016-10-19 - Namysłów (opolskie)
dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, kierowanie zespołem pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy
CENTRUM WSPÓŁPRACY ZE WSCHODEM LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
Pracownik odpowiedzialny będzie za opracowanie, przygotowanie i prowadzenie akcji w mediach społecznościowych. Będzie brał udział w programach promocyjnych i marketingowych realizowanych przez firmę. Realizacja zadań z zakresu public relations .
Centrum Promocji Biznesu Paweł Zając - 2016-04-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Odbieranie telefonów od klientow w języku angielskim. Roziwązywanie problemów klienta w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Łódź (łódzkie)
Ogół czynności związanych z zatrudnianiem oraz zwalnianiem pracowników oraz zleceniobiorców, tj. sporządzanie umów, prowadzenie spraw i akt osobowych pracowników Spółki, ich wyróżniania oraz prowadzenie ewidencji porządkowej i dyscyplinarnej, sporządzanie świadectw pracy oraz pracy w warunkach szczególnych.Prowadzenie rejestru pracowników zwolnionych i zatrudnionych. Kierowanie pracowników na badania profilaktyczne.Współpraca z PUP, tj. realizacja i nadzór trwających umów.Prowadzenie komputerowej ewidencji danych osobowych pracowników oraz ich nieobecności.Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę (współpraca z ZUS).Prowadzenie rozliczeń z ZUS (zgłaszanie oraz wyrejestrowywanie pracowników oraz członków ich rodzin, ZUS ZSWA, IWA).Sporządzanie ogłoszeń dot. naboru na wolne stanowiska.Archiwizacja dokumentów kadrowych, sporządzanie sprawozdań, zestawień na potrzeby Spółki i GUS.Stały monitoring zmian przepisów prawa.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Szczecinku Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
kontakty telefoniczne z klientami, rekrutowanie pracowników, zamieszczanie ogłoszeń w internecie, nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ROMIR SP. Z O. O. - 2018-02-22 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa klienta detalicznego.Praca w terenie:- negocjacje, pomiary, montaże.Prowadzenie dokumentacji biurowej, obsługa tranzakcji przelewowo-gotówkowych.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-03-18 - Trzebnica (dolnośląskie)
Specjalista do spraw orzecznictwa w Wydziale Ubezpieczeń i Składek w Inspektoracie ZUS we WrześniZakres zadań:stosowanie jednolitych zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasad finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundudz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasad i terminów ich opłacania, praca Września, umowa o zastępstwo, wynagrodzenie gwarantowane 1850zł brutto,
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Inspektorat we Wrześni - 2016-04-20 - Września (wielkopolskie)
1. Poszukiwanie i monitorowanie źródeł finansowania działalności i inwestycji SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów do funduszy UE i innych,2. Realizacja projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych,3. Realizacja działań w zakresie wdrażanych projektów pomiędzy SPSZOZ w Lęborku, a innymi partnerami projektów,4. Organizowanie oraz uczestniczenie w spotkaniach, konferencjach oraz seminariach w imieniu SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów, a także organizacja wyjazdów pracowników SPSZOZ w Lęborku, uczestniczących w projekcie, na spotkania partnerów projektu,• Uczestnictwo w spotkaniach mających na celu skoordynowanie prac związanych z aplikowaniem do funduszy UE i innych,• Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie przygotowania projektów
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-07-27 - Lębork (pomorskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:- weryfikacja dokuemntów i koordynacja rozliczeń z podwykonwacami,- tworzenie i kompletacja dokumentów do rozliczeń z Inwestorem,- monitorowanie stanu zaawansowania realizacji pod kątem rozliczeń finansowych w oparciu o uaktualniane harmonogramy realizacji w oparciu o dane nt. postępu prac,- sporządzanie raportów i prognoz dotyczących rozliczeń,- weryfikacja roszczeń, przygotowanie propozycji i koordynacja działań w przypadku ich otrzymania
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Jaworzno (śląskie)
Zgłaszanie i wygłaszanie płac z ZUS, sporządzanie list płac, dokumentacji pracowniczej dla ZUS, TEFRON, Urząd Skarbowy i GUS, prowadzenie akt osobowych. Praca w godz. 9:00-17:00. Wynagrodzenie 1850,00 zł brutto do uzgodnienia.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2016-09-27 - Andrychów (małopolskie)
według zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kluczbork (opolskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
NALICZANIE WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW ORAZ Z UMÓW CYWILNOPRAWNYCH, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ W PŁATNIKU I GUS, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH, OBSŁUGA ZAJĘĆ KOMORNICZYCH, NALICZANIE WYPŁAT Z ZFŚS
WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA - 2017-09-27 - Rzeszów (podkarpackie)
kompleksowa obsługa oraz rozliczenia kadrowo-płacowe pracowników; przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych; dbanie o poprawność i terminowość działań związanych z dokumentacją kadrową; archiwizacja dokumentacji kadrowej
TRANSPOL KOPALNIA KRUSZYWA POLIŃSKI ZENON - 2016-04-21 - Łojewo (kujawsko-pomorskie)
organizacja zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Świętochłowice (śląskie)
Przyjmowanie i wydawanie części do zleceń, wystawianie faktur na sprzedaż części, dbanie o porządek na magazynie.
HYUNDAI Autoryzowany Dealer HMP Auto-Service R.B. Bednarczyk - 2017-07-26 - Zabrze (śląskie)
ustalanie metod kontroli i pomiarów w całym ciągu technologicznym i produkcyjnym zgodnie z projektem technicznym, obowiązującymi normami i wymaganiami klienta; wybór odpowiednich urządzeń kontrolno-pomiarowych służących do określania zgodności surowca lub wyrobu z założeniami technologicznymi, zebranymi informacjami i możliwościami przedsiębiorstwa oraz możliwościami ich wykorzystania w przyszłości; współpraca z kierownikami działów produkcyjnych i technologami; opracowywanie i nadzorowanie procedur reklamacyjnych w firmie; prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych kontroli urządzeń kontrolno-pomiarowych; sporządzanie orzeczeń o jakości i przydatności dostarczanych surowców i produktów gotowych; obserwacja jakości powstającego produktu w całym procesie technologicznym od surowca do wyrobu gotowego- kontrola prawidłowości procesów montażu i spawania; sprawne posługiwanie się informacjami uzyskanymi w trakcie obserwacji procesu wytwarzania wyrobu podlegającego ocenie jakości; obsługa komputera w zakresie arkusza kalkulacyjnego oraz baz danych; tworzenie planu badania jakości w całym ciągu technologicznym oraz magazynowo logistycznym wytwarzanego wyrobu; uczestniczenie w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej funkcjonowania systemów zapewniania jakości; wyznaczanie wielkości próbek przeznaczonych do badania jakości; analizowanie i monitorowanie wyników jakościowych tworzonych produktów i usług oraz dbałość o zgodność procesów ze standardami określonymi w systemach jakości; reprezentowanie organizacji podczas audytów zewnętrznych i kontroli administracyjnych; tworzenie raportów, analiz oraz sprawozdań na temat zapewniania jakości dla zarządu organizacji; budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy
REMSOD SP Z O O - 2018-01-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad pracą wytwórni mas bitumicznych.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Zamość (lubelskie)
- planowanie i wdrażanie strategii i metod promocji- badanie i gromadzenie informacji rynkowych- identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu- organizacja i doskonalenie procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Świebodzin (lubuskie)
diagnozowanie problemów i potrzeb w zakresie pozyskania funduszy; identyfikowanie źródeł finansowania planowanych działań; analizowanie warunków i ocenianie szans na uzyskanie finansowania; opracowywanie dokumentacji we współpracy ze specjalistami różnych dziedzin; przygotowywanie i składanie wniosku o finansowanie łącznie z dokumentami towarzyszącymi; składanie uzupełnień i dodatkowych wyjaśnień, odwoływanie się od niesłusznych decyzji i ocen; przygotowywanie pełnej dokumentacji wymaganej do podpisania umowy o dofinansowanie i doprowadzanie do zawarcia tej umowy; ocenianie skuteczności działań podjętych w związku z pozyskiwaniem finansowania
Wioletta Wudniak Biuro Rachunkowe Strefa Biznesu - 2018-12-04 - Zamość (lubelskie)
Pisanie projektów naukowo-badawczych w ramach Narodowego Centrum Badawczo-Rozwojowego oraz UE.
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej - 2017-03-06 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
kompletowanie i weryfikacja materiałów żródłowych komórek organizacyjnych stanowiących podstawę do wszczęcia procedur określonych w ustawie o zamówieniach publicznych, planowanie i organizowanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane; w tym w ramach projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, sporządzanie umów z kontrahentami, znajomość przepisów z zakresu prawa cywilnego oraz finansów publicznych
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - SZPITAL IM. DR J.DIETLA W KRYNICY-ZDROJU - 2018-02-13 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę bezpośrednią Klienta, dopełnianie formalności rezerwacyjnych.
WhyNotTRavel sp. zo.o. sp.k. - 2017-06-07 - Krosno (podkarpackie)
Prace administracyjno-biurowe.
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Gdańsk (pomorskie)