SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ Mielec oferta pracy ZOLTA Maciej Żółty

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ

Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Zarządzanie zagranicznymi kanałami sprzedaży internetowej, opracowywanie i tłumaczenie materiałów marketingowych, ofert; analiza rynku, obsługa klienta w języku niemieckim (email, telefon)

Data publikacji: 2018-12-19

Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)

Pracodawca: ZOLTA Maciej Żółty

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Przemysłowa 24, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zarządzanie zagranicznymi kanałami sprzedaży internetowej, opracowywanie i tłumaczenie materiałów marketingowych, ofert; analiza rynku, obsługa klienta w języku niemieckim (email, telefon)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.12.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Bardzo dobra znajomość MS Office (Excel w stopniu zaawansowanym), zdolność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, dokładność

Nazwa pracodawcy: ZOLTA Maciej Żółty

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Adres pracodawcy:
Przemysłowa 24, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zgloszenia (at) zolta.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: mielecki

Gmina pracodawcy: Mielec

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Mielec

Ulica pracodawcy: Przemysłowa

Numer budynku pracodawcy: 24

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 19.12.2018

Oferta pracy ważna do: 18.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. e-marketingu - -

Media Expert Udział w realizacji strategii działań marketingowych online,
Tworzenie i wdrażanie akcji promocyjnych i sprzedażowych dla sklepów online,
Aktywne kreowanie narzędzi wspierających sprzedaż online,
Monitoring rynku oraz analiza działań konkurencji w obszarze kampanii marketingowych, i trendów w Internecie,
Analiza wyników,
Ścisła współpraca z działem sprzedaży.
Media Expert - 2016-02-19 - Centrala Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU Z NIGERIĄ - od 2 250 PLN

nawiązywanie kontaktów z firmami nigeryjskimi, realizacja kontraktów z Nigerią, nadzór nad realizacją kontraktów w Nigerii.
OMZ TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-30 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA W KIEROWNICTWIE - od 2 500 PLN

Realizacja zadań związanych z wykonywaniem obowiązków kierownika kancelarii tajnej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych oraz zarządzenia nr 57/MON Ministra Obrony Narodowej z dn. 16 grudnia 2011 w sprawie szczególnego sposobu oraganizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego, tj.: Ewidencjonowanie, gromadzenie i przechowanie dokumentacji niejawnej nadesłanej do Archiwum oraz wytworzonej w ramach działalności bieżącej instytucji. Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentacji jawnej wytworzonej w ramach działalności bieżącej. Przyjmowanie i nadawanie poczty elektronicznej w oparciu o kancelarię elektroniczną z wykorzystaniem sieci Milnet-Z, INTER-MON, a także pocztą tradycyjną i faksem. Przedstawianie Dyrektorowi Archiwum korespondencji wychodzącej do dekretacji, a następnie terminowe jej dostarczanie jej do wykonawców. Sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentów w Archiwum, rozlizanie wykonawców z powierzonych im dokumentów niejkawnych, osobisty udział w niszczeniu dokumentów niejawnych, udzielanie wykonawcom informacji o sposobie prowadzenia urządzeń ewidencyjnych; sposobie prszekazywania dokumentów zainteresowanym wykonawcom; sporządzanie wykazów dokumentów pobranych z kancelarii przez poszczególnych wykonawców. SPorządzanie i uaktualnianie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dla Archiwum. Osobiste wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z realizacją formalnej strony wytwarzania i obiegu dokumentów oznaczonych klauzulą "TAJNE" 9 "śCIŚLE TAJNE".
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2017-01-05 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KADROWYCH - od 2 076 PLN

prowadzenie akt osobowych zatrudnionych pracowników- administracji i nauczycieli
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 15 (Z.S. nr 20) - 2016-06-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH - od 3 500 PLN

GŁÓWNIE: naliczanie listy płac, wynagrodzeń, rachunków dla pracowników tymczasowych oraz wewnętrznych, PFRON aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników zarządzanie systemem ewidencji czasu pracy rozliczanie PIT sporządzanie raportów, współpraca oraz udzielanie wyjaśnień do ZUS, GUS, US, komornicy prowadzenie oraz kontrola legalności pobytu i pracy cudzoziemców pisanie wniosków oraz wystawianie zaświadczeń do PUP i UW współpraca z działem księgowości udzielanie wyjaśnień w kwestiach kadrowo-płacowych pracownikom bieżąca rekrutacja pracowników tymczasowych prowadzenie projektów rekrutacji stałychDODATKOWO: współpraca z klientami firmy wykonywanie czynności handlowych polegający
Serwis Personalny Polska Sp. z o. o. - 2019-07-03 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA PRODUKCJI CD - do 9 300 PLN

Wykształcenie: średnie techniczne; min. 10 lat doświadczenie w pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z ceramiką; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość procesu produkcji ceramicznych wkładów do katalizatorów; zakres zadań: wdrażanie produkcji ceramicznych wkładów do katalizatorów, sporządzanie raportów dla przełożonych w Japonii, szkolenia polskich pracowników; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS CEN/PRICING LEADER - NADARZYN - od 10 000 PLN

analiza cen i marż, tworzenie i prowadzenie sprawozdań na temat cen i marż, rozwój i utrzymanie narzędzi analitycznych w zakresie polityki cenowej i marżowej, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Nadarzyn (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW ( STAŻ FP ) - 997,4 PLN

Nauka prowadzenia prawidłowej komunikacji pisemnej oraz ustnej z pracodawcami zagranicznymi i inne
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. POMIARÓW - od 2 250 PLN

Osoba zatrudniona na stanowisku próbkobiorcy terenowego będzieodpowiedzialna m.in. za wykonywania badań czynników szkodliwych i uciążliwychw środowisku pracy oraz ogólnym, pomiary emisji pyłowo-gazowej, opracowywanie sprawozdań z badań, nadzór nad wyposażeniem laboratorium zgodnie z zakresem obowiązków. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, gotowość do pracy w charakterze delegacyjnym; prawo jazdy kategorii B; znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel; Praca od 7-15
EMITOR Zakład Wykonywania Pomiarów s.c. - 2019-02-27 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - od 2 100 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Obsługa biurowo-administracyjna sekretariatu Dziekana i Prodziekana Wydziału Nauk o Zdrowiu.2. Pośredniczenie między studentem a Dziekanem WNZ w zakresie przyjmowania podań i rozwiązywania bieżących problemów.3. Obsługa interesantów w tym studentów, kandydatów na studentów oraz innych osób zgłaszających się do sekretariatu WNZ.4. Obsługa centrali telefonicznej, odbieranie poczty internetowej.5. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, oraz prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących z Wydziału Nauk o Zdrowiu.6. Przyjmowanie zaproszeń na kongresy, konferencje, szkolenia.7. Przepisywanie pism, wystąpień, referatów.8. Prowadzenie rejestru adresowego władz urzędów i organów współpracujących z Wydziałem.9. Obsługa administracyjna procesu dydaktycznego, szczególnie w zakresie działań projakościowych i komisji tematycznych oraz konferencji organizowanych przez WNZ.10. Obsługa administracyjna egzaminów dyplomowych.11. Udział w przygotowaniu sprawozdań i prowadzenie statystyki z prac komisji problemowych Wydziału.12. Współpraca z wydziałowym oraz kierunkowymi koordynatorami ds. jakości kształcenia w WNZ w zakresie procesu kształcenia.13. Obsługa administracyjna i ścisła współpraca ze studentami i nauczycielami akademickimi dot.: semestralnych ocen zajęć dydaktycznych (przygotowywanie ankiet i współpraca ze starostami poszczególnych roczników studiów), przeprowadzania hospitacji zajęć dydaktycznych oraz ankiet do badania opinii studentów na temat jakości świadczonych usług przez komórki administracyjne PWSZ w Płocku.14. Obsługa administracyjna spotkań i konsultacji ze studentami na temat jakości kształcenia w PWSZ w Płocku.15. Ewidencja druków ścisłego zarachowania.16. Wypisywanie i wydawanie zaświadczeń dla studentów oraz przygotowywanie projektów decyzji w indywidualnych sprawach studenckich.17. Współpraca i obsługa administracyjna w organizowaniu dodatkowych form kształcenia tj. studiów podyplomowych, specjalizacji, kursów, warsztatów, seminariów i konferencji prowadzonych przez Wydział Nauk o Zdrowiu.18. Współpraca z Koordynatorem Pracowni Umiejętności Pielęgniarskich i Koordynatorem pracowni kosmetologicznych na kierunku Kosmetologia w zakresie wyposażenia w sprzęt i materiały.19. Współpraca z Koordynatorem Zajęć Praktycznych i Praktyk Zawodowych w zakresie organizacji kształcenia praktycznego studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu.20. Obsługa zewnętrznych komisji kontrolnych.21. Współpraca z Działem Spraw Studenckich i Dydaktyki oraz Kwesturą w zakresie spraw studenckich, a także innymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie ich działania.22. Współpraca z Dziekanem, Prodziekanem i nauczycielami Wydziału Nauk o Zdrowiu i Działem Spraw Studenckich i Dydaktyki w przygotowaniu planu zajęć i obciążeń sal dydaktycznych.23. Współpraca z Działem Zamówień Publicznych w zakresie postępowań na usługi dydaktyczne i wyposażenie na Wydziale Nauk o Zdrowiu.24. Aktualizowanie i archiwizowanie dokumentacji studiów stacjonarnych/niestacjonarnych.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-10-18 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA PRODUKTOWY - od 2 100 PLN

Wsparcie Kierowników Sprzedaży zakresie realizacji planów i zadań sprzedażowych.Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych.Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji.Zapewnienie terminowego i jakościowego przygotowania dokumentacji ubezpieczeniowej.Badanie potrzeb szkoleniowych podmiotów sprzedaży oraz prowadzenie szkoleń produktowych.
Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Iława - 2018-06-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA ROZLICZEŃ - od 2 774,95 PLN

Ścisła współpraca z firmami ubezpieczeniowymi, weryfikacja formalno- rachunkowa dokumentów ubezpieczeniowych. Sporządzanie raportów, prowadzenie pełnej obsługi w obszarze należności firmy. Weryfikacja polis i zestawień finansowych.
F.H.U. Avant Ewa Obrycka - 2017-08-01 - Łomża (podlaskie)

DORADCA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - 997,4 PLN

Doradca do spraw ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Zduńska Wola (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SYSTEMÓW JAKOŚCI - do 3 000 PLN

1. Kontrola procesu produkcyjnego,2. Znajomość wymogów jakościowych,3. Prowadzenie dokumentacji.
PPHU "Kam - Pol" Import - Export Piotr Furmański - 2018-10-19 - Grabów (łódzkie)

PERSONEL POMOCNICZY - od 17 PLN

rozładunek towaru ( kartony z krzesłami, pufami i innymi akcesoriami meblowymi) na terenie magazynu,
kontakt przez OHP - 2019-06-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 5 500 PLN

współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta oraz zarządem
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - 997,4 PLN

pomoc w kontroli procesu produkcyjnegozbieranie informacji o dostarczonych surowcach
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Człuchów (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 5 000 PLN

zadania związane z obsługą marketingową firmy
Stal-Hurt Spółka Cywilna Józef Ptak, Zofia Ptak, Marek Ptak, Robert Ptak - 2018-01-19 - Marciszów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DZIAŁU CNC - od 2 400 PLN

Obsługa maszyn CNC, czytanie rysunku technicznego, przygotowywanie materiału do produkcji.
MDM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-28 - Bobrówka (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA SERBSKIM/CHORWACKIM - 2 000 - 2 200 PLN

Manager ds. sprzedaży z j. serbskim/chorwackim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskiego/chorwackiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)

FREZER - od 3 500 PLN

obsługa frezarki
TOCZPOL KRZYSZTOF HAJDUGA - 2018-11-07 - Ścinawa (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PROCESÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH - od 4 300 PLN

Logowanie się i odpowiadanie na zapytania e-mail / telefoniczne w uzgodnionym terminie, w razie potrzeby audytowanie/procesowanie raportów dotyczących podróży i wydatków. Regularne logowanie do Cisco (w godzinach pracy) i informowanie o rezygnacji z linii telefonicznej (w przypadku przerw, nieobecności), działania Source to Pay (jeśli jest to wymagane, ale nie są sprzeczne z SOD): przetwarzanie faktur, wstępne przetwarzanie, zdobywanie, autoryzowanie zapłata, raportowanie, rejestrowanie czynności na koncie (jeśli jest to wymagane, ale nie jest to sprzeczne z SOD): FA, FAKTURA, VAT, SBI, raportowanie, zamawianie operacji gotówkowych (jeśli jest to wymagane, ale nie jest to sprzeczne z SOD), stosowanie płatności przychodzących, czyszczenie kont klientów, raportowaniewynagrodzenie nie mniej niż 4300 zł
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

listy płac dla nauczycieli, stypendia szkoleniowe i oświata
Urząd Gminy w Deszcznie - 2016-11-10 - Deszczno (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH - 997,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych,obsługa programu Bilon
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Parczew (lubelskie)


Wybierz powiat