SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ Wieluń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji księgowej, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych.Prowadzenie rozrachunków z lokatorami, rozliczanie kosztów dostawy mediów.Odczyt urządzeń pomirowych.Przygotowywanie pism, obsługa korespondencji.
Data publikacji: 2019-02-27
Lokalizacja: Wieluń (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wieluń, powiat: wieluński, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji księgowej, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych.Prowadzenie rozrachunków z lokatorami, rozliczanie kosztów dostawy mediów.Odczyt urządzeń pomirowych.Przygotowywanie pism, obsługa korespondencji.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wieluń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wieluński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 27.02.2019
Data zakończenia pracy: 26.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i internetu
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Adres pracodawcy:
Sieradzka 56A, 98-300 Wieluń, powiat: wieluński, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: wieluński
Gmina pracodawcy: Wieluń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wieluń
Ulica pracodawcy: Sieradzka
Numer budynku pracodawcy: 56A
Profil działalności pracodawcy:
6832ZZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE4311ZROZBIÓRKA I BURZENIE OBIEKTÓW BUDOWLANYCH4312ZPRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ4321ZWYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH4322ZWYKONYWANIE INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, GAZOWYCH I KLIMATYZACYJNYCH4329ZWYKONYWANIE POZOSTAŁYCH INSTALACJI BUDOWLANYCH4331ZTYNKOWANIE4332ZZAKŁADANIE STOLARKI BUDOWLANEJ4333ZPOSADZKARSTWO; TAPETOWANIE I OBLICOWYWANIE ŚCIAN4334ZMALOWANIE I SZKLENIE4399ZPOZOSTAŁE SPECJALISTYCZNE ROBOTY BUDOWLANE, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE6810ZKUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK6820ZWYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI6831ZPOŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI6920ZDZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE7111ZDZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY7112ZDZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE7739ZWYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE8110ZDZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH8121ZNIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH8122ZSPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH8129ZPOZOSTAŁE SPRZĄTANIE8130ZDZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI8211ZDZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA8219ZWYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA8299ZPOZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA9609ZPOZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 27.02.2019
Oferta pracy ważna do: 26.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Określanie potrzeb rekrutacyjnych, sporządzanie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, selekcja kandydatów i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, realizacja projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie spotkań rekrutacyjnych,Godzina zakończenia pracy: 16:00Praca na czas określony : 12 miesięcysala C
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych, przegląd weryfikacja i modernizacja istniejacej struktury elektrycznej
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Mława (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Radom (mazowieckie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2015-12-30 - Kozerki (mazowieckie)
marketing i reklama
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych. Obsługa kontrahentów z rynku wschodniego i skandynawskiego.
ECOPARTNER Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
Opracowywanie receptur nowych produktów oraz ulepszanie receptur istniejących z uwzględnieniem zmian technologicznych, wymagań rynku i kosztów. Nadzór i optymalizacja procesów technologicznych wytwarzania obecnych produktów. Uczestnictwo w próbach technologicznych i uruchomieniach nowych produktów. Współpraca ze wszystkimi zainteresowanymi jednostkami organizacyjnymi fabryki w zakresie przygotowania i wdrażania nowych wyrobów. Identyfikowanie, analizowanie, rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych. Przyczynianie się do realizacji celów i zadań firmy poprzez dbałość o jakość i bezpieczeństwo produktów
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-22 - Kalisz (wielkopolskie)
Wystawianie faktur, sprzedaż towarów, wystawianie dokumentów, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów promiocyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa maszyn, należyta dbałość o powierzony sprzęt, aktywny udział w realizacji zamówień i zbytu towaru (kontakt z klientem w językach obcych)
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Raszyn (mazowieckie)
sprzątanie biura
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Łazy (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu, zarządzanie korespondencją i obiegiem dokumentów, księgowanie dokumentów. Wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy 2 lata na podobnym stanowisku, wysoka kultura osobista, dobra znajomość obsługi komputera, samodzielność, odpowiedzialność.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2017-04-04 - Luzino (pomorskie)
Weryfikacja produktów zgodnie z dokumentacją, testy funkcjonalne produktów.
ETP SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-03 - Bierawa (opolskie)
Nawiązywanie kontaktów z kontrahentami z Maroka, dostawcami materiałówbudowlanymi na potrzeby realizacji prijektów budowlanych firmy. Język arabski niezbędnydo wykonywania obowiązkó. język angielski do komunikowania z przełożonymi.Komunikatywność, asertywność, dobra organizcja pracy.
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Marianki (mazowieckie)
opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na usługi, dostawy i roboty budowlane związane z realizacją zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontach nieruchomości, opracowywanie wzorów umów i aneksów do umów na usługi, dostawy i roboty budowlane, uzyskiwanie technicznych warunków przyłączenia (TWP) do sieci i obiektów infrastruktury technicznej
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-10-02 - Zielona Góra (lubuskie)
budowa linii elektrycznych
PROJEKTOWANIE I WYKONAWSTWO ELEKTRYCZNE - MGR AGATA BUDZYŃSKA-BEDNARZ - 2018-11-22 - Gromada (lubelskie)
- udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych, analiza rynku i konkurencji, projektowanie i aktualizowanie materialów marketingowych , opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych
"IN-PROGRES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Siemiatycze (podlaskie)
pomoc przy obsłudze gości, sprzątanie, przygotowywanie posiłków, obsługa herbaciarni
Stacja Białowieża Pałac - Halina Pabian w Białowieży - 2017-03-27 - Białowieża (podlaskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie rej. zakupu i sprzedaży dot. podatku od towarów i usług, sporządzanie deklaracji VAT-7, rozliczanie podatku odroczonego.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Ciemne (mazowieckie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Chojnice (pomorskie)
1. Nadzór nad utrzymaniem w pełnej sprawności eksploatacyjnej nieruchomości i obiektów w tym podległych dozorowi UDT2. Nadzór nad prowadzoną dokumentacją administracyjno-techniczną
AMW REWITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-20 - Solina (podkarpackie)
prowadzenie obsł. kadrowo-administracyjnejzarządzanie relacjami między pracownikami tymczasowymi a klientemkoordynowanie procesu szkoleniowego zatrudniowych pracowników
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Obsługa klienta, indywidualne negocjacje, wycena i sprzedaż towaru,
Tempus Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Płock (mazowieckie)
obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowe MIRRA Sebastian Myszke - 2017-10-13 - Linowiec (pomorskie)
Prowadzenie administracji kadrowej naliczanie wypłat i kontrolazestawień nieobecności pracowników przygotowywanie dokumentów dowypłaty zasiłków sporządzanie deklaracji PIT dla pracownikówzatrudnionych i zwolnionych kontrola aktualności badań lekarskich,szkoleń BHP itp. ewidencja i kontrola zasiłków, urlopów, okresówzwolnień z opłacania składek w ZUS sporządzanie umów o pracę,świadectw pracy itp. sprawdzanie dokumentów pod względemformalno-rachunkowym; dekretacja i wprowadzanie do systemufinansowo-księgowego dokumentów; przygotowywanie i wysyłaniekorespondencji do kontrahentów, urzędów i banków; wypełnianieformularzy podatkowych; archiwizowanie dowodów księgowych; inneprace biurowe. Praca od 9-17
Księgowość Pl Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-03-16 - Opole (opolskie)
kontrola systemów automatyki przemysłowej
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
samodzielne realizowanie zadań w ramach przydzielonego zakresu obowiazków i odpowiedzialności, ustalenie zakresu rocznego planu wykonywania audytów we wszystkich działach Spółki, organizacja i realizacja audytów wewnętrznych we wskaznycm obszarze funkcjonowania, kontrola zgodności wybranych aspektów działania Spółki w stosunku do uwarunkowań zewnętrznych i procedur wewnętrznych, prowadzenie dokumentacji z realizowanych działań, analizyprocedur funkcjonujących w Spółce i ocena ryzyka związanego z niedostosowaniem się do nich, opracowanie rekomendacji związanych z procesami zapobiegawczymi, monitorowanie i wsparcie wdrażanych rekomendacji, przygotowanie okresowych raportów dot. obszaru audytu wewnętrznego, współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w Spółce w zakresie audytu wewnętrzego, ocena istniejacych mechanizów kontrolnych efektywności procesów oraz proponowanie zmian wpływających na podniesienie efektywności w tym obszarze
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2017-08-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Doradztwo w zakresie BHP, przeprowadzanie kontroli warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP, opracowanie przepisów wewnętrznych dot. BHP. Sporządzanie dokumentacji powypadkowej, reprezentowanie pracodawcy przed PIP, sporządzanie analiz, prowadzenie szkoleń, sporządzanie dokumentacji dotyczącej ryzyka zawodów.Wykształcenie podyplomowe lub wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie BHP. Conajmniej 1 rok stażu pracy w służbie BHP. Samodzielność, znajomość przepisów, dyspozycyjność w zakresie spraw BHP. Język angielskie w stopniu podstawowym.
MEDYCZNE STUDIUM ZAWODOWE IM. ST. LIEBHARTA W LUBLINIE - 2016-06-13 - Lublin (lubelskie)