SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ Mielec oferta pracy ZOLTA Maciej Żółty
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie zagranicznymi kanałami sprzedaży internetowej, opracowywanie i tłumaczenie materiałów marketingowych, ofert; analiza rynku, obsługa klienta w języku niemieckim (email, telefon)
Data publikacji: 2018-12-19
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: ZOLTA Maciej Żółty
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 24, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie zagranicznymi kanałami sprzedaży internetowej, opracowywanie i tłumaczenie materiałów marketingowych, ofert; analiza rynku, obsługa klienta w języku niemieckim (email, telefon)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Bardzo dobra znajomość MS Office (Excel w stopniu zaawansowanym), zdolność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, dokładność
Nazwa pracodawcy: ZOLTA Maciej Żółty
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 24, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zgloszenia (at) zolta.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 19.12.2018
Oferta pracy ważna do: 18.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Udział w realizacji strategii działań marketingowych online,
Tworzenie i wdrażanie akcji promocyjnych i sprzedażowych dla sklepów online,
Aktywne kreowanie narzędzi wspierających sprzedaż online,
Monitoring rynku oraz analiza działań konkurencji w obszarze kampanii marketingowych, i trendów w Internecie,
Analiza wyników,
Ścisła współpraca z działem sprzedaży.
Media Expert - 2016-02-19 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
nawiązywanie kontaktów z firmami nigeryjskimi, realizacja kontraktów z Nigerią, nadzór nad realizacją kontraktów w Nigerii.
OMZ TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-30 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja zadań związanych z wykonywaniem obowiązków kierownika kancelarii tajnej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych oraz zarządzenia nr 57/MON Ministra Obrony Narodowej z dn. 16 grudnia 2011 w sprawie szczególnego sposobu oraganizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego, tj.: Ewidencjonowanie, gromadzenie i przechowanie dokumentacji niejawnej nadesłanej do Archiwum oraz wytworzonej w ramach działalności bieżącej instytucji. Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentacji jawnej wytworzonej w ramach działalności bieżącej. Przyjmowanie i nadawanie poczty elektronicznej w oparciu o kancelarię elektroniczną z wykorzystaniem sieci Milnet-Z, INTER-MON, a także pocztą tradycyjną i faksem. Przedstawianie Dyrektorowi Archiwum korespondencji wychodzącej do dekretacji, a następnie terminowe jej dostarczanie jej do wykonawców. Sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentów w Archiwum, rozlizanie wykonawców z powierzonych im dokumentów niejkawnych, osobisty udział w niszczeniu dokumentów niejawnych, udzielanie wykonawcom informacji o sposobie prowadzenia urządzeń ewidencyjnych; sposobie prszekazywania dokumentów zainteresowanym wykonawcom; sporządzanie wykazów dokumentów pobranych z kancelarii przez poszczególnych wykonawców. SPorządzanie i uaktualnianie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dla Archiwum. Osobiste wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z realizacją formalnej strony wytwarzania i obiegu dokumentów oznaczonych klauzulą "TAJNE" 9 "śCIŚLE TAJNE".
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2017-01-05 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie akt osobowych zatrudnionych pracowników- administracji i nauczycieli
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 15 (Z.S. nr 20) - 2016-06-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
GŁÓWNIE: naliczanie listy płac, wynagrodzeń, rachunków dla pracowników tymczasowych oraz wewnętrznych, PFRON aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników zarządzanie systemem ewidencji czasu pracy rozliczanie PIT sporządzanie raportów, współpraca oraz udzielanie wyjaśnień do ZUS, GUS, US, komornicy prowadzenie oraz kontrola legalności pobytu i pracy cudzoziemców pisanie wniosków oraz wystawianie zaświadczeń do PUP i UW współpraca z działem księgowości udzielanie wyjaśnień w kwestiach kadrowo-płacowych pracownikom bieżąca rekrutacja pracowników tymczasowych prowadzenie projektów rekrutacji stałychDODATKOWO: współpraca z klientami firmy wykonywanie czynności handlowych polegający
Serwis Personalny Polska Sp. z o. o. - 2019-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: średnie techniczne; min. 10 lat doświadczenie w pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z ceramiką; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość procesu produkcji ceramicznych wkładów do katalizatorów; zakres zadań: wdrażanie produkcji ceramicznych wkładów do katalizatorów, sporządzanie raportów dla przełożonych w Japonii, szkolenia polskich pracowników; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
analiza cen i marż, tworzenie i prowadzenie sprawozdań na temat cen i marż, rozwój i utrzymanie narzędzi analitycznych w zakresie polityki cenowej i marżowej, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Nadarzyn (mazowieckie)
Nauka prowadzenia prawidłowej komunikacji pisemnej oraz ustnej z pracodawcami zagranicznymi i inne
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku próbkobiorcy terenowego będzieodpowiedzialna m.in. za wykonywania badań czynników szkodliwych i uciążliwychw środowisku pracy oraz ogólnym, pomiary emisji pyłowo-gazowej, opracowywanie sprawozdań z badań, nadzór nad wyposażeniem laboratorium zgodnie z zakresem obowiązków. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, gotowość do pracy w charakterze delegacyjnym; prawo jazdy kategorii B; znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel; Praca od 7-15
EMITOR Zakład Wykonywania Pomiarów s.c. - 2019-02-27 - Opole (opolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Obsługa biurowo-administracyjna sekretariatu Dziekana i Prodziekana Wydziału Nauk o Zdrowiu.2. Pośredniczenie między studentem a Dziekanem WNZ w zakresie przyjmowania podań i rozwiązywania bieżących problemów.3. Obsługa interesantów w tym studentów, kandydatów na studentów oraz innych osób zgłaszających się do sekretariatu WNZ.4. Obsługa centrali telefonicznej, odbieranie poczty internetowej.5. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, oraz prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących z Wydziału Nauk o Zdrowiu.6. Przyjmowanie zaproszeń na kongresy, konferencje, szkolenia.7. Przepisywanie pism, wystąpień, referatów.8. Prowadzenie rejestru adresowego władz urzędów i organów współpracujących z Wydziałem.9. Obsługa administracyjna procesu dydaktycznego, szczególnie w zakresie działań projakościowych i komisji tematycznych oraz konferencji organizowanych przez WNZ.10. Obsługa administracyjna egzaminów dyplomowych.11. Udział w przygotowaniu sprawozdań i prowadzenie statystyki z prac komisji problemowych Wydziału.12. Współpraca z wydziałowym oraz kierunkowymi koordynatorami ds. jakości kształcenia w WNZ w zakresie procesu kształcenia.13. Obsługa administracyjna i ścisła współpraca ze studentami i nauczycielami akademickimi dot.: semestralnych ocen zajęć dydaktycznych (przygotowywanie ankiet i współpraca ze starostami poszczególnych roczników studiów), przeprowadzania hospitacji zajęć dydaktycznych oraz ankiet do badania opinii studentów na temat jakości świadczonych usług przez komórki administracyjne PWSZ w Płocku.14. Obsługa administracyjna spotkań i konsultacji ze studentami na temat jakości kształcenia w PWSZ w Płocku.15. Ewidencja druków ścisłego zarachowania.16. Wypisywanie i wydawanie zaświadczeń dla studentów oraz przygotowywanie projektów decyzji w indywidualnych sprawach studenckich.17. Współpraca i obsługa administracyjna w organizowaniu dodatkowych form kształcenia tj. studiów podyplomowych, specjalizacji, kursów, warsztatów, seminariów i konferencji prowadzonych przez Wydział Nauk o Zdrowiu.18. Współpraca z Koordynatorem Pracowni Umiejętności Pielęgniarskich i Koordynatorem pracowni kosmetologicznych na kierunku Kosmetologia w zakresie wyposażenia w sprzęt i materiały.19. Współpraca z Koordynatorem Zajęć Praktycznych i Praktyk Zawodowych w zakresie organizacji kształcenia praktycznego studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu.20. Obsługa zewnętrznych komisji kontrolnych.21. Współpraca z Działem Spraw Studenckich i Dydaktyki oraz Kwesturą w zakresie spraw studenckich, a także innymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie ich działania.22. Współpraca z Dziekanem, Prodziekanem i nauczycielami Wydziału Nauk o Zdrowiu i Działem Spraw Studenckich i Dydaktyki w przygotowaniu planu zajęć i obciążeń sal dydaktycznych.23. Współpraca z Działem Zamówień Publicznych w zakresie postępowań na usługi dydaktyczne i wyposażenie na Wydziale Nauk o Zdrowiu.24. Aktualizowanie i archiwizowanie dokumentacji studiów stacjonarnych/niestacjonarnych.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-10-18 - Płock (mazowieckie)
Wsparcie Kierowników Sprzedaży zakresie realizacji planów i zadań sprzedażowych.Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych.Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji.Zapewnienie terminowego i jakościowego przygotowania dokumentacji ubezpieczeniowej.Badanie potrzeb szkoleniowych podmiotów sprzedaży oraz prowadzenie szkoleń produktowych.
Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Iława - 2018-06-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Ścisła współpraca z firmami ubezpieczeniowymi, weryfikacja formalno- rachunkowa dokumentów ubezpieczeniowych. Sporządzanie raportów, prowadzenie pełnej obsługi w obszarze należności firmy. Weryfikacja polis i zestawień finansowych.
F.H.U. Avant Ewa Obrycka - 2017-08-01 - Łomża (podlaskie)
Doradca do spraw ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Zduńska Wola (łódzkie)
1. Kontrola procesu produkcyjnego,2. Znajomość wymogów jakościowych,3. Prowadzenie dokumentacji.
PPHU "Kam - Pol" Import - Export Piotr Furmański - 2018-10-19 - Grabów (łódzkie)
rozładunek towaru ( kartony z krzesłami, pufami i innymi akcesoriami meblowymi) na terenie magazynu,
kontakt przez OHP - 2019-06-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-
WOST S.A. - 2018-02-19 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta oraz zarządem
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Nowy Sącz (małopolskie)
pomoc w kontroli procesu produkcyjnegozbieranie informacji o dostarczonych surowcach
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)
tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Człuchów (pomorskie)
zadania związane z obsługą marketingową firmy
Stal-Hurt Spółka Cywilna Józef Ptak, Zofia Ptak, Marek Ptak, Robert Ptak - 2018-01-19 - Marciszów (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn CNC, czytanie rysunku technicznego, przygotowywanie materiału do produkcji.
MDM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-28 - Bobrówka (podkarpackie)
Manager ds. sprzedaży z j. serbskim/chorwackim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskiego/chorwackiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa frezarki
TOCZPOL KRZYSZTOF HAJDUGA - 2018-11-07 - Ścinawa (dolnośląskie)
Logowanie się i odpowiadanie na zapytania e-mail / telefoniczne w uzgodnionym terminie, w razie potrzeby audytowanie/procesowanie raportów dotyczących podróży i wydatków. Regularne logowanie do Cisco (w godzinach pracy) i informowanie o rezygnacji z linii telefonicznej (w przypadku przerw, nieobecności), działania Source to Pay (jeśli jest to wymagane, ale nie są sprzeczne z SOD): przetwarzanie faktur, wstępne przetwarzanie, zdobywanie, autoryzowanie zapłata, raportowanie, rejestrowanie czynności na koncie (jeśli jest to wymagane, ale nie jest to sprzeczne z SOD): FA, FAKTURA, VAT, SBI, raportowanie, zamawianie operacji gotówkowych (jeśli jest to wymagane, ale nie jest to sprzeczne z SOD), stosowanie płatności przychodzących, czyszczenie kont klientów, raportowaniewynagrodzenie nie mniej niż 4300 zł
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Kraków (małopolskie)
listy płac dla nauczycieli, stypendia szkoleniowe i oświata
Urząd Gminy w Deszcznie - 2016-11-10 - Deszczno (lubuskie)
obsługa urządzeń biurowych,obsługa programu Bilon
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Parczew (lubelskie)