SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU Z NIGERIĄ Siemianowice Śląskie oferta pracy OMZ TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU Z NIGERIĄ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: nawiązywanie kontaktów z firmami nigeryjskimi, realizacja kontraktów z Nigerią, nadzór nad realizacją kontraktów w Nigerii.
Data publikacji: 2019-01-30
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pracodawca: OMZ TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TOWAROWA 24, 41-103 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nawiązywanie kontaktów z firmami nigeryjskimi, realizacja kontraktów z Nigerią, nadzór nad realizacją kontraktów w Nigerii.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU Z NIGERIĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siemianowice Śląskie
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość rynku nigeryjskiego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość języka nigeryjskiego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość języka angielskiego
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
OMZ TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Wyzwolenia 17, 41-103 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Siemianowice Śląskie
Gmina pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Ulica pracodawcy: Wyzwolenia
Numer budynku pracodawcy: 17
Nazwisko osoby zgłaszającej: Mateusz Łukasik
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 31.01.2019
Oferta pracy ważna do: 13.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca 10 godz. w tygodniu
Jacek Kleina Kleinedukator - 2016-07-22 - Kościan (wielkopolskie)
Pracownik rozkładający towar na półkach
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Garbatka-Letnisko (mazowieckie)
praca na stanowisku specjalisty ds. marketingu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Chrzanów (małopolskie)
wg. stanowiska
EMA Partners Poland Sp. zoo Sp.k - 2015-11-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
GREEN GOLD Sp. z o. o. - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie wykończeniowych prac budowlanych ( szpachlowanie, malowanie, wymiana stolarki okiennej, układanie płytek i wykładzin).
Stanisław Polański PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE STANPOL-STANISŁAW POLAŃSKI - 2016-05-06 - Garwolin (mazowieckie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Przasnysz (mazowieckie)
Bieżąca obsługa Klientów hurtowych firmy w zakresie spraw administracyjnych i handlowych /wyłącznie kontakty telefoniczne/ Zakładanie kartotek Klientów w systemie Wsparcie w obsłudze zamówień Sprawdzanie dostępności towarów Kontrola procesów reklamacji Edycja materiałów graficznych Przygotowywanie ofert handlowych dla Klientów Współpraca z działem księgowości w zakresie płatności Współpraca z działem logistyki w zakresie ustalania terminów i kosztów dostaw Podtrzymywanie dobrych relacji z Klientami Ciągłe poszerzanie i aktualizacja wiedzy technicznej z zakresu oferowanych produktów
p.h.podlasiak Andrzej Cylwik - 2016-11-03 - Białystok (podlaskie)
specjalista sprzedaży internetowej; staż w godz. 8.00 - 16.00
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Skopanie (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów źródłowych.Windykacja należności w opłatach.Rozliczanie mediów na budynkach.Dekretacja dokumentów.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Gdynia (pomorskie)
obsługa strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne; -nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym; - opracowywanie opisówproduktów oraz wystawianie opisanego produktu; - obsługa klientów wprocesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej. Praca od 8-16
PIEMAR Julia Markiewicz - 2018-07-20 - Stare Siołkowice (opolskie)
obsługa klienta w sklepie internetowym, przyjmowanie zamówień od dostawców, układanie towarów przychodzących do sklepu, dbałość o czystość i porządek, pakowanie towarów zamówieonych przez klientów.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu.Koordynowanie pprac między działami związanymi z realizacją inwestyxcji technicznych. Sporządzanie raportów. Prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych inwestycji. Udział w audytach. Negocjowanie kontraktów związanych z inwestycjami.
NESTLE POLSKA S.A. - 2016-04-27 - Namysłów (opolskie)
-obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Świebodzin (lubuskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego, kontakt z klientami z rynku czeskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Cel funkcjonowania stanowiska i zakres obowiązków:Osoba obejmująca pracę na tym stanowisku będzie zajmowała się opracowywaniem różnorodnej dokumentacji technicznej w języku angielskim przy użyciu odpowiednich aplikacji lub programów software (np. Adobe FrameMaker, Adobe InDesign, Adobe Acrobat Pro, Microsoft Word, Solid Works). Na bazie informacji od klientów i inżynierów zatrudnionych po stronie klienta będzie tworzyć od początku dokumentację techniczną wraz ze schematami, ilustracjami, spisami, stanowiącą np. instrukcję obsługi czy zasady konserwacji lub naprawy sprzętu elektronicznego, maszyny lub po prostu opisującego proces wytwarzania danego produktu. Specjalista ds. Dokumentacji będzie miał za zadanie weryfikację tekstów pod względem logicznym, tj. sprawdzanie układu logicznego dokumentu, odpowiedniości tytułu głównego i tytułów rozdziałów do treści, hierarchii ważności rozdziałów, sposobów definiowania, objaśniania użytych oznaczeń, pełności opisów elementów ilustracji, tabel itp. Dokumentacja taka będzie opracowywana np. dla użytkownika końcowego, ale także dla działów utrzymania ruchu czy konserwacji. Tworzenie takiej dokumentacji technicznej w języku angielskim będzie wymagało także znajomości norm technicznych lub bezpieczeństwa dla danej branży. Zadaniem Specjalisty ds. Dokumentacji będzie także śledzenie najnowszych trendów w zakresie opracowywania i wizualizacji dokumentacji technicznej dla różnych branż. Językiem pracy jest język angielski.Jedna zmiana, umowa na okres próbny 3 m-ce, następnie umowa na czas okreslony.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace elektroinstalacyjne
Adash System Adam Welik - 2019-06-04 - Trzcianki (świętokrzyskie)
przygotowywanie ofert techniczno - handlowych, współpraca z klientami firmy, negocjowanie warunków współpracy i stały nadzór nad ich realizacją; nadzór nad realizacją umów handlowych, organizacja wysyłek i odpraw celnych, współpraca z działem produkcji oraz działami projektowania i logistyki; poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu, prowadzenie analiz rynku i konkurencji, utrzymanie długotrwałych relacji z klientami
TRACK TEC KOLTRAM SP. Z O.O. - 2017-04-03 - Zawadzkie (opolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW . pozyskiwanie nowych Klientów poprzez kontakt telefoniczny, . aktywizację Klientów podejmowanie działań mających na celu zachęcenia do aktywnego korzystania z usług Firmy . podtrzymywanie relacji handlowych z Klientami, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami - kontakt telefoniczny oraz mailowy . kreowanie pozytywnego wizerunku Firmy . kompleksowa obsługa zamówień i reklamacji, przygotowywanie wycen ofertowych, . Wysłanie ofert do Klientów . Rozwiązywanie problemów podczas rozmowy z klientem . Praca może być wykonywana w domu, telefonicznie.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Łódź (łódzkie)
Poszukujemy Kandydata do nowej inwestycji, realizowanej od podstaw, zajmującej się produkcją drzwi stalowych. PRIMA KL oraz VETREX należą do GRUPY LIEBOT, lidera rynku stolarki we Francji.Opis stanowiska: Nadzór nad dokumentacją oraz właściwym stanem technicznym maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynkówPlanowanie i nadzorowanie przeglądów, konserwacji, napraw maszyn i urządzeń przez firmy zewnętrzneRealizacja planowanych prac - w pierwszym etapie samodzielnie lub/wraz z obsługą maszyn i urządzeńUtrzymanie ciągłości pracy maszyn produkcyjnych, usuwanie bieżących awariiAnaliza przyczyn awarii oraz podejmowanie działań prewencyjnych w celu zagwarantowania ciągłości pracy maszyn i urządzeńOptymalizacja kosztów utrzymania ruchuPlanowanie zakupów części zamiennych i potrzebnych materiałówProwadzenie szkoleń technicznych dla operatorówCo oferujemy:Pracę w firmie z Grupy Liebot, czołowego producenta stolarki otworowej we Francji,Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy,Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Akademii Przyjazną atmosferę w miejscu pracyPakiet świadczenia medycznych i sportowychJeśli interesuje Cię oferta to koniecznie daj nam znać, bo szukamy ludzi takich jak Ty!!!Wyślij swoje cv na maila kariera (at) vetrex.eu i dołącz informacjeWyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883).
VETREX SP. Z O.O. - 2018-01-24 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie pojazdu ciężarowego; obsługa koparko - ładowarki
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Margonin (wielkopolskie)
mailowy oraz telefoniczny kontakt z kontrahentami zagranicznymi w zakresie bieżącej produkcji i realizacji zleceń, pełna obsługa zamówień od przypisanych klientów, sporządzanie dokumentacji sprzedażowej oraz wysyłkowej, monitorowanie terminowej realizacji zamówień, aktywna współpraca z innymi działami w ramach organizacji
ALBEA POLAND Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Baniocha (mazowieckie)
1. praca biurowa/stacjonarna2. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy3. stacjonarna sprzedaż produktów połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz przygotowanie indywidualnych ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. budowanie pozytywnego wizerunku firmy
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2016-02-18 - Rzeszów (podkarpackie)
1)prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: sporządzanie umów o pracę, umów zleceń, świadectw pracy pracowników oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia (np. zakresy czynności, dodatki, zmienne składniki wynagrodzenia, nagrody, odprawy, grafik czasu pracy, listy obecności itp.) prowadzenie akt osobowych pracowników, gromadzenie danych w programie komputerowym, ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (kart urlopowych, planów urlopów), prowadzenie ewidencji czasu pracy i zwolnień lekarskich, sporządzanie zaświadczeń dotyczacych stosunku pracy na wniosek pracownika oraz zaświadczeń dotyczących awansu zawodowego nauczycieli, sporządzanie sprawozdań oświatowych, statystycznych (GUS, SIO) oraz analiz, wykazów o stanie zatrudnienia na potrzeby dyrektora, wprowadzanie i aktualzacja danych do programu PABS, SIO oraz współpraca z pozostałymi pracownikami przy tworzeniu planu finansowego szkoły (PABS), sporządzanie informacji do płac o zmianie wysokości wynagrodzeń lub innych składników, prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich, badań do celów sanitarno-epidemiologicznych i kontrola ich akitualności (wystawianie skierowań), archiwizacja dokumentacji kadrowej, 2)współpraca z Komisją Socjalną Zakładowego Funduszu Socjalnego, 3)koordynowanie działań i czuwanie nad terminami składania sprawozdań, zestawień raportów,4)uczestnictwo w opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych i regulaminów wydawanych przez dyrektora, w szczególności dotyczących spraw związanych z kadrami i kontrolą zarządczą, 5) współpraca z CUI, 6)współpraca z dyrektorem w sprawach związanych z awansem zawodowym nauczycieli, 7)prowadzenie dokumentacji związanych z zajęciami komorniczymi, 8)dbanie o zabezpieczenie niezbędnych środków i narzędzi pracy stanowiące mienie społeczne, 9)wydawanie legitymacji słuzbowych dla pracowników szkoły, 10)wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora,praca na umowe na czas nieokreślony na jedną zmianę, praca w niepełnym wymiarze czasu pracy na 1/2 etatu, oferta dostepna w sali E
Zespół Placówek Oświatowych nr 3 - 2019-10-07 - Wrocław (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kargowa (lubuskie)
samodzielne prowadzeni erekrutacji, zamieszczanie ogłoszeń w prasie i internecie, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, wykonywanie w/w/ obowiązków na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zambrów (podlaskie)
profesjonalna obsługa klienta( kontakt bezpośredni, telefoniczny i mailowy), skuteczna sprzedaż imprez turystycznych i fachowe doradztwo miejsce pracy: Bieruń
Dorota Jacyniak Biuro Podróży GOOD LUCK NZOZ Centrum Stomatologiczne CERAMIX Centrum Kosmetyczne LIMONKA - 2017-02-01 - Bieruń (śląskie)
sprzedaż usług w zakresie odpowiedzialności działu zgodnie z założonym planem sprzedaży oraz udział w działaniach promocyjnych,sprządzanie raportów,przekazywanie wytycznych zleceń do działu realizacji, kontakt z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami, motywacja do pracy, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Miękinia (dolnośląskie)